Интернет-дүкен | |
---|---|
Ресми сайт | |
Бас кеңсе | 109428, Мәскеу қ., 1-ші Вязовский өткелі, 5с1 |
Құрылған күні | 2004 |
Компания иесі | "Компсервис" ЖШҚ |
Қолдау түрлері | [email protected]Live-чатСайттағы кері байланыс нысаныСайттан кері қоңырау шалуКеңсеTwitterFacebookВКонтакте+7 (495) 228-20-11381664034 |
Телефонды қолдау | |
Әлеуметтік медиа | |
Тілдер | Орыс |
Бонустар | Сыйлық Epson сыйлық ретінде 8 литрге дейін сия Trade-In ескісін тапсыру кезінде цифрлық техниканың төмендетілген бағасы Дейін 50 % жылу тасымалдауға арналған кружкаға 0 RUB тегін жеткізу |
Толтыру әдістері | VISA, Mastercard, Әлем, Қолма-қол ақша, Қолма-қол ақшасыз есеп айырысу, Сбербанк онлайн@yn |
Несиеге сатып алу | Жоқ |
Бөліп төлеу | Қайта тапсырыс беру кезінде тек заңды тұлғалар үшін |
Дүкен санаты | Сандық және тұрмыстық техника, Жиһаз және үй бұйымдары, Құралдар мен бақша техникасы |
Жобаның ерекшеліктері | Ұйымдастыру техникасының, полиграфиялық және презентациялық жабдықтардың, банк техникасының, шығыс материалдарының және БҚ Интернет-дүкені |
Қосымша қызметтер | Жеткізу Trade-In Лизинг Кепілдік және сервистік қызмет көрсету Баспа аутсорсингіБасып шығару және қағазбастылық шығындарын оңтайландыру Клик-келісімшартБеттердің көшірмелерін басып шығаруға арналған келісімшарт Мұрағаттарды цифрландыруҚұжаттаманы электрондық форматтарға аудару ДемозалКлиенттерге арналған қашықтықтан бейне көрсетілімдер Жабдықта жұмыс істеуге үйрету Дилерлік бағдарлама Мемлекеттік мекемелермен ынтымақтастық |
Жобаның әрекет ету аймақтары | Бүкіл Ресей, ТМД елдері |
Жеткізу әдістері | Курьерлік жеткізу, Алып кету, Көлік компаниялары |
Курьерлік қызметтер | Пошта |
Көлік компаниялары | БЭК |
Жеткізу мерзімі | От 1 днейАймақтың қашықтығына байланысты |
Тегін жеткізу шарттары | От 20000 RUB |
Мобильді қосымшалар | Жоқ, мобильді қосымшалар |
Серіктестік бағдарламасы | ТіркеуТөленген тапсырыстар бойынша комиссиямен 3.07-ден 3.80-ге дейін |
Артықшылықтары | Үлкен ассортимент және кеңсе жабдықтарын бөлшек саудада, көтерме саудада, тендерлерге жеткізу Пайызсыз бөліп төлеу және лизинг Қызмет көрсету және кепілдік қызметі, көптеген қосымша қызметтер Көптеген акциялар, жеңілдіктер мен сыйлықтар Бірнеше төлем әдістері және ыңғайлы жеткізу Қолдау қызметімен көптеген байланыс арналары |
Кемшіліктері | Қайтару және айырбастау проблемалары, неке қиылады (интернет желісіндегі шолулар бойынша) |
Бақылаушы органдар мен заңдар | Ресей Федерациясының Мәскеудегі № 25 инспекциясы Роспотребнадзор Роскомнадзор |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "Компсервис" ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 115419, Мәскеу қ., Рощинский 2-ші өткел, 8-үй, 6-бет СТН: 7703528164 Бақылау пункті: 772501001 ОГРН: 1047796685254 |
Жалпы бағалау | 8.1/10 |
Өзектендіру күні | 29.07.2024 |
ForOffice бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
ForOffice бренді Ресей нарығында 13 жылдан астам жұмыс істейді. Компания өз қызметін кеңсе жабдықтары мен компьютерлерді сатудан бастады. Кейінірек дүкен баспа және презентация жабдықтарын, керек-жарақтарды, БҚ және банк техникасын ұсына бастады. Бүгінгі таңда ФорОфис мемлекеттік органдармен жұмыс істейді, тендерлерге қатысады және техникамен байланысты қосымша қызметтерді ұсынады. Компанияның ресей, Беларусь және Қазақстан бойынша жеткізілімдері бар өзінің интернет-дүкені және филиалдық желісі бар.
Компания жұмыс істеген кезде көптеген клиенттер жабдықты сатып алып, басқа қызметтерді пайдаланды ФорОфис. Олардың көпшілігі риза болды. Бірақ дүкенге қатысты шағымдар бар екенін ескере отырып, мен ForOffice алаяқтардың ажырасуы емес пе, жоқ па, соны анықтағым келеді. Ол үшін қызметтің жұмысына егжей-тегжейлі шолу жасалды.
Неліктен ForOffice?
ForOffice-бұл полиграфиялық жабдықтар, кеңсе жабдықтары, компьютерлер, презентация, сауда және банк өнімдерін қоса алғанда, бизнестің әртүрлі сегменттеріне арналған техниканың кең ассортиментін ұсынатын тәжірибелі компания. «Компсервис» ЖШС мамандары ұсынатын көптеген қосымша қызметтер бар. Компанияның артықшылықтары:
- жабдықты бөлшек саудада, көтерме саудада, тендерлерге жеткізу;
- пайызсыз бөліп төлеу;
- лизинг;
- сервистік қызмет көрсету;
- техниканың кең ассортименті;
- сыйлықтар мен жеңілдіктермен тұрақты акциялар;
- Ресей, Беларусь және Қазақстан бойынша жеткізу;
- бірнеше төлем әдістері;
- көптеген техникалық қолдау арналары, соның ішінде мессенджерлер және кері қоңырауға тапсырыс беру.
Интернет-дүкенде жеткізу, төлеу және барлық қызметтер туралы толық ақпарат бар. Сондай-ақ, сайтта шағымдар кітабы бетін ашатын «мақтау/ұрысу» батырмасы бар. Онда компанияның жұмысына шолу жасау және кейбір критерийлер бойынша бағаларды көрсету нысаны бар. Өнім каталогынан басқа сайтта сұрақтарға жауаптары бар «көмек», жабдық туралы қызықты материалдары бар «Жаңалықтар» және «Мақалалар», ынтымақтастық нәтижелері бар «кейстер» бөлімдері бар.
