Барлығы пікірлер 1
Тағы да шағым жоқ
5.0
Расталмаған компаниясы
atb.su
Сайтқа өтіңіз
  • Компания туралы пікір Кредитная карта Универсальная
    1
    Достоверный отзыв Пікірді бағалаңыз 0
    0
    Ресімдеу шарттары
    20%
    Пайыздық мөлшерлеме
    20%
    Кешбэк / Бонустар
    20%
    Қолдау қызметі
    20%

    Клиенттің несие тарихын бұзады. Жүгіріңіз!!!

    Мен 2021 жылдан бастап Банктің клиентімін.
    Жеңілдік кезеңін пайдалану үшін несие картасын шығарды.
    Ең жаңа 2024 жылы банктен «жағымды тосын сый» алды.
    Бұзылған несие тарихы және 7000 тұрақсыздық айыбы түрінде төлемді уақытында төледі, ал банк «техникалық» себептер бойынша ақшаны өтеуге есептен шығарған жоқ.

    25.12.23 менің несие картам бойынша ең төменгі төлем 2 939 рубльді құрайды.
    24.12. Банктің қосымшасы арқылы мен несие картасын әдеттегідей басқа банктің картасынан толтырамын.
    Ақша бірден картаға түседі, қалдық артады.
    25.12.2023 қосымшада мен 2 939 рубльді өтеу үшін ең төменгі төлем әлі де «жанып тұрғанын» көремін.
    Мен банктің сенім телефонына қоңырау шаламын-оператор маған ақша «пластикке» келді деп жауап береді, ол оларды көреді және олар несие картасын кесте бойынша өтеуге кетеді.
    Менің сұрағыма бұл қандай да бір жолмен жеделдете ала ма – Жауап «Біз жеделдете алмаймыз, бірақ алаңдамаңыз – бәрі бүгін ұйықтап жатыр, кешіктіру болмайды».

    Содан кейін шоу басталды…
    20:30-да 25.12. маған қосымшада карта бойынша 7000 сомасында мерзімі өткен берешек қалыптасқаны және қалдық оны өтеуге есептен шығарылғаны туралы хабарлама келеді.
    +менде 61 күн кешіктірілген (!!!).
    Хабарламаны көргеннен кейін ол дереу сенім телефонына қоңырау шалуға асықты.
    Содан кейін мен бірінші тосынсыйды күттім – дегенмен 8-800 нөмірі Мәскеу уақытымен 03: 00-ден кейін ғана жауап береді, бұл туралы тиісті автоматты жауап бар.

    Келесі күні қоңырау шалыңыз.
    Мен барлық жағдайды түсіндіремін және оператор маған өзінің үйренген сценарийі бойынша: «біз ештеңе білмейміз, ақша басқа банктен аудару процесінде болды – бұл кінәлі»дейді.
    Қосымшадағы карта балансы 24.12-де толықтырылды деген барлық фактілер мен дәлелдер үшін., яғни. банктегі ақша келесі төлемнен 1 күн бұрын болды және Банктің сенім телефоны арқылы (қоңыраулар жазылған) маған «бәрі жақсы болады, алаңдамаңыз» деді оператор сындарлы жауап бермеді.
    Бұл тіпті логикалық болуы мүмкін емес екенін түсіну үшін 61 күн кешіктірілген қосымшаны қалай түсінуге болады деген сұраққа оператор тыныш жауап берді «қосымшада ақаулар болуы мүмкін».
    «Банктің» осындай жауабынан мен қатты таң қалдым. 7000 айыппұл мен 61 кешіктірілген клиентке (қалай есептелгені түсініксіз) жай ғана «бізде қолданбада ақаулар болуы мүмкін – бұл жақсы»деп жауап береді.
    Телефон арқылы ағымдағы жағдай бойынша Банкке шағым түсіруді сұрады.
    Әрі қарай назар аударыңыз-барлық диалогтан кейін оператор маған: «ал сіз бізге кешіктіруді қалай және қашан төлейсіз!?».
    Осындай қызмет пен қарым-қатынастан және даулы жағдайда клиентке көмектесуге деген ұмтылыстан мен тікелей ступорға түстім.
    Мен операторға олардың банкінің клиенті екенімді 2 жылдан астам уақыт бойы түсіндіруге тырыстым және мен 6 банкте қызмет көрсетемін және олардың несиесі тек жеңілдік кезеңі үшін қажет болды және Мен бүгін оны толығымен нөлге жабамын осындай жағдайлардан кейін және Банктің осындай көзқарасы Банктің клиенттерді қолдау қызметкерінің жауабы болды – «егер сіз бүгін ақша салмайсыз-бұл туралы жазба несиелік құжаттамада жасалады және бұл проблемалық қарызды төлеу кезінде ескеріледі»!!!
    Осындай сөздер мен осындай көзқарастардан кейін мұндай Банкке, мүмкін олардың өз клиенттеріне деген құрметі жоқ.
    Ешбір банкте мұндай қатынасты әлі көрген жоқ.

