Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2012 |
Бас кеңсе | 701 Carlson Parkway Minnetonka, MN 55305 АҚШ |
Компания иесі | Radisson Hospitality, Inc. |
Қолдау түрлері | Сайттағы кері байланыс нысаныАнықтама орталығыFacebookInstagramTwitter |
Телефонды қолдау | |
Тілдер | Орыс, Ағылшын, Француз, Испан, Итальян, Неміс |
Компанияның қызметтері | Қонақүйлерді брондау, Қонақ үй іздеу, Сақтандыру |
Жобаның ерекшеліктері | 114 елдегі 1100-ден астам қонақүйге қонақүйлерді брондау |
Бонустар | |
Реттелетін | Иә |
Толтыру әдістері | American Express, Банк картасы (Visa / MC) |
Мобильді қосымшалар | |
Компанияның жұмыс режимі | Тәулік бойы |
Онлайн төлемнің болуы | Иә |
Жеке кабинеттің болуы | Иә |
Сайтта тіркелу қажеттілігі | Иә |
Артықшылықтары | Көптеген қонақ үйлер Қонақ үйлер 114 елде ұсынылған Сервис қызметтері үшін комиссияның болмауы Онлайн режимінде брондау және төлеу Қауіпсіздік Акциялар мен бонустардың болуы |
Кемшіліктері | Техникалық қолдау және сайт жұмысындағы проблемалар |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуТөленген бронь үшін 4-6% |
Компания деректемелері | Заңды атауы: Radisson Hospitality, Inc. Заңды мекен-жайы: MS 8249, 701 Carlson Parkway, Minnetonka, MN 55305 США |
Өзектендіру күні | 08.10.2023 |
Жалпы бағалау | 8.8/10 |
Radisson Hotels бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
Radisson Hotels-әлемнің 114 елінде 8 қонақүй бренді және 1100-ден астам белсенді қонақүйлері бар ең үлкен қонақүй топтарының бірі. Компания нарықта 2012 жылы пайда болды және содан бері белсенді дамып келеді. Ресми сайтта клиент қонақүйлердің бірін брондау мүмкіндігіне ие.
Біздің шолуымызда біз жобаның мүмкіндіктері мен функционалдығын егжей — тегжейлі қарастырамыз және Radisson ажырасу және алаяқтар немесе сенімді қонақүйлерді брондау платформасы екенін білеміз.
Неліктен Radisson қонақ үйлері
Radisson өзінің бәсекелестерінің ішіндегі ең үлкені болып табылады және қазіргі уақытта 1100-ден астам қонақүйлері бар, олардың кейбіреулері жұмыс істейді, ал басқалары әлі салынуда. Ұйым халықаралық нарыққа бағдарланғандықтан және 114 елде ұсынылғандықтан, жобаның негізгі кеңселері Бельгияда, АҚШ-та, Сингапурда және Қытайда орналасқан, ол жерден компанияның қызметін әлемнің әр түкпірінде бақылау жүзеге асырылады.
Ресми сайт radissonhotels.com оның қарапайым және қарапайым интерфейсі бар, оны тәжірибелі қолданушы да, жаңадан бастаушы да тез шеше алады. Сервис дәл халықаралық нарыққа бағдарланған, бұған 13 тілге аударылған ресми сайттың көп тілді интерфейсі дәлел бола алады. Артықшылығы-орыс тілді интерфейстің болуы. Платформаның веб-сайтында сіз қызметтің тарихы, оның брендтері, серіктестері туралы көбірек біле аласыз, қонақ үйлердің бірінде бөлмені брондай аласыз, әртүрлі бонустар мен жеңілдіктер туралы көбірек біле аласыз.
Қол жетімді қонақүйлер туралы ақпарат алу үшін пайдаланушыға келу орнын, қоныстану және қоныс аудару күнін, сондай-ақ адамдар санын көрсету жеткілікті. Әр түрлі сүзгілердің болуына байланысты клиент өзінің қажеттіліктері мен тілектеріне сәйкес келетін нұсқаны таңдай алады. Компанияның негізгі артықшылықтарының арасында мыналарды атап өтуге болады:
- көптеген қонақ үйлер;
- қонақ үйлер 114 елде ұсынылған;
- сервис қызметтері үшін комиссияның болмауы;
- онлайн режимінде брондау және төлеу;
- қауіпсіздік;
- акциялар мен бонустардың болуы.
