Түркияда бізбен не болғанын және Fun&Sun қызметкерлерінің клиенттерге қалай қарайтыны туралы айтқым келеді, алдымен біз төртеуміз – Анам, әкем және екі ұлымызбен(10 жас және 5 ай) демалуға ұштық. Мен ол жаққа жол бермеймін, өйткені шағымдар жоқ, енді ең қызығы-үйге ұшудан бір күн бұрын біз қонақүйдегі Fun & Sun өкіліне барып, ертеңгі әрекеттерімізден не қажет екенін сұрадық, өкіл бүгін сағат 19:00-де кететін уақыт туралы қабылдау туралы ақпарат болады деп жауап берді және біз алдын ала фойеде болу керек. Кешке біз 22 маусымда сағат 15:40-та бізге келетіндігі туралы ақпарат таптық ( Fun&Sun-дан біз болғанымызды бөлек атап өткім келеді) сол күні кеткен жалғыз туристер). Келесі күні сағат 15: 00-де біз кіреберістегі лоббиде отырдық және трансферді күттік, мен жай ғана отырмадым, бірақ әуежайға біреуді алып барған және фамилиясын атаған барлық жүргізушілерге бардым. Сағат 15:45-те мен жаңа туристерді кездестіріп, біздің автобус қайда деп сұраған сол өкілге бардым. Ол кешіктірілгенін және бізді алаңдатпау үшін жауап берді… Сағат 16.00-де Мен қайтадан келіп, ол жауап береді жақында не болады деп сұраймын…. Сағат 16:20-да Мен қайтадан келіп, емшек сүтімен емізетін балам екеуміз лоббиде 1 сағат 20 минутта отырмыз деп айтамын! Автобус қайда? Ол таңданған көздерін жасайды және сұрайды-әлі келген жоқ па?!!! Мен айтамын-жоқ! Ол айтады-Мен қазір бәрін нақтылап, біреуге қоңырау шала бастаймын, тағы 10 минут өтті ол келіп, қоңырауды күтіп отырғанымызды айтты. 16:40 Ол мені шақырады және автобус сағат 16:00-де болғанын және жүргізуші қонақ үйге кіріп, бізден қабылдау туралы сұрады, бірақ біз болмағандықтан ол кетіп қалды!!!! Мен оған сағат 15.00-ден бастап лоббиде отырғанымызды айтамын, мен келгендердің барлығына келіп, фамилияларын атайтынмын! Өкіл айтады-Мен білмеймін…. Мен оған айтамын – Мен сізді қалай түсінемін?! Сіз Fun&Sun өкілісіз және сіз бұл мәселелерді шешуге міндеттісіз! ол маған жауап береді ол ештеңеге кінәлі емес және ол бізге көмектесуге тырысады… Сұраққа ол бізге қалай көмектеседі ол менен сұрайды-ал сен не қалайсың?! Мен оған такси шақырыңыз, такси жүргізушісіне ақы төлеңіз, мәселе шешілді деп айтамын! Біз сіз айтқандай жасадық, вестибюльге алдын-ала келдім, мен бірнеше рет келіп, бізді ешкім алып кетпейтіні туралы айттым, сондықтан мәселені шешіңіз! Міне, жай ғана Fun&sun өкілі маған айтады-Сен менен не қалайсың!? мен ештеңе төлемеймін! Шығайық сөйлесейік! (Мені көшеге шақырады!!!) Мен оған айтамын-сіз тіпті қалыпты адамсыз ба? Мен ұшаққа кешігіп келемін! Менің емшек балам бар, сен мені күресуге шақырасың!!! Ол маған жауап ретінде-мен шешенмін! Мен сені қазір пышақтаймын! Соңында, орал-өз еліңе оралып, сол жерде шағымдан! Тек керемет қызметкер… Біз өзіміз әуежайға 90 долларға жеттік, бірақ бұл жай ғана қалайы, мұндай қызметкерлермен сізде клиенттер азаяды.
