Олар картадан 4 рет алып тастады, ал деректерді енгізу кезінде карталар «белгісіз қате»шығарды. Қолдау қызметі қорлау, ешкім жауап бермейді. Енді біз өз банкіміз арқылы түсінеміз.
Кемшіліктері
Алаяқтар
Татьяна Модератор
28 Қараша 2023 в 23:34
Бағалаңыз жауабы бар0
0
0
Қайырлы күн! Айтыңызшы, мәселені шеше алдыңыз ба?
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Busbud
Хуй Вам8 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Қателігі үшін ақшаны қайтарған жоқ
Олар дұрыс мекен-жайды көрсетпеді, енді мен станцияға кешігіп келдім және ақшаны қайтармаймын,хабарласуды ұсынбаймын дейді
Sergiy Proskurin1 жыл бұрын
2
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Алаяқтар
Билет те ақша да жоқ
Нурлан Керекбаев1 жыл бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Алаяқтар
Мен Бургас - Стамбул автобусына билет сатып алдым, жөнелтуге келдім, мен жолаушылар тізімінде жоқпын! Мен билетті тағы бір рет сатып алуым керек еді!
Алаяқтар
Олар картадан 4 рет алып тастады, ал деректерді енгізу кезінде карталар «белгісіз қате»шығарды. Қолдау қызметі қорлау, ешкім жауап бермейді. Енді біз өз банкіміз арқылы түсінеміз.