Қашықтықтағы Медицина: онлайн қызметтер және коронавирус

Жарияланды: 9 Сәуір 2020 Жаңартылды: 9 Қазан 2023 жылғы

Телемедицина-интернет арқылы медициналық қызмет көрсету, бұл әлемдегі ең дамыған сала емес және Ресейде бұл сала баяу дамып келеді. Қашықтағы медициналық қызметтер нарығының қатысушылары коронавирустық пандемия телемедицинаның дамуына қосымша серпін береді деп күтеді.

 

Телемедицинаны қолдану туралы заң

Ресейде телемедицинаның дамуы іс жүзінде 2018 жылы, қашықтықтан медициналық технологияларды қолдану туралы заң күшіне енген кезде басталды. Заңға сәйкес, ресейлік дәрігерлер пациенттерге қашықтан кеңес бере алады, бірақ алдын-ала диагноз қоя алмайды және пациенттерге телемедициналық қызметтер арқылы ем тағайындай алмайды. Енді қашықтағы форматта ұсынылуы мүмкін қызметтер тізіміне мыналар кіреді:

  • Пациенттерге және олардың заңды өкілдеріне кеңес беру;
  • Медициналық аппаратураның көмегімен пациенттердің жағдайын қашықтықтан бақылау;
  • Медициналық қызметкерлердің кеңестері мен консилиумдары.

2018 жылға дейін заң бойынша қозғалыстар болған жоқ, бірақ содан кейін де жедел даму байқалмады. Сондықтан нарық көптеген инвесторлар үшін тартымдылығын жоғалтты, мысалы, «Яндекс» және «Мегафон»телемедициналық жобаларына инвестиция салуды тоқтатты. 2018 жылы «ONDOC» ірі қашықтықтан медицина операторының сауалнамасы бойынша нарық қатысушыларының 5% – ы телемедицинаға көңілі қалғанын білдірді.

Бірақ коронавирустық пандемия қашықтағы қызметтерге үлкен сұранысты тудырды және телемедицина туралы заң жобасын қарауды жандандыруға ықпал етті. Заң жобасына сәйкес, қиын жағдайлар туындаған жағдайда (сол пандемия) алғашқы медициналық тексеру және дәрі-дәрмектерді тағайындау қашықтықтан жүргізілуі мүмкін.

Телемедицина Пікірлер

Сурет. 1

 

Телемедицина қызметтері мен құралдары

Шындығында, Ресейде телемедицина ұзақ уақыт бойы дамып келеді, бірақ жергілікті жерде. Мысалы, Н. И. Пирогов атындағы медициналық-хирургиялық орталықта күрделі жағдайлар бойынша қашықтықтан консультациялар мен консилиумдар емделуден кейінгі Пациенттерге арналған консультациялар сияқты ұзақ уақыт бойы жүргізіліп келеді. Сондықтан Ресей Федерациясында индустрияны қалыптастырудың негізі бар. Ресейдегі ең кең таралған онлайн медициналық қызмет-науқасқа кеңес беру. Сонымен қатар, тіпті кеңес терапевтік функцияны орындай алады-Клиентті тыныштандырады, оны дәрігерге баруға және қайсысын анықтауға ынталандырады. Кейбір психотерапевттер тіпті емдеу сеанстарын өткізеді,бұл толыққанды қашықтықтан емдеу. Дәрігерлердің жүктілікті қашықтықтан басқаруы туралы да айтуға болады.

Телемедицинаның өте пайдалы функцияларының бірі – «екінші пікірді» білу мүмкіндігі-емдеуші дәрігердің мәртебесі бойынша салыстырмалы түрде күрделі жағдайға тең маманның балама пікірі. Бұл әсіресе онкологиялық аурулар сияқты ауыр жағдайларда өте маңызды. Сондай-ақ, операциялар таратылады-студенттер үшін немесе әріптестің операциясын бақылау үшін, процесте бірдеңе айту үшін. Елордалық мамандар шалғай аудандардан келген дәрігерлерге кеңес береді. Кең таралған қызмет — пациенттің жағдайын қашықтан тексеру, әл-ауқат, медициналық құрылғылардың параметрлері туралы сауалнама.