Сайтта қалай тіркелуге болады radissonhotels.com?
Клиент өз тапсырыстарына жылдам қол жеткізіп, қонақүйге тапсырыс бере алуы үшін олар тіркеле алады. Ол үшін сайтқа өту керек radissonhotels.com жоғарғы оң жақ бұрышта «Тіркелу»түймесін басыңыз. Әрі қарай пайдаланушы келесі ақпаратты толтыруы керек:
- аты – жөні;
- тұрғылықты елі;
- тіл;
- электрондық пошта мекенжайы;
- құпия сөз.
Радиссон қызметінің жеке кабинеті
Жеке кабинет клиенттерге бұрынғы брондауларын бақылауға және жаңа қонақүйлерді жылдам брондауға мүмкіндік береді. Ол үшін сайттағы қажетті ақпаратты толтырып, тіркеуден өту керек radissonhotels.com.
Мобильді қосымша
Пайдаланушыларға платформаның функционалдығына жылдам қол жеткізу үшін мобильді қосымша жасалды. Осылайша, смартфонның көмегімен клиенттер қонақүй бөлмесін тез брондап, тапсырыстарын кез келген уақытта және кез келген жерде бақылай алады. Жүктеу үшін iOS жүйесінің нұсқасы да, Android үшін де қол жетімді.
Radisson веб-сайтында қонақүйді қалай брондауға болады
Қонақүй бөлмесін брондау үшін клиент компанияның басты бетіне өтіп, тиісті нысанда бағытты, кіру және шығу күнін, адамдар санын көрсетіп, қол жетімді Тарифтердің бірін таңдауы керек.
Әрі қарай, пайдаланушының алдында таңдалған бағыт бойынша барлық қол жетімді опциялар пайда болады. Сүзгілердің көмегімен клиент іздеуді таңдалған параметрлер бойынша, атап айтқанда баға, рейтинг, қол жетімді ыңғайлылық, орналасу бойынша тарылту мүмкіндігіне ие. Қонақ үйді таңдағаннан кейін «бөлмелерді қарау»батырмасын басу керек.
Қонақ үйді таңдағаннан кейін, бетте таңдалған күндердегі барлық қол жетімді нөмірлер пайда болады. Әр бөлмеге қол жетімді ыңғайлылық, тұруға арналған адамдар саны, төсек түрі және бөлменің жалпы ауданы жазылады. Әрі қарай, сізге ұнайтын нөмірге қарама-қарсы «таңдау» батырмасын басу керек.
Нөмірді брондау үшін бірқатар деректерді толтыру қажет:
- еден;
- аты – жөні;
- электрондық пошта мекенжайы;
- тұрғылықты елі;
- қатысушының нөмірі, егер бар болса;
- бөлмедегі артықшылықтар;
- төлем әдісі.
Нөмірді төлегеннен кейін брондау туралы деректер электрондық поштаға немесе сайттағы жеке кабинетке келеді.
Қонақүйді қалай брондау керек?
Сайтта қонақүйді брондау radissonhotels.com ол толық төленгеннен кейін ғана қол жетімді. Мұны істеу үшін клиент көрсетілген күндерге ұнайтын опцияны таңдап, бөлмені брондауы керек. Егер жоспарлар өзгерсе-брондауды әр нөмір үшін көрсетілген белгілі бір мерзімге дейін алып тастауға болады.
Брондауды растау
Сайтта электрондық пошта арқылы брондауды растау бар. Көрсетілген мекен-жайға сілтеме бар хат келеді, оған сәйкес клиент қонақүйдің сауытын растау үшін өтуі керек.
Radisson hotels қызметтері үшін Комиссия
Компания сайтта өз қызметтерін ұсынатын 8 қонақ үй брендінің бірлестігі болғандықтан, төлем үшін қосымша комиссиялар алынбайды.
