Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Яндекс.Маркет
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Яндекс.Маркет41 отзыв
82%18%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Деградация
Мен көптеген жылдар бойы Яндекс нарығының көмегімен тауарларға тапсырыс бердім.
Кейде сайтта таза техникалық мәселелер болды, бірақ тұтастай алғанда схема әрқашан нақты жұмыс істеді: іздеу – Тапсырыс – растау – курьер/алып кету – төлем және алу.
Енді сайт жалған деген күдік туындады. E-Mail жоқ!
Іздеу.
Тапсырыс дүкенде емес, сайтта.
Растау жоқ, қоңырау да, SMS те жоқ. Ия, және неге-олар тек алдын-ала төлемді талап етеді, бұл алаңдатады.
Қабылдау/Жеткізу уақыты. Қоңыраулар да, SMS те жоқ…
Чат Тапсырыс кешіктірілгенін хабарлайды. Қаншалықты-олар білмейді. Күтуге кеңес беріледі. Қанша-жоғарыдан қараңыз.
Мен бас тартуды жасаймын-бір айға дейін ақшаны қайтаруды күтіңіз!!! (Сәттілік пен ақша қайтарылады деп үміттенемін. Сома аз, сотқа жүгіну ыңғайсыз. Мүмкін олар бұған сенетін шығар?)
Қалай болғанда да, жоғалған уақыт өте өкінішті…