-
-
Михаил Голубев Михаил Голубев 10 Шілде 2023 в 16:02Бағалаңыз жауабы бар 2+20
Мен шолуды толықтырамын.
Бүгін 10,07,2023 кенеттен 25,700 сақтандыру компаниясынан тағы бір төлем келді, барлығы дәл 125,000 болып шықты. Күтпеген! Компаниядан біреу * * * шолуларды оқиды ма? Мүмкін менің адвокатым сақтандыру компаниясындағы біреудің менің приключениям туралы мұқият сұраған шығар? Мүмкін, салықтан, кенеттен коканың өтініші жасалды ма? Мүмкін біреудің ар-ұжданы оянған шығар? Бұл қандай қосымша төлем? Тағы төлемдерді күте ме, әлде бәрі (кем дегенде түсініктеме қосылды)? Қате саналды, қате шықты, бағалаушы бір нәрсені ұмытып, кенеттен есіне алды ма? Жүйенің істен шығуы (күн батареясы калькуляторда отырды)? Мүмкін әдейі төленбеген шығар (көптеген адамдар сияқты, шолуларға қарағанда)? Неліктен 125 түзу? Неліктен бұл менің әңгімемде болады? Көптеген сұрақтар және жауаптар жоқ… Мұның бәрі біртүрлі мен не ойлайтынымды білмеймін… бұл істі алға жылжытқан адамға көп рахмет (қолымды басыңыз)! Сондай-ақ, біреу чапалах немесе подтоксил ұшып кетті деп үміттенемін. Бірақ кез-келген жағдайда сома жеткіліксіз (джиг билеудің мағынасы жоқ). Сонымен, мен жаяу жүруді жалғастырамын және жалғасы болады, өйткені сіз бірден жағада келісе алмайсыз ба? Үстелге отырыңыз және сөйлесіңіз (сұхбаттағыдай). Мүмкін болатын соманы дереу төлеңіз (бұл үшін сізге қалыпты бағалаушыны жалдау керек, ол шагрени мен ауысуларды ажырата алады, ол жазықтықты көреді, бөлшекті жөндеуге немесе ауыстыруға болатындығын ажырата алады). Әрі қарай, біз бұл ақшаны кілтпен жөндеу мүмкін емес екенін түсінетін қағазды шығарамыз, бізде мұндай ереже бекітілген және мөр басылған, бірақ ол көп және биткоин емес, қабылдау кезінде клиенттер үшін кәмпит алыңыз және кінәлі адамды соттаңыз (сонымен бірге сұйылтыңыз қолдарымен). Мәселені шешудің дұрыс және тікелей жолына бағыттаңыз… Әйтеуір, мен өзімнің қиыншылықтарыма дайындалғым келетін сияқты, менде үшінші жаз болды, ит құйрығының астында жоғалып кетті… Иә, мұны оқығандардың барлығына рахмет…
-
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері РЕСО-Гарантия
- Михаил Голубев 1 жыл бұрын3.5Пікірді бағалаңыз 6+60
Төлемдер өте төмен
Және солай. Бастайық. Шолу ұзақ болады. Шай құйып, печенье алыңыз. Мен үшін бұл оларға соққы. Мен Ескі жапон шелектерін жақсы көремін. Мен олардың бірін 16-да сатып алдым, ең жақсы жағдайда емес, бірақ мен бұған дейін таныс қолымнан екі жыл бойы не алатынымды бақылап отырдым. Бірақ мені өлтіріңіз, бірақ... Бұдан әрі оқып отыру - МАМАДЖАНОВ ШАВКАТ 4 жылдар бұрын4.5Пікірді бағалаңыз 1+10
ОСАГО бойынша кеңес берді.Рахмет, алған жауабыңызға өте...
ОСАГО бойынша кеңес берді.Рахмет, алған жауабыңызға өте ризамын.