Форофистен не сатып алуға болады?
Foroffice каталогында әртүрлі жабдықтардың кең ассортименті бар. Ыңғайлы болу үшін оның бірнеше бөлімдері мен санаттары бар:
- Баспа жабдықтары. Бұл бетте басып шығару, Басып шығару және басып шығарудан кейінгі жабдықты таңдауға болады. Сондай-ақ кәдесыйлар жасау техникасы, қағаз өнімдері, керек-жарақтар, картридждер, мұқабалар мен серіппелер, ламинаттауға арналған пленкалар бар.
- Дайын бизнес шешімдері. Бұл санатта кәдесыйлар, полиграфия, экранды басып шығаруға арналған дайын жиынтықтар бар. Дайын жұмыс орындары да ұсынылады. Мұндай жиынтықтардың құрамына Ноутбуктер, принтерлер, гарнитуралар мен креслолар кіреді.
- Pro-баспа машиналары. Бұл санатқа сандық, офсеттік және флексографиялық баспа машиналары, брошюралар жасау жүйелері кіреді. Сондай-ақ, орамды қағазға басып шығару жүйелерін таңдауға болады.
- Кеңсе техникасы және компьютерлер. Бөлімде сыртқы қатты дискілерге, ноутбуктерге, графикалық планшеттерге, үздіксіз қуат көздеріне, компьютерлерге, мониторларға, Бағдарламалық жасақтамаға, кернеу тұрақтандырғыштарына, тескіштерге, қорғаныс төсеніштеріне, микрографияға, МФУ-ға, шаңсыздандыратын жабдыққа, пресс-орауыштарға, принтерлер мен картридждерге, сканерлерге, ұсақтағыштарға, телефония, қағаз және тазалағыш заттарға тапсырыс беруге болады. «Эргономика» бетінде бекіткіштерді, тіректерді және жылжымалы тіректерді таңдауға болады. Сондай-ақ, бұл бөлімде жиһаз ұсынылады: гардеробтар мен сөрелер, кеңсе шкафтары, жұмыс үстелдері, креслолар, орындықтар және медициналық мақсаттағы модельдер (кереуеттер, дивандар, банкеттер, үстелдер мен арбалар). Жеке бетте ауа тазартқыштар, дезинфекторлар, диспенсерлер, сабын диспенсерлері, рециркуляторлар мен кептіргіштер бар санитарлық-гигиеналық жабдықтар бар.
- Презентация жабдықтары. Бөлім келесі өнімдерді ұсынады: LED тіректері, LEGO Education, құжат камералары, интерактивті жабдықтар (тақталар, жиынтықтар, панельдер, құм жәшіктері, планшеттер, дауыс беру жүйелері, үстелдер), бақылау тақталары, проекторға негізделген жиынтықтар, проекторларға, тақталарға, теледидарларға арналған тіректер мен тіректер, виртуалды шындық жабдықтары, кеңсе тақталары, олар үшін проекторлар мен үстелдер, сенсорлық дүңгіршектер мен тіректер, сандық зертханалар.
- Сауда және банк жабдықтары. Санатта аппликаторлар, этикет-тапаншалар, таразылар, жапсырма принтерлер, штрих-код сканерлері, деректерді жинау терминалдары, валюта детекторлары, банкноттар мен монеталарды сұрыптаушылар мен есептегіштер, валюта бағамының таблосы, кассалық жинақтағыштар, темпокассалар, сейфтер мен жабдықтар, металл шкафтар бар.
- Басқалары. Бетте әртүрлі мақсаттағы тауарлар жинақталған. Сонымен, мұнда сіз орау жабдықтарын, 3D техникасын (сканерлер, қаламдар, аквапринт, шығын материалдары, қосымша құрылғылар), кеңсе тауарларын (қағаз, демонстрациялық жүйелер, жұмыс үстелі және жазу құралдары, папкалар, тазалауға арналған тауарлар, қойма жабдықтары, станоктар мен жұмыс үстелдерін) таба аласыз.
Сайтта қажетті өнімді қалай табуға болады foroffice.ru?
Тауарларды іздеу үшін жабдықтың атауын енгізуге арналған жол бар. Сіз сондай-ақ өнімнің санаттары мен түрлеріне бөлінген каталог арқылы қажетті позицияны таба аласыз.
Тауар карточкасы
Тауарлардың қажетті санатын ашып, сіз ұсынылған барлық позициялардың тізімін көре аласыз. Олардың әрқайсысы үшін фотосурет, тақырып, мақала, баға, қол жетімділік және қысқаша сипаттамалар ұсынылған. Сондай-ақ, осы параққа элементті қосатын «салыстыру» батырмасы бар. Қолайлы өнімді жылдам таңдау үшін баға, жабдық түрі, басқа сипаттамалары және бағасы, танымалдығы және жеңілдіктері бойынша сұрыптау бойынша сүзгілер бар.
Таңдалған тауардың карточкасында, атауынан, мақаласынан және бағасынан басқа, жеткізу туралы ақпаратпен, егжей-тегжейлі сипаттамалармен және сипаттамамен танысуға болады. Сондай-ақ, әр карточкада төлем әдістері туралы мәліметтер және өнім туралы қосымша ақпарат қажет болса, техникалық қолдаумен байланыс нысаны бар. Сайттың ресми сервистік орталығы ұсынатын қызметтерді сипаттайтын «Сервис» беті де бар foroffice.ru. «Демозал» бөлімінде осы жабдықты қай жерде көрсетуге болатынын білуге болады. Пікірлерде сіз осы өнімді сатып алған клиенттердің пікірлерін зерттей аласыз.
ForOffice-те қалай тапсырыс беруге болады?
Сіз себет арқылы және сайтта көрсетілген телефон нөмірлері арқылы тапсырыс бере аласыз.
Тіркеуден қалай өтуге болады foroffice.ru?
Сайтта foroffice.ru тіркелгіге кіру үшін «жеке кабинет» батырмасы бар. Тіркеу формасы тек төлем процесінде қол жетімді. Клиент қажетті заттарды себетке салып, «тапсырыс беру» батырмасын басқан кезде, тіркелгі жасау формасы ашылады.
