Касса 2 айдан кейін батареядан жұмысын тоқтатты. (40к сатып алды). қолдауда аккумулятор қайтыс болды-бұл кепілдік емес. тарифтің қолданылуын ұзартуға тырысқанда-олар шот-фактура жасады, мен төледім. бір күннен кейін касса бұғатталды. 5 күн бойы ол төлемнің түсуін тексеруді сұрады (ол өз банкінен сұрады, бәрі әлдеқашан түскенін айтты). қолдауда олар ақша көрмейді дейді. 4 рет банк белгісімен төлем тапсырмасын сұрады (шамасы жоғалады). барлық уақытта олар ақылы қызметті ұсынады уәде етілген төлем.
Артықшылықтары
мұндай кемшіліктермен артықшылықтар көрінбейді
Кемшіліктері
кассаның сапасы
техникалық қолдау
бағалар
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері LiteBox
Егор Титов5 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Тамаша функционалдылық және қосылу шарттары
Жөндеу қызметтерін көрсету үшін мен 5 про бір кассаны алдым және бұл барлық қызметкерлер үшін жеткілікті болды. Олардың әрқайсысына жай ғана қолдау арқылы кассаға байланған lightbox-тан тегін мобильді қосымша орнатылды. Тиісінше, бірнеше физикалық кассаларға ақша жұмсаудың қажеті жоқ еді. Жеке плюс... Бұдан әрі оқып отыру
Егор Тинин5 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Смартфон кассаны ауыстырды
Мен кассаны бірден алмауды шештім, қосымшаны смартфонға орнатып, оны төледім. Содан кейін бағдарлама бұлтты кассамен байланыстырылды. Енді менің телефоным - бұл толық касса, тіпті карталарды қабылдайды. Бұл кассаны сатып алудан немесе оны бірге тарифпен жалға алудан әлдеқайда арзан. Интернет-дүкен үшін-ең... Бұдан әрі оқып отыру
Елизавета Армес6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Жалға алу бар екені жақсы
Мен кассаны жалға алдым, жол бойында банкте есеп айырысу шотын аштым. Шот ашу үшін ешқайда барудың қажеті жоқ – барлығы тегін және менің бір өтінімім бойынша жасалды. Менде 7-модель кассасы бар, оның жұмыс істеуі үшін қажет нәрсенің бәрі бар, қуатты батарея, кең экран, салқын сенсор + сонымен қатар таразыны... Бұдан әрі оқып отыру
әр жолы мен мтс-пен байланыспауға сенімдімін
Касса 2 айдан кейін батареядан жұмысын тоқтатты. (40к сатып алды). қолдауда аккумулятор қайтыс болды-бұл кепілдік емес. тарифтің қолданылуын ұзартуға тырысқанда-олар шот-фактура жасады, мен төледім. бір күннен кейін касса бұғатталды. 5 күн бойы ол төлемнің түсуін тексеруді сұрады (ол өз банкінен сұрады, бәрі әлдеқашан түскенін айтты). қолдауда олар ақша көрмейді дейді. 4 рет банк белгісімен төлем тапсырмасын сұрады (шамасы жоғалады). барлық уақытта олар ақылы қызметті ұсынады уәде етілген төлем.