2022 жылы YouTube арнасын қалай насихаттауға болады: ерекшеліктері мен трендтері

Жарияланды: 16 Қыркүйек 2022 Жаңартылды: 26 Қыркүйек 2023 жылғы

YouTube бейне хостингі миллиондаған пайдаланушыларды және компанияның қызметтері мен өнімдері туралы білімдерін немесе ақпараттарын бөліскісі келетіндерді тартады. Сайтта тек ойын-сауық бейнелері ғана емес. Әр түрлі мазмұн, соның ішінде білім беру, ақпараттық және коммерциялық бейнелер жарияланады. Біреу өз өмірі туралы Көңілді бейнелер немесе бейнелер түсіру үшін Youtube арнасын жасайды, біреу хоббиін көрсетеді, біреу өз компаниясы туралы айтады. Блогерлер қандай тақырыптар мен форматтарды таңдаса да, әркім табыс табу және Youtube аудиториясы арасында танымал болу үшін өз арнасын насихаттағысы келеді. 

Мазмұнды монетизациялау үшін кем дегенде 1000 жазылушыны тартып, 4000 сағат қаралым алу керек. Мұндай белсенділікке жету үшін хостинг арналарының алға жылжуына әсер ететін сәттерді ескеру қажет. Сіз сондай-ақ арнайы қызметтердің көмегіне жүгіне аласыз. Бұл мақалада біз 2022 жылы арнаны жылжыту кезінде нені ескеру керектігін, аудиторияның белсенділігін арттыруға көмектесетін трендтер мен қызметтерді қарастырамыз. 

Тақырып және формат

Тақырып туралы шешім қабылдау үшін Сіз әдетте YouTube-те не көретініңіз қызықты деп ойлауыңыз керек. Егер арнаның тақырыбы шешілсе, бірақ бейнені не туралы түсіру керектігін білмесеңіз, бірнеше кеңестер бар:

  • YouTube іздеу. Оған кілтті жүргізіп, сүзгілерде бір айдағы немесе бір жылдағы уақытты және көріністер саны бойынша сұрыптауды көрсетіңіз. Сіз ең көп қаралған роликтердің тізімін зерттей аласыз және өзіңіз үшін қызықты нәрсені таңдай аласыз.
  • VidIQ тегтері. Арна тақырыбына ортақ сұрауды енгізіп, тегтерді бағалау бойынша ұйымдастырыңыз. Іздеу және бәсекелестік көлемі бойынша тегтер тізімін алыңыз. Сонымен, сіз ролик үшін тақырыпты таңдай аласыз. 2000 сұраныстан төмен немесе орташа бәсекелестік үшін жылжыту хэштегтерін таңдаңыз. 
  • Трендтер. Сағатына көру саны бойынша жоғарғы бейнені көруді ұмытпаңыз. Бұл трендтерді ұстануға және танымал бейнені түсіруге көмектеседі. 

Пішім бірдей маңызды. Әр пайдаланушы өз мақсатымен келеді. Біреу бір нәрсені үйренгісі келеді, біреу қызығушылық тақырыбы бойынша жаңа нәрсе іздейді, біреу көңіл көтереді немесе әзіл-оспақ мазмұнын іздейді. Арнаға кіріп, оның бейнелерін көргенде, оған жазылу керек пе, жоқ па, соны шешу үшін роликтердің ерекшеліктерін және олардың форматын түсіну маңызды.

Подкасттар, шолулар, ток-шоулар, танымдық бейнелер немесе дәрістер, челлендждер және т.б. сияқты барлық бейнелердің негізінде болатын 1-ден 3-ке дейін форматты таңдаған жөн. Ұқсас роликтерге үйреніп алғаннан кейін, олар арнаны тезірек есте сақтай алады және басқалармен танысып, оған жиі оралады.

