Газпроммобайл және Газпромпробанк қызметкерлерінің мінсіз және толық қабілетсіздігі
2022 жылдың 05 қазанынан бастап М жылдың тарифін қосуға тырысамын , бүгін 23 қараша 2022
1) сайтта қандай тарифтер науқандық екендігі мүлдем түсініксіз болғандықтан басталды, сондықтан, өкінішке орай, «Әрқашан» тарифі таңдалды, олар мұны түсініп, соңында кездесуді кейінге қалдырды
5/10 – дан 12/10-ға дейін .
2) қазан айының 12-сі МТМ өкілі ретінде келеді, бірақ тарифі бар Симка әкеледі
«Әрқашан» және М-ге тарифтің өзгеруі туралы ештеңе білмейтінін көзімен үлкейтеді
S тарифі бар SIM картасын алуды және М тарифі жұмыс істеуі үшін шұғыл түрде 890 R қосуды ұсынады ,
Тек шұғыл .
3) мен тарифті М – ге ауыстыруға тырысамын, шотта ақша жоқ, мен 890 рубльге жақсы толтырамын ,
мен М тарифіне көшемін және мұнда 400 р есептен шығарылғаны белгілі болды , бірақ бұл туралы ешкім айтқан жоқ
4) мен байланыс орталығына қоңырау шалып ,келесі есептен шығару 13/11 деп не үшін жазылғанын сұраймын, олар маған жақсы деп Айтады-назар аудармаңыз, жарайды
5) Тк өз нөмірімен ауысу болды 8 күн күтемін – ауысу жоқ .
6) мен 21/10 байланыс орталығына қоңырау шалып, ауысу туралы не сұраймын ? Олар сізге айтады Теле2 үшін 14/10 қабылданбады және біз сізге телефон арқылы хабарладық , бірақ ешкім қоңырау шалмады . Жарайды, мүмкін ұмытып кеткен шығар .
7) мен Теле2-ді түсінемін, Мен бәрін шештім .
8) мен Газпромбанкке 24/10 барамын, 7/11 – ге жоспарланған ауысуға қайта өтініш беремін.
9) 7/11 келеді – қайтадан өту жоқ . Мен коллекторға қоңырау шалып, өтініш жасаймын, олар 3 жұмыс күні ішінде қарайды және хабарласады дейді .
10) бір апта өтті –»қозылардың үнсіздігі» , бірақ ол тағы бір денені қалдырды.
11) мен қоңырау шаламын , иә , өтініш бар , бірақ неге жұмыс істелмегені белгісіз , олар тағы бір өтініш жасауды ұсынады , біз тексереміз, соңғы рет қате жазылған қосымша нөмір бар.
12) бүгін ғажайып туралы , олар маған хабарласып , олардың мектептеріне өзім кінәлі екенімді жариялады және жағдайды түзету үшін 700 р қосымша ақы төлеуді ұсынады , олар техникалық жағынан ештеңе істей алмайды және Газпромобильге Газпромбанкке ешқандай қатысы жоқ .
«Керемет» қызмет үшін рахмет, мен жабамын….осы шарагтардың SIM карталары мен карталары !!!.
Артықшылықтары
Жоқ
Кемшіліктері
колхоздың қабілетсіздігі
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Газпромбанк Мобайл
Семен Русаков6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Бұрын басқа операторда болған, бірақ бағалар аспанға көтерілген
Бұрын мен басқа операторда болдым, бірақ бағалар аспанда, ал байланыс сапасы ахти емес.
