Компания | |
---|---|
Ресми сайт | |
Әлеуметтік медиа | |
Құрылған күні | 2011 |
Бас кеңсе | 123112, Мәскеу, Пресненская НАБ., Д. 10 б. 2, эт. 6, пом. 22 |
Компания иесі | "Видео Бум" ЖШҚ |
Қолдау түрлері | |
Телефонды қолдау | |
Тілдер | Ағылшын, Испан, Неміс, Орыс |
Жылжыту қызметтері мен құралдары | YouTube арналарына бағытталған Клиенттің арнасын іздеу және қарау беттерінде, "ұсынылған" блогында және YouTube мобильді нұсқасының басты бетінде көрсету |
Жобаның ерекшеліктері | Әлеуметтік желілерде сапалы жылжыту қызметтерін ұсынатын Google-дің ресми серіктесі |
Бонустар | 10 % 6c8db8feca жарнамалық кодты жылжыту қызметтеріне жеңілдік |
Реттелетін | Иә |
Реттегіштер | Ресей Федерациясының Мәскеудегі № 3 инспекциясы Роскомнадзор |
Толтыру әдістері | Банк картасы (Visa/MC / әлем), Maestro, JCB, Apple Pay, Google Pay, PayPal, ЮMoney |
Мобильді қосымшалар | Жоқ, мобильді қосымшалар |
Компанияның жұмыс режимі | Тәулік бойыКомпанияның сайты тәулік бойы жұмыс істейді |
Жеке кабинеттің болуы | Тіркелгеннен және авторизациядан кейін қол жетімді |
Сайтта тіркелу қажеттілігі | Қызмет қызметтерін пайдалану үшін |
Жас шектеулері | От 18 жылдар |
Тексеру | Жоқ |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуШақырылған пайдаланушылар бюджетінің 10% |
Артықшылықтары | Компания Google-дің ресми серіктесі болып табылады YouTube арналарын оңтайландырудың тиімді алгоритмдері Қарапайым қызмет интерфейсі Бейне тек қызығушылық танытқан және мақсатты аудиторияға көрсетіледі Сіз жарнаманы минималды сомадан бастауға болады — 2 900 рубль. аптасына Сіздің бюджетіңіз мүмкіндігінше тиімді жұмсалады Абоненттер мен көріністерді болжау функциясы Тиімді жолдама бағдарламасы Қызметте 14 мыңнан астам YouTube арналары бар Қолдау қызметінің жылдам жауаптары |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "Видео Бум" ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 123112, Мәскеу, Пресненская НАБ., Д. 10 б. 2, эт. 6, пом. 22 СТН: 7714845013 Бақылау пункті: 770301001 ОГРН: 1117746547368 |
Өзектендіру күні | 08.10.2023 |
Жалпы бағалау | 9.2/10 |
Prodvigate бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
Prodvigate-бұл «Видео Бум»компаниясына тиесілі YouTube-тегі ресейлік жарнамалық қызмет. Ол аптасына 2900 рубльден басталатын Google Ads құралдарымен бейне арналарды сапалы жылжыту қызметі ретінде сатылады. 2011 жылдан бастап жұмыс істейді. Өз деректері бойынша, компания 14 мың YouTube арнасын «айналдырды» және жарнамаланатын арналарға жалпы 7 млн көрермен тартты. Алайда, Prodvigate шынымен жақсы ма, әлде бұл ажырасудың қандай да бір түрі ме?
Неліктен Prodvigate?
Prodvigate бірқатар артықшылықтарға ие:
- Google ресми серіктесінің мәртебесі;
- арналарды тиімді оңтайландыру;
- қарапайым қызмет интерфейсі;
- тек мақсатты аудиторияны тарту;
- сапасыз көріністерді кесу;
- техникалық қызмет көрсетудің бастапқы құны аз;
- клиенттік бюджетті оңтайландыру;
- жарнамалық науқан нәтижесінің болжамы;
- жолдама бағдарламасы;
- мамандардың кеңестері;
- жауапты қолдау қызметі.
