Барлығы пікірлер 2
Тағы да шағым жоқ
1.4
Расталмаған компаниясы
bgoperator.ru
Сайтқа өтіңіз
  • Компания туралы пікір Библио-Глобус
    1.3
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    Турлардың әртүрлілігі
    40%
    Бағалар
    20%
    Қызметтердің сапасы
    20%
    Қолдау қызметі
    20%

    Үйлену тойына саяхат! Енді бұл компанияға ешқашан бармайық!

    Үйлену тойына саяхат! Енді бұл компанияға ешқашан бармайық!

    25.08-ден 04.09-ға дейін Хургадаға үйлену тойына жолдама сатып алдық. Туроператор» библио Глобус «атты» әдемі » компания болды.

    Біз Шереметьево әуежайына 25 тамызда келдік. Біздің ұшуымыз сағат 11:25-те болуы керек еді. Біз басқа қаладан (Псков) келдік, сондықтан тіркеу басталғанға дейін әуежайда болдық. Бұл ұйым бізге рейстің кешіктірілетіні туралы хабарламады-шарт бойынша олар алдын ала ескертуге міндетті. Біз бұл туралы тек тіркеу басталған кезде таблодан білдік. Рейс келесі күні 2 түнге дейін кешіктірілді. Әуе тасымалдаушысы Red Wings болды.

    Әуекомпания өкілін күтті. Халық жинала салысымен (және ұшқысы келетіндер көп болды), бір қыз шығып, жағдайды «шеше» бастады. МҮМКІНДІГІНШЕ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛМАҒАН. Ұзақ уақыт бойы олар туристер үшін әуежай маңындағы қонақ үйлерден орын іздеді. Төлқұжаттарды кім бергені біртүрлі, кезексіз қоныстанды. Жұбайым екеуміз қонақүйге қоныстанғанға дейін шамамен 6 сағат күттік.

    Ең қызығы, рейстің кешігу себебі (нақты жауап) аталмады, олар «кейбір» техникалық ақаулар бар екенін, сондықтан ұшақ Мысырдан ұшпағанын айтты.

    Авиакомпания өкілі рейсті кешіктіргені үшін өтемақы алуға өтініш беруге болатынын, өтініш қаралатынын және міндетті түрде төленетінін айтты, өйткені мұнда авиакомпанияның айқын кінәсі бар. Бірақ бұл оңай болған жоқ (бұл туралы төменде).

    Бізді қонақүйге 26 тамызда 2 түнде ұшуды күту үшін қоныстандырды, бірақ бұл жерде болған жоқ. Содан кейін Рейс бірнеше рет тоқтатылды, нәтижесінде біз таңғы 6-да қатты шаршадық.

    Рейс бір тәулікке кешіктірілді, біз қонақүйде ақылы демалыс күнін жоғалттық.

    Біз барлық құжаттарды жинадық, демалыстан қалай оралдым-мен өтініш жасадым. МҰНДА БӘРІ ОҢАЙ ЕМЕС:

    1. Қызыл қанаттар мен БИБЛИО ГЛОБУС тікелей келісімшартқа отырды және барлық талаптарды осы туроператорға жасау керек болды.

    2. Біз оларға тапсырыс хатпен өтініш жібердік-ақшаға өтінішті екі данада басып шығаруға, барлық құжаттарымызды-рейстің кешігуі туралы куәліктерді алуға бардық. Жауап библио ГЛОБУС электрондық поштаға шаблон-файл арқылы алынды.»Сәлеметсіз бе» жоқ және бәрі жоқ, бұл менің бастапқыда спамға жол тартты. Неліктен біз сол кезде эл-ге өтініш жасай алмадық.қалай? Неліктен бұл котовасия?

    3. Өтініш-өтемақының қорытындысы Біз 0 алдық. Қолданыстағы заңнамаға сілтеме жасай отырып, олар рейстің әр сағаты үшін төлемдер алуға толық құқылы болды (ресми түрде, рейс 18 сағатқа кешіктірілді), сондай-ақ қонақүйде жоғалған тәулік үшін өтемақы.

