Мен әрқашан өз пәтерімді еш қиындықсыз жалға бердім, бірақ содан кейін олар маған Яндекс лизингтен қоңырау шалып, бірлесіп жұмыс істеуді және пәтерімді жалға беруді ұсынды, олар жалға алушыларды іздеп жүргенде қарапайым пәтер үшін сақтандыру және өтемақы сияқты көптеген жағымды жайттарды айтты. Жыл басынан бері мен олармен біргемін міне не болды:
1) бірінші жалға алушы олардан көшіп кетті (олар қашан болатынын білді) және олар шығу күнінен екі апта бұрын жалға алушыларды іздеуді ашпады маған айтқандай, пәтер қарапайым 18 күнде болды, ал Жалға алушы мен айтқан кезде табылды. шарт бойынша маған қарапайым 18 күнді өтеу керек, олар маған қажет емес екенін айтты Шарттың шарты бойынша, мен шартты оқығаннан кейін мен олардың қателескенін түсіндім және бұл шараптан екенін дәлелдеуге тура келді, өйткені олар хабарландыруды уақытында ашпады және жалға алушыны іздей бастады, олар келісіп, өтемақы төлеу формасын толтыруды айтты, Мен хат алмасу скриншоттарын қостым. туралы Консьерж қызметі, сондай-ақ осы жалға алушыдан кейін балконда мұндай қоқыс пен тіпті тамақ қалдықтары қалды, мәселе менеджер жалға алушыдан пәтерді қалай қабылдайды?! Менің пәтерімде жақсы жөндеуден өткен жаңа ғимарат (3 жыл) балконда көгеру пайда болды. Өйткені, сақтандыру бар және сақтандыру да болған жоқ, себебі балкондағы қоқыс үйіндісі емес, Мен бәрін өзім төледім. Біз олар келіскен қарапайым өтемақыға ораламыз, қазір маусым айының соңы мен бұл өтемақыны наурыздан бастап күтемін сізге қалай? Егер сіз өзіңіздің пәтеріңізге мән бермесеңіз және жалдау ақысына мән бермесеңіз, онда Мен сізге бұл қызметті ұсынбаймын, барлық Яндекс қызметтерінің ең нашар тәжірибесі. Қолдау қалай жұмыс істейді сіз оларға жүгінген кезде де қызықты олар жазады:
– аға әріптестерімізге жүгінеміз
Олар 2 Күн жауап бермейді, содан кейін сіз оларға қайта жазасыз және олар сұраудың себебін қайтадан сипаттауды сұрайды, Мен солай мен олармен наурыз айынан бастап шешемін
Артықшылықтары
Сыпайы бірақ пайдасыз қызметкерлер
Кемшіліктері
Барлығы мәтінде
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Яндекс.Аренда
Вера Александрова4 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Барлығы тез жасалды
олар пәтерді бір күнде тауып, жалға алды, бірақ олар оған аз сенді, өйткені бұрын мұндай тәжірибе болмаған. бірақ оларды онлайн режимінде көруге және ешқайда баруға болмайтындықтан, сонымен қатар қосымша арқылы келісім-шарт жасасуға болатындықтан, біз мұны қалай жасағанымыз белгілі болады. нәтиже табиғи... Бұдан әрі оқып отыру
Leon4 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Мен пәтерді еш қиындықсыз және өте тез тапсырдым
Пәтерді жалға беру қызметі тегін, сондықтан мен оны пайдаланбауға ешқандай себеп көрмеймін. Жұмыс жақсы орындалды, егер Мен мұны өзім жасасам, менің иығыма жүктелетін көптеген тапсырмалардан құтылды, және ол қарапайым түрде тез шықты. Мұндай жылдамдықпен пәтер бұрын бас тартпаған.
Лев Аввакумов5 айлар бұрын
5
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Үлкен артықшылығы-риэлторларға төлем жоқ
Мен үшін онлайн және төленуі керек риэлтордың жоқтығы қызметтің негізгі артықшылықтарына айналды. Бұл әдетте көшуге қарағанда әлдеқайда арзан болды, және тұтастай алғанда, тұрғын үйдің үлкен таңдауы болды, Мен қажет емес нәрсені таңдай алдым, бірақ маған ұнады.
Ең нашар тәжірибе
Мен әрқашан өз пәтерімді еш қиындықсыз жалға бердім, бірақ содан кейін олар маған Яндекс лизингтен қоңырау шалып, бірлесіп жұмыс істеуді және пәтерімді жалға беруді ұсынды, олар жалға алушыларды іздеп жүргенде қарапайым пәтер үшін сақтандыру және өтемақы сияқты көптеген жағымды жайттарды айтты. Жыл басынан бері мен олармен біргемін міне не болды:
1) бірінші жалға алушы олардан көшіп кетті (олар қашан болатынын білді) және олар шығу күнінен екі апта бұрын жалға алушыларды іздеуді ашпады маған айтқандай, пәтер қарапайым 18 күнде болды, ал Жалға алушы мен айтқан кезде табылды. шарт бойынша маған қарапайым 18 күнді өтеу керек, олар маған қажет емес екенін айтты Шарттың шарты бойынша, мен шартты оқығаннан кейін мен олардың қателескенін түсіндім және бұл шараптан екенін дәлелдеуге тура келді, өйткені олар хабарландыруды уақытында ашпады және жалға алушыны іздей бастады, олар келісіп, өтемақы төлеу формасын толтыруды айтты, Мен хат алмасу скриншоттарын қостым. туралы Консьерж қызметі, сондай-ақ осы жалға алушыдан кейін балконда мұндай қоқыс пен тіпті тамақ қалдықтары қалды, мәселе менеджер жалға алушыдан пәтерді қалай қабылдайды?! Менің пәтерімде жақсы жөндеуден өткен жаңа ғимарат (3 жыл) балконда көгеру пайда болды. Өйткені, сақтандыру бар және сақтандыру да болған жоқ, себебі балкондағы қоқыс үйіндісі емес, Мен бәрін өзім төледім. Біз олар келіскен қарапайым өтемақыға ораламыз, қазір маусым айының соңы мен бұл өтемақыны наурыздан бастап күтемін сізге қалай? Егер сіз өзіңіздің пәтеріңізге мән бермесеңіз және жалдау ақысына мән бермесеңіз, онда Мен сізге бұл қызметті ұсынбаймын, барлық Яндекс қызметтерінің ең нашар тәжірибесі. Қолдау қалай жұмыс істейді сіз оларға жүгінген кезде де қызықты олар жазады:
– аға әріптестерімізге жүгінеміз
Олар 2 Күн жауап бермейді, содан кейін сіз оларға қайта жазасыз және олар сұраудың себебін қайтадан сипаттауды сұрайды, Мен солай мен олармен наурыз айынан бастап шешемін