    Мен бәріне осы банктен қашуға кеңес беремін-қызмет жиіркенішті және ерте ме, кеш пе, бұл банк өз клиенттеріне «тосынсыйлар» тастайды.
    Енді мен өзімнің көлеңкелі шешімімді күтемін және заңсыз есептен шығарылған тұрақсыздық айыбын қайтару және несие тарихымды түзету туралы Орталық банкке шағым жазуға тура келетінін түсінемін.

    Артықшылықтары
    • -
    Кемшіліктері
    • Клиенттерге қызмет көрсету
    • Клиенттерді Алдау
    • СУТОЧНО.РУ Даниил Соловей 14 Қараша 2023 в 11:18
      Бағалаңыз жауабы бар 0
      0
      0

      Қайырлы күн!

      Сіздің пікіріңізді оқу өте жақсы. Брондау тәжірибеңізбен бөліскеніңіз үшін рахмет!

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Кредитная карта Универсальная

  • Александр К 1 ай бұрын
    1.5
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Егер сіз қызметті пайдалансаңыз, онда соңғы шара ретінде, брондаудан бас тарту болмайды

    Мен бұл қызметті алғаш рет 2012 жылы қолдануға тырыстым. Әрине, содан кейін қызмет мүлдем басқаша жұмыс істеді, бірақ олар мені тәулігіне 3-тен 3 рет тастады. Мен бұл қызмет туралы есімде жоқ шығармын, егер 22 жылдық оқиғалар болмаса, ол әлдеқашан жоқ деп есептедім. 23 жылы ол Геленджикте апартаменттерді... Бұдан әрі оқып отыру
  • Инна Павленко 4 айлар бұрын
    2.5
    Пікірді бағалаңыз 1
    +1
    0

    Ажырасу

    Қаңтар айында тамыз айында Адлерде тұруға тапсырыс берілді. Екі күннен кейін олар демалысты ауыстыруға байланысты бас тартты. Брондау кезінде олар 20% төлем алды. Күшін жою кезінде 10% қайтарылды. Мұндай айыппұл не үшін қажет????? Тіркелуге бір жылға жуық уақыт қалды!!!!! Бұл таза су алаяқтық. Мен бұл... Бұдан әрі оқып отыру
  • Данила Никифоров 4 айлар бұрын
    4.8
    Пікірді бағалаңыз 1
    0
    1

    Қызметке толығымен риза

    Қазан айында олар Санкт-Петербургтегі достарымен демалып, сіздің қызметіңізді пайдаланды. Қонақ үй іздеуден бастап оны шығаруға дейінгі барлық қызметке риза болды. Біз брондау біздікі болу үшін бір бөлігін төледік. Келгеннен кейін олар нөмірге қалай өту және оны ашу туралы егжей-тегжейлі нұсқауларды... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг -1
0 артықшылықтары и 1 минус
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика Суточно.ру
4.4
395 отзывов
82%18%
Қызмет
89%
Ыңғайлылық
89%
Сапасы
88%
Құны
89%
Карта сайта