Жарнамалық кодтар-бұл не, оны қайдан алуға болады және оны қалай пайдалануға болады?

30 Қаңтар 2021 9 Қазан 2023

Жарнамалық код-бұл тауарларды немесе қызметтерді сатып алу кезінде шығындарды үнемдеу тәсілі, көбінесе интернет-дүкендерде, бірақ офлайн дүкендерде де жарнамалық кодтар бар. Көптеген жарнамалық кодтар бар, олар функционалдығы мен тиімділігі жағынан ерекшеленеді, және олардың көмегімен үнемдеу және кез-келген алаяқтыққа жол бермеу үшін Сіз олармен жақынырақ танысуыңыз керек.

Промокод дегеніміз не?

Жарнамалық код (сурет. 1) (promo code) – қысқа немесе ұзын, күрделі немесе онша емес таңбалар (сандар мен әріптер) жиынтығы, ол тауарды немесе қызметті неғұрлым тиімді шарттармен сатып алуға мүмкіндік береді. Тарихтағы алғашқы промокодты 1887 жылы Coca-Cola негізін қалаушы Айза Кендлер ойлап тапты, дегенмен промокодтардың аналогтары бүкіл адамзат тарихында болған.

Promo code шолулары

Сурет. 1

Жарнамалық кодты сатып алушы белсендіреді және егер комбинация дұрыс болса, Сатып алушы тауарды немесе қызметті жеңілдікпен, сыйлықпен, тегін жеткізіліммен немесе сатушыдан басқа жағымды комплимент алады. Сатушының промокодтарына адал көзқараспен Промокодтар оған да, сатып алушыларға да тиімді, өйткені сатып алушы тауарды немесе қызметті арзанырақ алады, ал сатушы белсенді сатып алушылар, ескі және жаңа, сатылымның өсуі, орташа чектің өсуі. Көбінесе жарнамалық кодтар акциялармен, жеңілдіктермен, бонустық бағдарламалармен біріктіріліп, сатып алуды одан да тиімді етеді, ал сатып алушылар одан да белсенді болады.

Жарнамалық кодтар ақысыз, онлайн режимінде, кез – келген тауарға-сандық және тұрмыстық техникаға, косметикаға, кітаптарға, тағамға, киімге, зергерлік бұйымдарға, компьютерлік ойындарға қолданылады; және кез – келген немесе кез-келген қызмет түріне-спорттық жаттығулар, билет сатып алу, брондау, спа және тіпті банктер несиелік мекемелер кейде несие мөлшерлемесін төмендететін жарнамалық кодтарды ұсынады. Жарнамалық кодтар жарамдылық мерзімімен шектеледі, олар бірнеше сағат, күн, ай, сирек – ұзағырақ жұмыс істей алады. Егер промокод белгіленген мерзімде іске қосылмаса, ол өшіріледі, жарамсыз болады.

Жарнамалық кодтар тек стандартты бағамен ғана емес, сонымен қатар жеңілдікпен сатылатын тауарларға да әсер етуі мүмкін. Осылайша, дүкендер қолайлы бағамен сатылмаған тауарлардан құтылады. Бұл жаман тауарлар дегенді білдірмейді. Бұл қазіргі уақытта талап етілмеген, сәнден шыққан немесе маусымдық тауарлар болуы мүмкін. Және, әрине, промокодтардың саны, тапсырыстағы тауарлардың минималды немесе максималды сомасы және т.б. шектеулері бар, бұл промокодты ұсыну шарттарында көрсетілуі керек. Жарнамалық кодтың қалай көрінетінін тізімнен таңдау арқылы көруге болады.

Промокодтар қандай?

Промокодтардың түрлері мен түрлері шексіз. Әрбір сатушы бұл бағытта шектеусіз қиялдай алады, дегенмен, жиі кездесетін промокодтардың бірқатар түрлері бар.

