Барлығы пікірлер 1
Тағы да шағым жоқ
1.5
Расталмаған компаниясы
electrogor.ru
Сайтқа өтіңіз
  • Компания туралы пікір ElectroGor.ru
    2.5
    Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 1
    0
    Тауарлар ассортименті
    60%
    Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
    60%
    Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
    60%
    Тауарды қайтару ыңғайлылығы
    20%

    Сұр техниканың біртүрлі сатушысы

    Cәлеметсіз бе. Тапсырыс 766697. 13 наурыз 2024 мен және менің күйеуім жалпы сомасы 120 000 рубльден асатын 2 Samsung Galaxy S3 телефонын сатып алдық. Бірнеше күннен кейін телефондардың бірінде проблема пайда болды, әр түрлі Beeline SIM карталарында шығыс қоңыраулар 12-20 минут ішінде, әрдайым әр түрлі уақытта қалпына келтірілді. Біз телефонды зауыттық параметрлерге тастадық, бірнеше түрлі SIM карталарын тексердік. Қалпына келтіру Beeline SIM карталарынан жасалды, үйдегі ескі Samsung телефондары бұрынғыдай жақсы жұмыс істеді. Күйеуі телефонды беру пунктіне апарды, онда әкімшінің сөзінен телефон «қызмет көрсету орталығына»жеткізілді. 2 жұмыс күнінен кейін бізге телефонды беру пунктінде алуға болатындығы туралы хабарланды, ол «толық тәртіпте».

    Бұл ретте қабылдау-тапсыру актісінде біздің тарапымыздан жазылды:
    Сөйлесудің 12-20 минутында simok Beeline-ден шығыс қоңырауларды үнемі қалпына келтіру.

    Қызмет көрсету орталығының жауабы:
    «Телефон толық тәртіпте, тестілеу MTC және Tele2 SIM карталарында жүргізілді».

    Осыдан кейін, күйеуімен бірге, жұмыстан сұрап, біз келіп, оператормен сөйлесудің 15-18 минаттарында әртүрлі Beeline SIM карталарынан қоңырауларды қалпына келтіруді көрсеттік. Тестілеу кезінде менің күйеуім телефондағы ақаулардың себебін анықтады-біздің аймақтағы LTE қоңырауларын жақсарту технологиясы дұрыс жұмыс істемеді, яғни телефондар басқа аймақтар үшін зауыттық параметрлермен шығарылды және біздің ел үшін арналмаған. Мен тек телефондар «сұр»деп болжай аламын. Сатушылардың айтуынша, телефон «қызмет көрсету орталығына» қайта жіберілген. Бір-екі сағаттан кейін дәл осындай қоңырауды қалпына келтіру күйеуімнің сол дүкеннен сатып алған телефонынан табылды, менікімен бірге «диагностика»үшін жіберілді.

    Яғни, Қытайдың әртүрлі аймақтарына арналған әр түрлі микробағдарламалары бар екі Samsung Galaxy S3 телефондары әртүрлі Beeline SIM карталарын пайдалану кезінде Ресей Федерациясының аумағында жеткілікті жұмыс істеуден бас тартты. Бұл ретте құжаттамада белгілі бір жағдайларда телефонның жұмыс істемеуі туралы ауызша айтылған тұжырымдар, оны екінші рет қабылдау туралы актілер, тапсыру туралы актілер ресімделмеген, бұл, әрине, прокуратураға, Роспотребнадзорға және полицияға «сұр аппараттарды»сатып алу үшін халықтан ақша алудың ықтимал алаяқтық схемалары туралы шағымдар үшін негіз болып табылады. біз мұндай қарым-қатынастың құрбаны болған біз ғана емес деп санаймыз.

    Мұның бәрі-біз теңізге кетіп бара жатырмыз және қазір физикалық тұрғыдан осы сәттермен күресуге уақыт жоқ. Біз барлық өкілеттіктерді сотта ұсыну мүмкіндігімен сенімхат бойынша өз өкілдіктерімізге бердік.

    Келесі күні күйеуіне «қызмет көрсету орталығының» өкілі қоңырау шалып, ақыры Beeline SIM карталарымен тәжірибелерді ойнатып, телефондағы LTE функциясын өшірген кезде бәрі ойдағыдай жұмыс істейтінін және қосылған кезде жұмыс істемейтінін айтты. Басқаша айтқанда, Ресейдегі телефоныңызда 4G + желілерін пайдаланбаңыз және бәрі керемет болады. Алайда, басқа телефондар Beeline-мен жақсы жұмыс істейді деп таңқалдырамыз, өкіл бұл функцияны өшірсеңіз, бәрі керемет болады деді.

    Сонымен,
    – Компания кепілдік бойынша өз міндеттемелерін орындамайды, бұл клиенттерді тарту үшін жасалған фантастика.

    – Қызмет көрсету орталығы Қабылдау-тапсыру актісінде не жазылғанын тексермейді, оларды бөлек жұмыс істеуге мәжбүрлеу үшін бәрін тексеріп, олар үшін жұмыс істеу керек, бөлек сұрау жазу керек.

    – Әр түрлі аймақтарға арналған әр түрлі телефондардың модельдері бір атаумен сатылады, бұл телефонды сатып алғаннан, қораптан шығарғаннан және қосқаннан кейін ғана белгілі болады, әр түрлі модельдер Ресей Федерациясының аумағында әр түрлі функционалдылыққа ие. Мысалы, менің телефонымда LTE өшіру функциясы жоқ,ал күйеуімде сол атаумен және артикуляциялық нөмірмен сатылған. Қаптаманы ашқанға дейін функционалдылықты тексеру мүмкін емес. Ұсынылған аймақтарға Ресей аумағында кепілдік берілмейді, бұл сатып алғаннан кейін ғана белгілі болады, ал сатушы, көрсетілгендей, сатып алудан бұрын өзіне алынған кез-келген міндеттемелерден аулақ болады.

