Азық-түлік жеткізудегі қателіктер! Бір жеткізу үшін 2...
Азық-түлік жеткізудегі қателіктер! Бір жеткізу үшін 2 үлкен буын: 1. Тапсырыс берілген 12 кг орнына 6 кг ұнтақтың жыртылған пакетін жеткізді. Мен курьерді қайтаруға тура келді. 2. Тұтас азық-түлік пакетін әкелмеді!!! Бұл ретте клиенттік сервисте курьер бәрін әкелді және мен алдап жүрмін деп мәлімдеді. Байыпты ма? Содан кейін олар шағымды тіркеуге келісті, бұл алдын-ала ҚЫЗМЕТ 3 күн ішінде байланысады деп хабарлады. Осы үш күнде не істеуім керек? Ақша жұмсалды, ал өнім жоқ. Қорқынышты көзқарас! Мен тұрақты клиентпін, 2 жыл бойы апта сайын әр шоттың сомасына өнімдерге тапсырыс беремін. 10 мың рубль. қиылысу, сізге тұрақты клиенттер қажет емес пе?
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Перекресток
oleg2 жылдар бұрын
1.3
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Жылдам деградация
Тапсырыс берген заттың орнына басқасы әкелінді. Олар бас тартты және Тапсырыс берушіге ауыстырды және ақшаны қайтарып алды. Әкімші өтініштің мәтінін оқымайтыны белгілі болды: мен өнімнің мазмұны туралы жазамын, бірақ маған оның сыртқы түрі туралы жауап беремін. Сайтта орыс тіліне аударғанда мынаны білдіретін... Бұдан әрі оқып отыру
меркулова валентина2 жылдар бұрын
3
Пікірді бағалаңыз0
0
0
ВАЛЕНТИНА
САТЫП АЛУШЫЛАРДЫҢ АЖЫРАСУЫ 1950 СОМАСЫНА ӨНІМДЕРГЕ ТАПСЫРЫС БЕРДІ АЛ 723 ҒА ЖЕТКІЗІЛДІ ЖЕТКІЗУ ҚЫЗМЕТІНЕ ҚОҢЫРАУ ШАЛДЫ 2 ТАУАР САТЫЛМАҒАНЫН ЖӘНЕ АЙЫРМАШЫЛЫҚ 7 КҮННЕН КЕЙІН ҚАЙТАРЫЛАТЫНЫН ТҮСІНДІРДІ 10 АҚША ӨТТІ ЖӘНЕ ЖОҚ МЕН ТАҒЫ ДА 10 КҮН БҰРЫН АУДАРҒАНЫМДЫ АЙТТЫМ БАНКПЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ КЕРЕК 2 КҮН ПОШТАҒА... Бұдан әрі оқып отыру
Светлана3 жылдар бұрын
1.5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Қорқынышты жеткізу
Тауарлар қорқынышты жағдайда жеткізілді,бәрі мыжылған,сынған,көптеген тауарлардың жарамдылық мерзімі аяқталғанға дейін 4 күн қалды,кейбір тауарлар арзанға ауыстырылды,ал чек қымбат сияқты өтті...
Азық-түлік жеткізудегі қателіктер! Бір жеткізу үшін 2...
Азық-түлік жеткізудегі қателіктер! Бір жеткізу үшін 2 үлкен буын: 1. Тапсырыс берілген 12 кг орнына 6 кг ұнтақтың жыртылған пакетін жеткізді. Мен курьерді қайтаруға тура келді. 2. Тұтас азық-түлік пакетін әкелмеді!!! Бұл ретте клиенттік сервисте курьер бәрін әкелді және мен алдап жүрмін деп мәлімдеді. Байыпты ма? Содан кейін олар шағымды тіркеуге келісті, бұл алдын-ала ҚЫЗМЕТ 3 күн ішінде байланысады деп хабарлады. Осы үш күнде не істеуім керек? Ақша жұмсалды, ал өнім жоқ. Қорқынышты көзқарас! Мен тұрақты клиентпін, 2 жыл бойы апта сайын әр шоттың сомасына өнімдерге тапсырыс беремін. 10 мың рубль. қиылысу, сізге тұрақты клиенттер қажет емес пе?