Менің тапсырысымның жағымсыз жағдайы № 359818, № 361408 (бұл бірдей тапсырыс)
Менің тапсырысымның жағымсыз жағдайы № 359818, № 361408 (бұл бірдей тапсырыс).
Мен бір апта бұрын, 24 тамызда тапсырыс бердім, сол күні мен б/б төледім. Алайда, бұл күні жеткізілім болған жоқ, ешкім-Фитомаркет операторы да, Курьерлік қызмет те маған қоңырау шалмады.
Жеткізу уақыты аяқталып, ешкім көрінбесе, мен Фитомаркетке өзім қоңырау шалып, тапсырысым қоймадағы кейбір мәселелерге байланысты әкелмейтінін білдім. Бұл туралы маған, клиентке хабарлауды ұмытып кеттім.
Тапсырыс Келесі күні, 29 тамыз сейсенбіге ауыстырылды. Сол оқиға қайталанды-Тапсырыс әкелмеді.
Маған 24 тамызда төленген төлем қайтарылды. Фитомаркет операторы Маған жаңа нөмірмен 29 Тамызда 31 Тамызда жеткізіліммен жаңа тапсырыс берді.
Мен онлайн төлем үшін пошта сілтемесі келеді деп күттім, бірақ ол келмеді. Жарайды, мен курьерге картамен төлеймін…
Нәтижесінде бүгін маған Фитомаркет курьері қоңырау шалып, оның тапсырысы бар екенін, оны маған әкелуге дайын екенін, бірақ банк картасымен төлеуге арналған терминал жұмыс істемейтінін айтты, сондықтан ол маған ақшаны өзіне, жеке тұлғаға, бейтаныс ағасына, телефон нөміріне аударуды ұсынды!!!
Мұндай операцияның күмәні туралы айтпағанда (өйткені, егер бұл әңгімеде, егер курьер ақшамен жасырынып қалса, ал дүкен мен төлемді алмаса), бұл опция клиентке пайдалы емес: жеке адамға ақша аударған кезде мен Сбербанктен ақшаны жоғалтамын.
Осылайша, Фитомаркет пен Курьерлік қызмет клиентке ашық қараусыз қарады, мені үш рет күйзеліске ұшыратты, маған қажет тапсырыссыз және көңіл-күйім бұзылды.
Мұның бәрі-көптеген жылдар бойы Фитомаректпен бірге болған және Фитомаркетке сенім артып, барлық тапсырыстарды әрдайым алдын-ала төлейтін клиентке қатысты.
Артықшылықтары
Жоқ
Кемшіліктері
Клиентке деген немқұрайлылық мені үш рет күйзеліске ұшыратты, маған қажет тапсырыссыз және көңіл-күйім бұзылды.
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Фитомаркет
Елена Панферова4 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Менің ұсынысым
Келесі күні демалыста мен өзіме және балама либридермадан қорғайтын кремдерге тапсырыс бердім, тез жеткізілімге және жағымды жеңілдікке өте қуаныштымын
Тамара С5 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Постаматтарға жеткізу бар
Жақында Мен осы жерден тапсырыс бере бастадым, бірақ мен ризамын, мен көбінесе пайдалы акцияларға түсемін. Постаматтарға жеткізу бар, жеке Мен үшін мега ыңғайлы жұмыстан кейін дүкенге кіріп, пакетті бірден алыңыз
Дмитрий Поляков5 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Танымал дәлелденген брендтер
Мен мұнда жақында креатин, ақуыз, BCAA және тауринге тапсырыс бердім. Таңдау үшін көп нәрсе бар, барлық қоспалар, өндірушілердің үлкен таңдауы. Иә, мұнда ортаңғы сегменттен жоғары өнімдер танымал, дәлелденген брендтер болып табылады. Мен денсаулықты үнемдеудің мағынасын көрмеймін. Курьермен жеткізу-тағы... Бұдан әрі оқып отыру
Менің тапсырысымның жағымсыз жағдайы № 359818, № 361408 (бұл бірдей тапсырыс)
Менің тапсырысымның жағымсыз жағдайы № 359818, № 361408 (бұл бірдей тапсырыс).
Мен бір апта бұрын, 24 тамызда тапсырыс бердім, сол күні мен б/б төледім. Алайда, бұл күні жеткізілім болған жоқ, ешкім-Фитомаркет операторы да, Курьерлік қызмет те маған қоңырау шалмады.
Жеткізу уақыты аяқталып, ешкім көрінбесе, мен Фитомаркетке өзім қоңырау шалып, тапсырысым қоймадағы кейбір мәселелерге байланысты әкелмейтінін білдім. Бұл туралы маған, клиентке хабарлауды ұмытып кеттім.
Тапсырыс Келесі күні, 29 тамыз сейсенбіге ауыстырылды. Сол оқиға қайталанды-Тапсырыс әкелмеді.
Маған 24 тамызда төленген төлем қайтарылды. Фитомаркет операторы Маған жаңа нөмірмен 29 Тамызда 31 Тамызда жеткізіліммен жаңа тапсырыс берді.
Мен онлайн төлем үшін пошта сілтемесі келеді деп күттім, бірақ ол келмеді. Жарайды, мен курьерге картамен төлеймін…
Нәтижесінде бүгін маған Фитомаркет курьері қоңырау шалып, оның тапсырысы бар екенін, оны маған әкелуге дайын екенін, бірақ банк картасымен төлеуге арналған терминал жұмыс істемейтінін айтты, сондықтан ол маған ақшаны өзіне, жеке тұлғаға, бейтаныс ағасына, телефон нөміріне аударуды ұсынды!!!
Мұндай операцияның күмәні туралы айтпағанда (өйткені, егер бұл әңгімеде, егер курьер ақшамен жасырынып қалса, ал дүкен мен төлемді алмаса), бұл опция клиентке пайдалы емес: жеке адамға ақша аударған кезде мен Сбербанктен ақшаны жоғалтамын.
Осылайша, Фитомаркет пен Курьерлік қызмет клиентке ашық қараусыз қарады, мені үш рет күйзеліске ұшыратты, маған қажет тапсырыссыз және көңіл-күйім бұзылды.
Мұның бәрі-көптеген жылдар бойы Фитомаректпен бірге болған және Фитомаркетке сенім артып, барлық тапсырыстарды әрдайым алдын-ала төлейтін клиентке қатысты.