Біріншіден, билетті сатып алу кезінде тек орын және бәрі көрсетіледі. Автобус нөмірлері де, телефон нөмірлері де жоқ біреумен байланысу үшін нақтылау үшін, жалпы толық белгісіз. Екіншіден, кондиционерсіз бір жарым күндік сапарды елестетіп көріңіз. Бұл жай ғана тозақ, салонда 36 градус болды, екі адам бірнеше рет құсып, бәрі жаман болды.
Әрі қарай, қызметкерлер туралы бірнеше сөз. Екі жүргізуші Барлық жоспарларда мүлдем жалаңаш, олар мініп, екі-үш минут темекі шегуге тоқтай алады, ал бүкіл автобус күтуі керек. Жолда олар өздерін қорқынышты ұстайды, сөзбе-сөз бәрі сигнал береді, Мен мұны бірінші рет көремін. Ол зұлымдыққа мүмкіндігінше баяу барады. Барлық машиналар, бірдей автобустар, жүк көліктері басып озады. Жарты жолда пайда болған дирижер мүлдем ештеңе айтпады, сіз оны қашан елемеуге болатынын түсіндірмеді. Келу 15:15-те жоспарланған болатын. Нәтижесінде, осы уақытта біз 4 сағаттан кейін келеміз деп айтылады. 4 сағаттық кідіріс, тек елестетіп көріңіз.
Ал іс жүзінде 5 болды!! Мен бұған дейін барған сайын мен 2 сағат бұрын келдім. Ол келгені үшін айтқан кезде, нахамилаға жолсерік ештеңе білмейтінін қайталай бастады, бұл оның проблемалары емес, содан кейін ол мүлдем бұрылып, елемей бастады))
«Қызмет» сөзбен.
Айтпақшы, мен грузин шекарасынан өткеннен кейін , өткізгіштің кінәсінен біз қабілетсіздік пен кәсіпқойлыққа байланысты 3 сағат тұрдық, жүргізуші сөзбе-сөз 5 жолаушысыз кетіп қалғанын, бірақ оны тез тоқтатып, күткенін ұмытып кеттім. Ал бір адам мүлдем жоғалып кетті. Әрине, онымен ешкім айналысқан жоқ.
Бұл компанияны айналып өтіңіз, нақтырақ айтқанда.
Кемшіліктері
Кондиционер, интернет, Дәретхана, Қызмет көрсету-бұл жай ғана жоқ
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Busbud
Хуй Вам8 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Қателігі үшін ақшаны қайтарған жоқ
Олар дұрыс мекен-жайды көрсетпеді, енді мен станцияға кешігіп келдім және ақшаны қайтармаймын,хабарласуды ұсынбаймын дейді
Sergiy Proskurin1 жыл бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Алаяқтар
Билет те ақша да жоқ
Нурлан Керекбаев1 жыл бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Алаяқтар
Мен Бургас - Стамбул автобусына билет сатып алдым, жөнелтуге келдім, мен жолаушылар тізімінде жоқпын! Мен билетті тағы бір рет сатып алуым керек еді!
Бұл компанияны айналып өтіңіз
Біріншіден, билетті сатып алу кезінде тек орын және бәрі көрсетіледі. Автобус нөмірлері де, телефон нөмірлері де жоқ біреумен байланысу үшін нақтылау үшін, жалпы толық белгісіз. Екіншіден, кондиционерсіз бір жарым күндік сапарды елестетіп көріңіз. Бұл жай ғана тозақ, салонда 36 градус болды, екі адам бірнеше рет құсып, бәрі жаман болды.
Әрі қарай, қызметкерлер туралы бірнеше сөз. Екі жүргізуші Барлық жоспарларда мүлдем жалаңаш, олар мініп, екі-үш минут темекі шегуге тоқтай алады, ал бүкіл автобус күтуі керек. Жолда олар өздерін қорқынышты ұстайды, сөзбе-сөз бәрі сигнал береді, Мен мұны бірінші рет көремін. Ол зұлымдыққа мүмкіндігінше баяу барады. Барлық машиналар, бірдей автобустар, жүк көліктері басып озады. Жарты жолда пайда болған дирижер мүлдем ештеңе айтпады, сіз оны қашан елемеуге болатынын түсіндірмеді. Келу 15:15-те жоспарланған болатын. Нәтижесінде, осы уақытта біз 4 сағаттан кейін келеміз деп айтылады. 4 сағаттық кідіріс, тек елестетіп көріңіз.
Ал іс жүзінде 5 болды!! Мен бұған дейін барған сайын мен 2 сағат бұрын келдім. Ол келгені үшін айтқан кезде, нахамилаға жолсерік ештеңе білмейтінін қайталай бастады, бұл оның проблемалары емес, содан кейін ол мүлдем бұрылып, елемей бастады))
«Қызмет» сөзбен.
Айтпақшы, мен грузин шекарасынан өткеннен кейін , өткізгіштің кінәсінен біз қабілетсіздік пен кәсіпқойлыққа байланысты 3 сағат тұрдық, жүргізуші сөзбе-сөз 5 жолаушысыз кетіп қалғанын, бірақ оны тез тоқтатып, күткенін ұмытып кеттім. Ал бір адам мүлдем жоғалып кетті. Әрине, онымен ешкім айналысқан жоқ.
Бұл компанияны айналып өтіңіз, нақтырақ айтқанда.