Арнаны дайындау

Арнаңызды іске қоспас бұрын және роликтерді түсірмес бұрын, сіз осы жұмысқа дайындалуыңыз керек. Бұл процесс бірнеше кезеңдерді қамтиды:

  • Арна атауын, аватарлар мен профиль қақпақтарын жасау. Баннер мен мұқабаны жасау үшін Сіз Canva немесе Crello қызметтерін немесе сол сияқтыларды пайдалана аласыз. 
  • Жүктеу арнасы мен танымал бөлімдерге қосу.
  • Арнаны іздейтін кілт сөздерді іздеу және қосу.
  • Сипаттама қосу.
  • Байланыс үшін электрондық поштаны көрсету.
  • Телефонды тексеру.

Бейнені оңтайландыру

Егер сіз бейнені дұрыс оңтайландырсаңыз, оны танымал ете аласыз. Оңтайландыру бірнеше процестерді қамтиды:

  • титулды, дискрипшинді және тегтерді жазу;
  • мәтінге кілттерді енгізу;
  • тартымды сурет жасау.

Бейне хостингтің өзін оңтайландырудан басқа, іздеу жүйелеріне арналған бейнелерді дайындау қажет. Мұны істеу үшін сіз келесі тармақтарға назар аударуыңыз керек:

  • Тақырып. Басу мүмкіндігін арттыру үшін кілт сөздерді, сондай-ақ қарауға шақыруды пайдалану керек. Тақырып жасау үшін бейнеге семантикалық ядро жинау керек. Мұны істеу үшін Сіз ең трафикті мақсатты сұрауды анықтап, оны арнайы утилиталармен тексеріп, ең жоғары жиілікті кілтті таңдауыңыз керек. Ол тақырыптың басында болуы керек. Алғашқы 50 таңба осы негізгі сұрауға сәйкес келуі керек. Барлық трафикті тіркестер роликтің атауында біріктірілуі керек, бірақ 100 таңбадан аспауы керек. Бастапқы шығарылымда YouTube тек 40 таңбаны көрсетеді, сондықтан олар бейненің барлық мәнін көрсетуі маңызды. 
  • Сипаттама. Description – да 200-ден астам сөз жазуға болады. Осылайша YouTube бейнені жақсы түсініп, оны ұзақ сөз тіркестері бойынша бағалай алады. 
  • Тегтер. Тегтердің әсері төмендегенімен, қызмет оларды пайдалануды жалғастыруға кеңес береді. Рас, қазір және онсыз көптеген бейнелер тақырып, сипаттама және субтитрлер арқылы танылады. Бір сөзден тегтерді таңдамаңыз. Егер сіз осылай қол қойғыңыз келсе, оны алдымен YouTube іздеуіне енгізіңіз және осы сұраумен тақырып бойынша қолайлы бейнелер бар-жоғын тексеріңіз. Егер жоқ болса, бұл тегті көрсетпегеніңіз жөн. YouTube Analytics-ті қолданған дұрыс. Көлемге келетін болсақ, барлық тегтер үшін 500 таңбадан артық болмауы керек. 
  • Бейнедегі кілт сөздердің айтылуы. Жүйе роликтерде айтылғандардың 90% -. түсінеді және транскрипция жасайды. Сондықтан кілтті контексте 1-2 рет айту керек. 

Бейнені оңтайландыру үшін қажет тағы бір маңызды алгоритм – CTR. Бұл аудиторияның іздеу нәтижелерінен бейнеге қаншалықты жиі ауысқанын көрсетеді. Жақсы көрсеткіші бар мазмұн танымал болады. CTR үшін бейнені оңтайландыру үшін келесі тармақтарға назар аудару керек:

  • Тақырып-оған кілт қосу және тартымды тақырып жасау маңызды.
  • Суреттер – көбінесе бейнені ашу үшін бейненің астына түсірілген бейнелер жоғарғы жағына түседі. 
  • Сипаттама-алғашқы 125 белгі іздеу нәтижелерінде көрсетіледі, сондықтан оларға негізгі тіркестерді қосу керек. 

