Cәлеметсіз бе.
Менің атым Николай, мен уақытша персонал қызметтері агенттігінің иесі және басшысымын кадрлық әлеует.
Мен бұл платформаны 2019 жылдың көктемінен бастап қолданамын.
Бір жылға жуық уақыт бойы біз өз бағдарламамызды клиенттік база платформасы негізінде дербес және платформаның техникалық мамандарын тарта отырып әзірледік. Нәтижесінде олар 3 жылдан астам уақыт бойы Агенттіктің барлық бизнес-процестері толығымен жүргізіліп келе жатқан бағдарламаның нұсқасын жасады. Содан бері менің бағдарламамның нұсқасы тағы бірнеше рет өңделді, бірақ менде басқа платформада бағдарламаны әзірлеу туралы ешқандай күмән мен ой болған жоқ. Барлығы тіпті интуитивті. Мен оны қазірдің өзінде түсінетінім соншалық, мен ондағы қолданыстағы бизнес-процестерді сол мамандарды тартпай-ақ бизнестің жаңа талаптарына сәйкес жасай аламын және өзгерте аламын. Бағдарламаның өзінде және платформа сайтында көптеген кеңестер мен сілтемелер бар. Бағдарламаның сәтсіздіктері, әрине, жылдар бойы болды, бірақ бұл жағдайлар соншалықты аз болды және тез жойылды, сондықтан агенттіктің жұмысы ешқашан осыған байланысты қатты зардап шеккен жоқ. Қолдау және жеке менеджер әрқашан менің өтініштеріме, ескертулеріме, ұсыныстарыма жедел жауап берді және жауап берді. Ал компания басшылығы өз клиенттерінің өтініштеріне жеткілікті адал.
Бірақ бұл бал бөшкесінде бір қасық шайыр бар. Бұл смартфон қосымшасы. Мен сияқты – бұл өте шикі. Онда жұмыс істеу маған да, қызметкерлеріме де мүмкін емес. Сайттың мобильді нұсқасымен бірдей оқиға. Маған өте ыңғайсыз нәрсе. Сондықтан сайттың толық нұсқасында смартфонда бағдарламаны ашып, бір нәрсені көру немесе кейбір әрекеттерді орындау үшін экранды үлкейту керек. Біз қазірдің өзінде үйреніп қалдық, бірақ, әрине, Мен әлі де бағдарламада қалыпты толыққанды қосымшаның көмегімен жұмыс істей алғым келеді. Бұл іс жүзінде қаншалықты жүзеге асырылатынын білмеймін, бұл тұрғыда қандай да бір қиындықтар туындауы мүмкін, бірақ менің ойымша, жақсы дамыған қосымшаны іске қосу платформаның өзі үшін бизнестің жаңа өсу нүктесі болар еді.
Сондай-ақ, қолданыстағы тарифтердің сол құны шеңберінде сервердегі деректерді сақтау үшін жад көлемін кемінде 50% – ға ұлғайтуды қалаймын. Менде 7 пайдаланушыға арналған тариф бар, тек 4000 Мб бөлінген. Бізде құжаттардың сканерленуіне байланысты жад жетіспейтін бір сәт болды, осы құжаттардың бір бөлігін бағдарламадан бұлтты қоймаға Яндекс дискісіне ауыстыруға тура келді. Платформада қосымша жадты көбейтуге болатындығы есімде, бірақ бұл үшін тарифті көбірек пайдаланушыларға өзгерту керек, ал шығындар бойынша біз барлық артық ақпаратты Яндекс дискісіне тастауға әлдеқайда арзан болдық.
Әйтпесе, мен платформаны өзгертудің мағынасын әлі көре алмаймын және компаниямен жұмыс істеуді жалғастырамын клиенттік база.
Артықшылықтары
бағдарламаны орнатудың қарапайымдылығы мен ыңғайлылығы, аналогтарға қатысты арзан баға, платформа нұсқаларын үнемі жаңартып отыру
Кемшіліктері
смартфонға жетілмеген қосымша
деректерді сақтауға арналған жадтың аз мөлшері
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Клиентская база
Сергей Ратанин2 жылдар бұрын
3.8
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Автоматтандырудың жақсы шешімі
Біз бұл бағдарламаны бірінші жыл емес қолданамыз. Маған оның түсінікті, еш қиындықсыз интерфейсі ұнайды. Онда әрі қарай жұмыс істеуді жоспарлап отырмыз. Орнату сұрақтары мезгіл-мезгіл пайда болады. Олардың бір бөлігі өздігінен шешіледі. Қалғанын әрдайым техникалық қолдау немесе менеджер түсіндіреді... Бұдан әрі оқып отыру
Andrey Kim2 жылдар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Бағдарлама туралы Жеке Пікір
Жақсы бағдарлама. пайдалану оңай, техникалық қолдау әрқашан байланыста болады. Мен ұсынамын
Михаил Предеин2 жылдар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз1
+1
0
Жоғарғы
Мен өте ұзақ уақыт бойы CRM конструкторын клиенттік базаға іздедім, өйткені ол әдеттегі CRM-ге сәйкес келмеді. Мен КБ-ға тап болдым және жалпы өте риза болдым.
