Алдымен олар 3 апта бойы "таңғы ас" пен уәделермен тамақтандырды, енді олар оны елемейді
Осылайша біз көршімізді төменнен толтырдық. Мен жауапкершілікті сақтандыру бойынша өтемақы алуға өтініш бердім. Манго менеджері маған мұндай жағдайларда олар зардап шеккен тараппен (яғни менің көршіммен) диалог жүргізетінін айтты. Олар құжаттарды тапсыруға көмектесті, өйткені барлығы 10 күндік қарауға бағытталды. 12 мамырда көршісі онымен құжаттарды улады.
Бүгін 2 маусым, мен бәрім де қолдау көрсетуге тырысамын, сондықтан олар мені ең болмағанда уақыт бойынша бағыттайды. Бір апта бойы мен олардың базасының «ұшып кеткенін» және деректердің жоғалғанын білу үшін барлық чаттарға кірдім. Менің көршіммен құжаттар мен чаттар таба алмайды (https://prnt.sc/LbfixNFHkYiq). бір қызығы, егер Мен барлық есіктерді өзім қағып алмасам, олардың құжаттарын жоғалтқанын білгенде болар ма едім?
Жарайды, көрші барлық құжаттарды тағы бір рет қайталайды деп келісті. Жасады. Мен шешімді қашан және қашан күткенімді білу үшін жазамын. Тыныштық. Шын мәнінде, олар күніне бір рет жауап береді (және кейде бұл жай бот) немесе тіпті бірнеше күнде бір рет пайдалы ақпарат бермейтін хабарлама арқылы. Бір сөзбен айтқанда – бас тартулар жазылады.
Шын мәнінде, жөндеу өте қарапайым, зақым өте аз, мен а) тіпті ұзақ уақыт бойы не қарастырып, келісетінін білмеймін б) мен СК-нің резервтік деректері жоқ екеніне ашуланамын, қазіргі уақытта онлайн-сақтандыру компаниясы өз жұмысын қалпына келтіре алмайды және өз міндеттемелерін 2 аптадан астам уақыт бойы дұрыс орындай алмайды! Бұл сәтсіздік жігіттер в) ақпарат жоғалған адамдардың (іс жүзінде зардап шеккен адамдар) ешқандай қамқорлығы жоқ деп ашуланады, мысалы, олардың өтініштерін бірінші кезекте қарау, екі күнде 1 реттен жиі жауап беру түсініксіз нәрсе. Сіз өзіңізге деген сенімсіздікті тудырасыз.
Мен мұның бәрі техникалық мәселе екеніне сенбеймін. Егер СК жарты ай ішінде процесті реттей алмаса, онда мұндай СК-логикалық тұжырымды қолданудың қажеті жоқ, солай емес пе?
Менің өтінішім қабылданды, мен ол бойынша шешім күтемін. Мен күткен кезде, менің көршіммен қарым-қатынасым нашарлайды, ол қазір де осы ауыр өтемақы процесіне еріксіз қатысады. Мен мұны мүлдем қаламаймын. Егер тағы бір апта ішінде ештеңе шешілмесе, онда Мен алдымен төбені оның алдында қандай да бір жолмен сақтау үшін ақшаммен жөндеуге барамын, ал келесі қадаммен сотқа СК-мен шығындарды өтеуді талап етемін, бұл жай ғана сұранысты елемейді.
Кемшіліктері
Олар мүлдем жауап бермейді!
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Манго
Любовь Мокан2 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Сіз қалай атасаңыз да," киви"," банан", " сыртқы жағынан жағымды және дәмі жағымсыз
Ажырасу, бұл компанияға ешқашан хабарласпаңыз, алаяқтар
Юлия3 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Ақшаны, уақытты және жүйкені ысырап ету!
