Интернет-дүкен | |
---|---|
Ресми сайт | |
Бас кеңсе | 127015, Мәскеу қ., Вятка к-сі, 27 үй, 23 ғимарат, 3 қабат, IV үй-жай, 11 бөлме |
Құрылған күні | 2006 |
Компания иесі | "DIRECT КАТАЛОГ СЕРВИС"ЖШҚ |
Қолдау түрлері | |
Телефонды қолдау | 8 (800) 700-70-97Ресейде тегін, Мәскеу уақыты бойынша 08:00-ден 22:00-ге дейін |
Әлеуметтік медиа | |
Тілдер | Орыс |
Толтыру әдістері | Қолма-қол ақша, Банк картасы, Әлем, Халва, VISA, Mastercard, Несие карталары, Дебеттік карталар |
Несиеге сатып алу | Жоқ |
Бөліп төлеу | Халва бөліп төлеу картасы |
Дүкен санаты | Киім, аяқ киім және аксессуарлар, Жиһаз және үй бұйымдары |
Жобаның ерекшеліктері | Әйелдер, ерлер және балалар киімдері мен аксессуарларының, сондай-ақ өз брендінің үй тауарларының Интернет-дүкені |
Қосымша қызметтер | Жеткізу Тарату БлогСән және стиль тақырыбына арналған қызықты материалдар Пайдалы кеңестерСән кеңестері бар бөлім Жұмысқа орналасу мүмкіндігі Көтерме сату Өлшем кестесі SMS арқылы тапсырыстарды қабылдау |
Жобаның әрекет ету аймақтары | Ресей |
Жеткізу әдістері | Курьерлік жеткізу, Көлік компаниялары, Пошта бөлімшелері, Алып кету |
Курьерлік қызметтер | Boxberry, Hermes, Пошта |
Көлік компаниялары | DHL, Pony Express |
Пошта бөлімшелері | Pickpoint |
Жеткізу мерзімі | Дейін 33 днейАймақтың қашықтығына және жеткізу қызметіне байланысты |
Тегін жеткізу шарттары | От 1495 RUBБірінші тапсырыс кезінде |
Мобильді қосымшалар | Бар мобильді қосымшалар |
Серіктестік бағдарламасы | Жоқ |
Артықшылықтары | Ересектер мен балаларға арналған өнімдердің үлкен таңдауы Қайтару және айырбастау мүмкіндігі Қауіпсіз төлем және пайдалы кеңестері бар блог Тұрақты акциялар мен жеңілдіктер, SMS арқылы тапсырыстарды қабылдау Ыңғайлы мобильді қосымша |
Кемшіліктері | Себебін түсіндірместен тапсырыстың күшін жою Өлшемдердің сәйкес келмеуі Мөлдір емес акциялар мен жеңілдіктер |
Бақылаушы органдар мен заңдар | Мәскеу қаласы бойынша № 14 Ресей Федерациясының инспекциясы Роспотребнадзор Роскомнадзор |
Компания деректемелері | Заңды атауы: "DIRECT КАТАЛОГ СЕРВИС"ЖШҚ Заңды мекен-жайы: 127015, Мәскеу қ., Вятка к-сі, 27 үй, 23 ғимарат, 3 қабат, IV үй-жай, 11 бөлме СТН: 7713595804 Бақылау пункті: 771401001 ОГРН: 5067746543200 |
Жалпы бағалау | 4.5/10 |
Өзектендіру күні | 09.10.2023 |
Bonprix бұл ажырасу? Пікірлер мен сипаттамасы
Bonprix-әйелдер, ерлер және балалар киімдері мен аяқ киімдерінің танымал интернет-дүкені. Компания көптеген жылдар бойы Ресей нарығында табысты жұмыс істеп келеді және клиенттердің сеніміне лайықты ие болды.
Біздің шолуымызда біз тауарларға тапсырыс беру, төлеу, Жеткізу және қайтару ерекшеліктерін егжей — тегжейлі қарастырамыз, сонымен қатар bonprix-ажырасу және алаяқтар немесе сенімді онлайн-дүкен.
Неліктен Bonprix
Bonprix.ru -1986 жылдан бері халықаралық нарықта табысты жұмыс істеп келе жатқан Bonprix компаниясының ресми интернет-дүкені. Сайтта bonprix.ru киім мен аяқ киімнің, сондай-ақ үй бұйымдарының үлкен таңдауы бар. Сайттың навигациясы кез-келген пайдаланушы бір немесе басқа өнімді тез тауып, тапсырыс бере алатындай етіп жасалған.