Сайттың қосымша мүмкіндіктері radissonhotels.com
Қонақүйлерді брондаудан басқа, сайтта алушыға Radisson бағдарламаларына қатысатын мейрамханаларға, барларға және спа-ға барған кезде, сондай-ақ қонақүйден шыққан кезде пайдалануға мүмкіндік беретін сыйлық картасын сатып алуға болады. Пайдаланушы картаға қанша қаражат салу керектігін өзі шешеді— 20, 50, 75, 100, 150 еуро немесе 20, 50, 75, 100 фунт. Жеке дизайны бар картаны да жасауға болады.
Radisson Hotels сайтындағы қонақүйге ақы төлеу
Сайт қонақүйлерді онлайн брондауды қарастыратындықтан, төлем онлайн режимінде жүзеге асырылады.
Қонақүйді онлайн қалай төлеуге болады?
Сайтта тек Банктік карталар — Visa, Mastercard, American Express, сондай-ақ Компанияның корпоративтік карталары арқылы төлем қарастырылған.
Радиссон Бонустары
Компания өз клиенттері үшін үнемі түрлі акциялар өткізеді және бонустарды есептейді.
Park Plaza қонақүйлеріне 20% дейін жеңілдік
«Ерте брондау» бағдарламасы аясында клиенттер 20% дейін жеңілдік ала алады. Сондай-ақ, Radisson Rewards мүшелері қосымша 10% жеңілдік алу мүмкіндігіне ие. Екі ересек пен екі балаға дейін орналастыру. Жеңілдіктер мен брондау мерзімі елге байланысты өзгереді:
- Германия-30 күнде брондау кезінде 20% дейін және 21 күнде 15% дейін;
- Нидерланды-21 күнде брондау кезінде 20% дейін және 14 күнде 15% дейін;
- Ұлыбритания-21 күнде брондау кезінде 20% дейін.
Тұруға 20% жеңілдік
Акция аясында клиент ұзақ тұру үшін қонақүйде тұруға жеңілдік алу мүмкіндігіне ие. Қонақ үйде екі түн болу үшін клиент 15% жеңілдік алады, ал үш түн немесе одан да көп болу үшін 20% жеңілдік алады.
Арнайы ұсыныстарға жеңілдіктер
Жобаның веб-сайтында үнемі 5% жеңілдікпен әртүрлі арнайы ұсыныстарды таба аласыз. Қазіргі уақытта келесі жеңілдік бағдарламалары бар: сәтті іссапар, Отбасылық саяхат, талғампаз демалыс, жергілікті көрікті жерлер және т.б.
Төмен баға кепілдігі
Қызмет пайдаланушыларға интернеттегі ең жақсы шығындарға кепілдік береді. Осылайша, егер клиент брондаудан кейін бір тәулік ішінде, бірақ екі тәуліктен кешіктірмей төмен бағаны тапса, ол жоба әкімшілігіне өтініммен жүгіне алады және ол құнын төмен тариф бойынша қайта есептейді, сондай-ақ 25% қосымша жеңілдік береді.
Radisson Rewards Бағдарламасы
Бағдарлама аясында клиенттер қонақүйлерде тұру, кездесулер мен іс-шараларды ұйымдастыру, акцияларға қатысу үшін ұпай алады және оларды бағдарламаға қатысатын қонақүйлер мен серіктестерге жұмсай алады. Қонақ үйлерде премиум түндер, экспресс бонустар, тамақ пен сусындарға жеңілдіктер, сондай-ақ қосымша артықшылықтар қарастырылған. Серіктестерде ұпайларды пайдалану жеке келісіледі. Карта иелеріне берілетін артықшылықтар туралы көбірек білу үшін тиісті бетті қараңыз.
Тіркелу бонусы
Компанияның веб-сайтына тіркелу арқылы клиенттер бірден құттықтау алады сыйлық, сонымен қатар қонақүйде тегін түндер табуға және эксклюзивті жеңілдіктер алуға болады.
