• Компания туралы пікір Discover Cars
    1
    Пікірді бағалаңыз 1
    0
    Қызмет
    20%
    Қызметкерлер
    20%
    Сапасы
    20%
    Құны
    20%

    1 жұлдыз: жаман "Тегін" бас тарту -...

    1 жұлдыз: жаман
    «Тегін» бас тарту – брондау жойылғаннан кейін 25 еуро қайтарылған жоқ.
    Мен Түркияда көлікке тапсырыс бердім-олар бірден картадан 25 еуроны алып тастады. Сапар тоқтатылды-брондау жойылды. Бірақ картаға 25 еуро қайтарылған жоқ. Бұл сома менің қызметімде «жеке шот» түрінде қалады (Booking credit: 25.79 EUR) және мен оны discovercars арқылы келесі брондау кезінде пайдалана аламын. Егер 5 жыл ішінде Мен бұл соманы пайдаланбасам, ол жанып кетеді. Міне, осындай өнертабыс! Сонымен қатар, брондау кезінде брондауды жою тегін деп жазылған. Бұл соманы 5 жылға қатыру туралы жазылған жоқ.
    Booking Credit: 25.79 EUR. Can be used for any car in any location. Use for one booking or across multiple bookings. Valid for 5 years. You can see your current Booking Credit balance in the My Booking section of our website.

    • Valeriia Kotliar Loki Floki 11 Ақпан 2022 в 13:19
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Ұқсас оқиға! Брондауды растау кезінде 1400 Еуро кепілдік құнын көргенімдей, мен бас тартуды шештім-жою тегін! Нәтижесінде олардың шотындағы 73 дол ілінді! Егер депозит сомасы маған сәйкес келмесе, олар маған не үшін керек?

    • Discover Cars Loki Floki 31 Қаңтар 2023 в 14:34
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Estimé Loki Floki,

      Nous regrettons ce malentendu. Chaque fois que le client annule sur le site, le système retourne le montant sous forme de crédit. Lorsque le client souhaite récupérer la valeur de la carte, il devra nous envoyer un message ou nous appeler sur la ligne locale. Nous avons pu trouver votre réservation par votre nom et je vois que notre service de remboursement a réussi à rembourser votre carte. Si vous avez encore des questions, envoyez-nous un message à [email protected] et nous serons heureux de vous aider. Merci pour votre message.

      Bruno Fernandes
      Community Marketing Manager

    • Discover Cars Loki Floki 31 Қаңтар 2023 в 18:15
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Estimé Valeriia Kotliar,

      Nous regrettons ce malentendu. Chaque fois que le client annule sur le site, le système retourne le montant sous forme de crédit. Lorsque le client souhaite récupérer la valeur de la carte, il devra nous envoyer un message ou nous appeler sur la ligne locale. Nous avons pu trouver votre réservation par votre nom et je vois que notre service de remboursement a réussi à rembourser votre carte. Si vous avez encore des questions, envoyez-nous un message à [email protected] et nous serons heureux de vous aider. Merci pour votre message.

      Bruno Fernandes
      Responsable du marketing communautaire

    • Discover Cars Loki Floki 31 Қаңтар 2023 в 18:18
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Geschätzt Loki Floki,

      Wir bedauern dieses Missverständnis. Jedes Mal, wenn der Kunde auf der Website storniert, gibt das System den Betrag als Gutschrift zurück. Wenn der Kunde den Wert der Karte zurückerhalten möchte, muss er uns eine Nachricht senden oder uns unter der Ortsleitung anrufen. Wir möchten Ihnen helfen und Ihnen den auf unserer Website bezahlten Betrag zurückerstatten, aber dazu benötigen wir Ihre Reservierungsnummer, DC xxxxxxx, da wir Ihre Reservierung mit Ihrem Namen nicht finden konnten. Vielen Dank für Ihre Nachricht und wir warten auf Ihre E-Mail.

