Royal M Al AQAH BEACH RESORT 5 * демалысы.
Дүйсенбіде 24.07.23 Дубайда Фунсунмен бірге экскурсияға барды. Қонақ үй гидінің * * * экскурсия туралы ұсыныстары мен әңгімелерінің сәйкессіздігінен басқа, FunSun қызметкерлерінің қызмет тұтынушыларына, соның ішінде қарт адамдарға деген құрметсіздігі есте қалды. Бүкіл автобустың сұрағы бойынша, шындық сатып алу кезінде уәде етілгенге сәйкес келмеді, бізден «теріс болмауды» сұрады, өйткені гид «бұны тыңдаудан шаршады». Болашақта кешкі ас кезінде тарақан үстелге қайықпен жүгірді, оны гидтің айтуы бойынша»пісіруге уақыт болмады». Экскурсия соңында бізге автобустан заттармен шығуды бұйырды, өйткені біз басқа автобуспен Қайтамыз. Егде жастағы туристерге бұл туралы неге ескертілмегені және экскурсия кезінде көп нәрсе сатып алынғандығы және онымен жаңа автобусқа 2,5 сағат жүру қиын екендігі және «егер олар сонша сатып алмағанын білсе» деген сұраққа гид өте мәнерлі жауап берді » Егер сізге бірдеңе ұнамаса, сізді қандай шыбын шағып алды такси және қалаған жеріңізге жүгіріңіз». Сондай-ақ, уақыт бастапқыда бірнеше рет бұзылды. Жол уақытын ұлғайту және жарияланғанмен салыстырғанда уақыт пен функционалдылықты азайту жағына қарай. Атап айтқанда, сату кезінде гид бірінші орын (жақтау) туралы айтып , қыздарға бірнеше киім киюді ұсынды, бұл жерде міндетті түрде киінетін орын болады және фотосуретке жеткілікті уақыт болады, әр түрлі әдемі жерлерде кем дегенде 30 минут болады.орын. Ақиқатында, бұл жерге 15 минут бөлінді, автобустан келген гид ешқандай киім ауыстыру туралы ештеңе білмеді және автобуста ауыстыруға болатын жалғыз жер екенін айтты. Қонақ үй гид айтқан әдемі фотосуреттердің шеңберіне дейін өту мүмкін болмады, сонымен қатар автобус гид бұл біздің экскурсияға кірмейтінін және Біз дұрыс емес ақпарат алғанымызды айтты.
Осы экскурсиядан кейін біз бұдан да жаман болмайды деп ойладық, бірақ Фунсунмен бәрі мүмкін. Біз Дубайда бір күн болдық, бұл туралы Қонақ үй нұсқаулығы * * * ескертті. Ол екеуміз қонақүйге оралу нұсқаларымызды талқылаған кезде, жергілікті таксиге отыруды немесе FunSun арқылы тапсырыс беруді сұрадық. Біздің қонақ үй нұсқаулығы * * * «Сіздің тыныштығыңыз үшін біз арқылы жақсы, тк сізді міндетті түрде алып кетеді және бәрі түсінікті, оңай және тез» деп жауап берді. *** кету күні біз бір-бірімізді дәл тауып, алаңдамас үшін жүргізуші мен оның көлігінің суретін жіберуге уәде бердім, сонымен қатар біз өзіміздің фотосуретімізді және оның дұрыс шығу екеніне көз жеткізу үшін * * * деп аталатын Шығу фотосуретін жібердік. *** барлығын растады. Белгіленген кету уақытынан 30 минут бұрын * * * – дан жүргізуші мен көліктің суреті түскен жоқ, біз өзіміз «тағы не ерте»деген жауап алдық деп сұрадық. Осыдан 10 минут өткен соң, * * * – дан біздің такси көтеріліп, көліктің суреті келді деген хабар келді. Біз келісілген және мақұлданған жерге жеттік, бірақ ол жерде ешкім болмады. Әрі қарай, бір сағат ішінде біз *** және ол біздің жүргізуші қайда екенін және бізді қашан алып кететінін берген барлық адамдарға қол жеткізуге тырыстық. Мұның бәрі көшеде ыстықта және үлкен күйзелісте болды, өйткені біз мүлдем бағдарланбайтын шет елде тұрмыз. Осы сағат ішінде біз жылу соққысын алдық және есінен танып қалдық. Мұның бәрі біздің * * * -дан кем дегенде бір нәрсеге қол жеткізуге деген бекер әрекеттерімізбен бірге жүрді. Жауап ретінде олар : «сіз оны өзіңіз табуыңыз керек», біз көп қиындықпен тапқан геолокациялардың тұрақты жөнелтілімдерін алды, бірақ ол жерде ешкім болған жоқ және бізде интернет болған жоқ, сондықтан ол жерде ешкім жоқ екенін хабарлау үшін сауда орталығына оралуға тура келді. Нәтижесінде біз * * * үш геолокациядан алдық, онда көлік жоқ (жүргізушінің келісілген бірінші нөмірге кепілдендірілген келуінің орнына) бізге сауда орталығының қызметкері көмектесті, ол жабылғанға дейін шамамен 10 минут бұрын (00.00), ол бірнеше минут ішінде жүргізушімізге түсіндіре алды. қайда бару керек, дегенмен ** * бізге «жүргізуші ең ақылды жігіт емес»деп жазды. Соңғы рет *** біз 23.58-де машинаны таба алдық па деп сұрадық, біз хабарламаны көргенде жауап жоқ еді, өйткені анам өте нашар болды. Осы мәтінді жариялау кезінде, * * * біз қонақүйге жеттік пе және бәрі жақсы ма деп ешқашан сұраған емеспіз.
