-
-
Официальный представитель ООО "НЭС" Ivan Ciubatii 15 Мамыр 2019 в 18:59Бағалаңыз жауабы бар 000
Сәлеметсіз Бе, Иван! Пікіріңіз үшін рахмет!
Сіздің банкке жүгінуге дайын құжаттар Сізге 12 сәуірде жіберілді. 2019 жылғы 15 мамырдағы жағдай бойынша сіз ешқашан банкке хабарласпадыңыз. Біз банкке жүгінуді кейінге қалдыру арқылы сізді жинаған адамдарға сенудің мағынасы жоқ деп талап етеміз.
1. Біз жасаған барлық нәрсе басынан бастап айтылды. Шартта біздің барлық әрекеттеріміз қадам бойынша жазылған. Жұмысты бастамас бұрын біз ауызша да, хатта да Шартпен мұқият танысуды сұрадық.
2. Неліктен біз осындай жұмыс стратегиясын таңдадық деп сұрадыңыз, біз сізге жазбаша да, ауызша да нақты жауап бердік. Бірнеше маман сізге бірдей сөздерді әртүрлі сөздермен түсіндірді. Біз қайталаймыз:
– Біз әрқашан шарт бойынша брокердің не істеуі керек екеніне сүйенеміз.
– Сіздің жағдайда басқа ештеңе жасау мүмкін емес.
– Шарт бойынша сіздің брокеріңіз платформаның қаржылық нәтижелері мен техникалық ақаулары үшін жауапкершілікті өзінен алып тастайды.
Пайдаланушы келісімін Өзіңіз қараңыз, сонда сұрақтар жойылады.
– Біздің міндетіміз-Сіздің брокеріңізді «ұстап алу». Сіздің «талдаушыңыздың» уәделерінен емес, келісімшарт бойынша Сізге сапасыз қызмет көрсетудің басқа растамалары жоқ.3. Банктегі бірде-бір маман Сіздің «сауда-саттықтың» егжей-тегжейін түсінбейтінін тағы да хабарлаймыз, әсіресе оның сапасын келісімшартқа сүйене отырып бағалау мүмкін емес.
4. Біз сіздің банкке мүмкіндігінше тезірек баруыңызды талап етеміз, өйткені бұл өте маңызды. Брокер сіздің ақшаңыз қайда кеткен банктегі шотты қай уақытта жабатынын ешкім білмейді.
5. Жеке деректерді ашпай-ақ жоғалту тарихының кейбір мәліметтерін ашуға рұқсат сұраймыз. Сіздің жағдайыңыздың мысалын қолдана отырып, осы сайтқа кез-келген келушіге барлық қабылданған әрекеттер қажет және негізделген екендігі және банкке жүгінуді кейінге қалдыру арқылы ақшаны қайтару мүмкіндігін жіберіп алғаныңыз анық болады.
-
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері НЭС
- Алексей ИП 4 айлар бұрын4.8Пікірді бағалаңыз 000
Барлығы қайтарылды
Мен фитнес-залға жазылымды төледім, бірақ оны жабу мүмкін болмады. 12000 рубльді қайтаруға көмектескеніңіз үшін NES-ке рахмет! Процесс ұзақ болды, бірақ нәтиже оған тұрарлық болды. Енді мен дәл осындай нәрсе қайталанса, кімге жүгіну керектігін білемін - Valentina j 5 айлар бұрын5Пікірді бағалаңыз 1+10
Барлық соманы қайтара алдық
Өзі үшін күтпеген жерден, онлайн курстарда алаяқтыққа тап болды. Мен 50 мың төледім, содан кейін мені алдағанын түсіндім. Ақшаны қайтара алғаныңыз үшін NES-ке рахмет, бірақ бәрі үмітсіз болып көрінді. - Sasha hha 5 айлар бұрын5Пікірді бағалаңыз 1+10
лотерея билетіне "таратылды"
Мені миллион рубль жүлдесі бар лотерея билетіне "орналастырды". Нәтижесінде мен 20 000 рубль бердім, бірақ мен жүлдені күткен жоқпын. NES LLC-ге жүгінді, олар тез арада зарядтау туралы құжаттарды рәсімдеді, мен ақшамды қайтарып алдым! Жігіттер өте керемет, олар мені үлкен шығындардан құтқарды
Компанияның жұмыс әдістерінің кейбір күмәнді ерекшеліктері туралы...
Компанияның жұмыс әдістерінің кейбір күмәнді ерекшеліктері туралы …
Клиенттің атынан хат алмасу жаңадан құрылған пошта жәшігінен жүргізіледі. Клиенттің бұрынғы пошта жәшігі туралы хабарланды ол жоғалып кетті. Бұл «брокердің өз клиенттеріне уәде етілген қызмет көрсетуге ұмтылмайтындығына көз жеткізу»үшін жасалады. Сондай-ақ, «бастапқыда бәрін қажет етіп жасау», «жедел жауап беру» және «клиенттің ісіне қатысты ең көп қиындықтарды қабылдау».
Мұның бәрі компанияға толық сенім артқан жағдайда және Клиенттің келісімімен ақталуы мүмкін. Бірақ мен мұның бәрін тек опосльден білдім.
Сонымен қатар, бастапқыда маған «зарядтау» құжаттарын дұрыс рәсімдеуге көмектесу үшін ғана жүгінді, бірақ бәрі мен үшін емес.
Жіберілген құжаттарда көптеген күдікті қателер анықталды: аты-жөні дұрыс емес, транзакциялардың бірі дұрыс сипатталмаған, кейбір (менің емес) банк картасының нөмірі, Басқа төлем жүйесі үшін дау коды көрсетілген … Сондай-ақ, брокерге жіберілген хатқа қатысты үлкен күдік туындайды, оның барлық мазмұны тіркелген файлдарда, ал алушы қандай да бір себептермен бастапқы «скриншотта» жасырылған …
Сұрақ бойынша пошта жәшігі менің пайдалануыма қашан беріледі? өйткені «брокер өз клиенттеріне уәде етілген қызметті беруге тырыспайды» – олар қазірдің өзінде сенімді болды, бірақ мен өзім қателіктерсіз жауап беруге мүдделімін! компанияның ережелеріне байланысты мұны істеу мүмкін емес деген жауап келді …
Міне, осындай жағдай орын алды … ақша төленді және компанияның қызметтерін пайдалану өте қауіпті болып көрінеді. Менің ойымша, олар банкке құжаттарды мүмкіндігінше осындай сапада ұсынады …