Арналарды жылжыту

Бүгінгі таңда бейнелерді жарнамалауға көмектесетін көптеген қызметтер бар, олар көріністерді арттырады. Ол үшін олар әртүрлі құралдарды пайдаланады:

  • Бейнелерді іздеу беттерінде және «ұсынылған» тізімінде орналастыру. Мұндай қызметті Prodvigate ұсынады. Қарапайым интерфейс және қол жетімді бағалар қызметті өз арнасының трафигін тез арттырғысы келетіндерге танымал етті.  
  • Көрермендерді алдау. Stream Promotion YouTube-ке көрермендерді қосуды ұсынады. Сізге келушілердің қажетті саны бар пакетті таңдап, оны төлеу керек. Қызметте жарнамалаудың басқа құралдары бар. 
  • Ұнату. Бейнені танымал ету үшін сіз оған қажетті мөлшерді төлеу арқылы көбірек ұнатулар ала аласыз. 
  • Жазылушыларды алдау. Мұндай қызмет арнаға жазылушылар санын қосуға мүмкіндік береді, бірақ, әдетте, кепілдік бермейді. 
  • Арнаға арналған SEO. Арнайы қызметтердің көмегімен сіз жылжыту үшін тегтерді, атауларды, хэштегтерді таңдай аласыз. Мысалы, Stream Promotion SEO жарнамасына көмектесу үшін арна мен барлық бейнелерді тексереді.
  • Бейненің астына түсініктемелер қосу. Алдыңғы әдістерге ұқсас жұмыс істейді. 
  • Әлеуметтік желідегі немесе басқа сайттардағы репосттар. Сіз әлеуметтік желілердің бірін таңдап, ондағы Жарияланымдар үшін төлей аласыз. 
  • Іздеу сұраулары. Көрінуді арттырғысы келетіндер және олардың арнасына кіру санын көбейткісі келетіндер іздеу сұрауларына қамқорлық жасауы керек. Бейнероликтерге арналған кілттер әдеттегіден өзгеше болады. YouTube-тен келетін сұраулардың көпшілігі іздеу емес. Бірақ пайдаланушыларды тарту үшін органикалық іздеу және хостинг үшін арна мен роликтерді оңтайландыру қажет. YouTube-те кеңестерді қолдануға болады. Анықтаманы көру үшін іздеу жолағына кілт сөзді енгізу жеткілікті. Бірнеше сөзбен әртүрлі нұсқаларды қолдануға болады. 

Ұстау

YouTube-тегі ең маңызды факторлардың бірі-көрермендерді ұстап тұру. Олар YouTube-те неғұрлым көп уақыт өткізсе, соғұрлым қызмет пен мазмұнды жасайтындар көп ақша табады. Егер бейне пайдаланушыларды ұстап тұруға көмектессе, ол жақсырақ болады. Көрермендердің бейнелерді көруге қанша уақыт жұмсайтынын тексеру үшін бұл ақпаратты Analytics – Overview сайтынан тексеруге болады. Бетте бейнелер тізімі және орташа көру уақыты болады. Сіз қай роликтердің көбірек қарайтынын зерттей аласыз – қысқа немесе ұзын және танымал нұсқаны жасай аласыз.

Аудиторияны ұстап тұру-бейнені көру пайызы. Пайдаланушыларды ұстап тұру үшін бейне мазмұнын оңтайландырудың бірнеше жолы бар:

