Қайырлы күн, менің атым Владимир. Мен мұнда клиенттерді қолдау бөлімінің «мамандарына» әңгімелесуді барлық шолуларда жалғастыруға уәде бергендіктен жазамын. Өйткені олар мені компанияның өзінде елемеді. Мен бірден айтқым келеді, сұрақтың бағасы 1000 рубль, шот 200 т. б. сәл асады, бірақ бұл мәселе емес, өйткені мәселе клиенттерге қатысты. Мәселе мынада болды: менің шотымда 1000 USD жеткізілім болды, (оралмауы керек позиция). Пайданы бекітуге тырысып (терминалдағы жеткізу позициялары сізге жабуға рұқсат етілмейді), мен сол usdrub-да қысқа позицияны аштым. Мәміле келесі күні жойылды, содан кейін ол ашық тапсырыстарда «ілулі» болды, оны алып тастай алмайдыоны алып тастаңыз, ол ешқандай мәндерді көрсетпеді (пайда да, шығын да). Мен бұл SMARTX-тің тағы бір ақаулығы деп ойладым және SI-де қысқа мерзімге қайта оралдым. Есептердегі позиция бойынша екі рет тексердім (!) брокер болған жоқ. Чатта маған да жауап берілмеді және пошта арқылы, клиенттер бөліміне сұрақ қоюға жіберілді (олар да жауап бермейді). Осы уақытта баға айтарлықтай өзгерді. Сауда апталығы аяқталды, ал демалыс күндері олар маған өз еркімен шығын болған ордерді ашты, өйткені мен оны бақылауға мүмкіндігім болмады және менде Si бойынша ордер болды. Есептерді тексерді — ол жоқ. Ал маржа азайды және шығын бар.
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері ITinvest
Валерия Белкина1 ай бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Жақсы шарттары бар адам брокері
айти инвест мамандарына менің жағдайымды шешуге көмектескені үшін алғыс айтқым келеді, ол жеке табыс салығын есептеуге қатысты болды. менің сұрағым болған кезде ғана кеңес берілмеді .бірақ олар есептеуді жүргізді, мысалда түсіндірді. олар бәрін өте тез жасады, сұрақты тартпады (шұғыл болды). сондықтан... Бұдан әрі оқып отыру
Данил Золотарёв1 ай бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Лайықты жақсы шолу
Егер сіз орташа адамға инвестиция салу үшін әдеттегі ақша берген уақытты алсаңыз, онда бәрі жақсы! Мен алғаш рет 10 мыңға жуық нәрсе әкелгенім есімде.шамамен. Содан кейін мен тағы да қостым. Толтыруда қиындықтар болған жоқ және шоттан ақша алу ешқашан болған емес, сондықтан ол көптеген операцияларды... Бұдан әрі оқып отыру
Юлий Элинский1 ай бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Санкцияларға байланысты дүрбелең кезінде тіректің қалай ұсталғаны ұнады
Менің білуімше, Айчи Инвестке Санкциялар әсер еткен жоқ. Мен шетелдік активтерді бұғаттау туралы айтып отырмын (инвестиция салатындар мені жақсы түсінеді). Сонымен, мен, көптеген адамдар сияқты, күніне 2-3 рет қоңырау шалып, одан әрі қалай болу керектігін білуге тырыстым, содан кейін көп ақша салынды... Бұдан әрі оқып отыру
Қайырлы күн, менің атым Владимир. Мен мұнда...
Қайырлы күн, менің атым Владимир. Мен мұнда клиенттерді қолдау бөлімінің «мамандарына» әңгімелесуді барлық шолуларда жалғастыруға уәде бергендіктен жазамын. Өйткені олар мені компанияның өзінде елемеді. Мен бірден айтқым келеді, сұрақтың бағасы 1000 рубль, шот 200 т. б. сәл асады, бірақ бұл мәселе емес, өйткені мәселе клиенттерге қатысты. Мәселе мынада болды: менің шотымда 1000 USD жеткізілім болды, (оралмауы керек позиция). Пайданы бекітуге тырысып (терминалдағы жеткізу позициялары сізге жабуға рұқсат етілмейді), мен сол usdrub-да қысқа позицияны аштым. Мәміле келесі күні жойылды, содан кейін ол ашық тапсырыстарда «ілулі» болды, оны алып тастай алмайдыоны алып тастаңыз, ол ешқандай мәндерді көрсетпеді (пайда да, шығын да). Мен бұл SMARTX-тің тағы бір ақаулығы деп ойладым және SI-де қысқа мерзімге қайта оралдым. Есептердегі позиция бойынша екі рет тексердім (!) брокер болған жоқ. Чатта маған да жауап берілмеді және пошта арқылы, клиенттер бөліміне сұрақ қоюға жіберілді (олар да жауап бермейді). Осы уақытта баға айтарлықтай өзгерді. Сауда апталығы аяқталды, ал демалыс күндері олар маған өз еркімен шығын болған ордерді ашты, өйткені мен оны бақылауға мүмкіндігім болмады және менде Si бойынша ордер болды. Есептерді тексерді — ол жоқ. Ал маржа азайды және шығын бар.