Бүкіл тапсырыс бойынша жеңілдік

Промокодтардың ең көп таралған түрі-бұл белгіленген сомаға немесе бағаның пайызына тапсырыс құнын төмендету, бірақ көбінесе сатып алушы тауарды немесе қызметті белгілі бір мөлшерде және кейде белгілі бір мөлшерде сатып алуы керек. Мысалы, шартты түрде, мұндай жарнамалық кодтың сипаттамасында сатып алушы тауарларға 1000 рубльге тапсырыс бергенде 100 рубльге жеңілдік ала алады делінген. Немесе жарнамалық кодты іске қосқан сатып алушы 10% жеңілдікпен немесе 2 немесе одан да көп тауарларды сатып алу кезінде 20% жеңілдікпен немесе 5 мың рубль сомасына тауарларға 20% жеңілдік алуға құқылы.

Жарнамалық код-ақшаны қайтару

Ақшаны қайтару-бұл тауарды немесе қызметті сатып алуға жұмсалған ақшаның бір бөлігін қайтару. Промокод ақшаны қайтару рөлін атқара алады, келесі жолы сатып алу кезінде пайдалануға болатын ақша қаражаттары немесе бонустар түрінде қайтаруды қамтамасыз етеді. Мұндай промокодтарды ұсынған кезде сомасы көрсетіледі кэшбэк мөлшері, көбінесе бұл «5% сатып алу сомасынан кэшбэк»сияқты көрінеді. Сонымен қатар, адалдық бағдарламасына қатысқаны үшін, сатып алушылар ретінде таныстарды тартқаны үшін және басқа да көптеген нұсқалар үшін қайтару қолданылады.

Жарнамалық кодтар-сыйлықтар

Өте кең таралған нұсқа-сатып алуға арналған сыйлықтардың жарнамалық кодтары. Бұл белгілі бір сатып алуға сыйлық немесе белгілі бір шарттарда кез келген сатып алуға белгілі бір сыйлық болуы мүмкін. Сыйлық тауар немесе қызмет болуы мүмкін – гамбургерге арналған ойыншық, басқа кітапқа арналған кітап немесе белгілі бір өнімді сатып алу кезінде белгілі бір тізімнен таңдауға болатын сыйлық, көзілдірік сатып алу кезінде көруді өлшеу – спектр сыйлық іс жүзінде шексіз.

Промокод-жеткізу

Тегін жеткізілімге арналған промо-код өте танымал, дегенмен қазір онлайн-дүкендер жеткізуді ұйымдастырады. Бірақ жеткізу промо-кодтары әлі де ұсынылады. Көбінесе, белгілі бір сомаға тауарларды сатып алу кезінде жеткізу ұсынылады. Жарнамалық код жеткізу қызметін стандартты жағдайға қарағанда аз мөлшерде белсендіреді. Жеткізілімге жеткізілетін тауарға жеңілдік ұсынылуы мүмкін. Сондай-ақ, бірінші тапсырыс бойынша жеткізу тегін болуы мүмкін.

«Тапшылыққа»арналған Промокодтар

Промокодтар шектеулі ассортименттегі тауарларға немесе бір танымал брендтің тауарларына немесе белгілі бір маусымда сұранысқа ие тауарларға, шектеулі сериялы тауарларға, жаңа коллекциядағы тауарларға (киім) және т.б. ұсынылуы мүмкін. Бұл, мысалы, белгілі бір брендтің немесе түрдің цифрлық технологиясына 20% жеңілдік немесе жазғы сатылымнан және ұқсас жарнамалардан 50% жеңілдік сияқты көрінуі мүмкін.

Нақты тауарға/қызметке арналған Промокодтар

Бұл промокодтармен бәрі қарапайым – олар бір өнімге ұсынылады (сурет. 2) немесе белгілі бір қызмет: белгілі бір брендтің смартфондары, белгілі бір брендтің аяқ киімі және т.б.