- SPolis туралы шағым және пікірлерHelenaТамыз 18 2020
Төлемдер өте төмен
Және солай. Бастайық. Шолу ұзақ болады. Шай құйып, печенье алыңыз. Мен үшін бұл оларға соққы. Мен Ескі жапон шелектерін жақсы көремін. Мен олардың бірін 16-да сатып алдым, ең жақсы жағдайда емес, бірақ мен бұған дейін таныс қолымнан екі жыл бойы не алатынымды бақылап отырдым. Бірақ мені өлтіріңіз, бірақ мен қазіргі заманғы машиналарды түсінбеймін, металл жұмсақ, ішінде шүберек пен ағаш пластик, кішкентай ресурс, қажет емес электриктердің үйіндісі, түсініксіз және әдемі дизайн, бұрынғыдай орындау сапасы жоқ, бағасы да ұнамайды. Менің шелегім, 99 жаста, жақсы қозғалтқышта, салондағы былғарыдан және пластиктің орнына винилден жасалған, салонда сықырлау мен бөгде шу жоқ. Сонымен, мен 20-шы жылдың соңына дейін бардым, кем дегенде бір жаратылыс маған кірді. 1 желтоқсан, 20-шы жылы мен «зауытты» күйге келтіру үшін шелегімді айдаймын. Ұзақ 2 жыл бойы мен досыммен, шебермен, жаттықтырушымен, АВТО-суретшімен және жалпы керемет адаммен бірге өз арманымды жүзеге асырамын және 22 жылдың 26 желтоқсанында ол бокстан шығып, «РЕСО-кепілдіктен»ОСАГО полисін алады. Бұл, әрине, бақыт болды Слов сөздер мені қамтыған сезімдерді жеткізу жеткіліксіз. Барлық жаңа, барлық суспензия, сорғыш, барлық сымдар, барлық сақиналар, слитниктер, қақпақтар, майлар, сүзгі, интерьерді ауыстырады, барлық тозған бөлшектер, әр пистон, Барлық механизмдер мен жылытқыштар, жаңа емес руль дөңгелегі, бұралмалы айналар, жаңа жарықдиодты оптика, галогеннің орнына ксенон, жақсы негізгі дене. Бірде-бір зімбір немесе бір грамм шпаклевка жоқ. Күдікті тудыратын әрбір нүкте қайнатылды, әрбір тігіс жаңасына ауыстырылды, бүкіл корпус іші де, сырты да, түбі де толығымен құмға айналды, барлығы қорғаныс қосылыстарымен өңделді, барлық түбі мен доғалары қиыршық тасқа қарсы тығыздағышпен қайта шашылды, барлық жасырын қуыстар балауызбен өңделді, бәрі жасалды және қанша жыл қызмет етуге дайын қазірдің өзінде қызмет етті. Кімге қызық болса да, әрине, салоннан жаңа көлік сатып алуға болады, дулыға жасап, бәрін өртеп жіберіңіз, екі-үш жылда бір рет өзгеріп, кірлемеңіз. Жарайды, әрі қарай жүрейік. Мен қуаныштымын және қалай жүрейік… Мен ұзақ уақыт бойы соншалықты әдемі жүрдім. 12-ші күні, маусым айында, 23-ші жылы, мереке күні, демалыс күні, дүйсенбіде мен саяжайдан бардым, әдеттегідей жүрдім, ешкімге қол тигізбедім, балдел, оң қатарда. Шаштаразға мен әдетте оң жақ қатарға бардым… 600 метрден кейін солға бұрыламын бет бетон араластырғыш маған қайта салынды… Карл!! Бетон араластырғыш бл… екі жолақ, тек бағдаршамнан алыстап кетті (және бұған дейін олар сонда тұрды). Алда камера мен жату ГОСТ емес, асфальт, жылдамдық 30. Бұл ксссуу Али артындағы жаратылыс мені қуып жетіп, қайта құруда… Мен оны сол жерде өлтіргім келді Али артқы сол жақ есікті қағып алды, Ілмек, мені бүйіріне бұрды, ол менімен бірге өз жолағына тураланып, біз тоқтадық, біз сияқты ол өз жолағында мен оның жолын кесіп тастадым мен әлі де лақтырдым жолдың оң жағындағы алдыңғы дөңгелегі бар шекара мен шөпке жанашырлықпен. Мен сені көрмеймін дейді Али телефонмен көліктен шығып кетті… Ол мені қалай көрмеді, яхз… Форсайттар шақырылды, жол полициясы зардап шеккендерсіз кеткісі келмеді, бірақ мен оларды ұйымдастыруды ұсындым. Форсайттар келіп, бізді тез арада рәсімдеп, 15-ші күннен кейін құжаттарға келу керектігін айтты. Зақымданудан: 1. Бампердің алдыңғы, оң, төменгі бұрышы сәл жыртылып, шекарадан өтті. 2. Алдыңғы, сол қанат, қаттылық қабырғасы бар жақсы ойық. 3 алдыңғы сол жақ есіктің басындағы Ойық, ілмектерді бекіту орнында және қаттылықтың шетінде, ішінде ол зауыттық тігістің орнында жарылып, көтергішке берілді, иә, ол конус сияқты үрленіп, қазір күшпен жабылады, ал әйнек автоматты түрде жабылған кезде аяғына жетіп, ортасына түседі (геометрия бұзылған). 