Қайырлы күн! Мен осы компаниямен өзара әрекеттесудің жағымсыз тәжірибесімен бөліскім келеді. Жазда маған үй жануарларының денсаулығын сақтандырудың жақсы нұсқасы ретінде ұсынылды. Нәтижесінде қыркүйек айында мен сақтандыру компаниясының қызметіне жүгінудің мағынасы бар екенін түсіндім, өйткені менің үй жануарым өкінішке орай жиі ауыра бастады. Сонымен бірге оны емдеуге үлкен шығындар келді. Нәтижесінде , бұл кеңсеге хабарласқаным үшін толық көңілсіздік пен өкініш. Ақиқатында, бұл жай ғана ақша жинау. Және олар ештеңені өтеуді жоспарламайды. Мен сақтандыруды қыркүйек айында сатып алдым. Ол әрекет ете бастағанша күтті және оның әрекеті басталғаннан кейін дәрігерге қаралды. Емдеу курсынан кейін мен барлық құжаттармен және чектермен бірге осы ұйымға барлық ақпаратты бердім. Нәтижесінде сарапшылар Менің құжаттарым оларға сәйкес келмейтінін айтты, өйткені проблеманың толық сипаттамасы жоқ(анамнез). Клиника мамандары мәлімдемеде көрсетілген мәселелер олармен жұмыс жасалды. Бірақ бұл жеткіліксіз болды. Мен клиникаға барып, дәрігерлерден бәрін егжей-тегжейлі сипаттап, жаңа тарихты көрсетуін сұрауға тура келді. Содан кейін мен барлық құжаттарды қайта жібердім және бас тарттым:»сіздің үй жануарыңыз ауырып қалды, сіз оның ауруы кезінде сақтандыру жасадыңыз, біз ештеңе қайтармаймыз». Осыдан сұрақ туындайды, мұндай жағдайлар қандай? Менің үй жануарым қазірдің өзінде ауырып қалды, өкінішке орай, ол ауырып жатыр және шығындар жалғасуда. Маған ештеңе төлемейтін сақтандыру не үшін қажет? Мен оны үй жануарлары ауырып жатқандықтан жасадым. Қысқасы, көзқарас жиіркенішті! Сізге ештеңе төлемеу үшін бәрі жасалады. Мұның нәтижесі-көп уақыт пен жүйке! Мен бұл кеңседен бас тартамын. Маған көп ақша жұмсалмағаны қуантады.
Артықшылықтары
жоқ
Кемшіліктері
мен бір кемшілікті тапқан жоқпын
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Манго
Любовь Мокан2 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Сіз қалай атасаңыз да," киви"," банан", " сыртқы жағынан жағымды және дәмі жағымсыз
Ажырасу, бұл компанияға ешқашан хабарласпаңыз, алаяқтар
Наталья3 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Алдымен олар 3 апта бойы "таңғы ас" пен уәделермен тамақтандырды, енді олар оны елемейді
Осылайша біз көршімізді төменнен толтырдық. Мен жауапкершілікті сақтандыру бойынша өтемақы алуға өтініш бердім. Манго менеджері маған мұндай жағдайларда олар зардап шеккен тараппен (яғни менің көршіммен) диалог жүргізетінін айтты. Олар құжаттарды тапсыруға көмектесті, өйткені барлығы 10 күндік қарауға... Бұдан әрі оқып отыру
Роман бодунов3 жылдар бұрын
2.8
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Сыпайы алаяқтар
Досымның кеңесі бойынша мен Альбус мысығымды мангода сақтандырдым, шолулар жақсы сияқты, енді неге екені түсінікті, иә, олар өте мейірімді, жақсы және сыпайы жауап береді, бірақ бұл сақтандыру төлемін төлеуге келгенше, әрине, күлімсіреу олардың бетінен түспейді, сыпайылық сияқты, бірақ өте жұмсақ бірте-бірте... Бұдан әрі оқып отыру
Ақшаны, уақытты және жүйкені ысырап ету!
Қайырлы күн! Мен осы компаниямен өзара әрекеттесудің жағымсыз тәжірибесімен бөліскім келеді. Жазда маған үй жануарларының денсаулығын сақтандырудың жақсы нұсқасы ретінде ұсынылды. Нәтижесінде қыркүйек айында мен сақтандыру компаниясының қызметіне жүгінудің мағынасы бар екенін түсіндім, өйткені менің үй жануарым өкінішке орай жиі ауыра бастады. Сонымен бірге оны емдеуге үлкен шығындар келді. Нәтижесінде , бұл кеңсеге хабарласқаным үшін толық көңілсіздік пен өкініш. Ақиқатында, бұл жай ғана ақша жинау. Және олар ештеңені өтеуді жоспарламайды. Мен сақтандыруды қыркүйек айында сатып алдым. Ол әрекет ете бастағанша күтті және оның әрекеті басталғаннан кейін дәрігерге қаралды. Емдеу курсынан кейін мен барлық құжаттармен және чектермен бірге осы ұйымға барлық ақпаратты бердім. Нәтижесінде сарапшылар Менің құжаттарым оларға сәйкес келмейтінін айтты, өйткені проблеманың толық сипаттамасы жоқ(анамнез). Клиника мамандары мәлімдемеде көрсетілген мәселелер олармен жұмыс жасалды. Бірақ бұл жеткіліксіз болды. Мен клиникаға барып, дәрігерлерден бәрін егжей-тегжейлі сипаттап, жаңа тарихты көрсетуін сұрауға тура келді. Содан кейін мен барлық құжаттарды қайта жібердім және бас тарттым:»сіздің үй жануарыңыз ауырып қалды, сіз оның ауруы кезінде сақтандыру жасадыңыз, біз ештеңе қайтармаймыз». Осыдан сұрақ туындайды, мұндай жағдайлар қандай? Менің үй жануарым қазірдің өзінде ауырып қалды, өкінішке орай, ол ауырып жатыр және шығындар жалғасуда. Маған ештеңе төлемейтін сақтандыру не үшін қажет? Мен оны үй жануарлары ауырып жатқандықтан жасадым. Қысқасы, көзқарас жиіркенішті! Сізге ештеңе төлемеу үшін бәрі жасалады. Мұның нәтижесі-көп уақыт пен жүйке! Мен бұл кеңседен бас тартамын. Маған көп ақша жұмсалмағаны қуантады.