Жылжыту құралдары
Жарнамалаудың негізгі әдісі-бейнелерді «ұсынылған» тізімінде іздеу және қарау беттеріне орналастыру. Бейне алдын ала қарау және қысқаша мәтіндік сипаттамамен толықтырылған. ОА пайдаланушысы жаңа бейнені байқап, қызығушылық танытып, қарап шығуы, арнаға жазылуы немесе кем дегенде бейнені ұнатуы керек. Клиент үшін онлайн-кабинеттегі әрекеттер жеңілдетілген, олар ең негізгі параметрлерді орнатады, компанияның қызметтері үшін ақы төлейді және оқырмандар мен ұнатулардың өсу статистикасын қадағалайды, әрине.
Оқыту
Сайтта оқыту бөлімі жоқ. Бірақ «Блог» бөлімінде көптеген білім беру және Оқу материалдары бар. Бұл бөлімдегі мақалаларды арнаны жылжытуға ақша салмас бұрын оқуға болады және тіпті қажет.
Блог негізгі сұрақтарды қарастырады: YouTube алгоритмдерінің жұмыс принциптері, YouTube авторларын бұғаттау себептері, мақсатты аудиторияның сипаттамалары, алғашқы 1000 жазылушыны қалай теру керек, роликке сценарий қалай жазу керек, жарнамалық роликті қалай таңдау керек және басқалар.
Youtube-те қалай алға жылжу керектігін түсіну үшін одан да пайдалы сұрақ-жауап бөлімі болуы мүмкін, өйткені онда клиенттер белгілі бір мәселелерге қызығушылық танытады, мысалы, жарнамалық аптаға есептелген ақша тезірек жұмсалатын жағдай туындауы мүмкін бе; жарнаманы бастағаннан кейін арна сипаттамасындағы ақпаратты өзгертуге бола ма; ағылшын тілді секторда Prodvigate құралдарымен алға жылжу мүмкін бе?
FAQ-жылжыту құралдары, төлем және жылжыту нәтижелері бойынша үлгілік сұрақтарға жауаптар бар бөлім. Бөлімді жарнаманы бастамас бұрын қарау ұсынылады. Ақпаратты тақырыптар бойынша, танымалдығы бойынша таратуға немесе іздеу жолағы арқылы іздеуге болады. Сіз өзіңіздің сұрағыңызды немесе бірнешеуін қоя аласыз, ол үшін батырма бар, содан кейін бетте тек қажетті жауаптарды қалдырыңыз.
Бірақ білім беру және оқыту материалдарының көпшілігі YouTube арнасында орналастырылған prodvigate.com, оған сайттың кез-келген бетінен жоғарғы навигация тақтасының ортасындағы батырма арқылы өтуге болады. Арна өз арнасын құру мен дамытудың негізгі және жоғары мамандандырылған мәселелерін қарастырады:
- «нөлден» ізбасарларды қалай жинауға болады;
- бейнелер үшін қандай тегін музыка қызметтерін пайдалануға болады;
- жаңадан бастаушыларға арналған бейне редакторлары;
- тақырыптағы, сипаттамадағы және тегтердегі кілт сөздерді анықтау;
- YouTube-тегі қателер мен тыйым салынған сөздер мен әрекеттер;
- бейнелерді түсіру және монтаждау.
Кем дегенде, бастаушы пайдаланушылар үшін арна толық ақпарат береді.
Тарифтер
Prodvigate базалық тарифін 2 900 рубль деп санауға болады, дәл осы соманы компания жарнаманы бастау үшін ұсынады. Кабинетте пайдаланушы бюджетті осы сомадан аз көрсете алмайды. Бұл ақшаға Prodvigate 2111 көріністі қамтамасыз етуге уәде береді, бірақ бұл шамамен мән. Жазылушылар, ұнатулар және бейне түсініктемелері тегін ұсынылады. Prodvigate бағдарламаның бір түрін ұсынады-минимум, бір апта ішінде бейнені 2 900 рубльге жылжыту. Бұл жағдайда Қолдау қызметіне хабарласып, клиенттің осы сомаға не алатынын нақтылау қажет.
