Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Ormatek
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Ormatek3 отзыва
50%50%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Ең қорқынышты компания
Бәрі жақсы басталатын сияқты: сүйкімді сатушы әйел бұл қандай керемет екенін айтады-керемет төсек, ешқандай проблемалар болмайды, сапа өрт, сізді сайтта тіркейді, жеңілдік алу үшін телефон нөмірін қалдырады, кез-келген сұрақтар мен мәселелер бойынша қоңырау шалу үшін. Содан кейін бәрі жақсы: олар жеткізу туралы алдын-ала ескертеді, жинаушылар дәл уақытында келеді, бәрі өте тез, тез жиналады, қоқысты алып кетеді. Сұлулық, тіпті төсек мінсіз болып көрінеді
Бірақ… содан кейін біз матрацты қойдық және ол сәйкес келмейді, әр жағынан лайықты жарықтар қалады. Біз кереуетті өлшейміз, ал ол 160×200 орнына 162×202 болып шығады. Сатып алу кезінде біз 160х200 матрацтың өлшемі дұрыс па, жоқ па деп сұрадық, Иә, әрине, барлық кереуеттер дәл өлшемде шығарылады деп сендірдік. Шартта 160х200 мөлшері де нақты көрсетілген, ешқандай ауытқулар мен қателіктер туралы тармақ жоқ
Бірақ бұл барлық проблемалар емес:
1. Тірек түбі жатып, отырғанда, тұрғанда үнемі қағып тұрды. Белгілі болғандай, коллекторлар бізге тойтармалар қоймады, олар жай ғана қоймада болмады, сондықтан олар біз оларсыз жасаймыз деп шешті. Келесі мамандарды шақырған кезде, олар бізге оларды анықтады, бұл мәселені шешті, бірақ түбі қисық болғандықтан, бір жағынан соғылады. Бірақ бұл өте маңызды емес
2. Түбі салынған бір бекіткіш «жұмыс істемейді», яғни бұл бекіткішті 1 деңгейге түсіру мүмкін емес
3. Иіс, бұл басқа әңгіме. Менің алғашқы апталарымда төсекке отырғанда екі көзім суланды. Біз оған бірнеше күн ұйықтамадық, бірақ оны ашық балконы бар жабық бөлмеде қалдырдық. Бір айдан кейін иіс әлі де қалды, соншалықты күшті емес, бірақ ол химиялық, кейбір желім немесе сіңдірілген иіс
4. Жалпы алғанда, кереуеттің сапасы оның бағасына сәйкес келмейді (35 000 рубль. бұл әлі де акция бойынша)
Біз кереуеттің өлшеміне сәйкес келмейтінін түсінген кезде, бұл жеткізу күні болды, Мен бірден дүкен мен сатушыға қоңырау шалдым. Маған төсек ауыстырылатынын айтты, фото/видео жіберуді сұрады. Олар жарнама жасап, күте тұрыңыз деді. Мен бірнеше күн күттім және сенім телефонына өзім қоңырау шалдым, олар маған қайта қоңырау шалатынын айтты. Тағы бір күннен кейін маған ешкім қоңырау шалмады. Мен тағы да қоңырау шалдым, олар маған келіп, барлық кемшіліктерді жазып алуы керек мамандар тағайындалған сияқты, тағы да жауапты маман маған хабарласатынын айтты. Тағы да қоңырау жоқ. Осы кезде маған сатушының өзі қоңырау шалды, ол жағдайды бақылауда ұстайтынын айтты, бірақ ол бәрін шешпейді, бірақ жарнама бөлімі. Мен бұл кезеңде шаршадым және қайтару туралы өтініш жасадым, оларды поштаға жібердім. Олар менің өтінішімді тіркеді және 7 күн ішінде жауап беруі керек еді (барлық мерзімдер сайтта жазылған). Мамандар келгенге дейін бір күн бұрын мен тағы бір рет теріп, оларды күте ме, жоқ па деп сұрадым. Нәтижесінде олар маған қайта қоңырау шалып, келетіндерін айтты. Мамандар келді, барлығы өлшенді, суретке түсті, видео түсірді, есеп беретіндерін айтты, нәтиже маған 4 күннен кейін естіледі. 2 апта өтті, жауап та, сәлем де болмады. Әлеуметтік. маған желілер жауап бермейді, пошта мен телефон арқылы маман тағайындалды деп, күтіңіз. Нәтижесінде, бір айға жуық уақыт өтті, ештеңе өзгерген жоқ, қайтару да, ауыстыру да, маған ешқандай нәтиже берілмеді
Орматек, айтыңызшы, бұл клиентті қорлау деген не? Онда сіз сатылдыңыз, содан кейін? Содан кейін сіз бастау үшін, ең бастысы, ақша алды. Сіз, ең болмағанда, өз сайтыңызда қайтару туралы бөлімді оқыдыңыз ба? Сонымен, сіз өзіңіз сол жерде жазылғанды ұстанбайсыз. Мүмкін болатын барлық мерзімдерді бұзды. Ал, келесі саты роспотребнадзор, мен өтініш жазамын