Мұнда ештеңе сатып алмаңыз, егер сіз ауырып қалсаңыз, олар сізге көмектеспейді және билеттер үшін заңды ақшаны қайтара алмайсыз
Мен отбасыма Билеттер сатып алдым, содан кейін олар коронавируспен ауырды, ұшудан бір апта бұрын мен қайтаруды рәсімдеу керек деп жаза бастадым, олар тіпті жауап бермеді, тек Робот хат жібереді, біз міндетті түрде жауап береміз. Нәтижесінде мен өзім соңғы күні авиакомпанияға қоңырау шалдым, ұшуымызды тоқтаттым-тек заң бойынша, кейінірек ештеңе қайтарылмайды, бұрын тек агент арқылы. Содан кейін ең қызығы, мен коронавируспен ауыратын науқастарға анықтамалар алу үшін баруым керек болды, өйткені агентпен келісім-шарт бойынша мен ұшуға дейін осындай құжаттарды ұсынуға міндеттімін, ал Ресей Федерациясының заңдарына сәйкес мұның бәрін ұшып шыққаннан кейін алты ай ішінде жасауға болады және тәжде үйде отыру керек. Міне, оларда осындай келісім бар. Мен бәрін бергенімде және сауығып кеткеннен кейін де, әлі де аурухана, әлі де анықтама, әлі де растау, олар ұшып шыққан күні тәжбен ауырған, тіпті долна демалыстан оралған кезде де, бұл құжаттардың бәрі оларға сәйкес келмеді, дегенмен бұл заң бойынша жеткілікті және оны растайды және Росавиация мен Аэрофлот, бірақ бұл агент тіпті сұрау мен оны қайтаруға жібермедім. Төртінші ай өтіп жатыр.
Артықшылықтары
Әдемі сайт
Кемшіліктері
Қоңырауларға жауап бермейді
Бірнеше апта бойы олар өтініштерге жауап бермейді
Ақшаны қайтару мүмкін емес билеттер емес
Авиакомпанияға қайтару туралы сұрау салуды жібере алмайды
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Mego.Travel
Марина Федосова6 айлар бұрын
2.5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Ақшаны қайтармайды
Ярославль-минералды сулар рейсі шамамен 6 сағатқа кешіктірілді. 4 сағаттық кідірістен кейін біз әуежай билеттерін тапсырдық. "Қамқорлық" қызметі маған ақша 30 күн ішінде қайтарылады деп жауап берді. Бір жарым ай өтті, ақша келмеді, қолдау үнсіз. Үнсіздікке жауап ретінде бірнеше рет қайталанды. Менің... Бұдан әрі оқып отыру
Анна Очеретина6 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Қайтару
Отбасындағы бақытсыздыққа байланысты билеттер үшін ақшаны қайтару туралы менің өтінішіме қамқорлық қызметі жауап бермейді. Алаяқтық!!!!
Наталья6 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Кейбір мәселелер
Осылайша мен билеттерді сатып алдым және автоматты түрде безендіру Mego Travel веб-сайты арқылы өтті. Билетті сатып алғанда, сіз төлем картасын толтырасыз, содан кейін сіз оларды қосуды жоспарламасаңыз да, автоматты түрде төленетін қосымша қызметтердің сайттарын жүктей бастайсыз. Ақшаны есептен шығарғаннан... Бұдан әрі оқып отыру
Мұнда ештеңе сатып алмаңыз, егер сіз ауырып қалсаңыз, олар сізге көмектеспейді және билеттер үшін заңды ақшаны қайтара алмайсыз
Мен отбасыма Билеттер сатып алдым, содан кейін олар коронавируспен ауырды, ұшудан бір апта бұрын мен қайтаруды рәсімдеу керек деп жаза бастадым, олар тіпті жауап бермеді, тек Робот хат жібереді, біз міндетті түрде жауап береміз. Нәтижесінде мен өзім соңғы күні авиакомпанияға қоңырау шалдым, ұшуымызды тоқтаттым-тек заң бойынша, кейінірек ештеңе қайтарылмайды, бұрын тек агент арқылы. Содан кейін ең қызығы, мен коронавируспен ауыратын науқастарға анықтамалар алу үшін баруым керек болды, өйткені агентпен келісім-шарт бойынша мен ұшуға дейін осындай құжаттарды ұсынуға міндеттімін, ал Ресей Федерациясының заңдарына сәйкес мұның бәрін ұшып шыққаннан кейін алты ай ішінде жасауға болады және тәжде үйде отыру керек. Міне, оларда осындай келісім бар. Мен бәрін бергенімде және сауығып кеткеннен кейін де, әлі де аурухана, әлі де анықтама, әлі де растау, олар ұшып шыққан күні тәжбен ауырған, тіпті долна демалыстан оралған кезде де, бұл құжаттардың бәрі оларға сәйкес келмеді, дегенмен бұл заң бойынша жеткілікті және оны растайды және Росавиация мен Аэрофлот, бірақ бұл агент тіпті сұрау мен оны қайтаруға жібермедім. Төртінші ай өтіп жатыр.