    – Компания өкілдері сізбен сөйлесуден жалтарады-сізден жарнама бөлімінен қоңырауларды күту, директорға хат жазу, жарнама бөліміне хат жазу сұралады.

    – Біздің мысалда компания Ресей Федерациясының аумағында барабар жұмыс істемейтін және олардың жұмыс қабілеттілігі үшін жауапкершіліктен бас тартатын телефондарды әкелетінін көруге болады.

    – Компания жауапкершілікті өз мойнына алмайды және мәселелерді шешу кезінде барлық уақытты созады, жауапкершілікті бөлімдер арасында ауыстырады. «Мен телефондарды беремін, қоңырауларды қабылдаймын, ештеңе білмеймін, ештеңе істей алмаймын, ештеңе үшін жауап бермеймін, сізбен сөйлеспеймін… күте тұрыңыз » – бұл Сергей, Дмитрий, Игорьмен телефон арқылы сөйлесуге тура келген әрбір қызметкердің жұмысының және сылтауының қолтаңбасы, ол жерде тағы кім болды?
    Тазалық туралы сұрақтар туындайды.

    Балалар, адалдық, балғындық сияқты, бір ғана нәрсе бар. Мұндай бизнес ұзақ ойын емес.

    Мен өзімді қамтамасыз ететін және жұмыс істейтін адаммын, соның ішінде Жарлықта және операциялық үстелден, өзім және отбасым үшін ең төменгі жайлылық деңгейін қамтамасыз етуге тырысамын. Бұл телефондар біздің отбасымызға сыйлық болуы керек еді, бірақ мен өз функцияларын Отанымыздың аумағында орындамайтын тауар үшін ақша алдым. Жеке өзім осындай қиын уақытта балалары бар отбасылардың есебінен өмір сүретін адамдар үшін ұяламын. Бұл жолдастар өз сөздері үшін қарапайым жауапкершілікке ие емес, сізден «директорға», «Дмитрий» жарнама бөліміне хат жазуды сұрайды, «бір сағат ішінде» қайта қоңырау шалуға уәде береді – мұның бәрі орындалмайды, сіз жарты сағат өмір сүретін хатыңызға жауап ешқашан келмейді. Пайдаланушыларды осы компания туралы ақпаратты әртүрлі интернет-ресурстарда мұқият тексеруге шақыру.

    Артықшылықтары
    • Сатушылардың сыпайылығы
    Кемшіліктері
    • Қалғанының бәрі
    • Мего Тревел Mar 19 Желтоқсан 2023 в 11:24
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Қайырлы күн!

      Тапсырыс нөмірін немесе қамқорлық қызметіне хабарласуды нақтылай аласыз ба? Тапсырысыңыздың күйін тексеріп, кері байланыспен оралыңыз. Сондай-ақ, сіз өзіңіздің өтінішіңізді тікелей сайтта қалдыра аласыз.

      Құрметпен, Mego Travel.

    • Евгений Mar 20 Желтоқсан 2023 в 11:38
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Жалпы, ешкім жауап берген жоқ. Менің алғашқы жазбам өзекті болып қала береді, байланысу мүмкін емес

    • Мего Тревел Mar 25 Желтоқсан 2023 в 11:21
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Қайырлы күн!

      20.12.2023 4 қаңтарға қажетті айырбасты рәсімдеді.

      Құрметпен, Mego Travel.

    • Александра Игонина Mar 19 Наурыз 2024 в 18:46
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Сіз маған хабарласа аласыз ба? Мен сізге бірнеше хат жаздым және үндеу жаздым. Ал менің мұрным ұшып кетті!!!

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері ElectroGor.ru

  • Марина Федосова 5 айлар бұрын
    2.5
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Ақшаны қайтармайды

    Ярославль-минералды сулар рейсі шамамен 6 сағатқа кешіктірілді. 4 сағаттық кідірістен кейін біз әуежай билеттерін тапсырдық. "Қамқорлық" қызметі маған ақша 30 күн ішінде қайтарылады деп жауап берді. Бір жарым ай өтті, ақша келмеді, қолдау үнсіз. Үнсіздікке жауап ретінде бірнеше рет қайталанды. Менің... Бұдан әрі оқып отыру
  • Анна Очеретина 6 айлар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Қайтару

    Отбасындағы бақытсыздыққа байланысты билеттер үшін ақшаны қайтару туралы менің өтінішіме қамқорлық қызметі жауап бермейді. Алаяқтық!!!!
  • Наталья 6 айлар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Кейбір мәселелер

    Осылайша мен билеттерді сатып алдым және автоматты түрде безендіру Mego Travel веб-сайты арқылы өтті. Билетті сатып алғанда, сіз төлем картасын толтырасыз, содан кейін сіз оларды қосуды жоспарламасаңыз да, автоматты түрде төленетін қосымша қызметтердің сайттарын жүктей бастайсыз. Ақшаны есептен шығарғаннан... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Mego.Travel
3.5
415 отзывов
66%34%
Турлардың әртүрлілігі
72%
Бағалар
71%
Қызметтердің сапасы
67%
Қолдау қызметі
67%
Карта сайта