Тапшылыққа арналған Promocode

Сурет. 2

Кейінге қалдырылған код

Жарнамалық кодтар сатып алынған затқа емес, дүкеннен кейінгі сатып алуларға жеңілдіктер бере алады. Немесе, опция ретінде, жеңілдік тапсырыстағы барлық тауарларға емес, 2-ші және одан кейінгі тауарларға берілуі мүмкін. Сондай-ақ, жарнамалық код тапсырыс бойынша ең қымбат өнімді жеңілдікпен сатып алуға мүмкіндік береді.

Жеке жарнамалық код

Көптеген жағдайларда промо-кодтар Барлығына арналған. Бірақ белгілі бір пайдаланушыға бағытталған бір кодтар бар. Мысалы, егер пайдаланушы ақпараттық бюллетеньге жазылса, олар жарнамалық кодты сыйлық ретінде ала алады. Немесе бұл сатып алушының туған күніне арналған сыйлықтың жарнамалық коды болуы мүмкін.

Жарнамалық кодтарды қалай пайдалануға болады?

Электрондық дүкенде жарнамалық кодты алған жағдайда оны пайдалану өте оңай. Әдетте, бұл үшін Сіз әдеттегідей себетке өнімді қосуыңыз керек. Сыйға тартылған жарнамалық кодты көшіріңіз, содан кейін оны сатып алу кезінде тиісті өріске енгізіп, жеңілдік, сыйлық, қызмет немесе басқа бонус алыңыз. Бірақ, жарнамалық код оны дүкен операторы тексергеннен кейін іске қосылады. Көбінесе жарнамалық кодты іске қосу үшін дүкеннің веб-сайтында тіркелу қажет.

Сондай-ақ, интернет-дүкенде кейбір жеке деректерді ұсыну талап етілуі мүмкін. Бірақ көп жағдайда промо-код артық манипуляциясыз, бірден әрекет етеді. Жарнамалық кодты пайдаланудың тым күрделі ережелері ескертуі керек. Жарнамалық кодты кейде себетке емес, дүкен веб-сайтының басты бетіне немесе арнайы бөлінген бетке тіркеу қажет. Бірақ егер сіз жарнамалық кодты пайдалану орнын таба алмасаңыз немесе оны пайдалану схемасы күрделі болса, онда дүкеннің қолдауына жүгінген дұрыс.

Промокодтардың көздері

Жарнамалық кодтарды қайдан алуға болатынын толығырақ қарастырайық.

Дүкен сайттары

Жарнамалық кодты 100% ықтималдықпен кез-келген интернет-дүкеннің веб-сайтынан табуға болады (сурет. 3). Олар тікелей басты бетте ұсынылуы мүмкін және олардың жанынан өту нәтиже бермейді. Егер олар жоқ болса, Сіз «акциялар», «жеңілдіктер», «сатылымдар» немесе ұқсас беттерден іздей аласыз. Кейбір дүкендердің сайттарында тіркелу кезінде жаңа пайдаланушының электрондық мекен-жайына жарнамалық код жіберіледі. Шын мәнінде, әрбір Интернет пайдаланушысының e-mail — бұл сандық із, оны әлемдік желіден алып тастау мүмкін емес. Ол барлық дерлік және онлайн-дүкендерде де қол жетімді. Сондықтан сіз промо-кодты күтпеген жерден ала аласыз. Көбінесе мұндай ұсыныстар спамға түседі. Әрине, спам-фолдерден кейбір сілтемелерге өту өте ұсынылмайды.

Дүкендердің жарнамалық кодтары

Сурет. 3

Промокодтарды тек өз бастамасымен дәлелденген көздерден алу керек-оң беделі бар дүкендерде тіркелу немесе тіркелу қажет болмаса, тарату үшін мекен-жайыңызды көрсету. Мұндағы жалғыз мәселе-онлайн платформалар өте көп, таңдау қиын болуы мүмкін. Сіз көптеген дүкендерде тіркеліп, жарнамалық кодтарды тыныш күте аласыз. Ерте ме, кеш пе, қандай да бір оқиғаға байланысты жарнамалық кодтар пошта жәшігіне түседі. Дүкен жаңалықтарының мекен – жайына жазылу арқылы жарнамалық кодты алу процесін мүмкіндігінше жеңілдетуге болады-жарнамалық кодтар ғана емес, сонымен қатар басқа да пайдалы жаңалықтар болуы мүмкін: сатылымдар, акциялар және т.б. туралы хабарландырулар.