Жеке кабинет
Жеке кабинетте барлық тапсырыстар бойынша ақпарат қолжетімді. Тіркелу деректерін өзгерту және сатып алуды жылдам рәсімдеу үшін жеткізу мекенжайын сақтау мүмкіндігі бар.
Қалай тапсырыс беруге болады?
Сайтта сатып алу үшін foroffice.ru. таңдалған санаттағы тауарлар тізіміндегі «сатып алу» батырмасын пайдалануға немесе позиция картасына кіруге болады. Онда «сатып алу» және «бір рет басу арқылы сатып алу» түймелері болады. Біріншісі өнімді себетке қосады, екіншісін таңдаған жағдайда дүкен қызметкерлері сатып алушыға хабарласып, тапсырысты рәсімдеуге көмектесетін телефон нөмірін енгізу керек.
Егер өнім себетке қосылса, сіз онымен параққа өтіп, нұсқауларды орындауыңыз керек. Тіркелген пайдаланушылар үшін есептік жазбаға кіру сұралады. Жаңа клиенттер жеке мәліметтер мен мекен-жай туралы ақпаратты енгізуі керек. Сондай-ақ, жеткізу және төлеу әдісін таңдау керек.
Қосымша мүмкіндіктер
ФорОфис компаниясы жабдықпен айналысып қана қоймай, сонымен қатар бірқатар қосымша қызметтерді ұсынады.
Демозал
ForOffice Мәскеу мен Санкт-Петербургтегі залдарда офлайн режимінде демонстрациялар өткізеді, сонымен қатар басқа аймақтар үшін қашықтықтан бейне презентациялар ұйымдастырады. Мәскеу залынан немесе аймақтарға арналған басқа сайттардан жабдықтардың бейне көрсетілімдері-техниканың функционалдығымен танысудың және оған қызмет көрсету бойынша кеңес алудың ыңғайлы тәсілі. Шоулар Skype, WhatsApp, Viber немесе Facebook Messenger арқылы өтеді. Сіз сұрақтар қойып, шоуға тапсырыс бере аласыз: +7 (495) 228-20-11 (доб. 231) немесе пошта: [email protected].
Демозалда елордада әртүрлі өндірушілердің көптеген кеңсе жабдықтары мен полиграфиялық жабдықтары бар. Қажет болса, клиент мамандар қажетті тапсырмалар үшін жабдықты дайындауы үшін макетті алдын-ала жібере алады. Егер залда қызығушылық танытатын техника болмаса, ForOffice оны вендер базасында және серіктестер алаңдарында көрсете алады. Ол үшін компанияға өз сұрауыңызды жолдау керек, сондықтан оның қызметкерлері міндетті түрде тиісті жабдықты таңдап, шоуды өткізуге келіседі. Сіз Мәскеу демонстрациясында көрсетілім туралы сұрақтар қоя аласыз: +7 (495) 228-20-11 (доб. 294) және пошта: [email protected].
Санкт-Петербургтегі залда кеңсе жабдықтарының бірнеше сұранысқа ие модельдері ұсынылған. Көрнекі демонстрация және мамандарға кәсіби кеңес беру ұсынылады. Демозалға бару уақытын келісіп, байланысты сұрақтар қоюға болады: +7 (812) 309-67-36 немесе пошта: [email protected].
Жабдықта жұмыс істеуге үйрету
ФорОфис мамандары кез-келген жабдықты пайдалану және техникалық қызмет көрсету бойынша білікті тренингтер өткізе алады. Оқыту компанияның Мәскеу мен Санкт-Петербургтегі демозалында, сондай-ақ клиенттің аумағында өткізіледі. Мұндай қызметті пайдалану үшін сайттың «Демозалдар» бөліміндегі нысанды аты, телефоны, поштасы және Техника моделін көрсете отырып толтыру қажет. Осыдан кейін әкімшілік клиентпен байланысады және оқытудың барлық нюанстарын келіседі.
Қызмет көрсету орталығы
ForOffice-тің жеке қызмет көрсету орталығы бар. Ол диагностика, техникалық қызмет көрсету және кеңсе жабдықтарын, полиграфиялық және тазалау жабдықтарын жөндейді. СК техниканы диагностикалауға немесе жөндеуге алып, өзінен қабылдай алады, сондай-ақ клиенттерге бара алады. Жергілікті жерде Орталық қызметкерлері ақаулықтың себептерін анықтайды, жөндейді немесе өздеріне алады. СК өкілдерімен мына телефон арқылы байланысуға болады: +7 (495) 228-20-66, электрондық пошта: [email protected] немесе онлайн өтінім арқылы. Орталық ұсынатын қызметтер:
- Орнату және іске қосу. Мамандар жабдықты іске қосуды және қосуды, бағдарламалық жасақтаманы орнатуды және бірінші іске қосуды орындай алады. Орталық келесі техникамен жұмыс істейді: байланыстырғыштар, плоттерлер, Ламинаторлар, қағаз кескіштер, жылу тасымалдағыш престер, громметтер, ұсақтағыштар, бүктегіштер, фольгираторлар, ыстық желім және сым тігу машиналары, қысымды жуғыштар. Техника мен өндіруші компаниялардың модельдерінің толық тізімін орталық қызметкерлерінен немесе сату бөлімінің менеджерлерінен нақтылау қажет.
- Диагностика. Бұл қызмет техникалық компоненттердің жұмысынан ауытқу проблемаларын немесе себептерін анықтау үшін қажет. Бұл ақаулықты тез табуға және жабдықтың қызмет ету мерзімін ұзартуға мүмкіндік береді.
- Жөндеу. Ауыстырылған қосалқы бөлшектерге 30-90 күн кепілдік беріледі (жабдықтың түріне байланысты). Техниканың тізімі сайтта көрсетілген, бірақ мамандар кез-келген басқа техниканы жөндей алады.
- Келісімшарттық қызмет көрсету. Қызмет көрсету үшін ұзақ мерзімді келісімшарт жасасуға болады. СК қызметкерлері техниканы әкімшілендіруді, оның жай-күйін мониторингтеуді және бақылауды, профилактикалық жұмыстарды орындайды, шығын материалдарымен және бөлшектермен қамтамасыз етеді.
