Мен intercars фирмасы арқылы «әдемі» сапар туралы әсер қалдырғым келеді. Министрлік-Мәскеу бағыты бойынша 06.05.22 22: 45-те біздің сапарымыз өтті. Көлік жолаушыларды тасымалдауға жарамсыз болды. Шекараға жақын жерде біз доңғалақтың жарылуына байланысты тоқтадық және тағы 2 сағат тұрдық олар бұл мәселені шешуі үшін. Иә, осы аялдамадан бұрын да бізді шманало бір жағынан екінші жаққа, сезім болды біз аударыламыз. Автобуста тыныс алу шындыққа жанаспады, люкті ашу мүмкін болмады, ол мықтап жабылды, кондиционер жұмыс істемеді және бүкіл маршрут бойынша барлығы 2 аялдама бар.
Бұл біздің САПАРЫМЫЗБЕН аяқталмайды, Мәскеу – МИНСК бағытына қайтып бара жатқанда бізде 21:45 – 06:00 автобус болды. Станция сағат 21:43-те болды және біздің мұрнымыздың алдында автобустың есігі жабылды. INTERCARS-тің жауапты адамы болған әйел мұны біз «кешігіп қалдық» деп дәлелдеді және ол ведомостарды жауып тастады. Ол бізге келесі автобусқа жаңа билеттер сатып алуды ұсынды.
* ЕСКЕРТУ: Біз келген кезде кейбір адамдар біздің орындарда отырды. Біздің орындар біз тапсырыс берген кіреберісте болды, сондықтан бұл 100% ақпарат. Тіпті осыған ұқсас пікірлер бар, біз оны болғаннан кейін оқыдық. Бізде мұндай жағдай болған жоқ, онда басқа адамдар жіберілмеді. Кейбір шарашкина кеңсесі.
Бірақ мұнда да шытырман оқиғалар аяқталмайды. Біз 22:30 билеттерін сатып алдық, АВТОБУС шықпады. Біз бір сағаттай тұрдық, өйткені біз «құжаттарды тексердік». Әрине, жолаушылардың ешқайсысына не болып жатқаны туралы хабарланған жоқ. Біз не болып жатқанын анықтауға барғаннан кейін бәріміз білдік. Мәселе мынада, жолаушыларды тасымалдауға сақтандыру болған жоқ, онсыз Мәскеу вокзалын шығаруға құқығы жоқ. БІЗГЕ САҚТАНДЫРЫЛМАҒАН РЕЙСКЕ БИЛЕТТЕР САТЫЛДЫ. Біздің сынақтарымыздан кейін ғана бұл сақтандыру күрт пайда болды. Ең нашар жағдайда, ВОКЗАЛ біз сол жерде тұрып қалуымыз үшін жауап бермейді. Құдайға шүкір, біз жеттік. Минскіге келгеннен кейін біз сәтсіз сапар үшін ақшаны қайтару үшін осы «әдемі» фирмаға бардық. Қыз қабылдауда жалғыз болды, үнемі телефонына ілініп, тағы күтуді өтінді. Жарайды, жарайды… нәтижесінде бізге қайтару мүмкін емес, өйткені біз «кешігіп қалдық». Олардың бастығы да маңызды ештеңе айтқан жоқ, мысалы: «олар түсінеді және біздің шағымымызға жауап береді».
* Иә, әлі бір сәт болды. 2 адам артқы орындарға билеттерді онлайн сатып алды, содан кейін қыздар сол орындарға билеттермен келді. Бұл қалыпты жағдай ма?
Кейінірек мен әйелдердің біріне келдім бізді отырғызуға тура келді, бір сұрақ бойынша, ол төсбелгіні айналдырды. Бұл компанияда мен оның аты-жөнін сұраған кезде олар айтпайды, өйткені бұл құпия ақпарат.
Мен қазірдің өзінде «жайлылық, жұмыс істейтін вайфай, жұмыс істейтін кондиционерлер мен люктер, тазалық және супер батареялар бұл менің аяғымды күйдірді».
СОҢЫНДА НЕ АЙТҚЫМ КЕЛЕДІ: МЕН БҰЛ КОМПАНИЯҒА УАҚЫТ ПЕН АҚШАНЫ ЖҰМСАҒЫСЫ КЕЛЕТІНДЕРГЕ КЕҢЕС БЕРЕМІН, ӨЙТКЕНІ БІЗ ОНЫ КІДІРІСТЕРГЕ БАЙЛАНЫСТЫ АЛЫП ТАСТАДЫҚ. МҰНДА БАРАБАР АДАМДАР АЯҒЫМЕН ЕМЕС.
Артықшылықтары
Жоқ
Кемшіліктері
мәтіндегі барлық нәрсе тізімделген
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Intercars
Даниил Лебедев1 жыл бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Ыңғайлы қызмет
Мен Intercars қызметтерін бірнеше рет қолдандым. Сайтта сіз оңтайлы маршрутты, күнді және жолаушылар санын оңай таңдай аласыз. Ең керемет нәрсе-төлем онлайн режимінде болады, ешқайда барудың қажеті жоқ. Егер бірдеңе дұрыс болмаса, қаражатты қайтару оңай. Автобустар қажет нәрсенің бәрімен жабдықталған:... Бұдан әрі оқып отыру
Алёна Ш2 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Алаяқ Компаниясы
Компания-алаяқ. Адамдарды алдау.