Әлеуметтік медиа

Дүкендер Facebook, ВКонтакте, Instagram, Twitter және Одноклассники сияқты әлеуметтік желілер арқылы белсенді түрде насихатталуда. Егер сіз дүкен бетіне немесе тобына жазылсаңыз, барлық жерде жарнамалық кодты ала аласыз. Әлеуметтік желілерде шектеулі Промокодтар ұсынылуы мүмкін – уақыт бойынша және саны бойынша немесе ұтыс ойыны түрінде. Сондықтан, егер сіз жарнамалық кодты алғыңыз келсе, тіркелгілеріңізді жиі тексеріп отырғаныңыз жөн. Танымал YouTube блогерлері брендтермен жиі жұмыс істейді және брендтік дүкендерде эксклюзивті жарнамалық кодтарды ұсына алады. Сондықтан, егер блогер және оның белсенділігі теріс эмоциялардың көптігін тудырмаса, онда сіз оның аккаунтындағы жарнамалық кодтарды қадағалай аласыз. Бұл үлкен жеңілдікпен өте жақсы ұсыныс болуы мүмкін. Бірақ youtubers промокодтардың ең бай көзі емес және олардың дүкендерін таңдау шектеулі.

Кейбір пайдаланушылар үшін жарнамалық кодтарды іздеу қазірдің өзінде хоббиге айналды. Мұндай онлайн-дүкендер тақырыптық форумдарға қатысады және бір-бірімен жарнамалық кодтармен бөліседі. Қазір мұндай платформаны Telegram-да табу оңай, бірақ сіз шынымен тиімді және өзекті жарнамалық кодтары бар интернет көзін анықтау үшін бүкіл зерттеу жұмыстарын жүргізуіңіз керек. Бірақ егер пайдаланушы мұны істей алса, онда ол промокодтардың тұрақты ағынын қамтамасыз ете алады. Айтпақшы, жарнамалық кодты кез-келген жолмен алғаннан кейін оны бірден іске қоспаңыз. Оның пайдалылығын тексеруге, басқа платформалардағы Жеңілдіктерсіз бағамен салыстыруға әрқашан уақыт бар. Бұл әсіресе жаңадан тіркелген пайдаланушыларға арналған промокодтарға қатысты. Сайып келгенде, дүкендерге жарнамалау үшін жарнамалық кодтар қажет, ал клиенттерге сыйлықтар беру үшін емес. Сонымен, жарнамалық кодты алудың ең оңай жолы-Google іздеу жүйесіне немесе Яндекске «жарнамалық кодтар»сөзін енгізу. Осылайша олар жарнамалық кодтардың агрегатор сайттарына түседі.

Промокод агрегаторы сайттары

Тегін жарнамалық кодты мамандандырылған агрегатор сайтында алуға болады, онда дүкеншілерге арналған өзекті ұсыныстар жиналады және жарияланады. Мұндай сайттарда үнемі жаңартылып отыратын, тауарлар мен қызметтерге арналған интернет-дүкендердің көптеген өзекті жарнамалық кодтары ұсынылған. Сондай-ақ, сайттарда жеңілдіктер, акциялар, сатылымдар, кеңестер және т.б. туралы көптеген пайдалы ақпарат бар. Арнайы жарнамалық кодтар шоғырланған сайттар көп емес. Нарықтың негізгі үлесін агрегаторлар алады, онда сатып алуларға үнемдеудің барлық мүмкін нұсқалары ұсынылған – жеңілдіктер, бонустар, купондар және жарнамалық кодтар, олар көбінесе сайт функционалдығының негізгі бөлігін алмайды.