Клиенттің кеңсесінде «жылжыту» бөлімінде оң жақта клиенттің қандай тарифті таңдағаны көрсетілген. Тарифті өзгерту үшін сома белгісін басып, «арнаны жылжытудың апталық бюджетін өзгерту»бетіне өту керек. «Аптаға арналған Бюджет» жүгірткісін жылжыту арқылы пайдаланушы 2900 рубльден бастап соманы таңдай алады.арнаны жылжыту үшін аптасына. Егер клиент жарнамалық науқан параметрлерін өзгертсе, көру бағасы өзгеруі мүмкін. Соңғы бағаны «жылжыту» бетінен көруге болады.
Табудың негізгі жолдары
Prodvigate ақша табуға арналған алаң емес. Алайда, ол шақырылған клиенттерден ақша табуға мүмкіндік беретін жолдама бағдарламасына қосылуды белсенді түрде ұсынады. Бағдарлама аясында клиент өз жарияланымдарында серіктестік сілтемені орналастырады, түсініктемелерде көрсетеді, достарына, таныстарына жібереді. Бұл үшін ол шақырылған клиенттерді жылжыту бюджетінен 10% сыйақы алады. Егер сілтемелер көп болса, онда пайыз артады. Ал төлемді жолдамаларға қайтару жолдама төлемдерін азайтады.
«Prodvigate жолдама бағдарламасы» бөлімінде калькуляторда олардың саны мен айына клиенттің бюджет сомасына байланысты жолдамалардан түсетін табыс қандай болатынын есептеуге болады. Кабинетте жарнамалық сілтемелерді жариялау ережелері түсіндіріледі: сілтемелерді әлеуметтік желілердегі, бейне хостингтердегі, тизерлік желілердегі өз аккаунттарыңызға орналастыруға болады. Бірақ сіз сілтемелермен спам жасай алмайсыз, жаңа есептік жазбаңызды жылжыту кезінде сілтеме сілтемесін қолдана алмайсыз, контекстік жарнамада Prodvigate брендін қолдана алмайсыз.
Сайтта қалай бастау керек prodvigate.com
Алдымен сіз prodvigate сайтында тіркелгі жасауыңыз керек: жоғарғы оң жақ бұрыштағы батырманы басу арқылы клиент тіркеу формасына өтеді. Google және Apple есептік жазбалары арқылы жұмыс тіркелгісін жасауға немесе электрондық пошта мекенжайына тіркелуге болады.
Қызметтегі жұмысты e-mail және пароль расталғаннан кейін бірден бастауға болады. Алдымен жарнамалық науқан орнатылады: клиент қызметке жарнамаланған YouTube арнасын қосады және мақсатты параметрлерді көрсетеді – жарнамалық аймақты, мақсатты аудиторияның сипаттамаларын және қол жетімді бюджетті нақтылайды. Содан кейін клиент жарнамалық науқанға ақы төлейді. Клиенттік кабинеттің балансы үнемі толықтырылып отыруы керек, осылайша жылжыту да үздіксіз болады.
Компания өз тарапынан клиенттік арнаны талдайды, жарнамалау үшін бейне мазмұнын таңдайды, Google-дегі роликтерді тексереді, кликсіз бейне мазмұнын жояды және жарнамалық науқанға арналған мақсатты топтың параметрлерін реттейді. Жарнаманың барысы клиенттің онлайн-кабинетінде көрсетіледі.