Radisson Hotels шағымдары
Компания өте танымал және танымал болғандықтан, интернетте сіз клиенттердің көптеген пікірлерін таба аласыз. Жалпы, қызмет оң беделге ие, дегенмен теріс жауаптар бар. Артықшылықтардың ішінен клиенттер қонақүйлердің үлкен таңдауын, сайтты ыңғайлы шарлауды, түрлі акциялар мен бонустарды, бонустық бағдарламаны атап өтеді. Кемшіліктердің ішінен сайттың жұмысымен және техникалық қолдаумен байланысты проблемалар туындады.
Егер Radisson Hotels қонақүйлерін брондау қызметі туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
Ұйым 8-ден астам қонақ үй брендтерінің негізгі бірлестігі болып табылады, сондықтан компания заңнамаға сүйене отырып жұмыс істейді. Сайтта сіз қажетті құжаттарды таба аласыз, атап айтқанда «құқықтық ескерту», «құпиялылық саясаты», «сайтты пайдалану туралы келісім» және басқалар. Негізгі кеңселердің байланыс деректері мен орналасқан жері барлық пайдаланушылар үшін ашық.
Пайдаланушы келісімі radissonhotels.com
«Сайтты пайдалану туралы келісім» – бұл компаниямен ынтымақтастықты бастамас бұрын пайдаланушымен танысқан жөн құжаттардың бірі. Келісімде сайтты пайдалану ережелері, сондай-ақ екі тараптың құқықтары мен міндеттері қамтылған. Артықшылығы-құжат орыс тілінде ұсынылған. Кейбір тармақтарды толығырақ қарастырайық. Келісімде егер клиент хабарлама жіберсе, ол бұл хабарламаға құпиялылық талаптары, сондай-ақ меншік құқығы қолданылмайтындығымен автоматты түрде келісетіндігі туралы ақпарат көрсетіледі. Компания осы хабарламаны таратуға немесе пайдалануға құқылы. Хабарлама жіберу арқылы пайдаланушы ұйымға автоматты түрде өтеусіз, мерзімсіз, қайтарылмайтын, бүкіл әлемде жарамды лицензия береді, ол өз кезегінде оның негізінде жұмыстарды пайдалануға, көбейтуге, жасауға, сондай-ақ кез келген БАҚ-та қандай да бір форматта өзгертуге, жариялауға, өңдеуге, аударуға немесе таратуға мүмкіндік береді.
Өз кезегінде, клиент өз хабарламалары үшін толық жауапкершілікті, сондай-ақ оны басқа пайдаланушылардың хабарламаларын жібергеннен және пайдаланғаннан кейін туындауы мүмкін салдарларды өз мойнына алады. Компания кез-келген хабарламаны жіберудің салдары үшін, сондай-ақ клиенттер сайт арқылы жіберетін хабарламаларды тексеру және бақылау үшін жауапкершілікті өз мойнына алады. Егер ұйымдастырушыға кейіннен хабарламаларды жариялау шарттарын бұзу туралы шағым түссе, сервис өз тергеуін жүргізуге және өз қалауы бойынша осы хабарламаны сайттан алып тастауға құқылы. Алайда, платформа мұндай әрекеттердің орындалатынына немесе орындалмайтынына кепілдік бермейді.
Ұйымдастырушы келесі әрекеттерді орындау құқығын өзіне қалдырады:
- компанияның шарттары мен ережелеріне сәйкес келмейтіндігі үшін хабарламаны тексеруді жүзеге асыру;
- сайтта талқылауды жазыңыз;
- келісім шарттарына сәйкес келмейтін хабарламаларды жою;
- пайдаланушының сайтқа кіруін шектеу;
- кез келген жазбаны бақылау, өңдеу және жариялау;
- сайтта орналастырылған хабарламаларды өңдеу және жою.