Дүкеннің негізгі артықшылықтары:
- тауарлардың үлкен таңдауы;
- қайтару мүмкіндігі;
- қауіпсіз төлем;
- қызықты блог;
- тұрақты акциялар мен жеңілдіктер;
- SMS арқылы тапсырыстарды қабылдау;
- мобильді қосымша.
Бонприкстен не сатып алуға болады
Компания ерлер, әйелдер және балалар киімдері мен аяқ киімдерін сатумен айналысады. Сондай-ақ, сайтта Үйге арналған түрлі тауарлар, атап айтқанда перделер, тоқыма бұйымдары, декор және тағы басқалар бар. Ыңғайлы іздеу үшін барлық тауарлар тиісті санаттарға бөлінеді.
Қажетті өнімді қалай табуға болады bonprix.ru
Тауарларды іздеу үшін санаттары мен кіші санаттары бар каталог көзделеді. Тауарлардың нақты таралуы сатып алушыларға сайтта осы немесе басқа позицияны тез табуға мүмкіндік береді bonprix.ru. сондай-ақ, іздеу үшін іздеу жолағын пайдалануға болады.
Тауар карточкасы
Сайттағы әрбір позицияға тауар туралы толық ақпаратты қамтитын тауар карточкасы көзделеді: фотосуреттер, қолжетімді өлшемдер, түстер, материалдар. Артықшылығы – әрбір клиенттің жалпы рейтингті қалыптастыруға мүмкіндік беретін зат туралы Пікір қалдыру мүмкіндігі бар.
Bonprix-те қалай тапсырыс беруге болады
Компания бірнеше төлем нұсқаларын ұсынады:
- Онлайн. Сайтта ұсынылған кез-келген өнім bonprix.ru. пайдаланушы себетке қосып, тапсырыс бере алады. Тауар көрсетілген мерзімде келеді.
- SMS арқылы. Ерекше функциялардың бірі-sms арқылы тапсырыс беру мүмкіндігі. Ол үшін заттың мақаласы мен өлшемін көрсетілген нөмірге жіберу керек, содан кейін ол өңделіп, Ресей Поштасымен жеткізіледі.
- Каталог бойынша Тапсырыс. Пайдаланушы каталогтан өнімді таңдап, оны телефон арқылы немесе сайттың көмегімен тапсырыс бере алады, сонымен қатар өнімнің мақаласын, түсін, өлшемін және санын көрсетеді.
Сайтта қалай тіркелуге болады bonprix.ru
Есептік жазбаны тіркеу өте жылдам және бірнеше минуттан аспайды. Ол үшін жоғарғы оң жақ бұрыштағы «Жеке кабинет» батырмасын басып, «тіркеу»бөлімін таңдау керек. Содан кейін тиісті нысанды толтыру қажет:
- еден;
- аты – жөні;
- электрондық пошта мекенжайы;
- құпия сөз.
Жеке кабинет
Жеке кабинет клиенттерге сайтта тезірек тапсырыс беруге мүмкіндік береді (өйткені төлем және жеткізу туралы ақпарат профильге автоматты түрде қосылады), сонымен қатар тапсырыс күйін қадағалайды. Сонымен қатар, шот иелері үшін қосымша арнайы ұсыныстар қарастырылған.
Бонприкс сайтында қалай тапсырыс беруге болады.ру
Тапсырыс беру үшін пайдаланушы сайттың басты бетіне кіруі керек bonprix.ru, іздеу жолағын немесе каталогты пайдаланып өнімді таңдаңыз. Содан кейін сіз өзіңізге ұнайтын өнімді себетке қосып, тікелей төлемге кірісуіңіз керек.
Тиісті нысанда келесі деректерді толтыру қажет:
- электрондық пошта мекенжайы;
- жеткізу әдісі;
- аты – жөні;
- жеткізу қаласы;
- мекен-жайы;
- төлем әдісі;
- ұялы телефон нөмірі.
Қосымша мүмкіндіктер
Стандартты мүмкіндіктерден басқа, интернет-дүкен өз клиенттеріне қосымша функционалдылықты ұсынады:
- Тарату. Интернет-дүкеннің соңғы жаңалықтарынан хабардар болу үшін, бірінші болып арнайы ұсыныстар мен акциялар туралы хабарлама алу үшін клиент ақпараттық бюллетеньге жазыла алады.