Кемшіліктері
Royal M Al AQAH BEACH RESORT 5 * демалысы. Дүйсенбіде 24.07.23 Дубайда Фунсунмен бірге экскурсияға барды. Қонақ үй гид романның экскурсия туралы ұсыныстары мен әңгімелерінің сәйкессіздігінен басқа, FunSun қызметкерлерінің қызмет тұтынушыларына, соның ішінде қарт адамдарға деген құрметсіздігі есте қалды. Бүкіл автобустың сұрағы бойынша, шындық сатып алу кезінде уәде етілгенге сәйкес келмеді, бізден "теріс болмауды" сұрады, өйткені гид "бұны тыңдаудан шаршады". Болашақта кешкі ас кезінде тарақан үстелге қайықпен жүгірді, оны гидтің айтуы бойынша"пісіруге уақыт болмады". Экскурсия соңында бізге автобустан заттармен шығуды бұйырды, өйткені біз басқа автобуспен Қайтамыз. Егде жастағы туристерге бұл туралы неге ескертілмегені және экскурсия кезінде көп нәрсе сатып алынғандығы және онымен жаңа автобусқа 2,5 сағат жүру қиын екендігі және "егер олар сонша сатып алмағанын білсе" деген сұраққа гид өте мәнерлі жауап берді " Егер сізге бірдеңе ұнамаса, сізді қандай шыбын шағып алды такси және қалаған жеріңізге жүгіріңіз". Сондай-ақ, уақыт бастапқыда бірнеше рет бұзылды. Жол уақытын ұлғайту және жарияланғанмен салыстырғанда уақыт пен функционалдылықты азайту жағына қарай. Атап айтқанда, сату кезінде гид бірінші орын (жақтау) туралы айтып , қыздарға бірнеше киім киюді ұсынды, бұл жерде міндетті түрде киінетін орын болады және фотосуретке жеткілікті уақыт болады, әр түрлі әдемі жерлерде кем дегенде 30 минут болады.орын. Ақиқатында, бұл жерге 15 минут бөлінді, автобустан келген гид ешқандай киім ауыстыру туралы ештеңе білмеді және автобуста ауыстыруға болатын жалғыз жер екенін айтты. Қонақ үй гид айтқан әдемі фотосуреттердің шеңберіне дейін өту мүмкін болмады, сонымен қатар автобус гид бұл біздің экскурсияға кірмейтінін және Біз дұрыс емес ақпарат алғанымызды айтты. Осы экскурсиядан кейін біз бұдан да жаман болмайды деп ойладық, бірақ Фунсунмен бәрі мүмкін. Біз Дубайда бір күн болдық, бұл туралы ескертті қонақ үй нұсқаулығы Роман. Ол екеуміз қонақүйге оралу нұсқаларымызды талқылаған кезде, жергілікті таксиге отыруды немесе FunSun арқылы тапсырыс беруді сұрадық. Оған біздің қонақ үй гид Роман "сіздің тыныштығыңыз үшін біз арқылы жақсы, тк сізді міндетті түрде алып кетеді және бәрі түсінікті, оңай және тез" деп жауап берді. болашақта біз бәрі жақсы бола ма, жоқ па, соны тағы бірнеше рет түсіндірдік және Роман бізді ИӘ деп сендірді. Роман кету күні жүргізуші мен оның көлігінің суретін жіберуге уәде берді, сондықтан біз бір-бірімізді дәл тауып, алаңдамаймыз, сонымен қатар біз өзіміздің фотосуретімізді және шығудың суретін жібердік, ол романның дұрыс шығу