Жарнамалаудың негізгі әдісі-бейнелерді «ұсынылған» тізімінде іздеу және қарау беттеріне орналастыру. Бейне алдын ала қарау және қысқаша мәтіндік сипаттамамен толықтырылған. ОА пайдаланушысы жаңа бейнені байқап, қызығушылық танытып, қарап шығуы, арнаға жазылуы немесе кем дегенде бейнені ұнатуы керек. Клиент үшін онлайн-кабинеттегі әрекеттер жеңілдетілген, олар ең негізгі параметрлерді орнатады, компанияның қызметтеріне ақы төлейді және оқырмандар мен ұнатулардың өсу статистикасын қадағалайды.
Жеке кабинет
Prodvigate қызметіндегі клиенттен белсенді қатысу талап етілмейтіндіктен, онлайн-кабинеттің интерфейсі қарапайым. Онда клиенттің арнасы жүктелетін немесе «арна Қосу» батырмасын пайдалануға болатын арнаны іздеу жолы бар. Жоғарғы оң жақ бұрышта қолдау қызметімен сөйлесуді белсендіретін белгіше және «Профиль»түймесі орналасқан.
«Профиль» ашылмалы мәзірінен сілтеме алуға болатын «сіздің сілтемелеріңіз» бетіне өтуге болады. Бұл бетте жолдамалардан түсетін табыс статистикасы да бар. «Профиль» бөлімінің мәзірінен клиенттің электрондық мекен-жайы көрсетілген «профиль параметрлері» бөліміне өтуге болады, Google есептік жазбасын қосуға, құпия сөзді және хабарландыру ретін өзгертуге немесе есептік жазбаны өшіруге болады. Сайттың төменгі бөлігінде ақпараттық бөлімдер мен жолдама бағдарламасының бөлімі орналастырылған. Сайттың төменгі сол жақ бұрышында компанияның әлеуметтік желілеріне көшу бар.
Онлайн-кабинетте іздеу жолағына YouTube-арна сілтемесін енгізіп, «арнаны Іздеу» батырмасын басу немесе оң жақтағы «YouTube» батырмасы арқылы арнаны қосу қажет.
Іздеу арқылы арна Prodvigate қызметінің жеке кабинетінде, «арнаңызды таңдаңыз»кіші бөлімінде пайда болады. Тиісінше, сіз өзіңіздің арнаңызды басып, «жылжыту» батырмасын басып, жарнамалық жоспарды таңдайтын бетке өтуіңіз керек.
Бағаны таңдағаннан кейін клиент «Келесі» батырмасын басу арқылы бейнені таңдау бетіне өтеді. Келесі бетте аудиторияны таңдап, басқа параметрлерді орнатады. Компания ұсынған ОА таңдау әдісі Автоматты, бірақ оны қолмен де жасауға болады. Егер клиент аудиторияның параметрлерін өз бетінше анықтағысы келсе, онда ол «Аудитория және қызығушылықтар»бетіне деректерді енгізеді.
Маңызды: пайдаланушы кабинетінде сервис белгілі себептерге байланысты Google Ресейден келген пайдаланушыларға жарнама көрсетпейтінін хабарлайды, сондықтан деректерді толтыру кезінде жылжыту үшін «қосымша елдерді» көрсету керек немесе автоматты мақсатты көрсету керек.
Клиент өз арнасының үш тақырыбына дейін жылжыту елін, ОА жынысы мен жасын, кілт сөздерді қолмен көрсетеді. Параметрлерді жылжыту кезінде өзгертуге болады, бұл өзгерістер «Сақтау»батырмасын басқаннан кейін бірден күшіне енеді.
ОА анықтағаннан кейін клиент жарнаманы төлеу бетіне өтеді. Егер клиент «YouTube» батырмасы арқылы жұмыс жасаса, ол алдымен арна тіркелген Google есептік жазбасына өтеді. Бұл жағдайда Prodvigate қызметіне жеке деректерді қарау құқығына рұқсат беру қажет, содан кейін пайдаланушы тарифті таңдау үшін «жазылушылар мен көріністер» бетіне өтеді. Келесі әрекет алгоритмі онлайн-кабинетте іздеу арқылы арнамен жұмыс істеу нұсқасымен бірдей.
