Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Ситилинк
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Ситилинк19 отзывов
74%26%
Тауарлар ассортименті
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
Тауарды қайтару мәселелері
26.04.2022 Санкт-Петербургте большевиктерге 33 к1 электр шәйнегін алды, дүкенде тауар тексерілмеді, үйде шәйнек қақпағының механикалық зақымдалғанын анықтады, бұл зақым стендтің қысылуынан болғанын, тіпті картон төсемі де жыртылғанын көрсетеді. Сатып алғаннан кейін бір сағаттан кейін мен тауарды айырбастауға тырыстым. Кепілдік және қызмет көрсету сөресінде зақымданулар тіркеліп, келісуге жіберілді. Олар 2-ден 7 күнге дейін күту керектігін айтты. Бүгін 01.06.2022. мен ешқашан жауап алған емеспін. Мен қоңырау шалып, күн сайын поштаға жазамын және бір ғана жауап аламын: «ұзақ күткенім үшін кешірім сұраймыз. Сізді шешу үшін бірнеше құрылымдық бөлімшелердің өзара әрекеттесуі қажет. Өкінішке орай, нақты жауап беру уақыты жоқ. Ақпарат қалай пайда болады-біз сізге бірден хабарлаймыз.»
Қолдану: 8469787
Тапсырыс: V020248433
Мен тауарды айырбастау немесе қайтару туралы өтінішпен пошта арқылы шағым жібердім, бас тарттым, өйткені тауар дүкенде тікелей тексерілмеген, ал чекте тауардың қабылданғаны және менің сыртқы келбетіме қатысты шағымдар жоқ екендігі туралы қол қойылған.
Тауарды беру кезінде қызметкер алдымен шағымдардың жоқтығы туралы чекке қол қоюды талап ететініне назар аударғым келеді, содан кейін ғана тауарды тексеруге мүмкіндік беріледі, ал тексеру дүкен қызметкерінің қатысуынсыз жүзеге асырылады.
Дүкендегі затты тексеріп жатсам да, тексеру кезінде зақымдануды байқамауым мүмкін. Бұл ақауды байқамағаныңызды білдіреді сондықтан ол кінәлі ме? Компанияның саясаты клиенттің мүдделеріне қарсы бағытталған.