Сайтенге көрсетілген жөнелту күні алдымен 18 30,22 30, содан кейін 00 30 уақыт қойылады
Келесі күні шығу үшін билет сатып алдым. 00 30 кезінде сатып алу 22 30 да жасалды
Электрондық поштаға билет келді, ол 2 сағаттан кейін кететінін көрсетеді.
Сенім телефонына қоңырауларға... Бұдан әрі оқып отыру
Анонимді пайдаланушы2 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Қорқынышты
Санкт-Петербург - Минск Рейсі. Жүргізушілердің бандитизмі. Салмағы 5 кг багаждың 1 бірлігін орналастырғаны үшін багаж бөліміне жолаушылардан 100Р бопсаланады. Маған адамдар төледі. Багаждың құны билет бағасына кіреді деген қарсылықтарыма автобустан түсу қаупі төнді. Бұл ретте чектер де, растайтын құжаттар... Бұдан әрі оқып отыру
ШАРАШКИНА КЕҢСЕСІ
Мен intercars фирмасы арқылы «әдемі» сапар туралы әсер қалдырғым келеді. Министрлік-Мәскеу бағыты бойынша 06.05.22 22: 45-те біздің сапарымыз өтті. Көлік жолаушыларды тасымалдауға жарамсыз болды. Шекараға жақын жерде біз доңғалақтың жарылуына байланысты тоқтадық және тағы 2 сағат тұрдық олар бұл мәселені шешуі үшін. Иә, осы аялдамадан бұрын да бізді шманало бір жағынан екінші жаққа, сезім болды біз аударыламыз. Автобуста тыныс алу шындыққа жанаспады, люкті ашу мүмкін болмады, ол мықтап жабылды, кондиционер жұмыс істемеді және бүкіл маршрут бойынша барлығы 2 аялдама бар.
Бұл біздің САПАРЫМЫЗБЕН аяқталмайды, Мәскеу – МИНСК бағытына қайтып бара жатқанда бізде 21:45 – 06:00 автобус болды. Станция сағат 21:43-те болды және біздің мұрнымыздың алдында автобустың есігі жабылды. INTERCARS-тің жауапты адамы болған әйел мұны біз «кешігіп қалдық» деп дәлелдеді және ол ведомостарды жауып тастады. Ол бізге келесі автобусқа жаңа билеттер сатып алуды ұсынды.
* ЕСКЕРТУ: Біз келген кезде кейбір адамдар біздің орындарда отырды. Біздің орындар біз тапсырыс берген кіреберісте болды, сондықтан бұл 100% ақпарат. Тіпті осыған ұқсас пікірлер бар, біз оны болғаннан кейін оқыдық. Бізде мұндай жағдай болған жоқ, онда басқа адамдар жіберілмеді. Кейбір шарашкина кеңсесі.
Бірақ мұнда да шытырман оқиғалар аяқталмайды. Біз 22:30 билеттерін сатып алдық, АВТОБУС шықпады. Біз бір сағаттай тұрдық, өйткені біз «құжаттарды тексердік». Әрине, жолаушылардың ешқайсысына не болып жатқаны туралы хабарланған жоқ. Біз не болып жатқанын анықтауға барғаннан кейін бәріміз білдік. Мәселе мынада, жолаушыларды тасымалдауға сақтандыру болған жоқ, онсыз Мәскеу вокзалын шығаруға құқығы жоқ. БІЗГЕ САҚТАНДЫРЫЛМАҒАН РЕЙСКЕ БИЛЕТТЕР САТЫЛДЫ. Біздің сынақтарымыздан кейін ғана бұл сақтандыру күрт пайда болды. Ең нашар жағдайда, ВОКЗАЛ біз сол жерде тұрып қалуымыз үшін жауап бермейді. Құдайға шүкір, біз жеттік. Минскіге келгеннен кейін біз сәтсіз сапар үшін ақшаны қайтару үшін осы «әдемі» фирмаға бардық. Қыз қабылдауда жалғыз болды, үнемі телефонына ілініп, тағы күтуді өтінді. Жарайды, жарайды… нәтижесінде бізге қайтару мүмкін емес, өйткені біз «кешігіп қалдық». Олардың бастығы да маңызды ештеңе айтқан жоқ, мысалы: «олар түсінеді және біздің шағымымызға жауап береді».
* Иә, әлі бір сәт болды. 2 адам артқы орындарға билеттерді онлайн сатып алды, содан кейін қыздар сол орындарға билеттермен келді. Бұл қалыпты жағдай ма?
Кейінірек мен әйелдердің біріне келдім бізді отырғызуға тура келді, бір сұрақ бойынша, ол төсбелгіні айналдырды. Бұл компанияда мен оның аты-жөнін сұраған кезде олар айтпайды, өйткені бұл құпия ақпарат.
Мен қазірдің өзінде «жайлылық, жұмыс істейтін вайфай, жұмыс істейтін кондиционерлер мен люктер, тазалық және супер батареялар бұл менің аяғымды күйдірді».
СОҢЫНДА НЕ АЙТҚЫМ КЕЛЕДІ: МЕН БҰЛ КОМПАНИЯҒА УАҚЫТ ПЕН АҚШАНЫ ЖҰМСАҒЫСЫ КЕЛЕТІНДЕРГЕ КЕҢЕС БЕРЕМІН, ӨЙТКЕНІ БІЗ ОНЫ КІДІРІСТЕРГЕ БАЙЛАНЫСТЫ АЛЫП ТАСТАДЫҚ. МҰНДА БАРАБАР АДАМДАР АЯҒЫМЕН ЕМЕС.