екеніне көз жеткізу үшін оны атады. Роман бәрін растады. Белгіленген кету уақытынан 30 минут бұрын романнан жүргізуші мен көліктің суреті түскен жоқ, біз өзіміз "тағы не ерте"деген жауап алдық деп сұрадық. Осыдан 10 минут өткен соң, романнан біздің такси көтеріліп, көліктің суреті туралы хабар келді. Біз келісілген және мақұлданған жерге жеттік, бірақ ол жерде ешкім болмады. Әрі қарай, бір сағат ішінде біз романнан және ол жүргізуші қайда екенін және бізді қашан алып кететінін берген барлық адамдарға қол жеткізуге тырыстық. Мұның бәрі көшеде ыстықта және үлкен күйзелісте болды, өйткені біз мүлдем бағдарланбайтын шет елде тұрмыз. Осы сағат ішінде біз жылу соққысын алдық және есінен танып қалдық. Мұның бәрі біздің романнан кем дегенде бір нәрсеге қол жеткізуге деген бекер әрекеттерімізбен бірге жүрді. Жауап ретінде олар : "сіз оны өзіңіз табуыңыз керек", біз көп қиындықпен тапқан геолокациялардың тұрақты жөнелтілімдерін алды, бірақ ол жерде ешкім болған жоқ және бізде интернет болған жоқ, сондықтан ол жерде ешкім жоқ екенін хабарлау үшін сауда орталығына оралуға тура келді. Нәтижесінде біз романнан үш геолокация алдық, онда көлік жоқ (жүргізушінің келісілген бірінші нөмірге келуіне кепілдік берудің орнына) бізге сауда орталығының қызметкері көмектесті, ол жабылғанға дейін шамамен 10 минут бұрын (00.00), ол бірнеше минут ішінде біздің жүргізушіге түсіндіре алды. Роман бізге жазғанымен, қайда бару керек, "жүргізуші ең ақылды жігіт емес". Роман соңғы рет 23.58-де машинаны таба алдық па деп сұрады, біз хабарламаны көргенде жауап жоқ, бірақ анам өте нашар болды. Осы мәтінді жариялау кезінде Роман біз қонақүйге жеттік пе және бізде бәрі жақсы ма деп ешқашан сұрамады.
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері FUN&SUN
Вера Шубина6 айлар бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Күні бойы сапарда кондиционер жоқ
Fun Sun Түркия Кириш, Limak limra қонақ үйімен экскурсияға барудың қайғылы тәжірибесі. Біз балалармен үш сағат бойы кондиционерсіз жүрдік,содан кейін тағы үш сағат. 35 градус ыстықта аман қалғаны жақсы. Шағымға жауап жоқ. Енді бұл компаниядан экскурсиялар болмайды. Бала жолда құсады, оларды отбасымен... Бұдан әрі оқып отыру
Мен "fun&sun"туроператорымен ынтымақтастыққа өте қуаныштымын. Олар Мен үшін Тайда ұмытылмас демалыс ұйымдастырды! Біз керемет қонақүйді, ыңғайлы рейстерді және қызықты экскурсияларды таңдадық. Компания менеджері Елена әрқашан байланыста болғаны және көмектесуге дайын болғаны ерекше ұнады. Мен демалыстан... Бұдан әрі оқып отыру
Адамдарға деген қорқынышты көзқарас
Royal M Al AQAH BEACH RESORT 5 * демалысы.