- Шұғыл шығу. Сұраныс бойынша диагностика, проблемаларды анықтау және жабдықты жөндеу үшін маманның шығуы мүмкін. Шұғыл шығу жұмыс күндері сағат 09:00-ден 19:00-ге дейін Қорғаныс министрлігі шегінде мүмкін. 7 мың рубльден шұғыл шығу керек.
Баспа аутсорсингі
ФорОфис клиенттерге аутсорсинг шарты бойынша жеке Инфрақұрылым үлгісімен басып шығару шығындарын оңтайландыруды ұсынады. Қызмет басып шығару жүйесін қолдау процестеріне алаңдамауға мүмкіндік береді. ForOffice белгілі бір компанияның қажеттіліктеріне сүйене отырып, баспа аутсорсингінің жобаларын жеке дайындайды. Қызметтің артықшылықтары:
- Бюджетті қысқарту. Кеңсе жабдықтарына ақша жұмсаудың қажеті жоқ, жабдыққа иелік ету шығындары азаяды және рентабельділік артады.
- Техника мен шығын материалдарының жұмыс қабілеттілігін бақылаудың қажеті жоқ IT-мамандарды түсіру.
- Баспа мәселелері бойынша көмек.
Баспа аутсорсингіне өтінімді дүкен сайтындағы тиісті бөлімдегі нысанды толтыру арқылы қалдыруға болады.
Клик-келісімшарт
Клик-келісімшарт-айына басып шығарылатын беттердің белгілі бір санына ресімделетін көшірме келісімшарт. Бұл Сіздің компанияңыздың балансында қызметкерлер құрамы мен кеңсе жабдықтарын қамтымай, басып шығарудың үздіксіздігі мәселесін шешуге мүмкіндік береді. Клиент таңдалған тариф бойынша айына бір рет қызмет құнын төлеуі керек, ал ФорОфис келесі жұмыстарды орындайды:
- Тапсырыс берушінің ұйымына қажетті жабдықты орнату;
- баптау және барлық іске қосу-баптау жұмыстары;
- шығын материалдарын жеткізу және оларды ауыстыру.
Бұл басып шығару шығындарын 20-40% төмендетуге мүмкіндік береді. Клик-келісімшарт қарапайым шығындар схемасын білдіреді: тек басылған ақы төленеді. Бұл жағдайда кеңсе жабдықтары үзіліссіз жұмыс істейді, ал клиентке бөлшектер мен керек-жарақтарды іздеуге уақыт жұмсаудың қажеті жоқ. Келісімшартқа өтінімді сайтта толтыруға болады foroffice.ru.
Жабдық лизингі
Компания лизинг негізінде әртүрлі жабдықтарды жалға беруді ұсынады. Бұл қызмет өндірісті үлкен шығындарсыз және қарыз тартусыз кеңейтуге мүмкіндік береді. Қазір ForOffice осындай лизингтік компаниялармен ынтымақтасады:
- Аренза (100 мың рубльден, аванс-17% – дан 24 айға дейін);
- НЛК-лизинг (400 мың рубльден, аванс-20% – дан, 12-36 айдан);
- Лизинг жүйесі 24 (1,5 миллион рубльден, аванс – 20%, 12-36 ай).
Сайттағы нысанды толтыру арқылы жабдықты лизингке алуға және оны пайдалану үшін ай сайынғы төлемдермен төлеуге болады. Маман өтінімді растау үшін хабарласады және жеке есептеуді дайындайды. Клиент қажетті құжаттарды жеке кабинетке жүктеуі тиіс, бір тәулік ішінде пайдаланушы қаржыландыру туралы жауап алады. Дүкеннің сайтында лизинг шартын рәсімдеу үшін толтыру қажет форма ұсынылған.
Мұрағаттық құжаттарды цифрландыруға арналған шешімдер
ФорОфис мұрағаттарды цифрландыру үшін кәсіби шешімдерді таңдайды. Компания ең аз шығындармен құжаттаманы электронды форматқа аударуды ұйымдастыруға көмектеседі. Клиенттердің қажеттіліктерін ескере отырып, мамандар мұрағат қорын цифрландыруға, құжаттармен жұмысты реттеуге және қызметтерді электронды түрде ұсынуға мүмкіндік беретін жабдықтар мен бағдарламалық жасақтаманың оңтайлы кешенін таңдайды. Цифрландыру шешімдерінің мысалдары:
- Құжаттама көшірмелерінің электрондық мұрағаты. Көшірмесі жеткілікті кез-келген құжаттар мен тапсырмаларға сәйкес келетін шешім. 5 іздеу өрісі 333 мың рубльді құрайды.
- Қораптағы Мұрағат. Сканерлеу станциясы бар бағдарламалық-аппараттық кешен, «көшірмелердің электрондық мұрағаты» бойынша, ағындық және кітап сканері, сканер драйверлері және бағдарламалық қамтамасыз етумен интеграция. 5 іздеу өрісі 500 мың рубльді құрайды.
- Медиа Мұрағат. Бейне және дыбыстық файлдарға қолдау, кіріктірілген аудио бейне ойнатқыш бар. 5 іздеу және 5 мәтін өрісі үшін кем дегенде 400 мың рубль төлеу керек.
- Шарттардың электрондық мұрағаты. Құжаттардың деректемелерінің мәндерін автоматты түрде қалыптастыру, құжаттаманың өзектілігін бақылауды қолдау және оның таңдауларын қалыптастыру ұсынылады. 10 іздеу және 10 мәтін өрісінің бағасы 400 мың рубльден басталады.
- Нормативтік құжаттама жүйесі. Ұсынысқа құжаттар тізімімен жұмыс, терминдерді автоматты түрде бөлу, іздеу, компания бөлімшелерінің иерархиясы бойынша топтастыру кіреді. 20 іздеу және 20 мәтін өрісі 450 мың рубльді құрайды.
- Электрондық кітапхана. Іздеу деректемелері бар шешім. Электрондық қағаз кескіндерінің мұрағатын басқаруға болады. Индекстелетін өрістер: 25 іздеу және Мәтін өрістері. Құны – 600 мың рубльден.
- Клиенттердің электрондық мұрағаты. Жүйе пайдаланушы анықтамалығын жүргізуді, құрылымды, күйлерді және файл нұсқаларын басқаруды, толықтығы мен сапасын бақылауды қолдайды. 8 іздеу және 8 мәтін өрісі 600 мың рубльді құрайды.