Арна алға жылжи бастағанға дейін ол Google-да тексеріледі. Модерация бірнеше сағаттан бірнеше күнге дейін созылуы мүмкін. Егер модерация сәтсіз болса, онда компания ақшаны клиентке қайтарады. Клиент арнаны іске қосу басталғанға дейін оны жылжытудан бас тартуы мүмкін.
Қаражатты енгізу және шығару
Жарнамалық науқанды насихаттайды.ком несие картасымен немесе төлем жүйелері арқылы төленуі мүмкін.
Несие картасымен төлем әдісін таңдап, «жарнаманы бастау» опциясы арқылы клиент төлем қызметін белсендіреді, деректемелер енгізеді және жарнаманы төлейді. ЮМопеу немесе PayPal төлеген кезде сізге осы төлем жүйелерінің кабинетіне кіріп, олардағы төлемдерді рәсімдеу қажет болады. «Басқа» опциясы UnionPay, SberPay, Qiwi, Alfa-Click, Tinkoff қосымшасын төлеуге немесе банкомат арқылы қолма-қол ақша төлеуге мүмкіндік береді.
Сервистің онлайн-кабинетінде автотөлемдерді қосуға болады, бұл ретте төлем сомасының 10% клиенттің шотына қайтарылады. Клиенттің қаражатының қозғалысы туралы ақпарат «қаржы» бөлімінде орналастырылады. Бұл бетте пайдаланушылардың таңдаған төлем әдістері сақталады, егер автотөлемдер өшірілсе, теңгерім толтырылады, ал төлемдер бойынша барлық деректер «толықтыру тарихына»енгізіледі.
Prodvigate Бонустары
Prodvigate қызметі пайдаланушыларға жолдама бағдарламасына қатысуды ұсынады.
Жолдама бағдарламасы
Prodvigate өзінің жолдама бағдарламасына қосылуды белсенді түрде ұсынады. Бағдарлама аясында клиент өз жарияланымдарында серіктестік сілтемені орналастырады, түсініктемелерде көрсетеді, достарына, таныстарына жібереді. Бұл үшін ол шақырылған клиенттерді жылжыту бюджетінен 10% сыйақы алады. Егер сілтемелер көп болса, онда пайыз артады. Ал төлемді жолдамаларға қайтару жолдама төлемдерін азайтады.
«Prodvigate жолдама бағдарламасы» бөлімінде калькуляторда олардың саны мен айына клиенттің бюджет сомасына байланысты жолдамалардан түсетін табыс қандай болатынын есептеуге болады. Кабинетте жарнамалық сілтемелерді жариялау ережелері түсіндіріледі: сілтемелерді әлеуметтік желілердегі, бейне хостингтердегі, тизерлік желілердегі өз аккаунттарыңызға орналастыруға болады. Бірақ сіз сілтемелермен спам жасай алмайсыз, жаңа есептік жазбаңызды жылжыту кезінде сілтеме сілтемесін қолдана алмайсыз, контекстік жарнамада Prodvigate брендін қолдана алмайсыз.
Жарнамалық шағымдар
Prodvigate туралы пікірлер қайшылықты. Сайттың өзінде, әрине, тек оң, бірақ интернет кеңістігінде көптеген теріс. Оң пікірлер өте монотонды: клиент белгілі бір соманы инвестициялады, аудитория мен ұнатулардың өсуіне ие болды.
Теріс пікірлер нақтырақ. Мысалы, Prodvigate бейнені қарау уақытына назар аудармайды, дегенмен бұл арнаны дамыту үшін өте маңызды параметр. Шынында да, көрермен жарнамаларға назар аударып, бейнені бірнеше секунд басып, көре алады. Бұл арнаның сапалы өсуіне әкелмейді, дегенмен жылжыту үшін ақша қарау уақытына қарамастан төленеді.
