Basfor жауапкершіліктің минималды деңгейімен жұмыс істейді. Ол...
Basfor жауапкершіліктің минималды деңгейімен жұмыс істейді. Ол тасымалдаушыларға жауап бермейді, тек билеттерді сатады және олардан пайыз алады. Мен 22 ақпанда Харьковтан Гадячқа автобус билетін сатып алдым. Автобус қонуға келген жоқ. Маған ешкім қоңырау шалуға, ескертуге алаңдамады. Тасымалдаушы жай ғана телефонды алмады, тікелей Basfor өкілі олардың ешнәрсеге жауап бермейтінін айтты. Бұл дұрыс емес. Айыппұлдар болуы керек, тасымалдаушыларға олардың сапарларын сайтқа орналастырудан бас тартуы керек. Мен автобусты термеуге және рейсті тоқтатуға болатынын түсінемін. Неліктен тоқтатылған рейстерге билет сатып алған жолаушыларға бұл туралы ескертуге болмайтынын түсінбеймін.
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Busfor
Михаил2 айлар бұрын
2.3
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Сайт тарапынан алдау Busfor.ru
Мен сайттан билет сатып алдым, бірақ техникалық себептерге байланысты сапарды келесі күнге ауыстыруды шештім. Сайт ережелеріне сәйкес, бұл үшін билетті қайтару және жаңасын сатып алу қажет. Мен билетті қайтардым, 13 күн өтті, бірақ ақшаны қайтару жоқ. Ол бірнеше рет қоңырау шалып, жазды.қолдау - нәтиже... Бұдан әрі оқып отыру
Владимир Пуртов3 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Ақшаны қайтару
24.12.23 жылы 21: 02-де BUSFOR веб-сайтында мен 5280 рубль бағасымен 2 билет сатып алдым. Челябинскіден жөнелту 07.01.2024 жылы сағат 14: 26-да. Рейс ауа-райына байланысты тоқтатылды. Кассадағы ақша маған қайтарылған жоқ, өйткені мен билеттерді сіздің сайтыңыздан сатып алдым. Бірден (бір ай бұрын 07.01.2021... Бұдан әрі оқып отыру
Олег Хилькевич3 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз1
+1
0
Тапсырысты жою үшін ақшаны қайтармаңыз
Сәлеметсіз бе, мен Busfor компаниясының қызметтерін пайдалануға тура келді, Мен енді хабарласпаймын. 09.01.2024 және 16.01.2024 Минск-Ошмян билеттерін қатайту, жөнелтуден үш күн бұрын сапардан бас тартты, яғни "билетті қайтару"қызметін пайдаланды. Осы уақытқа дейін ешкім ақшаны қайтарған жоқ. Ол компанияның... Бұдан әрі оқып отыру
Basfor жауапкершіліктің минималды деңгейімен жұмыс істейді. Ол...
Basfor жауапкершіліктің минималды деңгейімен жұмыс істейді. Ол тасымалдаушыларға жауап бермейді, тек билеттерді сатады және олардан пайыз алады. Мен 22 ақпанда Харьковтан Гадячқа автобус билетін сатып алдым. Автобус қонуға келген жоқ. Маған ешкім қоңырау шалуға, ескертуге алаңдамады. Тасымалдаушы жай ғана телефонды алмады, тікелей Basfor өкілі олардың ешнәрсеге жауап бермейтінін айтты. Бұл дұрыс емес. Айыппұлдар болуы керек, тасымалдаушыларға олардың сапарларын сайтқа орналастырудан бас тартуы керек. Мен автобусты термеуге және рейсті тоқтатуға болатынын түсінемін. Неліктен тоқтатылған рейстерге билет сатып алған жолаушыларға бұл туралы ескертуге болмайтынын түсінбеймін.