Delivery Club тағы да жаңа трюктерге ие: бұл сіздің бақытсыз клиенттеріңізді сағынуға мүмкіндік бермейді! Шамамен бір-екі ай бұрын мейрамханалардың тағамдарының сапасы күрт төмендей бастады (сол кезде азық-түлік бағасы қайтадан өсті), ал Деливери егжей-тегжейлі теріс пікірлерді жариялаудан бас тарту үшін кез келген сылтаумен болды. Қолдау барлығы да ашық және өте ақымақ клиенттерді мазақ етуді жалғастыруда: бұл бұрыннан келе жатыр. Александра М.Мен Дмитрий Р. – ның айтуынша,» шолуларды модерациялаудың ішкі ережелері «енді» арзан тұздық»,» қарапайым үй тағамдары «деген сөздер мен сөз тіркестеріне сәйкес келеді:»біз оны басқаша жарияламаймыз». Сонымен қатар, сіз гамбургер немесе құймақ мұзбен келгені туралы шолуда жазуға құқығыңыз жоқ, өйткені сіз де курьерлердің жұмысы туралы екінші хат (шолудан басқа) жазуға міндеттісіз. олардың техникалық қолдауы-және тапсырыс бергеннен кейін қатаң времяам уақытта, олар мүлдем қозғала бастайды: олар «әрқашан клиентпен кездеседі»! Жаңа пікірлерді оқи отырып, мен бір емес, екеуінде де ыстық болуы керек суық тағамдарға қатысты шағымдарды көрдім: тек сол шолуларда бұл екі шағын шағымның бірі немесе бірі болды (және » салаттағы картоп соншалықты ескі, ол күшпен кеміреді, ал деңгей құймақтары-напекла сияқты-белгілі бір деңгейдегі рецептураның орнына»).
Delivery Club «әрқашан клиенттермен кездесіп, шешім табады» – бұл 14 қазандағы 15:35-Тегі алғашқы хатты білдіреді» неге жарияланбады » олар жай ғана елемеді. Екінші рет мен ертерек хабарласуым керек, кешігіп қалдым деп жауап алдым – және жаңа шолуды жариялау үшін, сондай-ақ әділ сауда ережелеріне қайшы келетін олардың заңсыз редакциясымен, олар жасаған нонсенс туралы толық талдаумен 2 кенеп жазу керек болды, сондай-ақ Рунет бойынша осы шолуды жазамыз деп қорқытты, олар мүлдем олар кем дегенде редакциямен жаңа пікір жариялауды ұсынды!!!
«Бірақ» Delivery Club менеджерлері өте сыпайы: «ресми іскерлік стильде» сыпайы сөздермен (сонымен бірге «тағам туралы ақпарат» сияқты сөз тіркестерін бере отырып, олар сізді ұзақ және ұзақ уақытқа жібереді, сізге ақымақ сияқты қарайды және сізді атайды ақымақ, олар мұны тікелей жасамайды. Және олар «бізде осындай әсер қалды» деп «өте өкінішті «және олардың» сіздің өрнегіңіз дұрыс емес деп есептелді»: тағы бір қорлау және барлық жауапкершілікті»ақымақ клиентке» беру!
Бұл, әрине, бәрі емес: қолдаудың жауаптарындағы бидғаттың мөлшері кез-келген мағынаға сәйкес келмейді!
Біздің сатып алушылардың табандылығына, әрине, қызғанышпен қарауға болады: біз суарамыз .Овен сөзбе-сөз, біз айтарлықтай ақшаға ие боламыз, айтпақшы (мейрамханалар да осындай тағамдарды жеңілдіктерден кейін де жақсы бағамен сатқысы келеді!!) тозақ не екенін біледі және біз тапсырыс беруді жалғастырамыз. Бірақ бұл бәрі: мен Деливеримен байланыстым, басқа жеткізу қызметіне ауысамын. Ал delivery Club «ешнәрсеге жауап беруге міндетті емес қарапайым агрегатор» емес: агрегатор ешқашан адал пікірлермен сөйлеспейді, әсіресе соншалықты; сатушылардың байланыс деректеріне қол жеткізуді тоқтатпайды; және әрқашан тіркелген сатушылардың жұмыс сапасын қатаң қадағалайды және бақылауды қамтамасыз етеді. Мұның бәрі: мен осы қызметтің клиенттерінің санын азайту үшін бар күшімді саламын.
Кемшіліктері
Клиенттерге деген көзқарас, жұмыс схемасы
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Delivery Club
oksana TV3 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
-1
1
Ет қазірдің өзінде шіріген
Алып кетіңіз, хреновая сирек, және сасық орыс солдаты және
Кристинка Власова3 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Тек ақымақтар. мен Моремоллға алып кетуге тапсырыс...
Тек ақымақтар. мен Моремоллға алып кетуге тапсырыс бердім, олар қандай да бір себептермен курорттық даңғылға жіберілді. Мен қоңырау шалдым, олар хабарласып, мәселені шешіп, қайта қоңырау шалатынын айтты!!! Нәтижесінде SMS келеді, бұл тапсырыс жойылды!!!! Мен тағы да қоңырау шаламын, дәл солай, біз қайта... Бұдан әрі оқып отыру
Persefona Tan3 жылдар бұрын
2.3
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Таңқаларлық нәрсе, бұл Ресей! Клиентке, тіпті тұрақты...