  • Алғашқы 15 секундқа назар аударыңыз. Олардың әсері өте маңызды. Бейне хостингтің өзі осындай уақытқа назар аударуды ұсынады. Бұл роликтің көрермендерге қызықты болатынын көрсетеді. Осы уақыт ішінде аудиторияны тартуға уақыт керек. Бейне үшін классикалық техниканы қолдануға болады: кіріспе – даму – шарықтау шегі – айырбас. 
  • Тақырыптан тақырып. Роликтің атауында көрсетілген тақырыптан алшақтамаңыз. Әйтпесе, пайдаланушы іздеген нәрсені көре алмауы мүмкін және бейнені тексермейді. 
  • Қараудың шыңын тексеру. Мұны істеу үшін бейнені таңдап, Analytics – Overview сайтына өтіп, төмен түсу керек. Графикте тербелістер көрсетіледі. Егер олар біркелкі болмаса, көрермендердің кетуіне не себеп болғанын талдауға болады.
  • Сессия уақыты. Бұл көрсеткіш көрермендердің бейнелерді көргеннен кейін YouTube-те қанша уақыт өткізетінін көрсетеді. Ол сондай-ақ көрермендердің хостингке келу уақытын арттыратын рейтинг факторы болып саналады. Қызмет пайдаланушыларды өз ресурстарында ұстай алатын арналарды ынталандырады. Мазмұнды осы факторға оңтайландыру үшін ойнату тізімін (бейне тізімдері) жасауға болады. Ол пайдаланушыларды арнада кешіктіреді және сессия уақытының көрсеткіштерін арттырады. Тізімдерге сауатты атаулар беру керек, оларға кілттерді қосу керек, сонда олар арнаны жақсырақ бағалайды. Сондай-ақ, роликтердің соңында арнаға, басқа бейнелерге, жазылымға сілтемелер жасауға болады. 
  • Аудиторияны тарту. Қызмет көрермендердің бейнені пассивті түрде көргенін қаламайды. Бұл белсенділік маңызды. Ойнату тізіміне ұнатулар, Пікірлер, бейнелерді қосу саны өте маңызды. Мұндай әрекеттер неғұрлым көп орындалса, рейтинг сигналдары соғұрлым көп болады. Пайдаланушылардың қатысуын жақсарту үшін 2 ұсыныс бар. Пікір қалдыруды сұрауға болады. Мазмұнға әрекетке шақыру арқылы аудиторияның белсенділігін алуға болады. Екінші Кеңес – түсініктемелерге жауап беру. Бұл одан да көп пікір қалдыруға итермелейді. 

Ролик үшін 8-14 минутқа қалыпты ұстау 40% көрсеткіш болып саналады. Егер ол төмен болса, жүйе арнаны ұсынуда нашар болады. Егер жоғарыда болса, ұсынылғандарға кіру мүмкіндігі бар. Шығармашылық студияда аналитикалық сақтауды тексеріңіз, аудиторияның қай уақытта кететінін зерттеңіз және қателерді түзетіңіз. 

Трендтер 2022

Өз арнаңызды ілгерілету кезінде өзекті трендтерді ескеру маңызды. Оларды біле отырып және осындай идеяларды іс жүзінде қолдана отырып, көрермендер мен ізбасарларды көбірек тартуға болады. 2022 жылы YouTube-тегі негізгі трендтер:

  • Жарнама санын көбейту. Хостинг ережелерін өзгертті, содан кейін жарнамалар монетизация қосылған адамдарға ғана емес, барлық арналарда пайда бола бастады. Бұл мақсатты аудиторияны табуды жеңілдетуге көмектеседі және компанияларға көбірек мүмкіндіктер береді. 
  • Тік формат. Көптеген пайдаланушылар смартфондағы роликтерді көретіндіктен, бұл бағдар ыңғайлы болып саналады, сондықтан ол танымал бола бастайды. 
  • YouTube Shorts қысқа бейнелері. TikTok қызметі қазір YouTube-те жиі пайда болатын қысқа роликтердің сәнін белгіледі. Олардың танымалдығы әлі де арта түседі.
  • Тауарды сатуға арналған қызметтер. Брендтік сауданы тікелей платформада сату үшін хостингке қосылуға болатын арнайы қызметтер бар. Бұл үрдіс блогерлер мен компаниялар арасында сұранысқа ие.
  • Тікелей эфирлер. Бұл формат сұранысқа ие, өйткені ол аудиториямен байланыс орнатуға және оның адалдығын арттыруға көмектеседі. 2022 жылы оны да қолдануға кеңес беріледі. 
  • Динамикалық орнату. Жоспарды өзгертпестен 40 минуттық бейнелер сәнден шықты. Енді кем дегенде 2-3 камерада бейне түсіру ұсынылады. Сондай-ақ, жоспар әр 30 секунд сайын өзгеретін динамикалық орнатуды қолдануға болады. Барлық материалды роликке сығуға тырысудың қажеті жоқ. Екі сағаттық бейнеден тек жарты сағаттық ең қызықты бейнені қалдыруға болады. 