«Промокод»

«Промокод» (www.promkod.ru) (сурет. 4) – бұл әртүрлі дүкендердің әртүрлі санаттары бойынша промокодтарды ұсынатын ең ірі промокод агрегаторларының бірі. Жарнамалық кодты 3630-дан, санаттар бойынша немесе іздеу жолағынан іздеуге болады. Сайтта жарнамалық кодты пайдалану туралы нұсқаулық бар. Сайтта алынған жарнамалық кодты бөлісуге болады. Толық функционалдылыққа қол жеткізу үшін Сайтта тіркелу керек. Сіз Facebook және Вконтакте арқылы тіркеле аласыз. Сондай-ақ сайтта жарнамалық кодтарды қалай дұрыс пайдалану керектігі туралы блог пен мақалалар, акциялар мен сатылымдар туралы хабарландырулар, дүкен рейтингтері және жеңілдік дүкендерінің тізімі бар.

promkod.ru Пікірлер

Сурет. 4

«Промокод1»

Промокодтардың ірі көзі, «Промокод1» сайты (https://promokod1.ru/) жеңілдетілген интерфейсі бар. Бөлімдерден тек блог, дүкен бөлімі және сәлемдемелерді қадағалау бар. Санат бойынша іздеу сайттың төменгі жағында орналасқан, ал негізгі іздеу функциясы-бұл сұраныстың іздеу жолағы, оны пайдалану қиынға соғады, өйткені қай сұранысты енгізу керектігі белгісіз. Сондай-ақ, 27 қаңтарда тізімде 87 болған танымал дүкендерге басылатын графикалық сілтемелер бар, сонымен қатар танымал брендтерге сілтемелер бөлімі бар. Бірінші бетте тікелей жарнамалық кодтар мен купондар бар. Бірақ аз мөлшерде. Сайтта сіз сайттағы сүзгілер бойынша жарнамалық кодтардың бағытын таңдағаннан кейін «сүйікті дүкеннен» Ақпараттық бюллетеньге жазыла аласыз.

«Промокод»

«Промокод» (https://promokodus.com/) – Промокодтар мен купондардың ең танымал агрегаторларының бірі. Рунетте ол промокодтарды іздеуде бірінші орын алады. Сервисте промокодтарды алу үшін тіркелу талап етілмейді, оларға e-mail немесе Telegram және Вконтакте деректерін көрсету арқылы жазылуға болады. Промокодтарды іздеу сайттар көрсетілген бөлімдер бойынша – санаттар бойынша немесе Алфавит бойынша жүзеге асырылады.

Сайттарды іздеу арқылы да іздеуге болады. Танымал дүкендердің ұсыныстарына арналған арнайы бөлім бар және жаңа промокод жеткізушілеріне арналған бөлім бар. Ең өзекті жарнамалық кодтар сайттың бірінші бетінде тікелей орналастырылған. Сіз қызметтің егжей-тегжейлі сүзгісін пайдаланып жарнамалық кодты таба аласыз немесе e-mail-де «құпия» жарнамалық кодты ала аласыз. Көптеген ұқсас қызметтерден айырмашылығы, сайт жарнамалық кодтар туралы егжей-тегжейлі ақпаратты көрсетеді және «бұл қалай жұмыс істейді»пайдалы бөлімі бар.

Promokodi.net

Promokodi.net (https://promokodi.net) – 27 қаңтарда 4961 дүкені бар жеңілдік сайты. Жарнамалық кодтарды іздеу дүкендер арқылы жүзеге асырылады. Сайтта әлемдегі ең ірі брендтердің дүкендерінің тізімі берілген. Дүкенді сайттағы іздеу жолағы арқылы іздеуге болады немесе «Қытай дүкендері», «Электроника», «кітаптар», «тамақ пен сусын» және басқа да көптеген санаттарды таңдауға болады. Дүкендерді алфавиттік тізім бойынша көрсететін бөлімге өту мүмкіндігі бар.