Таңқаларлық нәрсе, бұл Ресей! Клиентке, тіпті тұрақты адамға да дөрекі мазақ ету және ақшаның бей-берекет тартылуы жақында қазіргі тенденцияларға қарағанда қалыпты жағдайға айналады. Роспотребнадзор ұзақ уақыт бойы осы қызметке мұқият назар аударатын уақыт келді!!
Delivery Club-та жаңа бидғат, қызыл... Бұдан әрі оқып отыру
Клиенттерді жасырын мазақ ету
Delivery Club тағы да жаңа трюктерге ие: бұл сіздің бақытсыз клиенттеріңізді сағынуға мүмкіндік бермейді! Шамамен бір-екі ай бұрын мейрамханалардың тағамдарының сапасы күрт төмендей бастады (сол кезде азық-түлік бағасы қайтадан өсті), ал Деливери егжей-тегжейлі теріс пікірлерді жариялаудан бас тарту үшін кез келген сылтаумен болды. Қолдау барлығы да ашық және өте ақымақ клиенттерді мазақ етуді жалғастыруда: бұл бұрыннан келе жатыр. Александра М.Мен Дмитрий Р. – ның айтуынша,» шолуларды модерациялаудың ішкі ережелері «енді» арзан тұздық»,» қарапайым үй тағамдары «деген сөздер мен сөз тіркестеріне сәйкес келеді:»біз оны басқаша жарияламаймыз». Сонымен қатар, сіз гамбургер немесе құймақ мұзбен келгені туралы шолуда жазуға құқығыңыз жоқ, өйткені сіз де курьерлердің жұмысы туралы екінші хат (шолудан басқа) жазуға міндеттісіз. олардың техникалық қолдауы-және тапсырыс бергеннен кейін қатаң времяам уақытта, олар мүлдем қозғала бастайды: олар «әрқашан клиентпен кездеседі»! Жаңа пікірлерді оқи отырып, мен бір емес, екеуінде де ыстық болуы керек суық тағамдарға қатысты шағымдарды көрдім: тек сол шолуларда бұл екі шағын шағымның бірі немесе бірі болды (және » салаттағы картоп соншалықты ескі, ол күшпен кеміреді, ал деңгей құймақтары-напекла сияқты-белгілі бір деңгейдегі рецептураның орнына»).
Delivery Club «әрқашан клиенттермен кездесіп, шешім табады» – бұл 14 қазандағы 15:35-Тегі алғашқы хатты білдіреді» неге жарияланбады » олар жай ғана елемеді. Екінші рет мен ертерек хабарласуым керек, кешігіп қалдым деп жауап алдым – және жаңа шолуды жариялау үшін, сондай-ақ әділ сауда ережелеріне қайшы келетін олардың заңсыз редакциясымен, олар жасаған нонсенс туралы толық талдаумен 2 кенеп жазу керек болды, сондай-ақ Рунет бойынша осы шолуды жазамыз деп қорқытты, олар мүлдем олар кем дегенде редакциямен жаңа пікір жариялауды ұсынды!!!
«Бірақ» Delivery Club менеджерлері өте сыпайы: «ресми іскерлік стильде» сыпайы сөздермен (сонымен бірге «тағам туралы ақпарат» сияқты сөз тіркестерін бере отырып, олар сізді ұзақ және ұзақ уақытқа жібереді, сізге ақымақ сияқты қарайды және сізді атайды ақымақ, олар мұны тікелей жасамайды. Және олар «бізде осындай әсер қалды» деп «өте өкінішті «және олардың» сіздің өрнегіңіз дұрыс емес деп есептелді»: тағы бір қорлау және барлық жауапкершілікті»ақымақ клиентке» беру!
Бұл, әрине, бәрі емес: қолдаудың жауаптарындағы бидғаттың мөлшері кез-келген мағынаға сәйкес келмейді!
Біздің сатып алушылардың табандылығына, әрине, қызғанышпен қарауға болады: біз суарамыз .Овен сөзбе-сөз, біз айтарлықтай ақшаға ие боламыз, айтпақшы (мейрамханалар да осындай тағамдарды жеңілдіктерден кейін де жақсы бағамен сатқысы келеді!!) тозақ не екенін біледі және біз тапсырыс беруді жалғастырамыз. Бірақ бұл бәрі: мен Деливеримен байланыстым, басқа жеткізу қызметіне ауысамын. Ал delivery Club «ешнәрсеге жауап беруге міндетті емес қарапайым агрегатор» емес: агрегатор ешқашан адал пікірлермен сөйлеспейді, әсіресе соншалықты; сатушылардың байланыс деректеріне қол жеткізуді тоқтатпайды; және әрқашан тіркелген сатушылардың жұмыс сапасын қатаң қадағалайды және бақылауды қамтамасыз етеді. Мұның бәрі: мен осы қызметтің клиенттерінің санын азайту үшін бар күшімді саламын.