Қашықтықтан медицина шолулар

Сурет. 2

Ресейде телемедицина Мәскеу аймағында жақсы дамыған. Статистикаға сәйкес, мұнда медициналық қызметтердің қосымшалары жиі жүктеледі, содан кейін оларды пайдаланушылардың 30% – дан астамы қолданады. Өңірлерде мұндай 25%. Бірақ екі жағдайда да клиенттер қашықтан медициналық қызметтерді жылына орта есеппен 2 рет пайдаланады. Банктің зерттеуіне сәйкес.Ру, клиенттердің 44,9% – ы медициналық көмекке шұғыл қажеттілік туындаған кезде қызметтерге жүгінеді. Ең көп сұранысқа ие мамандар терапевттер мен педиатрлар, оларға 70% сұраныс жіберілді. Бұл ретте клиенттердің 35% – ы бірден қажетті ұсыныстарды алады. Бірақ Интернеттегі дәрігерлердің 56% – ы клиентке дәрігерді офлайн режимінде көруге кеңес береді. 1% жағдайда клиенттерге жедел жәрдем шақыру ұсынылады.

Сауалнамаларға сәйкес, ресейлік клиникалардың жартысынан көбі клиенттерді емдеу үшін телемедицина элементтерін пайдаланады (ең алдымен дәрігерлер мен клиенттердің телефон арқылы немесе мессенджерлер арқылы сөйлесуі туралы), клиникалардың 45% – ы үлкен аудиторияға кеңес береді. Сақтандыру полистерінің 9% – удал қашықтықтан медициналық қызметтер кіреді.

sberbank.ru медициналық кеңес Пікірлер

Сурет. 3

 

Телемедицина жобалары мен қосымшалары

Ең танымал ресейлік телемедициналық қызмет, шамасы, DocDoc (https://nn.docdoc.ru/) (сурет. 1). Қызмет 2012 жылдан бері жұмыс істейді. Компания дәрігерге онлайн-жазылу (оның ішінде ЕМС бойынша), диагностикалық орталықтарды іздеу сервисі, дәрігерді үйге шақыру. Компанияның бизнесіне Сбербанк қатысады, соның арқасында компанияның бизнесі айтарлықтай кеңейді. Сондай-ақ, DocDoc «Онлайн дәрігер» телемедициналық қызметімен және «Ана мен бала»клиникалар желісімен ынтымақтасады. Компанияның өз деректері бойынша сервис қызметтерін 2,5 млн. астам пациент пайдаланады.

Іздеу шолғышында Сіз 19 қалада және қаланың белгілі бір аудандарында дәрігер мамандығының атауы, клиникасы, ауруы, қызметі бойынша қажетті маманды таба аласыз. DocDoc мобильді қосымшаны жүктеуді ұсынады, оның көмегімен сіз клиенттің жанында дұрыс дәрігерді таба аласыз және белгілі бір күнге дәрігерге жазыла аласыз. Қызметтерге ақы төлеу сервис сайтында емес, клиникада жүзеге асырылады. «Телемедициналық қызметтер» ретінде 24/7 режимінде Дәрігерлермен онлайн-консультациялар көрсетіледі. Консультациялар ақылы, күніне 549 рубль (гинекологтың бір реттік кеңесі 1499 рубль) және үш айға немесе жылға әр түрлі төлем нұсқалары. Дәрігерлік кеңестермен бірге ветеринарлық кеңестер де ұсынылады, бұл әдеттен тыс көрінеді-жануарларға қатысты кеңес беру бағыты адамдарға арналған бірқатар кеңестерде көрсетілген.