3 алдыңғы сол жақ айна, жерге өтті (жақсы сынған жоқ, жарылған жоқ). 4 қанат көтергішке тиді, оның жоғарғы жағы бүкіл дененің бойымен жүреді, кішкене Чип, металлға дейін. 5 артқы, сол жақ есік салонның ішіне кірді, енді ол оны ашу үшін ұзақ серуендеуге барады, тіпті ілмектерден алып тастау көмектеспейтін сияқты. 6 төменгі қалыптау, артқы, сол жақ есік (ол үш құрама: 1 хром жолақ, 2 қалыптаудың өзі, қалыптаудың төменгі жағында 3 резеңке жақтау) 7 артқы, сол жақ, жоғарғы қалыптау (терезенің төменгі жағында орналасқан). 8 артқы сол жақ есік тұтқасы. 9 есіктер кез-келген жағдайда кептеліп қалады. 10 екі ілмек жиынтығы да сол жақта. 11 ең ренжітетіні-артқы, сол қанат, гандерді мұқият жауып тастайды (жіңішке жер, артқы доңғалақ пен артқы есіктің арасында) және қанаттың өзі (бүктеме немесе зал пайда болған сияқты) бензин құятын люктен және осы гандерге дейін. (Бұл ең ауыр жер, кез-келген автокөлік, сонымен қатар қаттылық шеті болып саналады) 12 жүк көлігінің үстінен екі сол жақ доңғалақты кесіп өтті, оң жақ Алдыңғы жағы шекараға соғылып, шөптер мен көгалдардағы жерді жұлып алды. Бұл тек көрінетін зақым, және қанша түрлі пистондар, резеңке таспалар, пластикалық төсеніштер, табалдырықтар, есік картасы, терезе терезесі… Қозғалысқа кедергі келтірмеу үшін жолдан шығып, Мен бірден көліктің тегіс емес екенін және ақаулы ГТЦ-тен (негізгі тежегіш цилиндрі, менде ол электрлік) дыбыстық сигнал беретінін байқадым. Егер Мен ішетін болсам, мен бұқтырар едім. Егер ол жараланса, мен есімнен танып қалар едім. Мен ұзақ уақыт бойы гаражға дейін 30 минуттай жүрдім, бірақ оған дейін шамамен 1,5 шақырым. Мен, әрине, ештеңе құлап кетпеді, ұйықтамады,сынбады. Мен жолдардағы апатты көрдім, онда болған оқиғадан кейін жол бойында көп нәрсе болды, тіпті қатты апат емес, тіпті көліктің астынан кір де түспеді. Жарайды, жалғастырамыз. Келесі күні мен сақтандыруға қоңырау шалып, не істеу керектігін сұрадым, іс-әрекеттің тәртібі қандай? Маған 20-да құжаттармен бірге Қызыл көтеріліске, 20-да қабылдауға дайын екенімді және уақыт ұсынылғанын айтты. Мен таңғы 9-да таңдадым. Олар тексеруге арналған машинаны таза түрде беру керек, әйтпесе олар тексерілмейді дейді. Жолда сұралды ма, жоқ па? Мен жауап бердім, тежегіштер таусылды және көлік дәл жолда жүрмейді, TRC, VSC, ARS, ABS, қол тежегіштерінде қателер бар. Ал, олар маған жауап берді, өте жақсы, келіңіз, күтеміз… 16-да мен форсайттардан құжаттарды алдым. Маған қатаң тыйым салынған жерде, оларға құжаттарды алдын-ала, автокөлікті тексерген күнге дейін, құжаттарды жоғалтқандығына байланысты (құймақ не?). Мен бірден көшірмелерін жасадым (мүмкін болған жағдайда). Содан кейін 20-да мен алдын-ала тексеруге келдім, шамамен таңғы 5-те (1 жолда ешкімге кедергі жасамау үшін. 2 менің тежегіштерім таусылды. 