Электрондық құжат айналымы
Электрондық құжат айналымы жүйелері бизнесті жүргізуге қойылатын заманауи талаптарға жауап болды (сауда-саттық пен іс қағаздарын жүргізуге үйрету). Электрондық құжат айналымы қағаз тасымалдағыштарды ішінара немесе толығымен алып тастауға және клиенттермен және басқа құрылымдармен өзара әрекеттесуді тезірек және мөлдір етуге мүмкіндік береді. Бүгінгі таңда желіде электронды құжат айналымын онлайн режимінде қосу бойынша көптеген ұсыныстар бар, бірақ барлық қызметтер шынымен сенімді жұмысты қамтамасыз ете алмайды. Бұл рейтингте Сіз электронды құжат айналымының ең жақсы қызметтерін таба аласыз және әр қызметке егжей-тегжейлі шолумен таныса аласыз.
Ұйымда құжат айналымы қалай пайда болады
Құжат айналымы-бұл кәсіпорын жұмысында пайда болатын құжаттардың қозғалысы. Құжат айналымы кіріс, ішкі және шығыс құжаттарды құрайды. Құжат айналымы кәсіпорын бөлімдерінің үйлесімді жұмысын қамтамасыз етеді, сонымен қатар клиенттермен және жоғары тұрған, сондай-ақ бақылаушы құрылымдармен қарым-қатынасты бақылайды. Бірде-бір кәсіпорын құжат айналымынсыз жұмыс істей алмайды. Сондықтан электрондық құжат айналымы жүйелері бүгінде кез-келген кәсіпорынға, жұмыс саласына және компанияның көлеміне қарамастан қажет. Ресейдегі ең танымал электрондық құжат айналымы платформалары-Диадок және VLSI.
Құжат айналымын автоматтандыру
Құжат айналымын автоматтандыру кез-келген компанияның тиімділігін едәуір арттырады. Жүйе жұмыстың әр кезеңінде құжаттарды бақылау, алушыға құжаттарды тез жеткізу, бөлімдердің жұмысын бақылау сияқты міндеттерді шешеді және құжаттардың жоғалуын және келісудің кешігуін болдырмайды.
Ең алдымен, құжат айналымын автоматтандыру Бас директорға қажет, ол жүйені енгізе отырып, компанияның осы немесе басқа құжаты өңдеудің қай кезеңінде екенін нақты біледі, сонымен қатар жүйе барлық деңгейдегі қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттырады. Бүгінгі таңда процесті автоматтандыру үшін сізге қосымша қымбат бағдарламалық жасақтаманы сатып алудың қажеті жоқ, өйткені жүйені қолайлы ақыға онлайн режимінде қосуға болады. Ресейдегі ең ыңғайлы платформалар: Pyrus, Directum RX, Synerdocs, Clipper, TESSA.
Электрондық құжат айналымы жүйелерінің функциялары
Кез-келген электрондық құжат айналымы жүйесі негізгі функциялардың жиынтығын қамтиды: электрондық құжаттарды құру және тіркеу, оларды сақтау және мұрағаттау, құжат картасын құру, құжаттың белгілі бір маршрут бойынша қозғалысы, оны үнемі бақылау мүмкіндігі. Сонымен қатар, әрбір сервис өз клиенттеріне бірқатар қосымша қызметтерді ұсына алады, олардың арасында үнемдеу калькуляторы, құжаттарды таңбалау, сервистік қызмет көрсету, маркетингтік және оқыту материалдары және т. б. болуы мүмкін.
Электрондық құжат айналымы бойынша онлайн сервисті таңдау кезінде қолданудың ықтимал салаларына назар аударыңыз. Мәселен, мысалы, Диадок қызметі фармацевтика, энергетика, логистика, лизинг, жылжымайтын мүлік және басқа салаларда жұмыс істеуге арналған. Сондай-ақ, осы немесе басқа платформа қандай бизнеспен жұмыс істейтініне назар аударыңыз. Мәселен, мысалы, Диадок орта бизнестің жұмысына арналған, ал VLSI ірі компаниялармен жұмыс істеуге бағытталған.
Электрондық құжат айналымының танымал жүйелері
Біздің рейтингте сіз ең танымал электрондық құжат айналымы жүйелерімен таныса аласыз. Ұсынылған жүйелердің әрқайсысына шолуды қарап шыққаннан кейін сіз өзіңіздің бизнесіңізге сәйкес келетін платформаны оңай таңдай аласыз. Жүйені таңдағанда, сынақ мерзіміне, тегін мүмкіндіктерге және әртүрлі жеңілдіктерге назар аударыңыз. Мысалы, Диадоктардың электрондық құжат айналымы жүйелерін қосу арқылы сіз демонстрацияға қол жеткізе аласыз және кіріс құжаттардың тегін нұсқасын пайдалана аласыз. SBIS жүйесін таңдау арқылы сіз жаңа жеке кәсіпкерлер үшін 50% дейін жеңілдік ала аласыз.