1. HTX-тегі SMS кейде үшінші рет келеді, бірақ әрқашан емес.
2. Жеделхатта «техникалық қолдау» табылды. Алайда оларға жүгінудің пайдасы жоқ. Сіз оларға SMS жіберу жұмыс істемейтінін айтасыз-олар сізге айтады, Біз мұнда қарадық, бәрі сізге жіберілді. Яғни, өрескел өтірік. Көптеген адамдар SMS өтпейтіні туралы жазады. Сонымен қатар, сол арбада.
3. Мен маусым айының басынан бастап SMS-ке шағымдарды көрдім. Бір айдан астам уақыт өтті-бұл «сиқыршылар» өз үйінде ештеңе жөндей алмады.
4. Пошта жәшігін ауыстыру қажет болды, хаттарды қабылдауды тоқтатты. Бірақ бұл әдетте еңсерілмейтін міндет.
5. Тіпті қорапты ауыстыру туралы өтініштер де берілмейді. Сіз бәрін енгізесіз, 10-шы рет Алынған SMS, Google идентификаторы. Олар өтініш берілгенін жазады (2-тармақ белгіленген), бір күннен кейін жауап күтіңіз (экранды қараңыз).
Уақыт өтіп жатыр, сіз қайтадан барасыз – 2-тармақ жоқ. Мен ештеңе бермеген сияқтымын.
6. Бірақ бұл бәрі емес. Олар имейлді өзгертудің әдеттегі, утилитарлық әрекетін талап етеді-бұл мүлдем елестету мүмкін емес нәрсе.
Қолмен жазылған мәлімдемені, сонымен қатар idi-құжатты сақтау керек, және сіз өзіңізді суретке түсіруіңіз керек. ИЯ, бәрін, тіпті төлқұжаттағы ең кішкентай мәтінді де оқуға болады.
7. Қажетті тапсырманың деңгейі тіпті тексеруден де асып түседі. Сіз өзіңіздің бетіңізді қосымшада қай жерде көрсетуіңіз керек және ол құжаттағы нәрсемен салыстырылады.
Мен оны қабылдау үшін үш күн бойы азап шеккенін байқаймын. Автомат жай ғана қабылдамайды және солай. Сіз ол жаққа қалай қарасаңыз да, смартфонға.
8. Барлық құжаттарды алып тастаңыз, тіпті керемет сапамен – өзіңіз жұмыс істемейтіні анық. Мұнда сізге проф. камерасы бар фотограф.
Сіз оларға ақшаңызды сеніп тапсырғаныңыз үшін бұл адамдар не істейтінін елестетіп көріңіз.
Сондай-ақ, бұл өте күрделі қорқыту. «Клиенттің қауіпсіздігі»туралы қамқорлық ретінде.
Себебі, пошта жәшігін ауыстыру тағы екі қауіпсіздік элементімен қайталанады. Қаскүнем оны қалай алғысы келмесе де ала алмайды.
Яғни, бұл ауыстыру барлық деректерді енгізгеннен кейін автоматты түрде болуы керек.
Мен тағы бір сканерлеуді тіркегім келеді, олар қорапты ауыстыруды талап етеді, бірақ қалай жүктеу керектігін көрмеймін.
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері HTX (Huobi Global)
Виталий Алмазов5 айлар бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Тек криптоны шығармаңыз, өйткені олар бұл үшін кодтарды жібермейді
USDT шығаруға тырысқанда-бұл биржа SMS пен поштаға кодтарды жібермейді.
Бұл жағдайда жүгінуге немесе жазуға орын жоқ. Мұндай қолдау жоқ және олармен байланыс жоқ.
Бот қосымшасында ол жерде ештеңе таппаған сөздермен мылқау лақтырылады, қайтадан жазыңыз.
Ал сайтта-қалай және қайда жазуға болатыны туралы... Бұдан әрі оқып отыру
Алекс Иванов6 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Сенімсіз компания
Клиент туралы деректерді алу үшін клиентті пайдаланыңыз, содан кейін клиентке қарсы пайдаланыңыз.