Сондай-ақ, prodvigate жұмыс әдістеріне қатысты шағымдар бар. Негізінде, қызмет тек Google Ads жарнамаларын теңшеу үшін ақша алады және әрқашан тиімді бола бермейді. Ads-ті орнатудың өзі өте күрделі нәрсе емес, сондықтан бірқатар шолулар Prodvigate-ті жалқауларға немесе YouTube-те кездейсоқ адамдарға қызмет ретінде сипаттайды. Компанияның мәлімдемелерінің нақты нәтижелерге сәйкес келмеуі туралы көптеген теріс пікірлер:
- жаңа көрермендер келмейді немесе келмейді, бірақ аз;
- Prodvigate кабинетінде арна деректерімен расталмаған жоғары көрсеткіштер көрсетіледі;
жарнамалық науқанға жұмсалған ақша мен нәтижелердің айтарлықтай сәйкессіздігі; - жарнамалық компания жұмыс істеп тұрған кезде, жарнамалар аяқталғаннан кейін арна көрсеткіштері артады, жаңа көрермендер мен ұнатулар жоғалады және т.б.
Егер Prodvigate туралы шағымдар пайда болса, біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
Бұл қызмет Мәскеуде тіркелген «video Boom» ЖШС-ге тиесілі. Компанияның қызметін Ресей Федерациясының № 3 Мәскеу қ.және Роскомнадзор инспекциясы бақылайды және реттейді. Клиенттердің барлық материалдары Ресей Федерациясының заңнамасының талаптарына сәйкес келуі керек, әйтпесе компания пайдаланушыны жылжытудан бас тартуы мүмкін. Сонымен қатар, Prodvigate клиенттің жарнамалық материалдарының Ресей Заңнамасына сәйкестігін растайтын кез-келген деректерді сұрай алады. Бұл лицензиялар, сертификаттар немесе куәландырылған көшірмелер болуы мүмкін.
Пайдаланушы келісімі және Құпиялылық саясаты
«Шарттар мен келісімдер» бөлімі клиент пен компанияның құқықтары мен міндеттерін тізімдеуді емес, оферта ұсынады. Prodvigate тұрғысынан жарнамалық қызметтер «жарнамалық қызметтер» болып табылады, ал клиент «жарнама беруші» (жеке немесе заңды тұлға) болып табылады. Құжаттың соңғы жаңартылуы 2021 жылдың 1 сәуірінде атап өтілді. Оферта шарттары бойынша бейне контентті дайындауды, жасауды, Өзгертуді, жариялауды және жарнамалық науқанды орнатуды жарнама беруші жүзеге асырады.
Prodvigate тек жарнамалық науқанды жүргізеді. Естеріңізге сала кетейік, қызмет сипаттамасында, егер клиент жарнамалық науқанды орната алмаса, ол үшін Prodvigate жасайды деп мәлімдейді. Келісім шарттары бойынша компания ұсынатын қызметтер Ресей Федерациясының заңнамасымен реттеледі, сондықтан тапсырыс беру кезінде жарнама беруші бұл Google-дің Ресей Федерациясында шектеулі екендігіне және компания жарнаманы орнату кезінде басқа елді таңдауды ұсынатындығына қалай сәйкес келетінін нақтылауы керек.
Өйткені, егер жарнама беруші Ресей Федерациясының заңдарын бұзса, онда компания клиентпен келісімшартты бұзып, тіпті шығындарды талап ете алады. Компания жарнама берушіге бұл туралы ескертпестен келісімшартты бұза алады және түсіндірусіз есептік жазбаны бұғаттай алады. Бірақ, рас, кабинет құлыпталғаннан кейін 10-ға орналастырылмаған мазмұн үшін ақшаны қайтарумен.