- Клиенттердің құжаттамасын жүргізу жүйесі. Мұрағатта бар қызметтерден басқа, құжаттаманы немесе оқиғаларды тексеру кестелерін, күнтізбені, кестені келісуді қолдау ұсынылады. Индекстелетін өрістер: әрқайсысы 10 іздеу және мәтін. Бағасы – 950 мың рубльден.
- Техникалық Мұрағат: А4-тен А0-ға дейінгі форматтарды, форматтық емес құжаттарды, «су белгілерін» және рубрикаторларды, навигациялық-іздестіру аппаратын қолдау, үлкен көлемдегі құжаттаманы қарауға қойылатын талаптардың төмендігі, үлкен көлемдегі сызбаларды жаппай жүктеу, қол жеткізуді басқару. 10 іздеу өрісі кем дегенде 700 мың рубльді құрайды.
Кәсіпорын мұрағатын басқару. Шешім есепке алу құжаттарын қалыптастыруды, құжаттарды есепке алуды қолдауды, сақталған құжаттаманың бірыңғай базасын, номенклатураны жүргізу және істерді жоюды есепке алу жүйесін, құжаттарды есептен шығаруды, мұрағатқа қабылдауды және беруді бақылауды қамтамасыз етуді, қойманың топографиясын, есептілікті, жою және мерзімдерді бақылау актілерін, қағаз сақтау қоймасы бойынша құжаттарды іздеуді ұсынады. 30 іздеу өрісі 700 мың рубльді құрайды.
Саябаққа қызмет көрсету
Компания Xerox техникасына қызмет көрсетуді ұсынады. Қызметке маманның ай сайынғы және тоқсан сайынғы сапарлары және жабдықты жөндеуге қажетті сапарлар кіреді. Қызметті қоспас бұрын құрылғыларға тегін диагностика жүргізіледі. Сервистік қызмет көрсету жұмыстардың тұтас кешенін қамтиды:
- жабдықты пайдалану бойынша кеңестер;
- ақаулықтарды анықтау;
- алдын алу (тазалау, майлау, баптау, бөлшектердің күйін бақылау);
- техниканың жұмысқа қабілеттілігі үшін қажетті бөлшектерді ауыстыру бойынша жұмыстар;
- шығу санын шектемей, жұмысқа қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін жөндеу.
Қызмет көрсету құны құрылғылардың санатына байланысты. Барлық санаттар сайтта сипатталған.
Дилерлік бағдарлама
ФорОфис өз клиенттеріне дилерлік бағдарламаның мүшесі болуды ұсынады. Компания Ресейде және Кеден одағы елдерінде өзінің дилерлік желісін үнемі кеңейтіп отырады. Ол серіктестерге олардың қажеттіліктері мен белгілі бір қызмет бағыттарына бейімделген адалдық бағдарламаларын ұсынады. ForOffice дилерлерге не ұсынады:
- өнімдердің кең ассортиментіне қол жеткізу;
- жеңілдіктер мен арнайы ұсыныстар жүйесі;
- кеңес беру үшін жеке менеджерлердің көмегі;
- ірі жобаларды жүзеге асыруға қолдау көрсету және тендерлерді сүйемелдеу;
- техниканы жөндеу және қызмет көрсету үшін сервистік орталықтың қызметтері.
Компанияның дилерлері жабдықтарды көтерме және бөлшек саудагерлер, полиграфиялық қызмет көрсететін ұйымдар, кәдесый өнімдерін шығаратын фирмалар, картридждерді толтыру және жөндеу бойынша сервистік орталықтар бола алады. Дүкеннің веб-сайтында foroffice.ru бағдарламаның мүшесі болу үшін толтырылатын дилерлік сауалнама бар. Онда қызмет саласын, ұйымның атауын, деректемелерін, телефонын, сайтын, сондай-ақ тұрғылықты жерін, атын, байланыс телефонын және электрондық поштаны қоса алғанда, жеке деректерді көрсету қажет. Сондай-ақ, Форофистің болашақ серіктесті қызықтыратын қандай өнім бөлімін жазу керек.
Мемлекеттік мекемелермен ынтымақтастық
Дүкен мемлекеттік тапсырыс берушілер мен «жеткізушілер порталы» сауда-саттықтың автоматтандырылған ақпараттық жүйесін пайдаланушыларға сатып алуды ұсынады. ForOffice осы порталда ұсынылған, ол шағын көлемді сатып алу шеңберінде мемлекеттік тапсырыстарды орналастыруға арналған. Алаң мемлекеттік қажеттіліктерді қамтамасыз ету үшін өнімдерді, жұмыстар мен қызметтерді сатып алуды ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
Мемлекеттік сатып алуға маманданған компаниялар сайтта тапсырыс бере алады foroffice.ru. тауар карточкаларында оферта қалыптастыруға сілтеме бар. Егер сізге бірнеше позицияға оферта сұрау қажет болса, олардың әрқайсысында «оферта сұрау» сілтемесін басу керек. Жүйе тізімге әрбір жаңа элементті қосады. Барлық қажетті тауарлардың тізімін құра отырып, Офертаны сұрауға көшу керек. Ашылған терезеде өрістер толтырылып, «жіберу»батырмасы басылады.
Ұсыныс 1-2 күн ішінде қалыптасады және көрсетілген e-mail-ге жіберіледі. Оның нөмірін алғаннан кейін жеткізушілер порталына өтіп, пайдаланушының логинін, паролін енгізу немесе ЭЦҚ пайдалана отырып авторизациялау қажет. Әрі қарай безендіру үшін оферта бөлімін таңдап, іздеу формасы бар бетті ашу керек. Жолға алынған тізілім нөмірін енгізе отырып, сіздің ұсынысыңызды таңдау қалады.
Мобильді қосымша
Дүкенде мобильді қосымша жоқ. Бірақ сайт гаджеттерге бейімделген, сондықтан тұтынушылар каталог өнімдерін, қосымша ақпаратты қарап, смартфондар мен планшеттерден сатып алуға ыңғайлы.
ForOffice-те төлеу және жеткізу
Компания жеке және заңды тұлғаларға бірнеше төлем әдістерін ұсынады, сонымен қатар бүкіл Ресейге, Беларусь пен Қазақстанға жеткізу мүмкіндігі бар.