3 кеңседе орын алу үшін тұрақпен Мәңгілік қиындық бар). Кеңседе біз әртүрлі қағаздарды толтырдық, мен оларға құжаттар пакетін, флэш-дискідегі электронды көшірмелерді бердім, олар тіпті апат сәтін де көрді. Маған жөндеу сияқты қызмет жоқ екенін бірден айтты. Автосервистермен де, олардың автосервистерімен де келісімшарттар жоқ, олар тек залалды есептеу үшін ақша береді. Содан кейін олар бағалаушыға жіберілді. Бағалаушы көлікті кеңсенің кіреберісінде тексеруге болатынын айтты, ол болмайды және оны, назар аударыңыз, ақылы автотұраққа, олардың кеңсесінің артында, 15 минут тегін (содан кейін – босатыңыз) бірақ біз үлгереміз (тизер – жоқ) жарайды, автотұраққа көшті. Ал сіз не білесіз? Мен бұл процедураны басқаша елестететінмін. Бағалаушы, ер адам қартайған шағында, жай ғана iPhone-да машинаны суретке түсіре бастады, әрине, оның жанында ағаш сызғыш болды, бірақ ол іс жүзінде қатыспады және мезгіл-мезгіл құлап, менің көлігімде дірілдеп тұрды. Мен одан сұрай бастадым, бұл қандай тексеру? Ал қандай да бір құралдар қайда? Ал жасырын зақым, суспензия, электр, т. б. не істеу керек? (мен тіпті өзімнің қалыңдық өлшегішімді ұсындым (жақсы қалыңдық өлшегіш, неміс, қымбаттым) бірақ ол бас тартты). Оның не айтқанын білесіз бе? Оларда мұндай ештеңе жоқ, болған жоқ және болмайды, мұнда сізге қызмет жоқ. Әрине, мен мүлдем адасып кеттім, содан кейін ол көргендерінің бәрін жазу үшін онымен бірге кеңсеге баруды айтты. Ал ол онша көп көрмеді. Артқы сол жақ есіктен басқасының бәрін жөндеуге ол оны ауыстыру ретінде енгізді және бір жылға байланысты автомобиль барлық бөлшектердің 50% тозуын плюс деп санады (автомобиль тіпті керамика астында). Мен одан сұрадым, ол менің көлігімді жөндеуді қанша бағалайды? Сақтандыру қызметінен шамамен қанша күту керек? Мен шындықты білмеймін бе, жоқ па, мүмкін мені ақымақ деп қателескен шығармын, шамамен 45-50 т. б. содан кейін ол көргендерінің бәріне құжатқа қол қоюды өтінді. Бірақ ол жазған нәрсе мені мүлдем таң қалдырды. Жазылғанды оқу мүмкін емес, мен сөзден мүлдем мүмкін емеспін. Дәріханада олар маған фенозепам берер еді)) әрине, тексеру мені қанағаттандырмады деп қол қойдым. Көлікті ашпай-ақ бәрін көру мүмкін емес. Әрі қарай, бұл «Сарапшы» мені басында қабылдаған менеджерге жіберді. Мен одан көлікті егжей-тегжейлі тексеруді сұрайтыным туралы мәлімдеме жаздым. Егер сізге бір нәрсені бөлшектеу керек болса, оны бөліп алайық, мен қарсы емеспін, Эвакуаторлар ойлап тапқан сияқты, егер Мен оған көлік алып кетсем. Әрі қарай маған 26-дан 30-ға дейінгі күнді, сағат 9:00-ден 17:00-ге дейінгі уақытты таңдап, автосервисті таңдап, көтергіш жалдап, оған сақтандыру сарапшысы келіп, бәрін тексеретінін айтты. Содан кейін мен кабинеттен шықтым, 2GIS-тен бірнеше қызмет таптым, қоңырау шалдым, жағдайды айттым, қызметтердің бірі рұқсат берді және менің өтінішімді қабылдады. Мен ең жақын 26-ға, таңғы 9-ға келістім. Мен менеджерге тағы да бардым, бәрін айттым, біз өтінішке уақыт пен күнді жаздық, содан кейін мен бос болдым. Әрі қарай не болғанын білесіз бе? Мен тұрақ ақысын төлеуге бардым. Али атты Цирк машинаны қойып, такси шақырып, қаладан құлады. Содан кейін, маған 21-ші күні сағат 12:50-де сақтандырудан қоңырау шалып, төлемді есептегенімді айтты, бұл 75.200 және мен онымен келісемін бе? Әрине, жоқ, Мен жауап бердім, содан кейін олар маған күте тұруды айтты және олар маған қайта есептейді. Сол күні сағат 17:05-те, 21-де маған сарапшы қоңырау шалды, ол менің көлігімді қызметте тексеруі керек еді, Мен онымен көлік орнын, көтергішті қамтамасыз етуге келістім. Оның айтуынша, ол сөздің сарапшысы