• Компания туралы пікір AM.PM
    1
    Отзыв одобрен к публикации Пікірді бағалаңыз 0
    0
    Тауарлар ассортименті
    20%
    Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
    20%
    Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
    20%
    Тауарды қайтару ыңғайлылығы
    20%

    Қызмет көрсету орталығы ретінде орналастырылған

    AM-pm компаниясының кепілдік қызмет көрсету орталығы болып табылмайды. Алдымен оператор кепілдік жағдай дейді, содан кейін орнатушы қоңырау шалып, бағаны нарықтан 3 есе қымбат деп жариялайды.

    Артықшылықтары
    • Жоқ
    Кемшіліктері
    • Алаяқтар

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері AM.PM

  • Татьяна Ковалева 3 жылдар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    жиіркенішті қызмет

    орнатқаннан кейін бес жыл өткен соң, дәретханадағы арматура бұзылып, зауыт оған 10 жыл кепілдік берді. тәулік бойы сервистік қызметте зап бөліктерінің болуы туралы жауап ала алмаймын.
  • Окорков Олег 3 жылдар бұрын
    1.5
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Сатып алушыға деген қорқынышты көзқарас

    Қайырлы күн! 30.01.2022 жылы менде кран ағып, суды сапалы араластыруды тоқтатты, бала жуынып, кенеттен араластырғыштан су ыстық болып, бала күйіп кете жаздады!!! Мен компания менеджерінен 3 өтінімді ресімдедім, олар тіпті сапа саясатын, жабдықты ауыстыру және қызмет көрсету ережелерін білмейді, тек... Бұдан әрі оқып отыру
  • Fred Perry 4 жылдар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0

    Сату тұрғысынан ажырасу жоқ. Бірақ бет-әлпеті айқын...

    Сату тұрғысынан ажырасу жоқ. Бірақ бет-әлпеті айқын бренд болып табылады Қасқыр, барлық жерде неміс бренді ретінде сатылады, іс жүзінде өндіріс өрескел Рязаньдағы бақтардың артында сөйлеу, бұл ең жақсы жағдайда, тіпті Кят.))) Бұл біздің елімізде сәнді ажырасу-шетелдік бренд үшін заң.
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика AM.PM
1.4
7 отзывов
0%100%
Тауарлар ассортименті
23%
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
30%
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
30%
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
30%
Компания рейтингтері
Карта сайта