- Блог. Сайтта сән және стиль тақырыбына қызықты материалдар, компанияның соңғы жаңалықтары жинақталған жеке бөлім бар.
- Сән кеңестері. Бұл бөлімде клиент осы немесе басқа затты қалай таңдауға болатындығы туралы ақпаратпен таныса алады.
Мобильді қосымша
Пайдаланушылар кез-келген уақытта интернет-дүкен каталогын қарап, жаңа тапсырыстарды қадағалап, орындай алатындай етіп мобильді қосымша жасалды. Осылайша, тұтынушылар смартфон арқылы онлайн дүкенге кіре алады. IOS жүйесі үшін де, Android үшін де қол жетімді нұсқа.
Бонприкске төлеу және жеткізу
Компания тапсырыстарды төлеу мен жеткізудің бірнеше нұсқаларын ұсынады. Тауарды төлеу үшін клиент ұсынылған нұсқалардың бірін пайдалана алады:
Тапсырысты қалай төлеуге болады
Сатып алушылар үшін тапсырыстарды төлеудің екі нұсқасы қарастырылған — қолма-қол ақшамен немесе банктік картамен алдын-ала тапсырыс беру кезінде. Тауарға үстеме төлеммен тапсырыс беру кезінде пошта тапсырыс сомасының 2% қосымша комиссия алатынын ескерген жөн.
Жеткізу әдістері
Тапсырысты алудың бірнеше жолы бар:
- Пошта;
- тапсырыстарды беру пункттері;
- Курьерлік қызмет.
Тауарды қайтару тәсілдері
Егер қандай да бір себептермен клиент тауарға сәйкес келмесе, ол оны алған сәттен бастап 14 күн ішінде қайтара алады. Бұл жағдайда қаражат 10 күн ішінде түседі. Сайттағы тауарларды қайтару процесімен егжей-тегжейлі танысып, құжаттар мен өнімнің өзін дұрыс дайындау маңызды. Сапасыз тауарларды қайтару сәлемдемені алған сәттен бастап алты ай ішінде мүмкін болады. Айта кету керек, қайтаруға тек бастапқы қаптамада пайдаланылмаған тауарлар қабылданады.
Bonprix Бонустары
Компания өз клиенттері үшін бірқатар арнайы ұсыныстар мен акциялар ұсынады.
Сату
Сайтта bonprix.ru киім мен аяқ киім сатылымы бар. Сатып алушы өнімді 50% жеңілдікпен сатып ала алады.
Сонымен қатар, әртүрлі санаттағы киімдерге бөлек жеңілдіктер бар. Мысалы, әйелдер үшін:
Мужчин арналған жеңілдіктер де бар:
Және балалар үшін:
Тегін жеткізу
Алғашқы тапсырысын рәсімдейтін клиенттер үшін компания тегін жеткізуді қарастырады. Бұл жағдайда тапсырыс сомасы кем дегенде 1495 рубль болуы керек.
Жолдама бағдарламасы
Сайтта жоқ жолдама бағдарламасы қарастырылған. Клиент досын арнайы сілтеме арқылы онлайн-дүкенге тапсырыс беруге шақыра алады және сол арқылы оған бірінші тапсырыс пен тегін жеткізілімге 10% жеңілдік бере алады. Міндетті шарт-1495 рубльден бастап сатып алу.
Бонприкске шағымдар
Желіде сіз сатып алушылардан көптеген пікірлерді таба аласыз. Жалпы, интернет-дүкен оң беделге ие, дегенмен кейде компанияға Жағымсыз пікірлер бар. Артықшылықтардың ішінен пайдаланушылар адал бағаларды, үлкен ассортиментті, үлкен өлшемді қатарды, жылдам жеткізуді, әртүрлі акциялар мен жеңілдіктерді атап өтеді, қайтаруға болады. Кемшіліктердің ішінде сатып алушының есебінен қайтару көрсетіледі, себебін түсіндірместен тапсырыстың жойылуы, мөлшердің сәйкес келмеуі, мөлдір емес акциялар мен жеңілдіктер бар.
Егер bonprix интернет-дүкені туралы пікірлер пайда болса, онда біз міндетті түрде әлеуметтік желілерде жариялаймыз. Ештеңені жіберіп алмау үшін жазылыңыз!