      Bruno Fernandes
      Community Marketing Manager

    • Discover Cars Loki Floki 31 Қаңтар 2023 в 18:20
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Geschätzt Valerija,

      Wir bedauern dieses Missverständnis. Jedes Mal, wenn der Kunde auf der Website storniert, gibt das System den Betrag als Gutschrift zurück. Wenn der Kunde den Wert der Karte zurückerhalten möchte, muss er uns eine Nachricht senden oder uns unter der Ortsleitung anrufen. Wir konnten Ihre Reservierung anhand Ihres Namens finden und wie ich sehe, hat unsere Rückerstattungsabteilung Ihre Karte erstattet. Wenn Sie noch Fragen haben, senden Sie uns eine Nachricht an [email protected] und wir helfen Ihnen gerne weiter. Danke für deine Nachricht.

      Bruno Fernandes
      Community Marketing Manager

    • Discover Cars Loki Floki 31 Қаңтар 2023 в 19:54
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Локи Флокидің бағалауы бойынша,

      біз бұл түсінбеушілікке өкінеміз. Клиент сайтта брондаудан бас тартқан сайын, жүйе соманы несие түрінде қайтарады. Клиент картаның құнын қалпына келтіргісі келгенде, бізге хабарлама жіберуі немесе жергілікті телефон арқылы қоңырау шалуы керек. Біз сізге көмектескіміз келеді және біздің сайтта төленген соманы қайтарғымыз келеді, бірақ ол үшін сізге DC XXXXXXX бронь нөмірі қажет, өйткені біз сіздің атыңызбен бронь таба алмадық. Хабарламаңыз үшін рахмет және Біз Сіздің хатыңызды күтеміз.

      Bruno Fernandes
      Community Marketing Manager

    • Discover Cars Loki Floki 31 Қаңтар 2023 в 19:56
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Валерийдің бағалауы бойынша,

      біз бұл түсінбеушілікке өкінеміз. Клиент сайтта брондаудан бас тартқан сайын, жүйе соманы несие түрінде қайтарады. Клиент картаның құнын қалпына келтіргісі келгенде, бізге хабарлама жіберуі немесе жергілікті телефон арқылы қоңырау шалуы керек. Біз сіздің брондауыңызды сіздің атыңыз бойынша таба алдық, мен біздің ақшаны қайтару бөлімі сіздің картаңызға қайтарып алғанын көремін. Егер сізде әлі де сұрақтарыңыз болса, бізге хабарлама жіберіңіз [email protected] және біз көмектесуге қуаныштымыз. Хабарламаңыз үшін рахмет.

      Bruno Fernandes
      Community Marketing Manager

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Discover Cars

  • Екатерина 4 айлар бұрын
    1.3
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Сақтандырумен қамтылған шығындарды қайтармайды

    Қолдау ұзақ уақыт жауап береді және маңызды емес ақпарат береді. Олар сақтандыру жағдайы бойынша ақшаны қайтармайды, мұны олар еуроны банктің шотына жібере алмайтындығымен түсіндіреді, яғни.олар ақшаны осы шоттан ала алды, бірақ қандай да бір себептермен қайтармады. Автокөлікті жалға алу кезінде мен... Бұдан әрі оқып отыру
  • Rocío Monforte 1 жыл бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    NO CONTRATÉIS CON DISCOVERCARS

    Hemos tenido una experiencia nefasta con DISCOVERCARS. Hicimos una reserva en Mayo en DISCOVERCARS para coger coche en Bérgamo y usarlo durante 9 días, para dejarlo en Venecia, del 14 al 23 de Agosto. Nuestra sorpresa fue que al llegar allí no teníamos nuestro coche con Italyrent, que es una de las compañías... Бұдан әрі оқып отыру
  • Siarhei 1 жыл бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Алаяқтар

    алаяқтар таза күйінде. мен олармен немен байланысу керектігін үш рет ойлануға кеңес беремін. олар машинаны беруден бас тартты, бұл ұлттық құқықтар мен халықаралық құқықтар болуы керек, ал халықаралық тек кітапшалар түрінде, РБ-да ұлттық және халықаралық құқықтар бар екендігі оларға бәрібір. жалға беру... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Discover Cars
1.4
20 отзывов
14%86%
Қызмет
28%
Қызметкерлер
27%
Сапасы
28%
Құны
31%
Карта сайта