Таңқаларлық нәрсе, бұл Ресей! Клиентке, тіпті тұрақты...
Таңқаларлық нәрсе, бұл Ресей! Клиентке, тіпті тұрақты адамға да дөрекі мазақ ету және ақшаның бей-берекет тартылуы жақында қазіргі тенденцияларға қарағанда қалыпты жағдайға айналады. Роспотребнадзор ұзақ уақыт бойы осы қызметке мұқият назар аударатын уақыт келді!!
Delivery Club-та жаңа бидғат, қызыл маркетинг стиліндегі «чип» және гоп-стоп бар: сіз мейрамхананы таңдайсыз, содан кейін мейрамханада тамақ таңдайсыз, тапсырыс беру уақыты келді, дәл осы сәтте олар жеткізу құнын 4-8 есе арттырады. Тануки мейрамханасымен әр түрлі күндері екі рет болды. Жеткізу құны алдын-ала «жүктелген сағаттарда» емес, мейрамханалар арасында таңдау кезінде емес, жеке Сіз үшін және төлем алдында өседі! Яғни, олар сатып алушыны алдаудың тікелей жүйесін әдейі енгізді, олар уақытты жұмсады, тамақ ішуге дайын болды, бәрібір төлейді дейді. Сіз 29 рубльге жеткізілетін мейрамхананы таңдайсыз, бірнеше бөлімде тағамдарды таңдайсыз, содан кейін ғана жеткізу 99 рубльге дейін артады, ал төлем алдында 169 рубльге дейін. соңғы рет ол «тапсырыс беру» батырмасын басқан кезде дәл 236 рубльге дейін секірді.!!! Түймеге дейін опалтаға бір сома болды, түймені басқаннан кейін ол мүлдем басқаша болды. Сондай-ақ, олар осындай дөрекі және бей-берекет алдау туралы талаптарға жауап ретінде «О, Кешіріңіз, сіз қатты қиналдыңыз»деп мазақ етеді.
Осындай тәсіл үшін олар осы қызыл маркетингті дамытады, біз оларға әр тапсырыспен қызмет ақысын төлейміз. Әзірге Пенни, бірақ әр уақытта бұл Пенни мөлшері ұлғаяды және әр тапсырысқа қосылады.
Бірнеше жыл бұрын Delivery Club қызметі одан да құбыжық болды. Жылдар бойы мен одан бас тарттым, пандемия кезінде кейбір мейрамханаларға жеңілдіктерге байланысты оралдым. Жылдар өте жақсы болды, сондықтан олар қайтадан толық бидғат жасай бастады. Сипатталғаннан басқа, мейрамханалардың негізгі бөлігі әлі күнге дейін ең танымал емес, дәмсіз, арзан және зиянды тағамдарды ұсынатындығын атап өткен жөн. Жеткізудің мақталған ұпайларын жұмсайтын жер жоқ және олар жанып кетеді. Әрі қарай, мейрамханалар ескертусіз ыдыс – аяқтың көлемін азырақ өзгертеді, ингредиенттерді алып тастайды, Рецептураны сыни түрде өзгертеді-және сіз енді дұрыс емес тағам аласыз, қымбат ингредиенттердің (ет, теңіз өнімдері) және/немесе порция мөлшерін азайтасыз, ал ыдыс-аяқ үшін көп ақша сұралады. Төлем жасамас бұрын мұның бәрін тексеру мүмкін емес: біріншіден, ыдыс-аяқ мөрленген, екіншіден, жеңілдік алғыңыз келеді-тапсырысты алдын ала төлеңіз! Клиенттер теріс пікірлер жазғаннан кейін мейрамханалар өте наразы (Деливери оларды жарияламауға тырысады, өйткені сайт арқылы тапсырыс берген кезде шолуды сайтта қалдыру мүмкін емес, тек қосымшаны және ыңғайсыз қосымшаны орнату арқылы; жақында және қосымша арқылы мүмкін болмады!!!), содан кейін олар «кенеттен» жаңа тапсырыстарда сүйектері/қабықтары, ет орнына майы, күрт азайтылған бөліктері және т. б. бар клиенттерден кек алады.
Тұтастай алғанда, қызмет те, оның көптеген мейрамханалары, әсіресе Тануки, соңына дейін жойылды! Мен ресейлік клиенттер шыдамсыз екенін жеткізу үшін қызметке бойкот жариялауға шақырамын, оларды соңғы дәрменсіз табын сияқты қорлауға болады!
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Delivery Club
oksana TV3 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
-1
1
Ет қазірдің өзінде шіріген
Алып кетіңіз, хреновая сирек, және сасық орыс солдаты және
Ирина3 жылдар бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Клиенттерді жасырын мазақ ету
Delivery Club тағы да жаңа трюктерге ие: бұл сіздің бақытсыз клиенттеріңізді сағынуға мүмкіндік бермейді! Шамамен бір-екі ай бұрын мейрамханалардың тағамдарының сапасы күрт төмендей бастады (сол кезде азық-түлік бағасы қайтадан өсті), ал Деливери егжей-тегжейлі теріс пікірлерді жариялаудан бас тарту... Бұдан әрі оқып отыру
Кристинка Власова3 жылдар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Тек ақымақтар. мен Моремоллға алып кетуге тапсырыс...