Айтпақшы, сайт Жеңілдіктерді іздеу үшін Chrome кеңейтімін ұсынады. Сайтта E-mail, Facebook, Вконтакте әлеуметтік желілері, Яндекс және Майль аккаунттары арқылы тіркелуге болады.ру. Жеке бөлімдерде ақшаны қайтару және кибер дүйсенбі мүмкіндіктері бар, Aliexpress онлайн-дүкенінің сайтында және одан сатып алу ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, сайтта клиенттерге пайдалы ақпарат беретін блог бар.

Promokodex.ru

Promokodex.ru (https://www.promokodex.ru) (сурет. 5) – промокодтардың үлкен көзі және осы бағыттағы ең көп кіретін сайттардың бірі. Сайтта тек 3 бөлім бар:» дүкендер»,» Санаттар «және»таңдаулылар». Сайттың төменгі жағында жеңілдік дүкендерінің тізімі және санат бойынша жеңілдіктердің үлкен таңдауы бар. Іздеу жолында жарнамалық кодтар да дүкен арқылы ізделеді. Қазіргі уақытта ең өзекті болып табылатын «ұсынылған Промокодтар» бөлек ұсынылған. Сондай-ақ, күннің ең жақсы жеңілдіктері мен жаңа жарнамалық кодтар бөлек шығарылды. Жаңалықтар бөлімі сонымен қатар жаңа жеңілдіктер, акциялар мен сатылымдар туралы ақпаратқа назар аударады. Сайтта жарнамалық кодтар дегеніміз не, оларды қалай пайдалану керек және сайт қалай жұмыс істейтіні туралы ақпарат орналастырылған.

promokodex.ru Пікірлер

Сурет. 5

Biglion

Biglion (https://www.biglion.ru/) – купондар, жеңілдіктер және акциялар туралы ақпарат жинайтын агрегатор. Промокодтар үшін бөлек бөлім жоқ, бірақ егер сіз іздеу жолына «Промокодтар» енгізсеңіз, санаттар бойынша көптеген ұсыныстар таба аласыз. Сондай-ақ, санаттардың ашылмалы мәзірінен жарнамалық код ұсыныстарын көруге болады. Ал, санатқа көшу кезінде жарнамалық кодтарды дүкендер тікелей ұсынады. Сайттың жоғарғы жағында e-mail енгізілгеннен кейін жарнамалық кодтар мен құпия акцияларға қол жеткізуге уәде беретін «қосылу» мүмкіндігі бар. Бірақ функционалдылыққа осылай қосылу мүмкін болмады. Биглионда тіркелу e-mail немесе ВКонтакте, Facebook, Одноклассники, Google, Менің әлемім аккаунты арқылы мүмкін болады Mail.ru. сондай-ақ сайтта biglion.ru пайдалы сауда кеңестері бар блог пен мақалалар бар.

Groupon

Groupon (https://www.groupon.com/) – қарапайым адамдар арасында жеңілдіктер алмасу үшін американдық әлеуметтік желіден шыққан ҚЫЗМЕТ. 2016 жылға дейін Групон Ресейде тікелей болған, бірақ қазір тек басқа елдерде қол жетімді, дегенмен бұл сайттан жарнамалық кодтарды пайдалану мүмкін емес дегенді білдірмейді – олар «дос» сайты арқылы қол жетімді (https://www.frendi.ru/). сайтта сіз акциялардың ақпараттық бюллетеніне бірден жазыла аласыз және поштаға ең тиімді ұсыныстарды ала аласыз.

Сайтта көптеген басқа ұқсас сайттарға қарағанда сатып алу мақсаттары үшін ыңғайлы навигация, акциялар, күннің акциялары бірден белгіленеді, бірақ жарнамалық кодтардың жеке бөлімі жоқ. Бірақ олардың көпшілігін іздеу жолағы арқылы табуға болады, бірақ негізінен дүкен беттерінде. Сайтта тіркелу e-mail, Facebook және Вконтакте арқылы мүмкін болады. «Френди», Groupon бөлімшесі ретінде, ойын-сауықта жасалады, сондықтан акциялардың негізгі бөлігі сұлулық салондары мен медициналық орталықтардың, мейрамханалардың, кафелер мен пабтардың, онлайн және офлайн режимде оқыту компанияларының қызметтеріне және т. б., бірақ сайтта frendi.ru тауарлардың үлкен таңдауы ұсынылған.