Бақылаушы органдар
Интернет-дүкенге тапсырыс бермес бұрын, Пайдаланушы құжаттаманы, сондай-ақ компанияның заңды деректерін тексеруі керек. Сайт «direct КАТАЛОГ сервисі»ЖШҚ-ға тиесілі екені белгілі. Бас кеңсенің орналасқан жері мен байланыс деректері жасырын емес. Пайдаланушылар үшін барлық қажетті құжаттар ашық қол жетімді.
Пайдаланушы келісімі bonprix.ru
«Сервистік шарттар» — компания тапсырысты жүзеге асыру, сондай-ақ оны төлеу, Жеткізу және қайтару ережелерін көрсететін құжат. Сондай-ақ, шарттарда ұйымдастырушылардың да, сатып алушылардың да құқықтары мен міндеттері жазылады. Кейбір тармақтарды толығырақ қарастырайық. Құжатта тапсырыс беру кезінде пайдаланушы дұрыс және толық мәліметтерді ұсынуға міндеттенетіні туралы ақпарат көрсетіледі. Компания Сайтта тіркелу немесе тапсырыс беру кезінде клиент берген ақпараттың дәлдігі мен дұрыстығы үшін кез келген жауапкершілікті өзінен алады.
Егер сатып алушы тапсырыста дұрыс емес мәліметтерді көрсетсе, сондай-ақ компанияға клиентпен байланысуға мүмкіндік бермейтін толық емес ақпаратты ұсынса, онда бұл Пайдаланушының офертадан біржақты бас тартуына себеп болады. Бұл жағдайда ұйымдастырушы материалдық салдар үшін жауапкершілікті өзінен алып тастайды, сонымен қатар Тапсырысты орындамауға мүмкіндік береді.
Клиенттің дербес деректерін өңдеуге Автоматты келісім болып саналатын әрекеттеріне, сондай-ақ Келісімге сәйкес сатушының басқа да әрекеттеріне назар аударған жөн:
- кез-келген қол жетімді тәсілмен тауарға тапсырыс беру;
- тегін каталогтан тапсырыс беру;
- компаниядан жіберілімге электрондық жазылымды ресімдеу;
- онлайн-дүкеннің сайтында тіркелу.
Осы жағдайлардың кез келгенінде клиент дербес деректерді өңдеуге өзінің келісімін береді. Бұл ретте қандай да бір қосымша құжаттар (қосымша растау үшін жазбаша немесе басқа дәлел) талап етілмейді. Өз кезегінде, пайдаланушы клиенттің деректерін пайдалануды тоқтатудың болжамды күнінен 180 күн бұрын Компанияға хабарлау арқылы келісімді қайтарып алуға құқылы.
Тапсырыстарды өңдеу түскеннен кейін бірден жүзеге асырылады. Ұсыныс барлық тауарлар қоймада болған жағдайда ғана жарамды. Егер барлық позициялар қоймада болса, онда пакет тапсырыс берілгеннен кейінгі күні жіберіледі. Егер қандай да бір тауар сатушының қоймасында болмаса, онда сәлемдеме бір-екі апта ішінде жөнелтілуі мүмкін. Егер тауар көрсетілген мерзімде пайда болмаса, компания тапсырысты жоқ тауарсыз жібереді. Компанияның тапсырысты жібере алатын максималды мерзімі 9 апта екенін ескерген жөн. Егер барлық кезеңде тапсырыс берілген тауар ешқашан қоймаға келмесе, ұйымдастырушы бұл туралы Клиентке алдын ала хабарлай отырып, тапсырыстан бас тартуға толық құқылы.
Пайдаланушы пакетті белгіленген мерзімде алмаған болса, ол сатушыға қайтарылатынын түсінеді және қабылдайды. Форс-мажорлық жағдайлар туындаған жағдайда компания өз міндеттемелерін орындамағаны үшін жауапкершілікті өзінен алып тастайды. Мысалы, егер кедендік рәсімдермен проблемалар туындаса, сондай-ақ Ресей поштасын жеткізудің кешігуі.