Тек ақымақтар. мен Моремоллға алып кетуге тапсырыс бердім, олар қандай да бір себептермен курорттық даңғылға жіберілді. Мен қоңырау шалдым, олар хабарласып, мәселені шешіп, қайта қоңырау шалатынын айтты!!! Нәтижесінде SMS келеді, бұл тапсырыс жойылды!!!! Мен тағы да қоңырау шаламын, дәл солай, біз қайта... Бұдан әрі оқып отыру
Таңқаларлық нәрсе, бұл Ресей! Клиентке, тіпті тұрақты...
Таңқаларлық нәрсе, бұл Ресей! Клиентке, тіпті тұрақты адамға да дөрекі мазақ ету және ақшаның бей-берекет тартылуы жақында қазіргі тенденцияларға қарағанда қалыпты жағдайға айналады. Роспотребнадзор ұзақ уақыт бойы осы қызметке мұқият назар аударатын уақыт келді!!
Delivery Club-та жаңа бидғат, қызыл маркетинг стиліндегі «чип» және гоп-стоп бар: сіз мейрамхананы таңдайсыз, содан кейін мейрамханада тамақ таңдайсыз, тапсырыс беру уақыты келді, дәл осы сәтте олар жеткізу құнын 4-8 есе арттырады. Тануки мейрамханасымен әр түрлі күндері екі рет болды. Жеткізу құны алдын-ала «жүктелген сағаттарда» емес, мейрамханалар арасында таңдау кезінде емес, жеке Сіз үшін және төлем алдында өседі! Яғни, олар сатып алушыны алдаудың тікелей жүйесін әдейі енгізді, олар уақытты жұмсады, тамақ ішуге дайын болды, бәрібір төлейді дейді. Сіз 29 рубльге жеткізілетін мейрамхананы таңдайсыз, бірнеше бөлімде тағамдарды таңдайсыз, содан кейін ғана жеткізу 99 рубльге дейін артады, ал төлем алдында 169 рубльге дейін. соңғы рет ол «тапсырыс беру» батырмасын басқан кезде дәл 236 рубльге дейін секірді.!!! Түймеге дейін опалтаға бір сома болды, түймені басқаннан кейін ол мүлдем басқаша болды. Сондай-ақ, олар осындай дөрекі және бей-берекет алдау туралы талаптарға жауап ретінде «О, Кешіріңіз, сіз қатты қиналдыңыз»деп мазақ етеді.
Осындай тәсіл үшін олар осы қызыл маркетингті дамытады, біз оларға әр тапсырыспен қызмет ақысын төлейміз. Әзірге Пенни, бірақ әр уақытта бұл Пенни мөлшері ұлғаяды және әр тапсырысқа қосылады.
Бірнеше жыл бұрын Delivery Club қызметі одан да құбыжық болды. Жылдар бойы мен одан бас тарттым, пандемия кезінде кейбір мейрамханаларға жеңілдіктерге байланысты оралдым. Жылдар өте жақсы болды, сондықтан олар қайтадан толық бидғат жасай бастады. Сипатталғаннан басқа, мейрамханалардың негізгі бөлігі әлі күнге дейін ең танымал емес, дәмсіз, арзан және зиянды тағамдарды ұсынатындығын атап өткен жөн. Жеткізудің мақталған ұпайларын жұмсайтын жер жоқ және олар жанып кетеді. Әрі қарай, мейрамханалар ескертусіз ыдыс – аяқтың көлемін азырақ өзгертеді, ингредиенттерді алып тастайды, Рецептураны сыни түрде өзгертеді-және сіз енді дұрыс емес тағам аласыз, қымбат ингредиенттердің (ет, теңіз өнімдері) және/немесе порция мөлшерін азайтасыз, ал ыдыс-аяқ үшін көп ақша сұралады. Төлем жасамас бұрын мұның бәрін тексеру мүмкін емес: біріншіден, ыдыс-аяқ мөрленген, екіншіден, жеңілдік алғыңыз келеді-тапсырысты алдын ала төлеңіз! Клиенттер теріс пікірлер жазғаннан кейін мейрамханалар өте наразы (Деливери оларды жарияламауға тырысады, өйткені сайт арқылы тапсырыс берген кезде шолуды сайтта қалдыру мүмкін емес, тек қосымшаны және ыңғайсыз қосымшаны орнату арқылы; жақында және қосымша арқылы мүмкін болмады!!!), содан кейін олар «кенеттен» жаңа тапсырыстарда сүйектері/қабықтары, ет орнына майы, күрт азайтылған бөліктері және т. б. бар клиенттерден кек алады.
Тұтастай алғанда, қызмет те, оның көптеген мейрамханалары, әсіресе Тануки, соңына дейін жойылды! Мен ресейлік клиенттер шыдамсыз екенін жеткізу үшін қызметке бойкот жариялауға шақырамын, оларды соңғы дәрменсіз табын сияқты қорлауға болады!