Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері ASUS Shop
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика ASUS Shop2 отзыва
0%100%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Сатып алу тарихы!
Сәлеметсіз бе!
Мен наразы және ашуланған клиент ретінде жазамын!
2021 жылдың шілдесінде ресми интернет-дүкенде(https://ru.store.asus.com/) Asus V161gat-Bd039ds Celeron N4020/4G/128GB SSD/noDVD/15,6″ HD+Touch/Intel HD/Wi-Fi/Comx2 / no os қара Моноблок сатып алды, 90pt0201-M07130 (PIN) 2990 руб.Тапсырыс № 20497. Құрылғыны алып, оны үйде іске қосқаннан кейін мен экранда жарқыраған нүктені таптым ( механикалық зақым жоқ).! Ақауды суретке түсіріп, сатушымен байланысқа шықты. Менеджер (ASUS store <[email protected]>) құрылғыны сараптамаға қайтаруды ұсынды. Дүкен https://ru.store.asus.com / көлік декларациясын жасадым (СДЭК көлік компаниясы) және нөмір бойынша мен құрылғыны жібердім-сәлемдеме Мәскеу қаласында алынды 28.07 2021. 8(800) 222 90 78 нөміріне бірнеше рет хабарласқаннан кейін және хаттар жауап берді : 24 тамыз 2021 :Қайырлы күн!
Құрылғы сапаны тексеруге ресми СК-ға жіберілді, күтеміз
жауап. Содан бері ешқандай ақпарат жоқ-олар телефон арқылы білмейді, бірақ хаттарға [email protected] жауап бермейді! Менде ақша жұмсалды және құрылғы жоқ!!! Бұл алаяқтық!? Мен белгілі компанияның қызметкерлерінен мұндай әрекеттерді күткен жоқпын!
Барабар реакцияға үміттенемін!
Алексей [email protected]