Клиенттің міндеттерінің бірі-жарнамалық жарнама басталғанға дейін немесе оның барысында бір күн ішінде мазмұнға өзгерістер енгізуге тыйым салу. Келісім шарттары бойынша компания бейнероликтің мазмұнын екі күн ішінде құжаттамалық растауды талап ете алады.
Ұсыныс жарнама беруші үшін заңсыз деп саналатын, бірақ келісім-шарт жасасу кезінде оның мәнін нақтылау жақсы болатын әрекеттер тізімін қамтиды. Бұл әрекеттер 6-тармаққа енгізілген және құжаттың барлық шарттарының ішіндегі ең аз түсінікті болып табылады.
Мысалы, құжаттың 6-тармағының шарттары бойынша пайдаланушы «компьютер, телефон, смартфон» сияқты «басқа жүйелерден»мазмұнды көре алмайды. Компанияның әрекеттері туралы ақпаратты жинаудың автоматты жүйелерін оның жазбаша рұқсатынсыз пайдалануға болмайды. Бұл ережелер нені білдіретінін қолдауда нақтылау қажет, өйткені олар толығымен анық емес, бірақ оларды бұзғаны үшін пайдаланушының есептік жазбасы бұғатталуы мүмкін.
Prodvigate міндеттерінің тізімінде тек жарнама берушіге жылжыту қызметтерін көрсету шарттарын қамтамасыз ету және іс жүзінде жарнаманың өзі. Жарнаманың әсері еш жерде келісілмеген және ешқандай кепілдік берілмейді.
Егер күрделі жағдайлар туындаса, онда алдымен Тараптардың уәкілетті өкілдері реттеумен айналысады. Егер олар мәселені шеше алмаса, дау талап қою тәртібімен шешіледі. Ал соңғы шара ретінде сот Моск Мәскеудің төрелік сотына жіберіледі.
Қызметтің «құпиялылық саясаты» жеке бөлімге енгізілген. Онда қызметтің өзі пайдаланушылардың деректерінің дұрыстығын тексермейтініне назар аудару керек, бұл тұрғыда жауапкершілік клиенттің мойнына түседі. Алайда, барлық басқа жағдайлар туралы.
Қолдау қызметі
Қолдау чаты сайттың жоғарғы оң жағындағы және төменгі сол жағындағы белгішемен іске қосылады. Чаттың жанында смартфондағы шолғышта сайтты ашу арқылы теруге немесе теруді белсендіруге болатын телефон нөмірі көрсетіледі. Чат белгішесінің жанында компанияның электрондық мекен-жайы көрсетіледі, оған сұраныстар жіберуге болады.
Сайттың төменгі сол жағында prodvigate сервисінің әлеуметтік желілеріне өту түймелері орналастырылады: «Prodvigate. YouTube-те жылжыту туралы», ВКонтакте аккаунты » Prodvigate. YouTube арнаңызды танымал етейік», аккаунт Zen.yandex, бұл жай ғана YouTube арнасының нұсқасы және YouTube-тен бейне сабақтардың көшірмесін жасайтын Телеграм арнасы, сонымен қатар оқу мақалалары бар.
Prodvigate ажырасу ма?
Prodvigate-тің жеке мәліметтері бойынша, бастапқы бюджетте аптасына 2900 рубль болса, көріністер саны 5414 (немесе 2111 минимум) болады және 100 жазылушы қосылады. Мұндай нәтиже мүмкін, бірақ міндетті емес және бұл сандарға байыпты қарамаңыз, өйткені олар іс жүзінде негізделмеген және одан да көп кепілдік берілмейді. Тіпті осы көрсеткіштерге түсініктеме ретінде компания абоненттердің болжамы компанияның іс-әрекетіне емес, мазмұнның сапасына байланысты екеніне назар аударады.
Бірақ ең бастысы бұл емес. Тұрақты мазмұнды орналастыратын YouTube арналарын жасаушылардың көпшілігі арнаны монетизациялауға бағытталған. Бірақ жарнаманың өзі ақша табудың тәсілі емес. Сондықтан, prodvigate арқылы жаңа келушілерді тарту мүмкін болса да, бұл ақша ағынына кепілдік бермейді.
