Сәлеметсіз бе, мен Ксения аға ауысымы бастаған қолдау тобының қызметкерлерінің абсолютті қабілетсіздігі мен абсолютті немқұрайлылығына жүгінемін. Сіздің компанияңызға 2022 жылдың қараша айында МТС +7 913-599-18-34 нөмірімен ауысты. Мен МТС-ке 13 рубль қарыз болдым. олардың өтініші бойынша олар мені бұғаттады. 31.12.22 мен 50 рубль төледім. Кеше, 04.01.23 шағым жазды-мені құлыптан босату туралы өтініш. Олар мені тексеріп, бір күн күту керектігін айтты. Бүгін, 05.01.23, мен сіздің қызметкерлеріңізді шақырамын, Ксения, ол біраз уақыттан кейін менің қарызым бар деп жауап береді, Мен айтамын-мен құлыпты ашқан кезде төледім, ол маған-қашан төлеймін және сізге қалай көмектесе аламын. Мен МТС-ке қоңырау шаламын, олар менің Төлегенімді растайды. Мен тағы да Ксенияға қоңырау шаламын. Мен сіздің шағымыңызды жібердім-бір күн күтіңіз. Неліктен техникалық қолдаудың немқұрайлы қызметкерлері менің қарызымды төлемегенімді айтуын күту керек. Өтінемін: мені техникалық қолдау қызметімен байланыстырыңыз. Жауап: бұл қажет емес, Мен сізге қалай көмектесе аламын, рахмет көмектесті, қорқыту. 7 күн байланыссыз, мен әйелімнің телефонының ақшасын келіссөздерге жұмсаймын және жауап: «ертең келіңіз» және Мен сізге қалай көмектесе аламын. МТС операторларымен байланысу қиын. Бұл сіздің компанияңызды, әсіресе осындай қызметкерлерді сипаттамайды. Түсінгеніңіз үшін рахмет.
Кемшіліктері
Сіздің қызметкерлеріңізге шағым
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Газпромбанк Мобайл
Семен Русаков5 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Бұрын басқа операторда болған, бірақ бағалар аспанға көтерілген
Бұрын мен басқа операторда болдым, бірақ бағалар аспанда, ал байланыс сапасы ахти емес.
Газпром Мобайл маған досым кеңес берді, Мен оны тыңдағаныма қуаныштымын. 250 рубльге (менің Газпромбанктің зейнетақы картасынан) мен 7 ГБ интернет пен 400 минут сөйлесемін. Маған бұл жеткілікті: интернетте мен бірте-бірте... Бұдан әрі оқып отыру
Александр Карасев6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Мен желілерде көп отырамын, мұнда олар шексіз
Мен желілерде көп отырамын, егер сіз 90 рубльге қосылсаңыз, олар шексіз. Тарифтердің өзі арзан, менде 25 гигабайт және 350 рубль үшін 600 минут әрекет етіңіз, бірақ Банктің картасында үнемі қозғалыстар болуы керек (15 рубльге жеңілдік шығындары)
Виктория Рудакова6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Мен үшін әрекет етіңіз - ең жақсы нұсқа
Мен үшін әрекет ету - ең жақсы нұсқа. Әлеуметтік желіде, бейнеде және қоңырауларда жеткілікті. Айтпақшы, мессенджерлер трафикті мүлдем жұмсамайды. Сіз Telegram, WhatsApp және басқаларында кем дегенде тәулік бойы сөйлесе аласыз
Қызметкерлердің қабілетсіздігіне шағым
Сәлеметсіз бе, мен Ксения аға ауысымы бастаған қолдау тобының қызметкерлерінің абсолютті қабілетсіздігі мен абсолютті немқұрайлылығына жүгінемін. Сіздің компанияңызға 2022 жылдың қараша айында МТС +7 913-599-18-34 нөмірімен ауысты. Мен МТС-ке 13 рубль қарыз болдым. олардың өтініші бойынша олар мені бұғаттады. 31.12.22 мен 50 рубль төледім. Кеше, 04.01.23 шағым жазды-мені құлыптан босату туралы өтініш. Олар мені тексеріп, бір күн күту керектігін айтты. Бүгін, 05.01.23, мен сіздің қызметкерлеріңізді шақырамын, Ксения, ол біраз уақыттан кейін менің қарызым бар деп жауап береді, Мен айтамын-мен құлыпты ашқан кезде төледім, ол маған-қашан төлеймін және сізге қалай көмектесе аламын. Мен МТС-ке қоңырау шаламын, олар менің Төлегенімді растайды. Мен тағы да Ксенияға қоңырау шаламын. Мен сіздің шағымыңызды жібердім-бір күн күтіңіз. Неліктен техникалық қолдаудың немқұрайлы қызметкерлері менің қарызымды төлемегенімді айтуын күту керек. Өтінемін: мені техникалық қолдау қызметімен байланыстырыңыз. Жауап: бұл қажет емес, Мен сізге қалай көмектесе аламын, рахмет көмектесті, қорқыту. 7 күн байланыссыз, мен әйелімнің телефонының ақшасын келіссөздерге жұмсаймын және жауап: «ертең келіңіз» және Мен сізге қалай көмектесе аламын. МТС операторларымен байланысу қиын. Бұл сіздің компанияңызды, әсіресе осындай қызметкерлерді сипаттамайды. Түсінгеніңіз үшін рахмет.