емес, бұл құсбелгі үшін, ол сақтандыру компаниясымен келісім-шарт бойынша жұмыс істейді, бірақ менің күнімде ол келе алмайды, оның көптеген басқа жұмыстары, өтінімдері, Тапсырыстары бар және күнді ауыстыруды сұрады. Маған таңдау үшін уақыт пен күн берілгенде, келісетін ешкім жоқ екенін түсіндірдім. Олар орын, уақыт және күн туралы өтініш жазуды сұрады, сонымен қатар мен автосервиске кіріп, көтергіштің күні мен уақытын төледім. Барлығын ауыстыру үшін маған бәрін қайта келісу үшін қанша қимыл жасау керек? Қалаға оралу, қайтадан сақтандыру қызметіне бару, ескі өтінішті алу, жаңасын жазу, қызметке бару және басқа күнге келіссөздер жүргізу? Ол жай ғана қызметке қоңырау шалып, күнді ауыстыруды ұсынды, ал сақтандырудан өзі шешеді. Мен одан сұрадым, егер сіз екеуміз келіссек және сіз 26-дан 9-ға дейін қызметке келсеңіз және мен ол жерде болмасам және ақпаратты сақтандыру қызметіне берсеңіз, мен тексеруге келмедім, сонда не болады? Ол маған мені түсінгенін және мен оған кездесуге барғым келмейтінін айтты. Бұл адамдарға не дұрыс емес??? 26-шы күн келді, қызметте мен ашылғанға дейін көп уақыт бұрын пайда болдым, сарапшыны күттім, көлікті көтергішке айдап шықтым, әрі қарай не болғанын білесіз бе? Сарапшы ұялы телефонын алып, фонарьды қосып, менен не көретінімізді сұрай бастады? Міне, мен, әрине, жақсы жазар едім. Сарапшының өзімен бірге ешқандай құралдары жоқ, жалпы ештеңе жоқ, ол не үшін келгенін білмейді (немесе сіз маған осындай жұмысқа бара аласыз, Мен Сізді жұмыстан шығарамын). Мен автосервистен шеберді шақырдым, кем дегенде суспензияны көруді өтіндім. Артқы руль, ұзақ өмір сүруге бұйрық берді және чаттан кетті. Алдыңғы оң жақ дөңгелекте доңғалақ бар, болжам бойынша доңғалақ рульдің артынан кетті. Әрі қарай, сарапшы құлау диагнозын қоюды ұсынды. Төмен түсірді, айналдырды. Барлық суспензияның ауытқуы анықталды, барлығы қызыл аймақта. Артқы рельс, алдыңғы жағынан, кустер кеткені түсінікті, алдында оң жағы, үлкен ауытқу болжам немесе ауыстыру үшін екі рычаг (түзу және Қиғаш), егер ол көмектеспесе, жұдырық толығымен бұрылады, содан кейін тек Сәуле. Қызметке келген сарапшы айғақтарды суретке түсіріп, қайтадан құжатқа қол қоюды сұрады, бұл қызмет толық көлемде орындалды… тексеруге қанағаттанбағанын жазды. Әрі қарай, біз біраз сөйлестік және бұл Сарапшы көліктің барлық жүйелеріне қосымша электронды диагностика жасауды сұрады және Біз қоштастық. Бұл автосервисте маған электронды диагностика жасай алатынымды айтты, бірақ тек мөрлер мен жабдық сертификаттарынсыз, бірақ бұл сақтандыру компаниясы үшін жақсы емес. Тағы да 2гис, қоңырау шалу, басқа қызметке 27-ге жазылу. Олар келіп, жабдықты OBD2-ге итеріп жіберді, қателерді санап, 29-да мөрлермен алуға болатынын айтты. Мен диагностикалық картаны 29-шы күні кешке алдым. 30-да, таңертеңнен бастап, мен картаны сақтандыруға апардым, бердім, олар маған оны қабылдағанын жазды. Мен көлікті қалыпты тексеру туралы сұрадым. Маған ашық мәтінмен айтты, төлемді күтіңіз, тәуелсіз сараптама жасаңыз және сотқа барыңыз. Мен, әрине, сұрадым неге мұның бәрі қажет болды, міне, бұлар кімге қажет емес тексерулер? Маған біреу осындай көзқараспен келісетінін айтты. Сонымен, бүгін 2023 жылдың 5 шілдесі. 99,300 сақтандыру төлемі келді. Мен, әрине, бәрін түсінемін, бірақ мен оны түсінбеймін. Тек жұмыс, материалдарсыз, бөлшектерсіз 170 000 – нан басталады. Және бұл қызметте емес. Жарайды, сотта солай…