Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Santehnika-Room
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Santehnika-Room55 отзывов
98%2%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Интернет-дүкен менеджерлерін оқыту немесе ауыстыру қажет
Бір қызығы, осы дүкеннің басшысы менеджерлер мүлдем кәсіби емес, жұмысқа қызығушылық танытпайды және клиентке бағдарланбайды ма?
Мен дәретханаға тапсырыс бердім.
* Тауар бойынша кеңес алуға жүгінген кезде менеджер «іріктеу қызметтері көрсетілмейді»деп хабарлады.
* Тапсырыс бергеннен кейін менеджердің қоңырау сайты ешқашан болған емес. Мен өзім қоңырау шалдым, басқа менеджер жауап берді, Мен тіпті сөйлеспедім, сізде басқа менеджер бар және ол қайта қоңырау шалады. Қайта қоңырау шалған жоқ.
* Тек келесі күні жеткізу келісілді.
*Белгіленген күні жарты күн күткеннен кейін мен менеджерді жалдаймын, ол жеткізілім болмайтынын қуана хабарлайды, өйткені кеше тауарлары бар көлік келмеді.
*Қайта қоңырау шалып, клиентке жеткізілімнен бас тарту туралы хабарлау мүмкін емес пе????
* Осы сұрақтан кейін менеджер тапсырыстан бас тартуды ұсынды. Бұл жағдайда ол кешірім сұрамады және бұл жағдайды шешудің қандай да бір түрін ұсынған жоқ.
* Даулы ақпарат пен жеткізілімнен бас тарту туралы хабарламаудың себептері туралы түсініксіз түсініктемелерге сәйкес, менеджер жай ұмытып кеткені түсінікті болды.
* Құрметті дүкен басшысы, осы дүкеннің тағы қанша әлеуетті сатып алушылары, пайдасыз менеджерлердің арқасында сіздің дүкеніңізде сатып алу туралы ойларын өзгертті? Менің ойымша, көп. Неліктен мұндай менеджерлер қажет????