Тауарды қалай төлеуге болады?
Дүкенде сатып алу үшін төлеу үшін келесі әдістер бар:
- Алу кезінде қолма-қол ақша. Бұл опция тапсырысты Мәскеу мен МО-ға жеткізген кезде мүмкін болады. Алып кету пунктінде қолма-қол ақшамен төлеу мүмкін емес, ал алып кету кезінде банк картасымен. Тапсырысты осылайша елордада, Санкт-Петербургте, Қазанда және Нижний Новгородта алып кету пункттерінде төлеуге болады.
- Онлайн банк картасымен. Тапсырысты менеджер растаған кезде, сатып алушы Сбербанк арқылы тауарларды қалай төлеу керектігін көрсететін хат алады.
- Сбербанктің түбіртегі (тек жеке тұлғалар үшін). Оператор банк бөлімшесінде төлем үшін түбіртек дайындайды. Ол үшін төлқұжат мәліметтерін ұсыну қажет.
- Қолма-қол ақшасыз есеп айырысу бойынша. Бұл шотты деректемелер беру арқылы ала алатын және оны кез келген банкте төлей алатын заңды тұлғалар үшін опция.
- Бөліп төлеу (заңды тұлғалар үшін). Бұл әдіс қайта сатып алу кезінде қол жетімді. Шарттар әрбір клиент үшін шарт жасасу үшін барлық құжаттар топтамасын ұсынған кезде ғана жеке қаралады.
Жеткізу әдістері
ForOffice дүкенінің тауарларын жеткізу бүкіл Ресейде, Беларусь пен Қазақстанға қолжетімді. Мерзімдері, құны және оның әдістері тағайындалған жерге байланысты.
Мәскеу және МО
Мәскеу мен облыста компанияны курьерлік жеткізу қол жетімді. 20 мың рубльге дейінгі тапсырыстар үшін. МКАД 390 рубль шегінде құны бар әдеттегі тариф қолданылады. МКАД-дан қызмет 600 рубльден тұрады. + 30 рубль. 1 км үшін. сондай-ақ, 390 рубльге «күнді жеткізу» акциясы бар. мұндай төмендетілген бағаны алу үшін іс-әрекет басталғанға дейін екі күннен кешіктірмей жеткізуді рәсімдеу керек арнайы шарттар. Аптаның әр күні облыстың әртүрлі аймақтарына шоғырландырылған жеткізу жүзеге асырылады, бұл қызмет құнын төмендетуге мүмкіндік береді.
Алып кету де қол жетімді. Егер клиент тапсырыс берсе, менеджермен келу күні мен уақытын келіссе, онда ол сатып алуын 1-ші Вязовский 5с1 мекен-жайы бойынша ала алады. Егер тапсырысты заңды тұлға жасаған болса, оның өкілі тауарды алған кезде м2 бланкінің нысаны бойынша сенімхаттың түпнұсқасы және паспорты не мөрі, қол қою құқығына бұйрығы және жеке басын куәландыратын құжаты болуға тиіс. Қойманың аумағына кіру тек рұқсаттама бойынша жүргізіледі.
Сатып алушы өз көлігімен кешен аумағына кіруі үшін оған көліктің маркасы мен нөмірін алдын-ала хабарлау қажет. Қоймаға өту де өткізу арқылы жүзеге асырылады. Кешенге кіру үшін бақылау пунктіне төлқұжат немесе басқа жеке басын куәландыратын құжат ұсынылуы керек. Сату бөлімінің жұмыс уақыты-8: 30-19: 30 жұмыс күндері. Алып кету пункті дүйсенбімен 9:00-ден 20:00-ге дейін жұмыс істейді. ЖМ бойынша. Дүкеннің веб-сайтында тауарды беру нүктесіне өту және жол жүру сызбасы бар.
Санкт-Петербург
Кадр шегінде қала бойынша жеткізу 390 рубльді құрайды., кадр үшін – 390 рубль + 30 рубль. 1 км үшін. қызмет демалыс күндерінен басқа жұмыс күндері қол жетімді. Тапсырыс расталғаннан кейін жеткізу 3-5 жұмыс күнін алады. Қызмет түсіру-тиеу және көтерусіз жүзеге асырылады. Егер олар қажет болса, Сіз бұл мәселені алдын-ала талқылап, оны бөлек төлеуіңіз керек. Тауарларды алып кету мына мекен-жайда қолжетімді: латыш атқыштар көшесі, 19-үй. Тапсырысты тауарларды беру нүктесінен 09:00-ден 18:00-ге дейін алуға болады (дүйсенбіден бастап. ЖМ бойынша.).
Ресей, Қазақстан, Беларусь Өңірлері
ФорОфис тапсырыстарды алып кету пунктіне немесе сатып алушының мекен-жайына жеткізеді. Жеткізу құнын сату бөлімінің қызметкерінен нақтылауға немесе оны сайттағы қызығушылық тудыратын өнімнің беттеріне қарауға болады. Жөнелту Мәскеудегі Орталық қоймадан жүзеге асырылады. Жеткізу ТК арқылы жүзеге асырылады. Жабдықты елордада жөнелту нүктесіне дейін тасымалдау (ТК бастапқы қоймасы) тегін жүзеге асырылады. Қабылдау нүктесіне дейін жеткізу (ТК қоймасы немесе мекен-жайы) тасымалдаушының бағалары бойынша төленеді. Дүкеннің веб-сайтында «жеткізу және төлеу» бөлімінде тапсырыстарды тасымалдау шарттарымен және сатып алу пункттерінің мекен-жайларымен танысу үшін елді мекенді таңдауға болады.
Тауарды қайтару тәсілдері
«Қашықтан сату әдісі» мақаласына сәйкес, сатып алушы тапсырысты алғанға дейін немесе жеткізілгеннен кейін 7 күн ішінде кез келген уақытта бас тарта алады. Заңды тұлғалар мен ЖК тауарларды сатып алғанда «тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» заңның нормалары қолданылмайды, өйткені пайдалану кәсіпкерлік қызметпен байланысты.