«КупиКупон»

«КупиКупон» (https://kupikupon.ru/)-қызметтердегі жекелеген операцияларға дейін көптеген бөлімдері мен көптеген бөлімшелері бар купон агрегаторы сайты, сонымен қатар қызығушылықтар бойынша таңдаулар бар. Бұл өте ыңғайлы, өйткені ол сізге қажетті бөлімде купондар мен кодтарды іздеуге бірден өтуге мүмкіндік береді. Жарнамалық кодты акцияларды іздеу жолағы арқылы да табуға болады, тек құлаған жарнаманы мұқият оқып шығу керек. Сәйкес купонды немесе кодты іздеуге болатын бөлек «купон алыңыз» бөлімі бар.

Айта кету керек, бұл сайтта ғана емес, басқа Промокодтар бөлек бөлімге шығарылмайды, бірақ купондарға арналған бөлімдерде. Көптеген ұқсас сайттардан айырмашылығы, оны енгізуге арналған Жол электрондық пошта хабарламаларды алу үшін ең төменгі жағында болуы мүмкін, егер сіз мұны білмесеңіз, оны байқау мүмкін емес. Тіркелу электрондық пошта арқылы мүмкін, тіркелгеннен кейін кіру Facebook әлеуметтік желілері мен сыныптастары арқылы мүмкін болады.

«Купоника»

«Купоника» (https://www.kuponika.ru/) – ірі агрегатор. Купондар мен промокодтардың үлкен тізімі бірінші беттен басталады, бір бетте елу промокод бар-жоғы 13 бет (27 қаңтарда болған). Сондай – ақ, бірінші бетте жеңілдіктерді іздеуге арналған бірнеше навигация түрлері санаттардың үлкен таңдауы болып табылады, негізгі бөлігі қызметтерге жатады. Жеңілдіктерді танымалдығы бойынша, өзектілігі бойынша (бүгінгі күнге дейін) және орналасқан жері бойынша (пайдаланушыға жақын) бөлуге болады.

Сайттың жоғарғы жағында жеңілдіктер ұсынатын дүкендердің тізімі орналасқан. Жоғарыда ең танымал жеңілдік бағыттарының бөлімдері бар, соның ішінде белгілі бір қалада тегін купондар бөлімі бөлек шығарылды. Сондай – ақ, сайтта дүкен журналдарының бөлімі бар-бұл кейбір дүкендерде, әсіресе желілік дүкендерде ақысыз қол жетімді журналдар. Жарнамалық кодты іздеу жолағы арқылы да табуға болады. Мақалалар бөлімінде тақырыптық мәтіндер берілген. Сайтқа e-mail арқылы тіркелуге болады. Сайт Facebook, Twitter, Telegarm, Сыныптастар, Instagram, Pinterest әлеуметтік желілерінде ұсынылған.

«Мегакупон»

«Мегакупон» (https://megakupon.ru/) – бұл жеңілдіктердің, купондардың және промокодтардың тағы бір үлкен ресурсы. Бұл пайдаланушы тұратын қалаға (немесе клиентке қажет қалада) сәйкес жеңілдіктер бірінші бетте бірден басталатын агрегатор. Қалаға қанша купон түсетіні бірден көрсетіледі. Жеңілдіктер берілетін жаңа орындар бөлек бөлінді. Сайттың бөлімдері әр түрлі қалалар үшін әр түрлі, бөлімдердің ең толық тізімі Мәскеу үшін берілген. Мұнда «Аквапарк», «Авто», «ойын-сауық», «Денсаулық», «Мейрамханалар», «Сұлулық», «театрлар», «дүкендер», «оқыту», «қызметтер», «Туризм», «демалыс базалары»бар. Мысалы, Нижний Новгород үшін тек үш бөлім бар. Жарнамалық кодтарды тікелей дүкен беттерінен немесе іздеу жолына сұранысты тікелей енгізу арқылы табуға болады. Сайтқа e-mail немесе ВКонтакте, Facebook, Одноклассники, Google және Яндекс аккаунттары арқылы тіркелуге болады. Тіркеу кезінде пайдаланушыға қажетті қаланы көрсету керек.