Клиент платформаны және оған орналастырылған мазмұнды өзінің қорқынышы мен тәуекеліне пайдаланатындығын түсінеді және қабылдайды. Ақпаратта техникалық дәлсіздіктер, сондай-ақ белгілі бір транзакция үшін тарифтердің, алымдардың және қолжетімділіктің өлшемдеріне қатысты болуы мүмкін әртүрлі қателер болуы мүмкін. Ұйымның өзі және оның серіктестері мұндай қателіктер, дәлсіздіктер мен олқылықтар үшін, сондай-ақ брондауды сақтау немесе қателер нәтижесінде бұрмаланған мазмұнды пайдалану міндеттемелері үшін жауап бермейді. Ұйымдастырушы кез-келген уақытта, тіпті транзакция жасалғаннан кейін де өзгертулер, түзетулер енгізуге, сондай-ақ оларды жоюға құқылы. Сондай-ақ, пайдаланушы осы сайттың мазмұны «сол күйінде» берілгенін қабылдайды, ал компания тауарлық жағдайға қатысты ешқандай кепілдік бермейді. Ұйым клиенттерге бұл сайттың үздіксіз және қатесіз жұмыс істейтіндігіне, сондай-ақ оған вирустар немесе басқа зиянды компоненттер жетіспейтіндігіне кепілдік бермейді. Сервис сайтта ұсынылған мазмұнды пайдалану салдарынан пайдаланушы ала алатын нәтижелерге қатысты жауапкершілікті өзінен алып тастайды. Барлық шығындар клиенттің өзі қызмет көрсетуге, қалпына келтіруге және қателерді жоюға байланысты туындауы мүмкін.
Клиент компанияның кез-келген шығындар үшін жауапкершілікті өзінен алып тастайтындығын, атап айтқанда тікелей, жанама: қасақана немесе айыппұл тұрақсыздық айыбы, оған күтілетін пайданың немесе кірістің жоғалуы, сондай-ақ ұйымның, сондай-ақ оның серіктестері мен қызметкерлерінің әрекеттері немесе әрекетсіздігі салдарынан туындаған басқа экономикалық шығындар кіруі мүмкін. Сондай-ақ, ұйым келісім шарттарын немесе құпиялылық саясатын бұзу нәтижесінде туындаған шығындар үшін жауап бермейді. Кез келген залал үшін компанияның клиент алдындағы жауапкершілігінің жалпы сомасы клиент осы сайтқа кіру үшін төлеген сомадан аспауы керек. Пайдаланушы оқиға орын алған сәттен бастап бір жылдан кейін шағым немесе талап қоя алмайды.
Веб-сайтты қолдана отырып, Пайдаланушы өзінің профилі мен құпия сөзінің құпиялылығын сақтау үшін барлық жауапкершілікті түсінеді және қабылдайды, сонымен қатар өз компьютеріне немесе телефонына кіруді өз бетінше шектеуі керек. Клиент өзінің есептік жазбасынан жасалған кез-келген әрекетке жауап береді. Компания өз қалауы бойынша қызмет көрсетуден бас тарту немесе клиенттердің есептік жазбасын бұғаттау құқығын өзіне қалдырады. Клиент компанияны, сондай-ақ оның лауазымды тұлғаларын, серіктестерін, қызметкерлерін және басқа мүшелерін материалдық Жауапкершіліктен қорғау және босату, сондай-ақ Пайдаланушының өзі келісім шарттарын бұзуы нәтижесінде туындауы мүмкін шығындарды қоса алғанда, қандай да бір шағымдарды, талаптарды, талаптарды, міндеттемелерді және төлемдерді бермеу міндетін өзіне алады.
Сайт қауіпсіздігі
Сайтта ұсынылған барлық құқықтық құжаттамаға сүйене отырып, қызметті пайдалану пайдаланушылар үшін толығымен қауіпсіз деген қорытынды жасауға болады.
Қолдау қызметі
Клиенттің техникалық қолдау өкілімен байланысудың бірнеше әдісі бар:
- телефон: +7-499-281-61-20;
- кері байланыс нысаны;
- әлеуметтік медиа.
Сондай-ақ, Қолдау қызметіне тікелей хабарласпас бұрын, Пайдаланушы Компанияның веб-сайтындағы ең танымал сұрауларға жауаптармен таныса алады.
Radisson Hotels ажырасу ма?