Заңды тұлғалардан қайтару өнім сапасының бұзылуы болған кезде жүзеге асырылады (түзетілмейтін кемшіліктер, шығындар мен уақыт шығындарынсыз жоюға болмайтын проблемалар, бірнеше рет анықталған немесе олар жойылғаннан кейін көрінетін ақаулар). Кепілдік шеңберінде табылған мұндай кемшіліктер тауарды пайдалану ережелерін бұзу немесе оны дұрыс сақтамау салдарынан туындауы мүмкін. Тауарды қайтару сайтта өтінім толтырылғаннан кейін мүмкін болады. Осыдан кейін компания қызметкерлері клиентпен байланысып, әрі қарайғы әрекеттер туралы әңгімелейді.
ФорОфис бонустары
Дүкеннің веб-сайтында акциялар бөлімі бар, онда акутальды арнайы ұсыныстар, сыйлықтар мен жеңілдіктер туралы барлық ақпарат бар.
Жеңілдіктер
Дүкеннің веб-сайтындағы «акциялар» бөлімінде Сіз өзекті жеңілдіктермен таныса аласыз. 2020 жылғы 31 тамызға дейін мынадай ұсыныстар қолданылады:
- 2 және одан көп данадан bxg санитарлық-гигиеналық жабдығын сатып алғанда 10%. Арнайы дүкен ассортиментіндегі bxg кептіргіштеріне, диспенсерлеріне және диспенсерлеріне қолданылады;
- Gbg кеңсе тақталарына тапсырыс беру кезінде 20% ;
- Жылу тасымалдауға арналған кружкаға 45% ;
- KeenCut роликті қағаз кескіштеріне 5% ;
- grafalex Mini st-1520 және grafalex Mini st-1520 модельдерінің термопресстеріне 24% дейін.
Сыйлықтар
Компания интерактивті панельдер мен тақталарды сатып алу үшін 2020 жылдың 31 тамызына дейін белгілі бір техникаға тапсырыс беру кезінде сыйлықтарды жиі ұсынады. ForOffice білім беру орталықтарына, мектептерге және жоғары оқу орындарына арналған интерактивті жабдықтардың дайын жиынтықтарын ұсынады. Олар оқуды қызықты етуге, аудиторияны процеске тартуға, материалды беруді өзгерту арқылы ескірген білім беру форматтарын жоюға және онлайн платформалар мен қолданбаларды пайдалануға мүмкіндік береді.
Epson сыйлықтары
100×180 см Gbg SM магниттік маркер тақтасына тапсырыс беру кезінде Gbg infild магниттері мен тазартқышы, сондай-ақ Magnetoplan маркерлері сыйлық ретінде ұсынылады. Арнайы ұсыныс аясында 2021 жылдың 31 наурызына дейін Epson SureColor SC-p үлкен форматты плоттерлерге тапсырыс беру кезінде дүкен 700 мл-ге дейінгі картридждер жиынтығын береді.
2020 жылдың 31 тамызына дейін 11 TS таспасына тапсырыс бергенде, клиент сыйлық ретінде тағы 1 орамды алады. Epson проекторын сыйлық ретінде сатып алу үшін ivi онлайн кинотеатрына 6 айға жазылым ұсынылады. Ұсынысты пайдалану үшін проекторды 2020 жылдың 31 желтоқсанына дейін сатып алып, қатысу формасын толтырып, жазылымға белсендіру кодын алу керек. Акция Epson модельдеріне қолданылады, олар ұсыныстың сипаттамасы бар бетте көрсетілген.
Trade-in
2020 жылдың 31 тамызына дейін компания trade-in қызметін пайдалануды ұсынады. Ол ескі баспа техникасын тиімді шарттармен цифрлық жабдыққа ауыстыруды көздейді. Өзінің МФУ немесе принтерін ұсына отырып, клиент түрлі-түсті лазерлік модельдерге төмендетілген бағаны, бір жылға артық төлемсіз лизингті, Жаңа жабдықты тегін жеткізу мен орнатуды, сондай-ақ ескі техниканы әкетуді ала алады. Барлық мәліметтерді сату бөлімінің менеджерінен білуге болады. Дүкеннің веб-сайтындағы акцияны сипаттайтын бетте осы ұсынысқа қатысатын модельдердің тізімі көрсетілген.
Тегін жеткізу
2020 жылдың 31 тамызына дейін Oki принтерлері мен МФУ-ның кейбір модельдерін сатып алу Бүкіл Ресей бойынша ТК терминалдарына тегін жеткізуді қамтамасыз етеді. Науқанға қатысатын жабдықтардың тізімі арнайы ұсыныстың толық сипаттамасы бар бетте көрсетілген. Сондай-ақ, 2020 жылдың 31 тамызына дейін тауарларға жеткізу ақысы алынып тасталды. Тегін әкелуге болатын жабдықтардың ішінде ризографтар, принтерлер, визитка кескіштер, қағаз бұрғылау, ыстық желім және Көшіру машиналары, громмет престері, сым тігу және қақпақ жасау машиналары, проекторлар, қағаз кескіштер, Парақ жинағыштар, вакуумдық мұнаралар, буклетмейкерлер, триммерлер, степлер және т. б. бар.
Пайызсыз бөліп төлеу
2020 жылдың 31 тамызына дейін ForOffice арнайы бөліп төлеу шарттарын ұсынады. Техника бағасының 30% аванс жасай отырып, сатып алушы қалған соманы жыл бойына пайызсыз төлей алады. Бөліп төлеу ұсынылады NLK лизингтік компаниясы-лизинг. Дүкеннің веб-сайтында келісімшартқа өтініш формасы, сондай-ақ осы науқанға қатысатын жабдықтардың тізімі бар.
Сату
2020 жылдың 31 тамызына дейін ФорОфис иммерсиялық пленка сатылымын өткізеді. Өнімнің кез-келген нұсқасын 250 рубль бағасымен сатып алуға болады.1 сызықтық метр үшін.
Жолдама бағдарламасы
Серіктестік бағдарлама шеңберінде СПА-желілерден жолдама тапсырыстарынан комиссиядан 3.07-ден 3.80% – ға дейін алуға болады.
ForOffice шағымдары
Алаңда market.yandex пайдаланушылардың foroffice дүкенінің жұмысын бағалауы-4,2. Бұл тұтынушылардың көпшілігі сатып алуға риза болғанын көрсетеді, бұл туралы пікірлер де айтылады.