Үшінші тарап қызметтерінің көмегі

Көбінесе бастаушы блогерлер YouTube арнасын өз бетінше айналдырғысы келеді. Бірақ жарнаманың барлық қыр-сырын білмей, тіпті жоғары сапалы роликтермен де аз қарауға болады. Көбінесе бейнені таңдағанда, аудитория көріністердің, ізбасарлардың, ұнатулардың санына назар аударады. Арнадағы белсенділік неғұрлым жақсы болса, оған жаңа пайдаланушылар соғұрлым адал болады. Арнаның белсенді дамуы үшін белсенділік көрсеткіштерін арттыру маңызды. Мұны өзіңіз жасау өте қиын. Сондықтан сіз YouTube-те жарнамалауға мамандандырылған үшінші тарап қызметтерінен көмек сұрай аласыз. 

Біздің SMM қызметтерінің рейтингінде YouTube белсенділігін арттыруға көмектесетін компаниялар бар. Жаңадан бастаушыларға және өз арнасын белсенді дамытатындарға кеңес беруге болатын бірнеше қызметтер бар. 

Prodvigate 

Тікелей ізбасарларды, жаңа көріністерді, көбірек ұнатулар мен пікірлерді алуға көмектесетін жарнамалық қызмет. Тек ресми құралдарды қолданады. Жарнамалық Қызметтерді пайдалану үшін сізге:

  • Арнаңызды қосыңыз және мақсатты параметрлерді таңдаңыз: гео, жас, жыныс, мақсатты аудиторияның мүдделері.
  • Апталық жылжыту бюджетін көрсетіңіз. 
  • PayPal немесе ЮМопеу Әмиянынан картамен төлеңіз. Жылжыту үзіліссіз жүргізілуі үшін балансты үнемі толтырған дұрыс. 

Төлегеннен кейін арнаны жылжыту басталады. Роликтер тақырыпқа қызығушылық танытқан пайдаланушыларға көрсетіледі. Олар іздеу беттерінде, ұсынылған беттерде және хостингтің мобильді нұсқасының басты бетінде орналастырылған. Процесті сервис сайтындағы кабинетте бақылауға болады. Нәтижесінде арна көбірек қаралым алады, жазылушылар саны және олардың реакциялары, соның ішінде түсініктемелер көбейеді. Жарнаманың кез-келген кезеңінде менеджерден кеңес алуға болады. 

Stream Promotion 

YouTube арналарын жылжыту қызметі, оның сайтында әртүрлі қызметтерге тапсырыс беруге болады. Ағын жарнамасы ұнатулар мен көріністердің минималды пакеттерін сатады. Бұл құралдардың тиімділігін тексеру үшін шағын тапсырыс беруге мүмкіндік береді. Қызмет жылдам нәтиже береді. Қараудың қажетті санын 1-3 күннен кейін алуға болады. Кез-келген уақытта қарау немесе ұнату процесін тоқтатуға болады. Бұл арнадағы белсенділікті арттыру үшін әртүрлі әдістер біріктірілген кезде ыңғайлы. Stream Promotion веб-сайтында қызметтерге Тапсырыс беру өте ыңғайлы: олардың барлығы интернет-дүкен сияқты каталогта ұсынылған. Қажетті құралды жылдам іздеу үшін көптеген сүзгілерді пайдалануға болады. 