Дүйсенбіде 24.07.23 Дубайда Фунсунмен бірге экскурсияға барды. Қонақ үй гидінің * * * экскурсия туралы ұсыныстары мен әңгімелерінің сәйкессіздігінен басқа, FunSun қызметкерлерінің қызмет тұтынушыларына, соның ішінде қарт адамдарға деген құрметсіздігі есте қалды. Бүкіл автобустың сұрағы бойынша, шындық сатып алу кезінде уәде етілгенге сәйкес келмеді, бізден «теріс болмауды» сұрады, өйткені гид «бұны тыңдаудан шаршады». Болашақта кешкі ас кезінде тарақан үстелге қайықпен жүгірді, оны гидтің айтуы бойынша»пісіруге уақыт болмады». Экскурсия соңында бізге автобустан заттармен шығуды бұйырды, өйткені біз басқа автобуспен Қайтамыз. Егде жастағы туристерге бұл туралы неге ескертілмегені және экскурсия кезінде көп нәрсе сатып алынғандығы және онымен жаңа автобусқа 2,5 сағат жүру қиын екендігі және «егер олар сонша сатып алмағанын білсе» деген сұраққа гид өте мәнерлі жауап берді » Егер сізге бірдеңе ұнамаса, сізді қандай шыбын шағып алды такси және қалаған жеріңізге жүгіріңіз». Сондай-ақ, уақыт бастапқыда бірнеше рет бұзылды. Жол уақытын ұлғайту және жарияланғанмен салыстырғанда уақыт пен функционалдылықты азайту жағына қарай. Атап айтқанда, сату кезінде гид бірінші орын (жақтау) туралы айтып , қыздарға бірнеше киім киюді ұсынды, бұл жерде міндетті түрде киінетін орын болады және фотосуретке жеткілікті уақыт болады, әр түрлі әдемі жерлерде кем дегенде 30 минут болады.орын. Ақиқатында, бұл жерге 15 минут бөлінді, автобустан келген гид ешқандай киім ауыстыру туралы ештеңе білмеді және автобуста ауыстыруға болатын жалғыз жер екенін айтты. Қонақ үй гид айтқан әдемі фотосуреттердің шеңберіне дейін өту мүмкін болмады, сонымен қатар автобус гид бұл біздің экскурсияға кірмейтінін және Біз дұрыс емес ақпарат алғанымызды айтты.
Осы экскурсиядан кейін біз бұдан да жаман болмайды деп ойладық, бірақ Фунсунмен бәрі мүмкін. Біз Дубайда бір күн болдық, бұл туралы Қонақ үй нұсқаулығы * * * ескертті. Ол екеуміз қонақүйге оралу нұсқаларымызды талқылаған кезде, жергілікті таксиге отыруды немесе FunSun арқылы тапсырыс беруді сұрадық. Біздің қонақ үй нұсқаулығы * * * «Сіздің тыныштығыңыз үшін біз арқылы жақсы, тк сізді міндетті түрде алып кетеді және бәрі түсінікті, оңай және тез» деп жауап берді. *** кету күні біз бір-бірімізді дәл тауып, алаңдамас үшін жүргізуші мен оның көлігінің суретін жіберуге уәде бердім, сонымен қатар біз өзіміздің фотосуретімізді және оның дұрыс шығу екеніне көз жеткізу үшін * * * деп аталатын Шығу фотосуретін жібердік. *** барлығын растады. Белгіленген кету уақытынан 30 минут бұрын * * * – дан жүргізуші мен көліктің суреті түскен жоқ, біз өзіміз «тағы не ерте»деген жауап алдық деп сұрадық. Осыдан 10 минут өткен соң, * * * – дан біздің такси көтеріліп, көліктің суреті келді деген хабар келді. Біз келісілген және мақұлданған жерге жеттік, бірақ ол жерде ешкім болмады. Әрі қарай, бір сағат ішінде біз *** және ол біздің жүргізуші қайда екенін және бізді қашан алып кететінін берген барлық адамдарға қол жеткізуге тырыстық. Мұның бәрі көшеде ыстықта және үлкен күйзелісте болды, өйткені біз мүлдем бағдарланбайтын шет елде тұрмыз. Осы сағат ішінде біз жылу соққысын алдық және есінен танып қалдық. Мұның бәрі біздің * * * -дан кем дегенде бір нәрсеге қол жеткізуге деген бекер әрекеттерімізбен бірге жүрді. Жауап ретінде олар : «сіз оны өзіңіз табуыңыз керек», біз көп қиындықпен тапқан геолокациялардың тұрақты жөнелтілімдерін алды, бірақ ол жерде ешкім болған жоқ және бізде интернет болған жоқ, сондықтан ол жерде ешкім жоқ екенін хабарлау үшін сауда орталығына оралуға тура келді. Нәтижесінде біз * * * үш геолокациядан алдық, онда көлік жоқ (жүргізушінің келісілген бірінші нөмірге кепілдендірілген келуінің орнына) бізге сауда орталығының қызметкері көмектесті, ол жабылғанға дейін шамамен 10 минут бұрын (00.00), ол бірнеше минут ішінде жүргізушімізге түсіндіре алды. қайда бару керек, дегенмен ** * бізге «жүргізуші ең ақылды жігіт емес»деп жазды. Соңғы рет *** біз 23.58-де машинаны таба алдық па деп сұрадық, біз хабарламаны көргенде жауап жоқ еді, өйткені анам өте нашар болды. Осы мәтінді жариялау кезінде, * * * біз қонақүйге жеттік пе және бәрі жақсы ма деп ешқашан сұраған емеспіз.