• Компания туралы пікір No One
    1.3
    Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 0
    0
    Тауарлар ассортименті
    40%
    Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
    20%
    Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
    20%
    Тауарды қайтару ыңғайлылығы
    20%

    Дүкенде тапсырыс берудің қайғылы тарихы жоқ One

    Мен етікке үлкен сомаға тапсырыс бердім, алдын-ала төлем жасадым, 15.01.2023 қосымшасында Ресей Поштасымен 22.01.2023 дейін жеткізу пунктіне жеткізуді рәсімдедім. Тапсырысты рәсімдеу кезінде тапсырысты Ресейдің пошта бөлімшесіне жеткізу үшін белгі қойылды, бірақ соңғы тапсырыста «курьермен» жеткізу нысаны және көшесіз тек қала мекен-жайы бар. Мынау не?? Мен дүкеннің чатында түсіндіремін, олар маған жеткізу пунктіне дейін пошта арқылы белгіленгенін айтады. 16-да тауарды дүкен Ресей Поштасымен жеткізуге жібергені туралы SMS келеді. Мен сәлемдеменің қай жерде екенін көру үшін трекингке барамын, олар тауар жеткізу үшін әлі алынбағанын, тек трек нөмірі берілгенін жазады. Сонымен 19.01.2023 дейін 3 күн. 19-да мен осы дүкенге сәлемдеме қайда деген сұрақпен жазамын, өйткені бақылау туралы ақпарат жаңартылмайды және Ресей поштасына қоңырау шалған кезде олар тауар оларға берілмегенін айтады. Дүкенде олар маған өнімнің пошта арқылы берілгенін және дизайнға қатысты кейбір мәселелерді дәлелдей бастайды, күтіңіз. Кімге сену керек? Клиент ретінде мені дүкен мен поштаның өзара әрекеттесуі қызықтырмауы керек. Мен қазірдің өзінде қобалжуды бастаймын, пакет қымбат және алдын-ала төленген. Тағы 3 күн өтеді, сәлемдеме трекингке қарағанда Мәскеу облысында жүреді және 21-ге келедімүмкін SMS, ол уақытша сақтауға жіберілді. Мен Ресей поштасына қоңырау шаламын, олар маған жіберген кезде сатушы дұрыс емес мекен-жай көрсетіп, сәлемдеме қайда екені белгісіз екенін айтады. Бұл қалай болуы мүмкін? Ресей поштасы жеткізу мекен-жайын көрсетпестен тапсырыстарды қалай қабылдайды?? Олар Ресей поштасынан үш рет қоңырау шалды, 21-де жеткізу мекен-жайын нақтылауды сұрады, олар курьер жеткізетіндерін айтты. Содан кейін олар қайтадан қоңырау шалып, курьер жеткізе алмайтынын айтты, жеткізу пунктіне жеткізіледі. 23 қаңтарда олар қайтадан қоңырау шалып, беру пунктіне де кіре алмайтындықтарын, тек пошта бөлімшесіне кіре алатындықтарын мәлімдеді. Нәтижесінде, бүгін 23 қаңтарда Мен әлі ештеңе алған жоқпын және пакет Мәскеу облысына саяхатын жалғастыруда. Бір қызығы, бұл ақымақ қашан аяқталады және пакет ақыры жеткізіледі?? Тағы бір қызығы, клиенттердің қайсысы бұған шыдайды және олардан қайтадан тапсырыс береді??

    Артықшылықтары
    • үлкен ассортимент
    Кемшіліктері
    • Клиенттерді алдау, разгильдия

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері No One

  • Владислав Жмарёв 3 жылдар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Сатып алушыларға шошқа қатынасы

    Мен бұл no ONE педопетушин дүкенін ұсынбаймын, егер кішкене мәселе туындаса, сатып алушы әлдеқайда алыс жерге жіберіледі, яғни.егер тауар сапасыз болса немесе жай тауар ұнамаса, ешкім ақшаны қайтармайды. Дүкен менеджері кристина прокопова мразота, басқаша аталмайды.
  • Руслан 4 жылдар бұрын
    3.3
    Пікірді бағалаңыз 0
    0

    No one тұтынушыларының пікірлерін зерттей отырып, біз...

    No one тұтынушыларының пікірлерін зерттей отырып, біз көптеген жағымды және жағымсыз пікірлер бар екенін байқадық. Біреуі өтінімдерді өңдеу жылдамдығын және уақтылы жеткізуді ұнатады, ал басқалары тауарды жөнелту кезінде қиындықтарға тап болады. Сондай-ақ, аяқ киімнің сапасыздығы және компанияның баға... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика No One
1.8
3 отзыва
33%67%
Тауарлар ассортименті
40%
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
27%
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
33%
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
47%
Карта сайта