Radisson Hotels Group-8 қонақ үй брендін біріктіретін ең үлкен қонақ үй тобы. Қазіргі уақытта жобада 1400-ден астам қонақүй бар, олардың бір бөлігі сәтті жұмыс істейді, ал екінші бөлігі салынуда. Қызмет нарықта 2012 жылы пайда болды және 8 жыл ішінде клиенттер арасында өте танымал болды. Компания 114 елдің аумағында жұмыс істейді және дәл халықаралық нарыққа бағытталған. Жобаның ресми сайтының интерфейсі 13 тілде, оның ішінде орыс тілінде ұсынылған, бұл ТМД елдерінің клиенттері үшін артықшылық болып табылады. Ұйымның веб-сайтында әрбір клиент бағытты, күндерді, адамдар санын және брондау бағдарламасын таңдау арқылы қонақүйді брондай алады.
Сүзгілердің арқасында сіз клиент үшін ең қолайлы нұсқаны тез таңдай аласыз. Сондай-ақ, пайдаланушыларға ыңғайлы болу үшін мобильді қосымша жасалды. Осылайша, сіз кез-келген уақытта және кез-келген жерде компьютерді пайдаланбай қонақүйді таңдап, брондай аласыз. Тұрақты клиенттер үшін көптеген жарнамалық ұсыныстар мен түрлі бонустар қарастырылған. Табысты жұмыс істеген сегіз жыл ішінде интернетте клиенттерден көптеген пікірлер жиналды. Тұтастай алғанда, жоба пайдаланушылар арасында оң беделге ие, дегенмен кейде компанияға Жағымсыз пікірлер бар. Ұйым өз клиенттері үшін жүзеге асырған мүмкіндіктерді егжей — тегжейлі зерттей отырып, Radisson Hotels ажырасу және алаяқтық деп қорытынды жасауға бола ма? Жоқ, өйткені компания ұзақ уақыт бойы сәтті жұмыс істейді және бүкіл әлем бойынша клиенттерге өз қызметтерін ұсынады.
Қорытынды
Технологияның белсенді дамуымен көптеген адамдар онлайн сатып алулар мен брондауды қалайды. Radisson Hotels сервисінің көмегімен пайдаланушылар таңдалған бағыт пен күн БОЙЫНША ҚОЛАЙЛЫ қонақүй опциясын жылдам таба алады. Компания әлемнің 114 елінде ұсынылған 1100-ден астам белсенді қонақүйлерді біріктіреді.
Қарапайым және түсінікті интерфейстің, сондай-ақ ыңғайлы навигацияның арқасында кез-келген пайдаланушы платформаның қызметтерін пайдалана алады. Сонымен қатар, жоспарлар өзгерген кезде клиент ақшаны қайтару арқылы брондаудан бас тарта алады. Егер Сіз компанияның қызметтерін пайдаланған болсаңыз, қонақүйлерді брондау қызметтерінің тәуелсіз рейтингін қалыптастыру үшін біздің сайтта өз пікіріңізді қалдырыңыз.
Отзывы
- Өсуі бойынша бағалау
- Кемуі бойынша бағалау
- Алдымен жаңа
- Алдымен ескі
- Алдымен танымал
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Amazing Experience
Lovely hotel, love the concept and the staff are so well mannered and go out their way to ensure our stay is perfect. BIG tv too to those wondering. Great atmosphere, everything was clean. Staff were really nice and the price was great. Dinner offers was great for value. Definitely recommend
-
Недостоверный отзыв Пікірді бағалаңыз 000Nice Experience
Nice hotel, with a comfortable room, and nice breakfast. highly recommended For everyone.
-
Пікірді бағалаңыз 00Халықаралық шолу сайттарындағы Radisson Hotels туралы соңғы...
Халықаралық шолу сайттарындағы Radisson Hotels туралы соңғы пікірлерді талдай отырып, пайдаланушы қызметтің көптеген оң пікірлерді алатынын көре алады, олардың арасында бейтарап немесе теріс кез келген нәрсені табу сирек кездеседі. Талқылауға қатысушылар бөлмелердің тазалығын, қызметкерлердің сыпайылығы… Бұдан әрі оқып отыру
Radisson Hotels пікірлер
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0