Agoda-халықаралық платформаның серіктесі болып табылатын бүкіл әлем...
Agoda-халықаралық платформаның серіктесі болып табылатын бүкіл әлем бойынша танымал қонақүйлерді брондау қызметі Booking.com. барлық уақытта компания желіде көптеген түрлі шолулар алды және платформаның сенімділігі туралы шамамен қорытынды жасауға мүмкіндік беретін белгілі бір рейтингке ие. Карантиндік жағдайларға дейін Agoda туралы жағымсыз түрде аз жазылды-негізінен пайдаланушылар қызметтің ыңғайлылығын, ұсынылған нұсқалардың санын, төмен комиссияларды және толық сүйемелдеуді атап өтіп, оң пікірлер қалдырды. Алайда, карантиндік шаралар енгізілгеннен кейін клиенттер платформаға жаппай шағымдана бастады және Agoda рейтингі 2019 жылдың аяғымен салыстырғанда айтарлықтай төмендеді. Пайдаланушылардың пікірінше, қызмет ақылы брондау үшін қаражатты қайтарудан бас тартады, тіпті егер екінші Тарап келген жерінде қоныстанудан бас тартса да. Платформада сақтандыру және ақысыз бас тарту қызметі бар, бірақ қолдау операторлары хат алмасуды кешіктіруге тырысады және ақшаны қайтарудан бас тарту үшін қолдан келгеннің бәрін жасайды. Айтыңызшы, сізде Agoda-да брондау тәжірибесі болды ма? Олай болса, сіз басқа комментаторлардың пікірімен келісесіз бе? Сіз осындай проблемаға тап болдыңыз ба?
Компания туралы шынайы адамдардың шынайы пікірлері Agoda
Lara Halo9 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Мен ешкімге кеңес бермеймін!!!
Олар қонақүйді алдады, қоныстанбады, ақшаны өздеріне алды!! Пхукет.
Елена Комиссарова9 айлар бұрын
1
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Агода брондау үшін ақшаны қайтармайды! Осы сингапурлық компаниямен абай болыңыз
Мен 19 ақпанда Аланиядағы пәтерлерге тапсырыс бердім, ақпарат жоқ немесе жоқ. Бос емес болып шықты. Картадан ақша есептен шығарылды. Келесі күні олар хабарлама жіберді пәтерлер бос емес. Ақшаны 30 жұмыс күні ішінде қайтарамыз! 27 Наурыз келді-зират Банктің түрік картасынан есептен шығарылған соманың... Бұдан әрі оқып отыру
Сергей Борисов10 айлар бұрын
4
Пікірді бағалаңыз0
0
0
Нюанс бар
Шетелдегі қонақүйлер әйелімен бірнеше рет брондалған, бәрі жақсы, біз брондау расталды. Бірақ нюанс бар, мысалы, сіз балконмен бөлмені брондайсыз, бірақ олар сізге онсыз береді. Немесе жақсартылған брондаңыз және әдеттегіге қоныстаныңыз. Және барлық жерде!
Менің ойымша, мәселе қызметтің артында тұр... Бұдан әрі оқып отыру
Agoda-халықаралық платформаның серіктесі болып табылатын бүкіл әлем...
Agoda-халықаралық платформаның серіктесі болып табылатын бүкіл әлем бойынша танымал қонақүйлерді брондау қызметі Booking.com. барлық уақытта компания желіде көптеген түрлі шолулар алды және платформаның сенімділігі туралы шамамен қорытынды жасауға мүмкіндік беретін белгілі бір рейтингке ие. Карантиндік жағдайларға дейін Agoda туралы жағымсыз түрде аз жазылды-негізінен пайдаланушылар қызметтің ыңғайлылығын, ұсынылған нұсқалардың санын, төмен комиссияларды және толық сүйемелдеуді атап өтіп, оң пікірлер қалдырды. Алайда, карантиндік шаралар енгізілгеннен кейін клиенттер платформаға жаппай шағымдана бастады және Agoda рейтингі 2019 жылдың аяғымен салыстырғанда айтарлықтай төмендеді. Пайдаланушылардың пікірінше, қызмет ақылы брондау үшін қаражатты қайтарудан бас тартады, тіпті егер екінші Тарап келген жерінде қоныстанудан бас тартса да. Платформада сақтандыру және ақысыз бас тарту қызметі бар, бірақ қолдау операторлары хат алмасуды кешіктіруге тырысады және ақшаны қайтарудан бас тарту үшін қолдан келгеннің бәрін жасайды. Айтыңызшы, сізде Agoda-да брондау тәжірибесі болды ма? Олай болса, сіз басқа комментаторлардың пікірімен келісесіз бе? Сіз осындай проблемаға тап болдыңыз ба?