Роман Бекмухамедов7 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Вирус арқылы адамдарды тартуға ар-ұжданы бар алаяқтар
Сіздің компьютеріңізге әлі де вирустар тігіп жатқан алаяқтар, бұл сайтты ашқан кезде ашады. Адамдарды осылай тартуға тырысасыз ба? Менің ойымша, мұндай әрекетке барған сорғыштар бар ма, әлде Ресей Федерациясының Орталық Банкінің лицензиясы жоқ осы шағын компанияда қызмет етуді шешті ме? Сөзсіз 1
1. HTX-тегі SMS кейде үшінші рет келеді
1. HTX-тегі SMS кейде үшінші рет келеді, бірақ әрқашан емес.
2. Жеделхатта «техникалық қолдау» табылды. Алайда оларға жүгінудің пайдасы жоқ. Сіз оларға SMS жіберу жұмыс істемейтінін айтасыз-олар сізге айтады, Біз мұнда қарадық, бәрі сізге жіберілді. Яғни, өрескел өтірік. Көптеген адамдар SMS өтпейтіні туралы жазады. Сонымен қатар, сол арбада.
3. Мен маусым айының басынан бастап SMS-ке шағымдарды көрдім. Бір айдан астам уақыт өтті-бұл «сиқыршылар» өз үйінде ештеңе жөндей алмады.
4. Пошта жәшігін ауыстыру қажет болды, хаттарды қабылдауды тоқтатты. Бірақ бұл әдетте еңсерілмейтін міндет.
5. Тіпті қорапты ауыстыру туралы өтініштер де берілмейді. Сіз бәрін енгізесіз, 10-шы рет Алынған SMS, Google идентификаторы. Олар өтініш берілгенін жазады (2-тармақ белгіленген), бір күннен кейін жауап күтіңіз (экранды қараңыз).
Уақыт өтіп жатыр, сіз қайтадан барасыз – 2-тармақ жоқ. Мен ештеңе бермеген сияқтымын.
6. Бірақ бұл бәрі емес. Олар имейлді өзгертудің әдеттегі, утилитарлық әрекетін талап етеді-бұл мүлдем елестету мүмкін емес нәрсе.
Қолмен жазылған мәлімдемені, сонымен қатар idi-құжатты сақтау керек, және сіз өзіңізді суретке түсіруіңіз керек. ИЯ, бәрін, тіпті төлқұжаттағы ең кішкентай мәтінді де оқуға болады.
7. Қажетті тапсырманың деңгейі тіпті тексеруден де асып түседі. Сіз өзіңіздің бетіңізді қосымшада қай жерде көрсетуіңіз керек және ол құжаттағы нәрсемен салыстырылады.
Мен оны қабылдау үшін үш күн бойы азап шеккенін байқаймын. Автомат жай ғана қабылдамайды және солай. Сіз ол жаққа қалай қарасаңыз да, смартфонға.
8. Барлық құжаттарды алып тастаңыз, тіпті керемет сапамен – өзіңіз жұмыс істемейтіні анық. Мұнда сізге проф. камерасы бар фотограф.
Сіз оларға ақшаңызды сеніп тапсырғаныңыз үшін бұл адамдар не істейтінін елестетіп көріңіз.
Сондай-ақ, бұл өте күрделі қорқыту. «Клиенттің қауіпсіздігі»туралы қамқорлық ретінде.
Себебі, пошта жәшігін ауыстыру тағы екі қауіпсіздік элементімен қайталанады. Қаскүнем оны қалай алғысы келмесе де ала алмайды.
Яғни, бұл ауыстыру барлық деректерді енгізгеннен кейін автоматты түрде болуы керек.
Мен тағы бір сканерлеуді тіркегім келеді, олар қорапты ауыстыруды талап етеді, бірақ қалай жүктеу керектігін көрмеймін.