2022
-
-
dynamo Матвей Александров 22 Шілде 2022 в 13:20Бағалаңыз жауабы бар 0-11
барлығы бірдей, төлем қабылданды және ұмытылды. сенім телефонында қатарынан жалданған оператор кеңсесі ол мылқау жауап береді және қоңыраулар-сіздің тапсырыс нөміріңізді ештеңе білмейді, содан кейін күте тұрыңыз сізге ешкім жауап бере алмайды мәселе неде.
өмірдегі ең нашар интернет дүкен
-
Софья Горюнова Матвей Александров 29 Қазан 2023 в 10:04Бағалаңыз жауабы бар 000
Үшінші жылы мен осы сайтта ешқандай проблемаларға тапсырыс беремін. Мен автокөлік жүргізушісі күніне тапсырыс беруге тырысамын, әрқашан акциялар мен сидктер бар.
-
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері ЛУКОЙЛ
- Матвей Александров 2 жылдар бұрын1.8Пікірді бағалаңыз 101
кидалово
Мен 11.06.2022 жылғы №422043 тапсырыс бердім, сайтта бірден төледім. Тапсырыстан кейін ешқандай ақпарат пайда болған жоқ. 3 күн ішінде мен поштаға қандай да бір хабарлама/қоңырау/хат күттім, бірақ ештеңе шықпады. Мен өз бетімше хабарласып, тапсырыспен не бар екенін білуді шештім бе? Мен олардың сайтында... Бұдан әрі оқып отыру - Дмитрий 4 жылдар бұрын3.8Пікірді бағалаңыз 00
Лукойл интернет-дүкені туралы пікірлер теріс және оң
Лукойл интернет-дүкені туралы пікірлер теріс және оң. Кейбір пайдаланушылар тапсырысты оларға жеткізудегі қиындықтарға риза емес, кейбір жағдайларда тапсырыстар лайықты кідіріспен келді немесе дүкеннің өзі жойды. Бұл жағдайда кейде ақшаны қайтаруды рәсімдеуде қиындықтар туындайды. Айта кету керек, дүкен... Бұдан әрі оқып отыру
Тағы жолдады
- Жазғы сауда: тамыз айында қандай өнімдерді сатып алу тиімдіTeresaТамыз 7 2023
- Кондиционерлеу техникасы: тамаша шешімді қалай таңдауға және орнатуға боладыTeresaШілде 31 2023
Матвей Александров
registered for 2 years
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика ЛУКОЙЛ2 отзыва60%50%50%60%
2.8
50%50%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
revieweek.kz — бұл барлығының есту қабілеті бар және тек қана емес компаниялар туралы шолулар мен шолулардың негізгі ақпараттық қызметі. Шағымдарды, пікірлерді және пікірлерді компанияға орналастырыңыз. Бұл өте пайдалы!
Жылдам сілтемелер
Қарап шығыңыз, барлық санаттағы
Онлайн сатып алу
Оқыту және жұмыс
Бизнеске арналған қызметтер
Несиелер мен қарыздар
Саяхат және сақтандыру
Жарнама және жарнама
Қаржы нарықтары
Танысу және көңіл көтеру
Қауымдастық
Ақпараттық бюллетеньге жазылу
© Copyright 2015—2024 «Бұл ажырасу™»
кидалово
Мен 11.06.2022 жылғы №422043 тапсырыс бердім, сайтта бірден төледім. Тапсырыстан кейін ешқандай ақпарат пайда болған жоқ. 3 күн ішінде мен поштаға қандай да бір хабарлама/қоңырау/хат күттім, бірақ ештеңе шықпады. Мен өз бетімше хабарласып, тапсырыспен не бар екенін білуді шештім бе?
Мен олардың сайтында орналастырылған нөмірге қоңырау шалдым, онда кейбір түсініксіз оператор маған тапсырысым туралы ештеңе білмейтінін және жалпы бұл көлік компаниясы нашар екенін айтты және хабарласыңыз, бірақ соңында ол ақпаратты міндетті түрде нақтылап, бүгін менімен байланысатынын айтты, мерзімі ертең. (спойлер туралы ескерту-ешкім хабарласпады) мен боксберимен байланысқа шықтым, бірақ олар маған ешкім тапсырыс бермегенін және дүкенге бару керек екенін айтты. Содан кейін мен Лукойл туралы қайта хабарластым, бірақ тапсырыс туралы ешқандай ақпарат біле алмадым, барлық операторлар «бізде мұндай ақпарат жоқ» сияқты әдеттегі сылтаулар береді, Нөмірді қалдырыңыз біз нақтылап, қайта қоңырау шаламыз (№2 спойлер, маған ешкім қайта қоңырау шалмады). Мен мұның бәрінен қатты шаршадым және қайтаруды шештім, бірақ лукойл маған ештеңе қайтармайды. Мен өзіме белгілі нөмірге қайта хабарластым, қайтару формасын жіберуді өтіндім, оператор бәрін поштаға жібергенін айтты, қайтаруды қалай жасау керектігін түсіндірді, Мен қуаныштымын бланкі бар хатты күте бастадым және қайтаруды күтіп тұрған қаламдарды ысқыладым, бірақ хат келмеді. Бұл күні емес, келесі күні емес.
Қатты ашуланып, мен тағы бір рет хабарластым, неге ештеңе келмегенін, бланк қайда екенін түсіндіре бастадым. Маған әдеттегідей, әдеттегідей, ақпарат жоқ деп жауап берді, Нөмірді қалдырыңыз, біз хабарласамыз. Бланк тағы бір рет жіберілді, бірақ ол қайтадан келмеді.
21.06-да ешқандай қайтарым жоқ, кешірім сұралмайды, тек менің тапсырысым туралы ақпарат.
Мен дүкеннің сенім телефонына емес, бас компанияға хабарласуға тура келді, онда олар шағым түсіріп, 10 күн күту керектігін айтты.
Осылайша мен майды ресми дүкеннен сатып алуды шештім, ЛУКОЙЛ үшін рахмет.
Мен сізге бір нәрсеге тапсырыс беруге кеңес бермеймін, олар сізді жай ғана динамикалай алады.