«Промокодо»

«Промокодо» (https://www.promokodo.ru/) (сурет. 6) – ең түсінікті интерфейстердің бірі және тауарларға баса назар аударатын навигациясы бар промокодтардың ірі көздерінің бірі. Сайттағы жарнамалық кодтарды дүкендер, санаттар бойынша бөлімдерден табуға болады. Жаңа ұсыныстар бөлімі және «тек бүгін» қосымша мерзімді ұсыныстар бөлімі және жеткізілім кодтарының жеке бөлімі бар. Сонымен қатар, «үздік жарнамалық кодтар» және «танымал жеңілдіктер»бөлек көрсетілген.

promokodo.ru Пікірлер

Сурет. 6

Промокодтарды тіркеу және алу

Қажет болса, жарнамалық кодтарды алу үшін онлайн-қызметке тіркелу өте қарапайым және жылдам. Қызметтер кейбір құпия деректерді жинамайды. Сонымен қатар, тіркелу кезінде тапсырыстарды бақылау ыңғайлы, өйткені жеке кодтарды, әдетте, туған күнге дейін алуға болады. Онлайн-дүкендерден ұсыныстары бар электрондық хаттарды, Push Up-хабарламаларды, SMS-терді алуға болады, егер жазылымдар көп болса, онда артық хаттар мәселесі туындайды. Белгілі бір дүкендердің жеңілдіктерін үнемі қолдана отырып, сіз адалдық бағдарламасына қатысу туралы ұсынысқа сене аласыз. Интернеттегі дүкеннің тұрақты сатып алушысы промо-кодты өзі үшін күтпеген жерден ала алады. Жарнамалық кодтарды тиімді пайдалану үшін Сіз екі негізгі ережені сақтауыңыз керек:

  • Жарнамалық кодты мерзімдерге сәйкес қолданыңыз және тартпаңыз – тиімді ұсынысты көріп, тапсырыс беру керек. Егер, әрине, жарнамалық код мәңгілік болмаса.
  • Промокод ұсынылатын жағдайларды мұқият зерделеу, басқа дүкендерде промокодсыз тауардың немесе қызметтің құны қандай болатынын бағалау – промокодтың мағынасы болмауы мүмкін.

Бірінші тапсырыс бойынша промо-кодты алу мүмкіндігін қадағалаңыз, мұндай промо-кодтар көбінесе ең тиімді болып табылады. Осы ережелерді сақтай отырып, жарнамалық кодтар тауарды немесе қызметті сатып алу кезінде үнемдеудің нақты әдісі болып табылады.  

5.00 / 1
Пікір қалдыру

Отзывы

  • Мақалаға тағы бірнеше купондық сайттарды қосыңыз өтінемін)

    Жауап қайтару
  • Яндекс музыкасын ешқашан төлемеген, әрдайым 1 рубльге жарнамалық кодтар бойынша))

    Жауап қайтару
    • Эдгар Самойлов 16 Мамыр 2021 в 19:21

      Айтпақшы, иә. Музыка мен кинопоиск тек жарнамалық кодтар бойынша төлейді)))

  • Пайдалы нәрсе, Мен интернетте жиі жүремін және маған қажет купондарды табамын) жалпы тақырып

    Жауап қайтару
  • ИЯ, қазір іс жүзінде кез-келген жерден жарнамалық кодтарды таба аласыз

    Жауап қайтару
Sitemap