Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері REDMOND
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика REDMOND2 отзыва
100%0%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Редмондтың техникасы жөндеуге жатпайды
Бірнеше жыл бойы біздің отбасымыз «Redmond»компаниясының техникасын қолданды. Үлкен тәжірибе жинақталды. Өкінішке орай, негізінен теріс. Әр уақытта біз сатып алдық: баяу пеш, 2 шайнек, аэрогриль, электр кептіргіш, ет тартқыш және араластырғыш. Жалғыз сатып алу M140 баяу пеші болды (қазір ол қандай да бір себептермен өндірілмейді). Бір жылдан астам уақыт бойы ол өз функцияларын жақсы орындады және бұзылмады. Шындығында, оған қарап, біз осы компанияның тағы бірнеше құрылғыларын сатып алдық. Белгілі болғандай, бекер. Олардың барлығы сапасымен салыстыруға келмеді: олар мақсатына сәйкес келмеді (аэрогриль, ет тартқыш және араластырғыш) немесе үнемі сынған ( екеуі де шайнек және электр кептіргіш). Көбінесе-екеуі де. Redmond жөндеу қызметі туралы бөлек айту керек. Біз әрқашан «уәкілетті қызметтерге» хабарластық, олардың тізімі осы компания өкілінің сайтында берілген. Егер кепілдік мерзімі ішінде жөндеу әлі де жүргізілсе (ұзақ және сапасыз болса да; әдетте, құрылғы көп ұзамай жұмысын тоқтатады), содан кейін ол аяқталғаннан кейін ештеңені жөндеу мүмкін емес: қосалқы бөлшектер жоқ. Бұл тұрғыда біздің 2 «Redmond» құрылғыларының тағдыры ерекше. Электр кептіргіште сирек қолданудың бірінші жылында (нұсқауларға сәйкес) паллеттер жеңіліп, жарылып кетті. Оларды сатып алу мүмкін болмады. Олар «өкілдің» сайтында сұрау салды, жауап ретінде бізге паллеттердің жақын арада келетіні туралы хабарлауға уәде берді. Содан бері бірнеше жыл өтті. Барлығы әлі де-паллет жоқ. Кептіргіш жұмыс істейтін сияқты, оны паллетсіз пайдалану мүмкін емес. Ал баяу пешпен – бұл бөлек әңгіме. Бұзылғаннан кейін олар «уәкілетті қызметке»жеткізілді. Сапар алдында ол жерге қоңырау шалып, олар бұл құрылғыны жөндеп жатыр ма деп сұрады. ИӘ деп сендірді. Жөндеу кезінде Мен бірден 500 рубль алдын-ала төлеуге тура келді.бұл сома жөндеу құнына қосылатынына сендірді. Ал егер мен жөндеуден бас тартсам ғана менен ұсталады. Қажетті жөндеу құны туралы 1-2 күннен кейін хабарлауға уәде берілді. 16 арқылы (он алты!) күндер біртүрлі смс-хабарлама келеді:»диагностика жүргізілді, техниканы алуды сұраймыз». Мен ол жерге қоңырау шаламын. Жөндеу жұмыстары «зап болмауына» байланысты жүргізілмейтіні анықталды. осы модельге арналған бөліктер». Бұл ретте мен енгізген авансты қайтаруға ниетім жоқ, өйткені олар «диагностиканы орындады» (мұны тексеру мүмкін емес). Мен бұл туралы «REDMOND брендінің тұрмыстық техникасын пайдаланушыларды қолдау тобына және Ресей Федерациясының аумағында қызмет көрсетуді дамытуға» жүгінуге тырыстым. Бұл бар екен. Менің ойымша, олар мені осында қолдайды. Немесе зап. бөліктер табады немесе ақшаны қайтарады. Бұл жерде болған жоқ. Көрсетілген «топпен» ұзақ (шамамен 3 апта) қарым – қатынас нәтижесінде ештеңе өзгерген жоқ: жөндеу де, ақша да өзгерген жоқ. Бір сөз. Осы «топтан» алынған жалғыз «пайдалы ақпарат» – бұл Паспорт мерзімі аяқталғаннан кейін «Redmond» техникасын жөндеу және пайдалану заң бойынша мүмкін емес және өмірге қауіп төндіреді. Осылайша, біржақты қорытынды өздігінен сұралады: «Redmond» компаниясының көптеген құрылғылары іс жүзінде бір реттік болып табылады. Кепілдік кезеңінде жөндеу сапасыз жүргізіледі, ал кепілдік аяқталғаннан кейін (бір, сирек – екі жыл) мүлдем жүргізілмейді. Ешқандай «пайдаланушыларды қолдау тобы» сізге көмектесе алмайды.