Медициналық кеңес қашықтан Пікірлер

Сурет. 4

BestDoctor (https://bestdoctor.ru/) (сурет. 2) Ресейдегі ең ірі мультимедиялық оператор, 2015 жылдан бастап жұмыс істейді, «ВСК»сақтандыру үйімен серіктестікте ЕМС шеңберінде медициналық қызмет көрсетуге маманданған. Bestdoctor қосымшасы жұмыс берушіге үнемдеуге мүмкіндік береді, өйткені ол тек ЕМС саясаты бойынша қолданылатын қызметтер үшін төлейді. Компания өз қызметтерін «қызметкерлердің денсаулығына қатысты барлық мәселелерді шешу»ретінде орналастырады.

Сондай-ақ, bestdoctor виртуалды клиниканы ұсынады, онда сіз алдын-ала жазылусыз және саясатсыз, тәулік бойы ақысыз көмек ала аласыз. Сервисті қолдау қызметі-білікті дәрігерлер. Қазір, ең алдымен, коронавирус бойынша кеңес берілуде. Кеңес алу үшін (клиникаға бару) Discord – қа тіркелу керек-оны жақсы шешім деп атауға болмайды, өйткені әр браузерде ойыншыларға арналған мессенджерге қолдау көрсетілмейді және әркім қосымшаны компьютерге орнатқысы келмейді. Мұндай мәліметтер телемедицина қолданушыларының аудиториясын кеңейтуге ықпал етпейтіні анық.

Сбербанк (https://www.sberbank.ru) (сурет. 3) «Сбербанк Премьер» қызметтер пакетінің иелері үшін медициналық онлайн-консультациялар сервисін ұсынады. Дәрігерлердің консультациялары тәулік бойы жүргізіледі, сұрақтарға 14 мамандық дәрігерлері жауап береді. Кезекші терапевт пен педиатрдың консультациялары шектеусіз жүргізіледі, тар мамандарға жылына 4 рет жүгінуге болады. Көмек алу үшін сізге «Сбербанк Премьер» қызметтер пакетін қосу керек, ұялы телефонның көмегімен «DocDoс» сайтында тіркелу керек, ол Сбербанкте де көрсетілген. Сервис «Сбербанк Премьер» қызметтер пакетін ресімдегеннен кейін бір аптадан кейін ғана қолжетімді болады.

Айтпақшы, Сбербанк өзінің қызметі арқылы пайдаланушылардың статистикасын жинайды. Оның айтуынша, телемедицинаны Мәскеуден, Еділ мен Сібірдің ірі қалаларынан келген 25-40 жастағы әйелдер клиенттері көбірек пайдаланады. Терапевттер мен педиатрлар қоңыраулардың 92% алады. Клиенттердің жартысынан көбі 25 пен 40 жас аралығындағы адамдар. «Сбербанк Премьер» арқылы қосылудан басқа, телемедицина қызметтері Сбербанктен несие алғандардың барлығына дерлік қол жетімді.

Дәрігердің қашықтықтан кеңес беруі Пікірлер

Сурет. 5

Сандық қызметтер мен қызметтердің жетекші провайдері Ростелеком Ресейдегі ең ірі телемедициналық оператор болып табылады, DOC+ «Ростелеком Мама» және «Ростелеком Здоровье»компанияларымен бірлескен қызметтерді ұсынады. «Ростелеком анама» (https://mame.rt.ru/)-бұл аналар мен балалардың қажеттіліктеріне мамандандырылған телемедициналық қосымша, бірақ тек Мәскеу мен Санкт-Петербург тұрғындары үшін. Қолданба ақылы және оны Google Play және App Store дүкендерінен жүктеуге болады. Интернет-сайтты ашу мүмкін болмады.

«Ростелеком денсаулығы» (https://onlinedoctor.ru)-Бұл онлайн-кеңес беруге арналған сайт және мобильді қосымшалар. Көмек алу үшін сізге қажетті маманды таңдап, кеңес алу үшін ақы төлеп, белгіленген уақытта онлайн режимінде болу керек. Сайтта тіркелу міндетті болып табылады. Сервисте клиентпен 3 минут ішінде байланысуға дайын терапевтпен немесе педиатрмен шұғыл кеңес алу мүмкіндігі көрсетілген.

