Мен бір айға стандартты мәзірге тапсырыс бердім, ресми сайттағы XS бағдарламасы.
Клиенттік қызмет жиіркенішті! Барлығы бірінші жеткізуден басталды, Тапсырыс сайт арқылы жасалды, жеткізу мекен-жайы 2 болды, өйткені мен ауысымдық кесте бойынша жұмыс істеймін.
Формада мен қажетті мекен-жайды таңдадым және орыс тілінде өте нашар сөйлейтін жүргізуші маған қоңырау шалып, басқа мекен-жайға келемін деп айтқан кезде менің таңданысым қандай болды. Қолдау үшін қоңырау шалып, жеткізу мекен-жайын ауыстыруды өтінді, бірнеше сағаттан кейін қажетті мекен-жайға әкелінді және жеткізілім ақысын төлеуді сұрады. Әрі қарай, жеткізу проблемалары болған жоқ. Мәзірде бүлінген тағам болды (анық қышқыл және шіріген Палау), мен сақтау шарттарын бұзған жоқпын. Қолдауға қоңырау шалып, мәселе туралы хабарлады, маған электрондық пошта мекенжайына фотосуреттері бар хат жіберуді сұрады, өтінішті қарау мерзімдерін белгіледі – бір күн. Үш күн өтті-менімен ешкім араласпады. Мен өзім қоңырау шалдым, 2 сағаттан кейін олар маған қызмет көрсету бөлімінен қайта қоңырау шалып: «біз Сіздің өтінішіңізді қарастырдық. Басқа клиенттерден ешқандай кері байланыс түскен жоқ. Сонымен қатар, біз өндірістегі бақылау тағамдарын тексердік және онда ешқандай проблемалар болмады. Осыған байланысты біз өтемақы алуға негіз жоқ». Мұнда түсініктемелер қажет емес сияқты. Сонымен қатар, мен қосамын – жаңа піскен көкөністерден жасалған салаттарда мен алғашқы балғындық емес, тозған көкөністермен бірнеше рет кездестім.
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері My Food
Дарья10 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Ақшаға ең қанағаттанарлық
Мен бірнеше жеткізілімдерді салыстырдым, бұл балалар, менің ойымша, әртүрлі басқа жеткізілімдермен салыстырғанда ең қанағаттанарлық және жеуге болатын мәзірге ие. Мен үшін бұл екі негізгі критерий болды.
Константин Евдокимов1 жыл бұрын
4.5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Оссал риза болды
Мен қосымша компанияларға шыдай алмаймын, өйткені курьерлер кешігіп, қолдауға қол жеткізе алмайды. Сонымен, бұл менің тағамым туралы емес.
Біріншіден, курьерлер дәл осы жерде. Егер жеткізу аралығы 10:00-ден 12:00-ге дейін көрсетілсе, олар дәл осы кезеңде келеді. Қосымша ақы үшін 100 рубльді 1 сағатқа... Бұдан әрі оқып отыру
Мен бір айға стандартты мәзірге тапсырыс бердім
Мен бір айға стандартты мәзірге тапсырыс бердім, ресми сайттағы XS бағдарламасы.
Клиенттік қызмет жиіркенішті! Барлығы бірінші жеткізуден басталды, Тапсырыс сайт арқылы жасалды, жеткізу мекен-жайы 2 болды, өйткені мен ауысымдық кесте бойынша жұмыс істеймін.
Формада мен қажетті мекен-жайды таңдадым және орыс тілінде өте нашар сөйлейтін жүргізуші маған қоңырау шалып, басқа мекен-жайға келемін деп айтқан кезде менің таңданысым қандай болды. Қолдау үшін қоңырау шалып, жеткізу мекен-жайын ауыстыруды өтінді, бірнеше сағаттан кейін қажетті мекен-жайға әкелінді және жеткізілім ақысын төлеуді сұрады. Әрі қарай, жеткізу проблемалары болған жоқ. Мәзірде бүлінген тағам болды (анық қышқыл және шіріген Палау), мен сақтау шарттарын бұзған жоқпын. Қолдауға қоңырау шалып, мәселе туралы хабарлады, маған электрондық пошта мекенжайына фотосуреттері бар хат жіберуді сұрады, өтінішті қарау мерзімдерін белгіледі – бір күн. Үш күн өтті-менімен ешкім араласпады. Мен өзім қоңырау шалдым, 2 сағаттан кейін олар маған қызмет көрсету бөлімінен қайта қоңырау шалып: «біз Сіздің өтінішіңізді қарастырдық. Басқа клиенттерден ешқандай кері байланыс түскен жоқ. Сонымен қатар, біз өндірістегі бақылау тағамдарын тексердік және онда ешқандай проблемалар болмады. Осыған байланысты біз өтемақы алуға негіз жоқ». Мұнда түсініктемелер қажет емес сияқты. Сонымен қатар, мен қосамын – жаңа піскен көкөністерден жасалған салаттарда мен алғашқы балғындық емес, тозған көкөністермен бірнеше рет кездестім.