Prodvigate туралы пікірлердің көпшілігі оң, олардың стратегиясы көп жағдайда ізбасарлар мен ұнатулардың көбеюіне әкелетін сияқты, бұл тұрғыда Prodvigate ажырасу емес.
Қорытынды
Prodvigate-бұл монетизацияланған, бірақ одан да көп ұнатушылар мен ізбасарлардың болуы маңызды және қызмет сұраған ақша салыстырмалы түрде аз болатын үлкен арналарға ұсынылатын қызмет. Жаңадан бастаушы пайдаланушылардың шағын арналары үшін шығындар тым көп болуы мүмкін.
Отзывы
- Өсуі бойынша бағалау
- Кемуі бойынша бағалау
- Алдымен жаңа
- Алдымен ескі
- Алдымен танымал
-
Достоверный отзыв Пікірді бағалаңыз 0-22Prodvigate-жұмыс істемейді!
ҚЫЗМЕТ ЖҰМЫС ІСТЕМЕЙДІ!! ТЕК АҚША АЛЫҢЫЗ:
25 тамыздан 8 қыркүйекке дейін жылжыту ешқашан басталған жоқ!
4 күн арна Google ads модерациясында болды, содан кейін 3 күн менің буыным болды, мен жарнамалық роликті ауыстырдым. Ол 4 күн бойы мақұлданды. Фрилансерлер бір күнде жұмыс істейді, өйткені жаңа роликтер… Бұдан әрі оқып отыруКемшіліктері- ҚЫЗМЕТ ЖҰМЫС ІСТЕМЕЙДІ
-
Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 000Prodvigate жеңілдік жарнамалық коды
Prodvigate қызметі арқылы жарнамалауды бастады. Мен сияқты-сәл қымбат көру бағасы және уәде етілген аудиторияны ұстап тұру + – бір минут (Мен үшін бұл өте өкінішті, өйткені бейне 30 минуттан бір минутқа дейін, бұл өте аз).
Бірақ, тұтастай алғанда, қызмет жаман емес, және дәл көріністер мен жазылушылар… Бұдан әрі оқып отыруАртықшылықтары- Қарапайым интерфейс
- Жылдам модерация
- Google ресми серіктесі
Кемшіліктері- Арзан емес
-
Пікірді бағалаңыз 0-10Мен бәріне кеңес беремін
Cәлеметсіз бе. Prodvigate сервисінің жұмысы туралы пікір қалдырғым келеді. Мен шынымды айтсам, аудиторияның келуіне көп сенбедім, өйткені мен мұқабаларды жазып жатырмын, камера да онша емес, бірақ келу бар! Пікірлер өте дайын. Біртіндеп жазылыңыз. Мен алдымен 1 900-де жарнамалауға тырыстым, содан кейін… Бұдан әрі оқып отыру
-
Пікірді бағалаңыз 0-10мен екі ай жұмыс істеймін
Осы қызметте өз арнасының жарнамасын іске қосты. бұл өте қымбат болып көрінді, бірақ мен оны сынап көруді шештім. Жеке кабинетте тікелей чат бар екендігі ыңғайлы, сіз әрқашан не және қалай сұрай аласыз. алғаш рет модерация ұзақ уақытқа созылды, бір күннен артық, содан кейін бәрі жақсы, көріністер тұрақты… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- нақты көріністер және керемет қолдау
Кемшіліктері- Әлі табылған жоқ
-
Пікірді бағалаңыз 0+20Мен оны алты айға жуық қолданамын, әзірге...
Мен оны алты айға жуық қолданамын, әзірге бәрі ұнайды. Жарнаманы орнатуға көмектескені үшін Сергейге үлкен рахмет.
Prodvigate пікірлер
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0