Көбінесе сервистің жұмысы туралы кейбір жағымсыз пікірлер...
Көбінесе сервистің жұмысы туралы кейбір жағымсыз пікірлер мұндай жобалардың жұмысын дұрыс түсінбеумен байланысты болады. Рейтингтерді талдау Hotels.com танымал сайттар мен тақырыптық ресурстарда компанияның рейтингі осындай пікірлердің көптігіне байланысты қатты зардап шегетінін көруге болады, мұнда негативтің себебі сервис жұмысының белгілі бір аспектілері туралы хабардар болмаумен байланысты. Мысалы, бір пайдаланушының айтуы бойынша, Hotels.com ол оны қонақүйді брондау бағасымен алдады, онда ол келген жерінде үлкен соманы төледі. Сондай-ақ, сайтта Бос орындар қазірдің өзінде бос емес және бұл саяхат кезінде ыңғайсыздық тудырды деген пікірлер бар. Осыған қарамастан, жоғарыда аталған барлық шарттар компания келісімінде көрсетілген, оларды тіркеуден бұрын зерттеу керек. Бұдан шығатыны, көптеген клиенттер құжаттаманы оқымайды, содан кейін бұл компаниялардың рейтингінде көрінеді. Айтыңызшы, сіз қызметті сатып алмас бұрын оферта шартын оқып жатырсыз ба? Олай болса, сіз қандай сәттерге ерекше назар аударасыз?
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Hotels.com
Paul Daley1 жыл бұрын
3
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Nice experience
We had a wonderful stay! The staff was exceptionally professional and kind. The rooms were clean and comfortable as expected. Nice place to enjoy business trips. Centre of the city. Good ambience. Nice hospitality. Good food. thanks
Victoria Sowle1 жыл бұрын
4
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Amazing Experience
Really good hotel for stay , I steyed there when the hotel name is different, but staff is same after that also. Food is very good i like can fruits in breakfast, satay was very comfortable. Thank you all staff and specially front desk staff. …
Kenny Anderson1 жыл бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Nice Experience
Nice hotel neat and clean room. highly recommended for everyone
Көбінесе сервистің жұмысы туралы кейбір жағымсыз пікірлер...
Көбінесе сервистің жұмысы туралы кейбір жағымсыз пікірлер мұндай жобалардың жұмысын дұрыс түсінбеумен байланысты болады. Рейтингтерді талдау Hotels.com танымал сайттар мен тақырыптық ресурстарда компанияның рейтингі осындай пікірлердің көптігіне байланысты қатты зардап шегетінін көруге болады, мұнда негативтің себебі сервис жұмысының белгілі бір аспектілері туралы хабардар болмаумен байланысты. Мысалы, бір пайдаланушының айтуы бойынша, Hotels.com ол оны қонақүйді брондау бағасымен алдады, онда ол келген жерінде үлкен соманы төледі. Сондай-ақ, сайтта Бос орындар қазірдің өзінде бос емес және бұл саяхат кезінде ыңғайсыздық тудырды деген пікірлер бар. Осыған қарамастан, жоғарыда аталған барлық шарттар компания келісімінде көрсетілген, оларды тіркеуден бұрын зерттеу керек. Бұдан шығатыны, көптеген клиенттер құжаттаманы оқымайды, содан кейін бұл компаниялардың рейтингінде көрінеді. Айтыңызшы, сіз қызметті сатып алмас бұрын оферта шартын оқып жатырсыз ба? Олай болса, сіз қандай сәттерге ерекше назар аударасыз?