Артықшылықтары
сайт әдемі
Кемшіліктері
тек төлеңіз, содан кейін өзіңіз қалағандай
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері FUN&SUN
Вера Шубина6 айлар бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Күні бойы сапарда кондиционер жоқ
Fun Sun Түркия Кириш, Limak limra қонақ үйімен экскурсияға барудың қайғылы тәжірибесі. Біз балалармен үш сағат бойы кондиционерсіз жүрдік,содан кейін тағы үш сағат. 35 градус ыстықта аман қалғаны жақсы. Шағымға жауап жоқ. Енді бұл компаниядан экскурсиялар болмайды. Бала жолда құсады, оларды отбасымен... Бұдан әрі оқып отыру
Мен "fun&sun"туроператорымен ынтымақтастыққа өте қуаныштымын. Олар Мен үшін Тайда ұмытылмас демалыс ұйымдастырды! Біз керемет қонақүйді, ыңғайлы рейстерді және қызықты экскурсияларды таңдадық. Компания менеджері Елена әрқашан байланыста болғаны және көмектесуге дайын болғаны ерекше ұнады. Мен демалыстан... Бұдан әрі оқып отыру
көңілді және Күнмен араласпаңыз
Түркияда бізбен не болғанын және Fun&Sun қызметкерлерінің клиенттерге қалай қарайтыны туралы айтқым келеді, алдымен біз төртеуміз – Анам, әкем және екі ұлымызбен(10 жас және 5 ай) демалуға ұштық. Мен ол жаққа жол бермеймін, өйткені шағымдар жоқ, енді ең қызығы-үйге ұшудан бір күн бұрын біз қонақүйдегі Fun & Sun өкіліне барып, ертеңгі әрекеттерімізден не қажет екенін сұрадық, өкіл бүгін сағат 19:00-де кететін уақыт туралы қабылдау туралы ақпарат болады деп жауап берді және біз алдын ала фойеде болу керек. Кешке біз 22 маусымда сағат 15:40-та бізге келетіндігі туралы ақпарат таптық ( Fun&Sun-дан біз болғанымызды бөлек атап өткім келеді) сол күні кеткен жалғыз туристер). Келесі күні сағат 15: 00-де біз кіреберістегі лоббиде отырдық және трансферді күттік, мен жай ғана отырмадым, бірақ әуежайға біреуді алып барған және фамилиясын атаған барлық жүргізушілерге бардым. Сағат 15:45-те мен жаңа туристерді кездестіріп, біздің автобус қайда деп сұраған сол өкілге бардым. Ол кешіктірілгенін және бізді алаңдатпау үшін жауап берді… Сағат 16.00-де Мен қайтадан келіп, ол жауап береді жақында не болады деп сұраймын…. Сағат 16:20-да Мен қайтадан келіп, емшек сүтімен емізетін балам екеуміз лоббиде 1 сағат 20 минутта отырмыз деп айтамын! Автобус қайда? Ол таңданған көздерін жасайды және сұрайды-әлі келген жоқ па?!!! Мен айтамын-жоқ! Ол айтады-Мен қазір бәрін нақтылап, біреуге қоңырау шала бастаймын, тағы 10 минут өтті ол келіп, қоңырауды күтіп отырғанымызды айтты. 16:40 Ол мені шақырады және автобус сағат 16:00-де болғанын және жүргізуші қонақ үйге кіріп, бізден қабылдау туралы сұрады, бірақ біз болмағандықтан ол кетіп қалды!!!! Мен оған сағат 15.00-ден бастап лоббиде отырғанымызды айтамын, мен келгендердің барлығына келіп, фамилияларын атайтынмын! Өкіл айтады-Мен білмеймін…. Мен оған айтамын – Мен сізді қалай түсінемін?! Сіз Fun&Sun өкілісіз және сіз бұл мәселелерді шешуге міндеттісіз! ол маған жауап береді ол ештеңеге кінәлі емес және ол бізге көмектесуге тырысады… Сұраққа ол бізге қалай көмектеседі ол менен сұрайды-ал сен не қалайсың?! Мен оған такси шақырыңыз, такси жүргізушісіне ақы төлеңіз, мәселе шешілді деп айтамын! Біз сіз айтқандай жасадық, вестибюльге алдын-ала келдім, мен бірнеше рет келіп, бізді ешкім алып кетпейтіні туралы айттым, сондықтан мәселені шешіңіз! Міне, жай ғана Fun&sun өкілі маған айтады-Сен менен не қалайсың!? мен ештеңе төлемеймін! Шығайық сөйлесейік! (Мені көшеге шақырады!!!) Мен оған айтамын-сіз тіпті қалыпты адамсыз ба? Мен ұшаққа кешігіп келемін! Менің емшек балам бар, сен мені күресуге шақырасың!!! Ол маған жауап ретінде-мен шешенмін! Мен сені қазір пышақтаймын! Соңында, орал-өз еліңе оралып, сол жерде шағымдан! Тек керемет қызметкер… Біз өзіміз әуежайға 90 долларға жеттік, бірақ бұл жай ғана қалайы, мұндай қызметкерлермен сізде клиенттер азаяды.