Бизнес жүргізуге арналған тамаша платформа
Cәлеметсіз бе.
Менің атым Николай, мен уақытша персонал қызметтері агенттігінің иесі және басшысымын кадрлық әлеует.
Мен бұл платформаны 2019 жылдың көктемінен бастап қолданамын.
Бір жылға жуық уақыт бойы біз өз бағдарламамызды клиенттік база платформасы негізінде дербес және платформаның техникалық мамандарын тарта отырып әзірледік. Нәтижесінде олар 3 жылдан астам уақыт бойы Агенттіктің барлық бизнес-процестері толығымен жүргізіліп келе жатқан бағдарламаның нұсқасын жасады. Содан бері менің бағдарламамның нұсқасы тағы бірнеше рет өңделді, бірақ менде басқа платформада бағдарламаны әзірлеу туралы ешқандай күмән мен ой болған жоқ. Барлығы тіпті интуитивті. Мен оны қазірдің өзінде түсінетінім соншалық, мен ондағы қолданыстағы бизнес-процестерді сол мамандарды тартпай-ақ бизнестің жаңа талаптарына сәйкес жасай аламын және өзгерте аламын. Бағдарламаның өзінде және платформа сайтында көптеген кеңестер мен сілтемелер бар. Бағдарламаның сәтсіздіктері, әрине, жылдар бойы болды, бірақ бұл жағдайлар соншалықты аз болды және тез жойылды, сондықтан агенттіктің жұмысы ешқашан осыған байланысты қатты зардап шеккен жоқ. Қолдау және жеке менеджер әрқашан менің өтініштеріме, ескертулеріме, ұсыныстарыма жедел жауап берді және жауап берді. Ал компания басшылығы өз клиенттерінің өтініштеріне жеткілікті адал.
Бірақ бұл бал бөшкесінде бір қасық шайыр бар. Бұл смартфон қосымшасы. Мен сияқты – бұл өте шикі. Онда жұмыс істеу маған да, қызметкерлеріме де мүмкін емес. Сайттың мобильді нұсқасымен бірдей оқиға. Маған өте ыңғайсыз нәрсе. Сондықтан сайттың толық нұсқасында смартфонда бағдарламаны ашып, бір нәрсені көру немесе кейбір әрекеттерді орындау үшін экранды үлкейту керек. Біз қазірдің өзінде үйреніп қалдық, бірақ, әрине, Мен әлі де бағдарламада қалыпты толыққанды қосымшаның көмегімен жұмыс істей алғым келеді. Бұл іс жүзінде қаншалықты жүзеге асырылатынын білмеймін, бұл тұрғыда қандай да бір қиындықтар туындауы мүмкін, бірақ менің ойымша, жақсы дамыған қосымшаны іске қосу платформаның өзі үшін бизнестің жаңа өсу нүктесі болар еді.
Сондай-ақ, қолданыстағы тарифтердің сол құны шеңберінде сервердегі деректерді сақтау үшін жад көлемін кемінде 50% – ға ұлғайтуды қалаймын. Менде 7 пайдаланушыға арналған тариф бар, тек 4000 Мб бөлінген. Бізде құжаттардың сканерленуіне байланысты жад жетіспейтін бір сәт болды, осы құжаттардың бір бөлігін бағдарламадан бұлтты қоймаға Яндекс дискісіне ауыстыруға тура келді. Платформада қосымша жадты көбейтуге болатындығы есімде, бірақ бұл үшін тарифті көбірек пайдаланушыларға өзгерту керек, ал шығындар бойынша біз барлық артық ақпаратты Яндекс дискісіне тастауға әлдеқайда арзан болдық.
Әйтпесе, мен платформаны өзгертудің мағынасын әлі көре алмаймын және компаниямен жұмыс істеуді жалғастырамын клиенттік база.