Бірақ ақаулы тауарды жеткізудің жекелеген жағдайларына, өнімді қайтару проблемалары мен қаражатқа қатысты теріс пікірлер бар. Сондай-ақ, демозалдағы көрсетілімді келісу кезінде қажетті жабдықтың жоқтығы туралы шағымдар бар. Кейбір сатып алушылар жеткізу мерзімінің бұзылуына тап болды.
Егер foroffice интернет-дүкені туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
Дүкеннің сайтында компанияның барлық деректемелері ғана емес, сонымен қатар Мәскеу қаласы бойынша № 25 ФСН ауданаралық инспекциясы «Компсервис» ЖШҚ-ны тіркеу туралы куәлік ұсынылған. Сондай-ақ, сайтта дербес деректерді өңдеу саясаты ұсынылған.
«Компсервис» ЖШҚ-ның заңды ақпараты мен деректемелерін қараңыз
Пайдаланушы келісімі foroffice.ru
Тапсырыс беру кезінде Сатып алушыға пайдаланушы келісімін оқып, оны қабылдау ұсынылады. Бұл бетке өту үшін сайттағы жеке мәзір элементі жоқ. Құжаттың өзінде біраз ақпарат бар. Тек жеке деректерді жинау сақтау және пайдалану туралы тармақ бар. Офертада дүкенмен ынтымақтастық шарттары мен ережелерін қамтитын классикалық пункттер жоқ.
Қолдау қызметі
Техникалық қолдаумен байланысу үшін келесі арналар ұсынылды:
- электрондық пошта мекенжайы: [email protected];
- телефондар: 8-800-333-10-11 (аймақтар үшін тегін Көп арналы), +7 (495) 228-20-11 (Мәскеу мен ҚМ клиенттері үшін, 8:30-дан 19:30), +7 (812) 309-67-36 (Санкт-Петербург, 9: 00 – ден 19: 00-ге дейін);
- онлайн чат;
- Кері қоңырауға тапсырыс беру;
- «ICQ-кеңесшілер»бөліміндегі кері байланыс нысаны;
- WhatsApp: +7 (495) 228-20-11;
- Viber;
- ICQ: 381664034;
- ВКонтакте: vk.me/foroffice;
- Facebook: www.facebook.com/foroffice/.
Сондай-ақ, компанияның Мәскеуде, Санкт-Петербургте, Қазанда және Нижний Новгородта кеңселері бар. Олардың мекен-жайлары дүкеннің веб-сайтындағы «Байланыстар» бөлімінде көрсетілген.
ForOffice ажырасу ма?
ForOffice-10 жылдан астам уақыт бойы баспа, презентация, сауда, банктік жабдықтар, кеңсе жабдықтары, Компьютерлер және дайын бизнес шешімдерін сататын компания. Сондай-ақ, қазір ол қосымша қызметтерді ұсынады, соның ішінде баспа аутсорсингі, техника лизингі, клик-келісімшарттар, мұрағат құжаттарын цифрландыру, өз ОК-да сервистік қызмет көрсету. Сондай-ақ демонстрацияда жабдықты көрсетуге тапсырыс беру мүмкіндігі бар.
Компания өз клиенттері үшін үнемі акциялар өткізеді, бұл сатып алуды үнемдеуге мүмкіндік береді. Техникалық қолдаумен байланысуға арналған көптеген арналар және дүкеннің веб-сайтында клиенттер үшін толық ақпарат бар. Сондай-ақ жеке деректерді өңдеу деректемелері мен саясаты бар. Пайдаланушы келісімі өте егжей-тегжейлі емес, бірақ сіз онымен таныса аласыз. Осы фактілерді ескере отырып және дүкеннің жұмысы туралы оң пікірлер көп екенін ескере отырып, ForOffice алаяқтардың ажырасуы емес деп айтуға болады.
Қорытынды
ForOffice жұмысын зерттей отырып, бұл бизнестің әртүрлі бағыттары мен бірқатар қосымша қызметтерге арналған көптеген жабдықтары бар сенімді интернет-дүкен деп қорытынды жасауға болады. Бұл дегеніміз, сіз осы компанияға хабарласып, қажетті жабдықты сатып алып қана қоймай, кеңес ала аласыз, жабдықты орнатуға және конфигурациялауға тапсырыс бере аласыз, баспа аутсорсингін қолдана аласыз, клик-келісімшарт жасай аласыз немесе тауарларды лизингке ала аласыз.
Отзывы
- Өсуі бойынша бағалау
- Кемуі бойынша бағалау
- Алдымен жаңа
- Алдымен ескі
- Алдымен танымал
-
Пікірді бағалаңыз 000Ақшаны қалай алуға болады ал сіз өнімді ала алмайсыз
Шығын материалдарын, қосалқы бөлшектер мен жабдықтарды сатып алу үшін осы компанияға хабарласуды ұсынбаймыз, әсіресе егер сізде алдын-ала төленген жеткізілім болса және бірден болмаса. Бағалар қымбаттап қана қоймай, сізден ақша алып, олар ақылы тапсырысты бір аптаға немесе тіпті екі жеткізуді кешіктіре… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Жоқ
Кемшіліктері- міндеттемелерді орындау емес
-
Пікірді бағалаңыз 000Ақшаға бөлінді
Қайырлы күн! Мен бұл дүкеннен визиткаларды кесуге тапсырыс бердім. Мен карта бойынша төледім, жеткізу 4 күннен кейін болды, бірақ мен асықпадым. Пайдалану барысында визиткаларды кескіш қағазды мыжып, артқы жағына дақ түсіретіні анықталды. Менеджерге қоңырау шалды (Сергей Здор) оған өзінің проблемасы… Бұдан әрі оқып отыру
Артықшылықтары- Жоқ
Кемшіліктері- Неке үшін ақша қайтарылған жоқ
-
Пікірді бағалаңыз 00Дүкенде осы дүкенде үнемі сауда жасайтын көптеген...
Дүкенде осы дүкенде үнемі сауда жасайтын көптеген адал клиенттер бар. Олар басқа пайдаланушыларға тауарларға осында тапсырыс беруге кеңес береді. Мұндай сатып алушылар қызметкерлердің кәсібилігін, өтінімдерді өңдеудің жеделдігін,тұрақты тапсырыстарды тез рәсімдеу үшін жеке менеджерлердің болуын ұнатады… Бұдан әрі оқып отыру
ForOffice пікірлер
- Жаңа0
- Шешілді0
- Емес, шешілді0