Клиент нақты мәліметтер мен нақты дербес деректерді ұсынғаны үшін, сондай-ақ өзгерістер болған жағдайда оларды жеке кабинетте уақтылы редакциялағаны үшін толық жауапкершілікті өзіне алады. Егер пайдаланушы дұрыс емес деректерді ұсынса, компания міндеттемелерді орындау жауапкершілігін өз мойнына алады. Егер клиент сатушыға наразылық білдірсе және компания сатып алушының жалған ақпарат беруі салдарынан қандай да бір шығынға ұшыраса, Пайдаланушы Компанияның талабы бойынша осы шығындарды өтеуге тиіс.
Егер бұрын жеткізілген тапсырыстарды сатып алудан бас тартулар, дұрыс емес жеке деректерді ұсыну, клиенттің бүлінген тауарларды қайтаруы және келісім шарттарын басқа да бұзушылықтар болған жағдайда, Компания клиентке тапсырыстарды өңдеуден бас тартуға толық құқылы.
Сайт әкімшілігі «қызмет көрсету шарттарын»біржақты тәртіппен өзгерту құқығын өзіне қалдырады. Пайдаланушылардың хабарламалары құжаттың жаңа нұсқасын сайтта жариялау арқылы жүзеге асырылады. Клиент өз кезегінде сайтқа өз бетінше кіріп, шарттардың мүмкін болатын өзгерістерін қадағалап отыруы керек.
Қолдау қызметі
Техникалық қолдаумен келесі жолдармен байланысуға болады:
- Сенім телефондары;
- кері байланыс нысаны;
- электрондық пошта: [email protected];
- әлеуметтік медиа.
Bonprix ажырасу ма?
Bonprix-1986 жылдан бері халықаралық нарықта табысты жұмыс істеп келе жатқан танымал компанияның онлайн дүкені. Сайтта әйелдер, ерлер және балалар киімдері мен аяқ киімдерінің, сондай-ақ үй бұйымдарының кең ассортименті бар. Көп жылдық тәжірибесі үшін интернет-дүкен сатып алушылардың сеніміне ие болды. Сайтта тауарлардың өте үлкен каталогы ұсынылғанымен, ыңғайлы навигацияның және тауарларды санаттар мен ішкі санаттар бойынша бөлудің арқасында пайдаланушы тез тапсырыс бере алады. Компанияның ерекшелігі-каталог, телефон немесе SMS арқылы тапсырыс беру мүмкіндігі.
Клиенттерге ыңғайлы болу үшін мобильді қосымша жасалды. Артықшылығы-тұрақты акциялар мен арнайы ұсыныстар, сонымен қатар тапсырыс бойынша жеңілдік алуға мүмкіндік беретін жолдама бағдарламасы. Желіде компанияға қатысты әртүрлі пікірлер бар. Дегенмен, интернет-дүкен оң беделге ие, дегенмен бұл қызметпен жұмыс істеу керек. Интернет-дүкен өз клиенттеріне ұсынатын мүмкіндіктерді зерттей отырып, Bonprix ажырасу және алаяқтық деп қорытынды жасауға бола ма? Жоқ, өйткені компания 34 жылдан бері табысты жұмыс істеп келеді және өз қызметін жүзеге асыру үшін барлық қажетті құжаттамаға ие.
Қорытынды
Bonprix-бұл өз саласында жетекші орын алатын танымал киім бренді. Компания өз клиенттері үшін интернет-дүкен арқылы да, каталог немесе телефон арқылы да тапсырыстарды рәсімдеу үшін барынша қолайлы жағдайлар ұсынады. Сондай-ақ, сатып алушылар кез-келген тауарға қайтаруды рәсімдей алады. Кемшілігі-қайтару өз есебінен жүзеге асырылуы керек және бұл шығындар ешқандай жолмен өтелмейді. Егер сіз кез келген нәрсеге тапсырыс берсеңіз bonprix.ru. біздің сайтта сервистің жұмысы туралы тәуелсіз пікіріңізді қалдырыңыз.
Отзывы
-
Пікірді бағалаңыз 00Интернет-дүкеннің шолуларын зерттей отырып, біз оң және...
Интернет-дүкеннің шолуларын зерттей отырып, біз оң және теріс пікірлерді таптық. Сонымен, көбінесе сатып алушыларға қол жетімді бағалар, ерлер, әйелдер мен балаларға арналған киімдердің үлкен таңдауы, көптеген өлшемдер, жедел жеткізу, акциялар мен жеңілдіктер ұнайды. Bonprix жұмысындағы кемшіліктерге… Бұдан әрі оқып отыру
- Жаңа1
- Шешілді0
- Емес, шешілді1
Bonprix пікірлер