    Библио глобустың дәлелдері-олар жауап бермейді, өйткені жолаушылардың өміріне қауіп төндіретін еңсерілмейтін күш + ақаулық жағдайлары болды. Ал дәлелдер қайда? Неліктен олар рейстің кешігуінің нақты себебін айта алмады? Егер жағдай шынымен осындай болса, бұл туралы туристерге арнайы бұзылуды көрсету арқылы хабарлауға болады.

    ЖАЛПЫ БИБЛИО ГЛОБУС ШИЕЛЕНІСПЕУГЕ ЖӘНЕ АҚШАНЫ ҮНЕМДЕУГЕ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ

    Библио Глобуспен демалу туралы тағы біраз:

    – Біз Sindbad Club қонақүйінде демалдық. Бізге Гид өте ерекше болды. Аты-Бал. Жиналыста ол өзін қандай да бір түрде жеткіліксіз ұстады. Ол бәрін телефондарын алып тастауға мәжбүр етті, ешкімге бір сұрақ қоймады, аузын жауып тастады. Ешқашан күлген емес. Ол тек экскурсияларды сатты. Ол Библио глобусында шамамен 12 жыл жұмыс істегенін мақтан тұтады.
    Ал, біз экскурсиялар сатып алдық. Олардың кейбіреулері (Эль-Гуна) – ақшаға тұрарлық емес, экскурсия бағдарламасы 30% орындалды, қалғаны – туристерді күтуге мәжбүр етіп, уақытты босқа өткізді.

    – Демалыс кезінде мен ауруханаға түстім, тамшының астында жатып, байланыста болу қиын болды, бірақ бізден экскурсиялар сатып алдық, оларды басқа уақытқа ауыстырғымыз келді. Осы гидтің барабар реакциясының орнына бал (ешқашан менің денсаулығым туралы сұраған емес, маған не болды) маған үнемі ватсапқа мен оған ауруханада жатқанымды дәлелдеуім керек және оны шұғыл түрде беруім керек деп жазды. Мен барлық қағаздарды ауруханадан алдым, бірақ бал ешқашан кездесуге келмеді. Олар құжаттарды әріптесіне, сабырлы гидке берді (есімі есімде жоқ) және экскурсияға қайта жазылды. Мен мұнда ешқандай проблема көрмедім, бірақ бал одан трагедия жасауға тырысты. Демалыстың соңына дейін біз оны көрмедік.

    ТӨМЕНГІ ЖОЛ-БІЗ ЕНДІ ЕШҚАШАН БИБЛИО ГЛОБУС ТУРОПЕРАТОРЫНАН ШЫҚПАЙМЫЗ ЖӘНЕ ОЛАРҒА ЕШКІМГЕ КЕҢЕС БЕРМЕЙМІЗ. РОСПОТРЕБНАДЗОР СІЗДІ САҒЫНАДЫ.

    Артықшылықтары
    • Жоқ
    Кемшіліктері
    • - олар рейсті бір күнге кешіктірді, хабарламады - қонақүйдегі нашар гид-рейстің кешігуі және қонақүйде жоғалған тәулік үшін өтемақы қайтарылмады

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Библио-Глобус

  • Марина Марина 11 айлар бұрын
    1.5
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Экскурсияларда ажырасу. Турларды басқа белгісіз оператордан сатыңыз

    2023 жылдың маусым айында Түркияға сапарымызда "Библио Глобус" туроператоры Sueno beach hotels side 5 * қонақ үй гид тұлғасында Яхьялар 12.06.2023 жылы тазы каньоны мен селге (мини-кападокия) ауылына экскурсия жасады. Гид бізден жарты күндік экскурсия қажет деп сұрады. Яхья бізді экскурсия сағат 8.30-дан... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Библио-Глобус
1.4
2 отзыва
0%100%
Турлардың әртүрлілігі
50%
Бағалар
20%
Қызметтердің сапасы
20%
Қолдау қызметі
20%
Карта сайта