Газпром Мобайл маған досым кеңес берді, Мен оны тыңдағаныма қуаныштымын. 250 рубльге (менің Газпромбанктің зейнетақы картасынан) мен 7 ГБ интернет пен 400 минут сөйлесемін. Маған бұл жеткілікті: интернетте мен бірте-бірте... Бұдан әрі оқып отыру
Александр Карасев6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Мен желілерде көп отырамын, мұнда олар шексіз
Мен желілерде көп отырамын, егер сіз 90 рубльге қосылсаңыз, олар шексіз. Тарифтердің өзі арзан, менде 25 гигабайт және 350 рубль үшін 600 минут әрекет етіңіз, бірақ Банктің картасында үнемі қозғалыстар болуы керек (15 рубльге жеңілдік шығындары)
Виктория Рудакова6 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Мен үшін әрекет етіңіз - ең жақсы нұсқа
Мен үшін әрекет ету - ең жақсы нұсқа. Әлеуметтік желіде, бейнеде және қоңырауларда жеткілікті. Айтпақшы, мессенджерлер трафикті мүлдем жұмсамайды. Сіз Telegram, WhatsApp және басқаларында кем дегенде тәулік бойы сөйлесе аласыз
Газпроммобайл қызметкерлерінің қабілетсіздігі
Газпроммобайл және Газпромпробанк қызметкерлерінің мінсіз және толық қабілетсіздігі
2022 жылдың 05 қазанынан бастап М жылдың тарифін қосуға тырысамын , бүгін 23 қараша 2022
1) сайтта қандай тарифтер науқандық екендігі мүлдем түсініксіз болғандықтан басталды, сондықтан, өкінішке орай, «Әрқашан» тарифі таңдалды, олар мұны түсініп, соңында кездесуді кейінге қалдырды
5/10 – дан 12/10-ға дейін .
2) қазан айының 12-сі МТМ өкілі ретінде келеді, бірақ тарифі бар Симка әкеледі
«Әрқашан» және М-ге тарифтің өзгеруі туралы ештеңе білмейтінін көзімен үлкейтеді
S тарифі бар SIM картасын алуды және М тарифі жұмыс істеуі үшін шұғыл түрде 890 R қосуды ұсынады ,
Тек шұғыл .
3) мен тарифті М – ге ауыстыруға тырысамын, шотта ақша жоқ, мен 890 рубльге жақсы толтырамын ,
мен М тарифіне көшемін және мұнда 400 р есептен шығарылғаны белгілі болды , бірақ бұл туралы ешкім айтқан жоқ
4) мен байланыс орталығына қоңырау шалып ,келесі есептен шығару 13/11 деп не үшін жазылғанын сұраймын, олар маған жақсы деп Айтады-назар аудармаңыз, жарайды
5) Тк өз нөмірімен ауысу болды 8 күн күтемін – ауысу жоқ .
6) мен 21/10 байланыс орталығына қоңырау шалып, ауысу туралы не сұраймын ? Олар сізге айтады Теле2 үшін 14/10 қабылданбады және біз сізге телефон арқылы хабарладық , бірақ ешкім қоңырау шалмады . Жарайды, мүмкін ұмытып кеткен шығар .
7) мен Теле2-ді түсінемін, Мен бәрін шештім .
8) мен Газпромбанкке 24/10 барамын, 7/11 – ге жоспарланған ауысуға қайта өтініш беремін.
9) 7/11 келеді – қайтадан өту жоқ . Мен коллекторға қоңырау шалып, өтініш жасаймын, олар 3 жұмыс күні ішінде қарайды және хабарласады дейді .
10) бір апта өтті –»қозылардың үнсіздігі» , бірақ ол тағы бір денені қалдырды.
11) мен қоңырау шаламын , иә , өтініш бар , бірақ неге жұмыс істелмегені белгісіз , олар тағы бір өтініш жасауды ұсынады , біз тексереміз, соңғы рет қате жазылған қосымша нөмір бар.
12) бүгін ғажайып туралы , олар маған хабарласып , олардың мектептеріне өзім кінәлі екенімді жариялады және жағдайды түзету үшін 700 р қосымша ақы төлеуді ұсынады , олар техникалық жағынан ештеңе істей алмайды және Газпромобильге Газпромбанкке ешқандай қатысы жоқ .
«Керемет» қызмет үшін рахмет, мен жабамын….осы шарагтардың SIM карталары мен карталары !!!.