Қайырлы күн! Мен осы компаниямен өзара әрекеттесудің жағымсыз тәжірибесімен бөліскім келеді. Жазда маған үй жануарларының денсаулығын сақтандырудың жақсы нұсқасы ретінде ұсынылды. Нәтижесінде қыркүйек айында мен сақтандыру компаниясының қызметіне жүгінудің мағынасы бар екенін түсіндім, өйткені менің... Бұдан әрі оқып отыру
Роман бодунов3 жылдар бұрын
2.8
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Сыпайы алаяқтар
Досымның кеңесі бойынша мен Альбус мысығымды мангода сақтандырдым, шолулар жақсы сияқты, енді неге екені түсінікті, иә, олар өте мейірімді, жақсы және сыпайы жауап береді, бірақ бұл сақтандыру төлемін төлеуге келгенше, әрине, күлімсіреу олардың бетінен түспейді, сыпайылық сияқты, бірақ өте жұмсақ бірте-бірте... Бұдан әрі оқып отыру
Алдымен олар 3 апта бойы "таңғы ас" пен уәделермен тамақтандырды, енді олар оны елемейді
Осылайша біз көршімізді төменнен толтырдық. Мен жауапкершілікті сақтандыру бойынша өтемақы алуға өтініш бердім. Манго менеджері маған мұндай жағдайларда олар зардап шеккен тараппен (яғни менің көршіммен) диалог жүргізетінін айтты. Олар құжаттарды тапсыруға көмектесті, өйткені барлығы 10 күндік қарауға бағытталды. 12 мамырда көршісі онымен құжаттарды улады.
Бүгін 2 маусым, мен бәрім де қолдау көрсетуге тырысамын, сондықтан олар мені ең болмағанда уақыт бойынша бағыттайды. Бір апта бойы мен олардың базасының «ұшып кеткенін» және деректердің жоғалғанын білу үшін барлық чаттарға кірдім. Менің көршіммен құжаттар мен чаттар таба алмайды (https://prnt.sc/LbfixNFHkYiq). бір қызығы, егер Мен барлық есіктерді өзім қағып алмасам, олардың құжаттарын жоғалтқанын білгенде болар ма едім?
Жарайды, көрші барлық құжаттарды тағы бір рет қайталайды деп келісті. Жасады. Мен шешімді қашан және қашан күткенімді білу үшін жазамын. Тыныштық. Шын мәнінде, олар күніне бір рет жауап береді (және кейде бұл жай бот) немесе тіпті бірнеше күнде бір рет пайдалы ақпарат бермейтін хабарлама арқылы. Бір сөзбен айтқанда – бас тартулар жазылады.
Шын мәнінде, жөндеу өте қарапайым, зақым өте аз, мен а) тіпті ұзақ уақыт бойы не қарастырып, келісетінін білмеймін б) мен СК-нің резервтік деректері жоқ екеніне ашуланамын, қазіргі уақытта онлайн-сақтандыру компаниясы өз жұмысын қалпына келтіре алмайды және өз міндеттемелерін 2 аптадан астам уақыт бойы дұрыс орындай алмайды! Бұл сәтсіздік жігіттер в) ақпарат жоғалған адамдардың (іс жүзінде зардап шеккен адамдар) ешқандай қамқорлығы жоқ деп ашуланады, мысалы, олардың өтініштерін бірінші кезекте қарау, екі күнде 1 реттен жиі жауап беру түсініксіз нәрсе. Сіз өзіңізге деген сенімсіздікті тудырасыз.
Мен мұның бәрі техникалық мәселе екеніне сенбеймін. Егер СК жарты ай ішінде процесті реттей алмаса, онда мұндай СК-логикалық тұжырымды қолданудың қажеті жоқ, солай емес пе?
Менің өтінішім қабылданды, мен ол бойынша шешім күтемін. Мен күткен кезде, менің көршіммен қарым-қатынасым нашарлайды, ол қазір де осы ауыр өтемақы процесіне еріксіз қатысады. Мен мұны мүлдем қаламаймын. Егер тағы бір апта ішінде ештеңе шешілмесе, онда Мен алдымен төбені оның алдында қандай да бір жолмен сақтау үшін ақшаммен жөндеуге барамын, ал келесі қадаммен сотқа СК-мен шығындарды өтеуді талап етемін, бұл жай ғана сұранысты елемейді.