Қызмет спам жіберуді және бейнені көруге шақыруды пайдаланбайды. Бұл YouTube тыйым салу қаупінен қорғайды. Жүйе құралдары мыналарды алуға мүмкіндік береді:

  • Көрермендер. Сіз жаңа аудиторияға сағат, күн, апта, ай үшін төлей аласыз.
  • Тікелей эфирлер немесе жарияланған бейнелер үшін ұнатулар/ұнатулар. 
  • Көріністер. Олардың барлығы монетизацияланған.
  • Жазылушылар. Сіз әртүрлі мөлшерді, қосу жылдамдығын, бірнеше қызметтер жиынтығын таңдай аласыз.
  • Мәтін немесе Эмодзи түріндегі түсініктемелер.
  • Монетизацияға арналған қарау сағаттары.
  • Әр түрлі әлеуметтік желілердегі репосттар.
  • Шектеулер. YouTube және Twitch-те симулкаст.
  • Gmail және Youtube есептік жазбалары. Есептік жазбалар мен арналарды сатып алу. 

Bosslike 

Әр түрлі әлеуметтік желілерде, соның ішінде YouTube-те жарнамалау қызметі. Көріністер мен ұнатуларға тапсырыс беруге болады. Ол үшін есептік жазбаны тіркеп, шотты толтырып, тапсырма жасау керек. Олар нақты ақшаға сатып алуға болатын Bosslike (сайтқа кіру) ұпайларымен төленеді. Әр тапсырма үшін әр түрлі параметрлер бар, олардың құны әр түрлі. Мысалы, ұнатуларды әртүрлі жылдамдықпен сатып алуға болады. 

IPWeb

IPWeb қызметі (сайтқа кіру) интернеттегі әлеуметтік желілердегі сайттар мен аккаунттарды кешенді жылжытуды ұсынады. Барлық тапсырмаларды нақты пайдаланушылар және бірегей IP мекенжайлары орындайды. YouTube үшін келесі қызметтер қол жетімді:

  • Арнаға жазылу.
  • Іздеуден Арнаға жазылу.
  • Ұнату.
  • Дизлайки.
  • CTR бейнесін арттыру.
  • Бейнені қарау. Әр түрлі уақытты таңдауға болады: 2,5 немесе 5 минут.
  • Репост.
  • Бейнені сақтау.
  • Пікірлер орны.
  • Көру және ұнату немесе ұнату. 
  • Бейнені қарау, ұнату, жазылу. 
  • Көру, ұнату, жазылу, түсініктеме. 
  • Түсініктеме сияқты.
  • Бейнеге шағым. 

Сіз 100 немесе 1000 пакеттермен төлей аласыз. 

TmSMM

Әр түрлі әлеуметтік желілерде TmSMM есептік жазбаларын жылжыту қызметі. Ол алдауды ұсынады:

  • Жазылушылар. YouTube-те ізбасарлардың өсуімен аудиторияны кеңейту және жаңа клиенттер алу.
  • Көріністер. Арнадағы белсенділікті арттыру.
  • Ұнату/ұнату. Өнімге деген сенімділікті арттыру.
  • Пікірлер. Оң пікірлер арқылы жаңа клиенттерді тарту.
  • Репосттар. Бейнені үлкен аудиторияға тарату.

Әр tmsmm қызметі үшін бірнеше нұсқалар бар, олардың сипаттамалары мен бағасы әртүрлі. 

TAPLike

TAPLike қызметі ізбасарлары мен ұнатушыларын қауіпсіз алдау. Тапсырысты тіркеусіз және күтусіз рәсімдеуге болады. YouTube үшін сіз жаңа жазылушыларды, көріністерді, ұстап тұру көріністерін, ұнатулар мен ұнатуларды ала аласыз. Таңдау үшін 3 тариф бар: экономика, стандарт және премиум, сондықтан әрбір пайдаланушы қолайлы опцияны төлей алады. Сондай-ақ, әр роликке бөлек тапсырыс бермеу үшін болашақ жарияланымдарға автоматты түрде жазылуға болады. Тапсырыс жойылған жағдайда, TAPLike автоматты түрде ақшаны қайтарады. 

Пікір қалдыру

Отзывы

Карта сайта