Мен тауарларды интернет-дүкенде тапсырыс бердім (3 бірлік). СДЭК жеткізу. Тауар сынған (3-тен 2 бірлік сынған). Сол жерде СДЭК-те қайтару мен шағымды рәсімдедім. Тыныштық. Сайтта жазды. Тыныштық. Сайтта көрсетілген телефондарға қоңырау шалу мүмкін емес. Егер кенеттен пайда болса да, оператор қоңырауды маманға аударатынын айтады және сол кезде қоңырау қалпына келтіріледі. Роспотребнадзорға жүгінді. Бірақ (!) тіпті бақылаушы ұйымды «орман жібереді» дүкені де сұрауларға жауап бермейді. Заң бойынша ақшаны 10 күн ішінде қайтару керек. Үш ай өтті.
Мен сотқа жүгінемін. Бұл ақша сомасында емес, негізінен. Сатып алушыларға деген мұндай дөрекілік жазалануы керек. Бұл менің интернет-дүкендегі алғашқы және соңғы тапсырысым болды
Артықшылықтары
Жақсы ассортимент, сіз басқа жерден сатып алмайтын әртүрлі ұсақ-түйектерді таба аласыз
Интернет-дүкенді айналып өтіңіз
Мен тауарларды интернет-дүкенде тапсырыс бердім (3 бірлік). СДЭК жеткізу. Тауар сынған (3-тен 2 бірлік сынған). Сол жерде СДЭК-те қайтару мен шағымды рәсімдедім. Тыныштық. Сайтта жазды. Тыныштық. Сайтта көрсетілген телефондарға қоңырау шалу мүмкін емес. Егер кенеттен пайда болса да, оператор қоңырауды маманға аударатынын айтады және сол кезде қоңырау қалпына келтіріледі. Роспотребнадзорға жүгінді. Бірақ (!) тіпті бақылаушы ұйымды «орман жібереді» дүкені де сұрауларға жауап бермейді. Заң бойынша ақшаны 10 күн ішінде қайтару керек. Үш ай өтті.
Мен сотқа жүгінемін. Бұл ақша сомасында емес, негізінен. Сатып алушыларға деген мұндай дөрекілік жазалануы керек. Бұл менің интернет-дүкендегі алғашқы және соңғы тапсырысым болды