• Компания туралы пікір AM.PM
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    Тауарлар ассортименті
    20%
    Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
    20%
    Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
    20%
    Тауарды қайтару ыңғайлылығы
    20%

    Біз компанияда өте ыңғайлы позицияны өзіміз жасаймыз

    Біз компанияда өте ыңғайлы позицияны өзіміз жасаймыз, содан кейін біз қызметті өз пайдасына жасаймыз және әрине, біз өз пайдасына жұмыс істейміз, бұл тәуелсіз сараптама – мұрын москиті нақтыламайды – кейбіреулері шатастырады, ал басқалары олардың некесін жабады және бәрі жабық. AM RM шын мәнінде Экстра Мастер ЖШҚ екенін қарапайым адам қайдан біледі? Әрине, компанияның некені мойындауы қаншалықты тиімсіз, олар барлық қол жетімді құралдармен сатып алушыға кінәні жүктейді. сонымен қатар, бұл қызмет көрсетуден ешкім келмейді және айтпайды-біз оны өзіміз жасаймыз және өнімнің 100% сапасына кепілдік бере аламыз, басымызды кесуге береміз, бұл біздің некеміз емес, сіздің кінәңіз, сараптама жүргізгіңіз келеді спектрлік талдау және т. б. жақында маған осындай маман келді, ол sensation ваннасын көргеннен кейін қажет деп таппады өз пікірін қалдыру туралы шағым бойынша (мен оны есіктің алдында Ұстадым, ол менің сөзімде өзінің сараптамалық бағасын сипаттаған кезде және сараптама үшін ол тек телефоны мен қолын қолданған, шамасы, оларға арнайы сенсорлар салынған, тексеру актісін жасауға мәжбүр еткен), және қазір бұл мүмкін/ бар екендігі анықталды. бұл мүмкіндіктер т.к. аккредиттелген сервистік қызметтің өкілі ғана емес, сонымен қатар өндірушінің өкілі, яғни.кәсіби жұмыс-сараптама жүргізуге арналған барлық құралдарға ие, өйткені шағым өте маңызды болды – 3 күн қолданғаннан кейін ваннада 10 рубль монетасы бар дақ пайда болды. ішінде микрокректер бар және акрилдің түсі өзгертілген. Ал енді АМ РМ-ның «ғажайып» өнімдерінен ләззат алудың орнына мен кемелер арқылы шағыммен жүгіруге мәжбүрмін.

Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері AM.PM

  • Анонимді пайдаланушы 11 айлар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Қызмет көрсету орталығы ретінде орналастырылған

    AM-pm компаниясының кепілдік қызмет көрсету орталығы болып табылмайды. Алдымен оператор кепілдік жағдай дейді, содан кейін орнатушы қоңырау шалып, бағаны нарықтан 3 есе қымбат деп жариялайды.
  • Татьяна Ковалева 2 жылдар бұрын
    1
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    жиіркенішті қызмет

    орнатқаннан кейін бес жыл өткен соң, дәретханадағы арматура бұзылып, зауыт оған 10 жыл кепілдік берді. тәулік бойы сервистік қызметте зап бөліктерінің болуы туралы жауап ала алмаймын.
  • Окорков Олег 2 жылдар бұрын
    1.5
    Пікірді бағалаңыз 0
    0
    0

    Сатып алушыға деген қорқынышты көзқарас

    Қайырлы күн! 30.01.2022 жылы менде кран ағып, суды сапалы араластыруды тоқтатты, бала жуынып, кенеттен араластырғыштан су ыстық болып, бала күйіп кете жаздады!!! Мен компания менеджерінен 3 өтінімді ресімдедім, олар тіпті сапа саясатын, жабдықты ауыстыру және қызмет көрсету ережелерін білмейді, тек... Бұдан әрі оқып отыру
Пікірлер 1 • Шағымды 0
Рейтинг 0
0 артықшылықтары и 0 кемшіліктері
Компания туралы пікірлер бойынша Статистика AM.PM
1.4
7 отзывов
0%100%
Тауарлар ассортименті
23%
Тапсырысты рәсімдеудің ыңғайлылығы
30%
Дүкен жеткізу қызметінің жұмысы
30%
Тауарды қайтару ыңғайлылығы
30%
Компания рейтингтері
Карта сайта