• Компания туралы пікір General Family
    1
    Пікірді бағалаңыз 2
    0
    Тауарлар ассортименті
    20%
    Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
    20%
    Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
    20%
    Тауарды қайтару ыңғайлылығы
    20%

    Басынан бастап алдау

    Мен барлық зардап шеккендерді ВК – ға «General Family зардап шеккендер» тобына қосылуға шақырамын-біз өз тәжірибемізбен бөлісеміз және ұжымдық сот ісін жасаймыз.

    Менің тарихым. Тапсырыс бермес бұрын, мен ВК – да тауардың бар-жоғын нақтыладым (бұл өте күдікті, өйткені 2022 жылдың ақпанынан бастап менің шетелдік мал азығым тоқтатылды) – олар бәрі бар деп жауап берді. Мен 22.08.22-ге тапсырыс бердім. Сәлем де, жауап та жоқ. Мен оны ВК-да үш күннен кейін жаздым, Тапсырыс шотына сұрадым – олар тауар қоймада жоқ деп жауап берді, 10 күн ішінде қайтару жасалады. Ақша келген жоқ.

    06.09.22 МЕН ВК-ДА және поштада қайта жазамын, олар ВК-да жауап береді, олар бухгалтерден нақтыланады және қайтаруды қайта сұрайды. Поштаға тіпті жауап берілмеді. Әрине, қоңырау шалу мүмкін емес.

    21.09.22 мен операторға сайттағы формада жазамын-тағы да сол ән: қайтару өтпеді, мәселе бақылауда, бір апта бойы ақша күтіңіз.

    Интернеттегі ақпаратқа сүйенсек, мен ондай емеспін. Бірігіп, бірге әсер етуге тырысайық.

    Артықшылықтары
    • байқамадым
    Кемшіліктері
    • алаяқтар мен алаяқтар

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері General Family

  • Татьяна 2 жылдар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    толық көңілсіздік

    Тапсырыс қабылданды (2023 жылғы 13 ақпандағы№51364), барлығы төлемді алды. Қоңырау шалу мүмкін емес, жазбаша хабарламалар оқылмайды. Жеке кабинетте ақпарат өзгермейді. Ілулі, мәртебесі Тапсырыс төлемді күтеді. Тапсырыс 5 күн бойы төленді... Мен бұл интернет-дүкенге бірінші рет тап болдым және бұл соңғы... Бұдан әрі оқып отыру
  • Ирина Константинова 2 жылдар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 1
    +1
    0

    Тапсырысты орындамау және тапсырыс үшін төленген ақшаны қайтарудан жалтару

    Алғаш рет интернет-дүкен тарапынан тұтынушыға осындай жосықсыз көзқарасқа тап болды. 14.11.2022 ж. мен жалпы отбасында 5260 рубльге электронды Инфинити шыңына тапсырыс бердім. Олар 21.11.2022 жеткізу туралы уәде берді, бірақ жеткізілмеді, өтініштерге жауап бермеді, робот телефонға жауап берді, 22.11.2022... Бұдан әрі оқып отыру
  • Антон Сергеевич Спивак 2 жылдар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 1
    +1
    0

    Мен кеңес бермеймін, үзілді-кесілді

    Мен өткен жұмада бұрағышқа тапсырыс бердім, бірақ тапсырыс алған жоқпын. Демалыс күндері жеткізілім кешіктірілді деп сенді, бірақ жоқ, LC-ге кіруге тырысқанда, ол құлыптауға тап болды және дереу сатушымен телефон арқылы байланысуға тырысты, бірақ нәтиже болмады. Кейінірек ол басқа пайдаланушылардың жауаптарымен... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг -1
0 артықшылықтары и 1 минус
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика General Family
2.7
149 отзывов
41%59%
Тауарлар ассортименті
62%
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
56%
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
50%
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
51%
Карта сайта