Сайтта, бірінші бетте, егер клиенттер қандай маман қажет екенін білмесе, дәрігерді таба алатын бөлімдер бар: суық тию, әйелдер мен муж денсаулығы, аллергия және бөртпе, бала ауырып қалды, ас қорыту жүйесінің бұзылуы, бас ауруы, жарақат, жүрек ауруы, мазасыздық және депрессия, сондай-ақ анализдердің декодталуы. «Ростелеком анама» сервисі Doc + компаниясымен бірлесіп ашылды (https://docplus.ru/) – Мәскеудегі және аймақтағы балалар мен ересектерге арналған үйге дәрігерді шақыруға арналған танымал медициналық ақылы қызмет. Сіз кез-келген уақытта кеңес алуға жазыла аласыз, бірақ дәрігерлер Мәскеуде 7.00-ден 22.00-ге дейін жұмыс істейді. Дәрігердің шұғыл шақыруы барлық басқа консультациялар сияқты ақылы.

Қашықтан дәрігердің кеңесі Пікірлер

Сурет. 6

ONDOC жобасы (https://ondoc.me) (сурет. 4)-бұл телемедициналық қосымшалар сервисі оған медициналық онлайн-карта, көрсеткіштер мониторингі, қажетті дәрігерді іздеу, дәрігермен сөйлесу кіреді. Сайтта тіркелу керек, бес таңбалы кодты алыңыз, содан кейін қосымшаның барлық қызметтеріне қол жеткізу үшін клиникада алуға болатын тоғыз таңбалы тіркеу кодын алыңыз. Бұл онсыз жеке онлайн-шотты орнатуды аяқтау мүмкін болмайтындай көрінеді және балама ұсынылмайды. Бірақ егер сіз парақты кері қайтарсаңыз, онда қызметтің функциялары кабинетте қол жетімді болып шығады. Тіркелген емханадан жеке онлайн-кабинетке медициналық деректерді алу үшін тіркеу коды қажет. Сайтта сіз дәрігерді іздей аласыз: гастроэнтеролог, терапевт, Стоматолог, дерматолог, гинеколог, уролог. Жоба мобильді қосымша түрінде де жүзеге асырылды.

Qapsula қызметі (https://www.qapsula.com/) (сурет. 5)-компьютерде және iOS, Android жүйелерінде қосымша түрінде қолжетімді чат – бот, ол дәрігерді таңдауға, консультация алуға-жазбаша немесе бейнебайланыс арқылы (қосымша ақыға), оның ішінде бірнеше дәрігерлердің конференциясы түрінде, дәрігерге жазылуға және т.б. көмектеседі. Сервис қызметтерін компанияның өз деректері бойынша 60 мыңға жуық адам пайдаланады. Жүйеге әлеуметтік желілер арқылы тіркелуге болады. Демонстрация бар, бұл қызметтің сөзсіз артықшылығы. Қызмет дәрігерлерге интернет арқылы емдеу процесін жүргізуге мүмкіндік береді, ал пациент денсаулығы туралы барлық ақпаратты сақтай алады, қосымша дәрі-дәрмектерді қабылдау уақытын еске түсіруі мүмкін. Сондай-ақ, Қызмет қосымша қызметтерді ұсынады: дұрыс тамақтануды, физикалық белсенділікті және т.б. бақылау.

Медициналық кеңес онлайн пікірлер

Сурет. 7

«Аю. Телемед» (https://telemed.chat/) (сурет. 6)-дәрігермен, оның ішінде Саха Республикасында (Якутия), Брянск, Белгород облыстарында, Севастопольде, Екатеринбургте жұмыс істейтін мобильді қосымшалар түрінде қабылдауға және кеңес алуға жазылуға арналған онлайн-сервис. Консультацияға ЕМС, ММС немесе 44 мамандық дәрігерлерінің ақылы қабылдауына жазылуға болады. Қызмет сонымен қатар қабылдау уақыты мен сақтандыру туралы еске салады. Қабылдауға жазылу тәулік бойы. Жазғаннан кейін сіз қосымшаны жүктеп алуыңыз керек, содан кейін ғана дәрігермен сөйлесе аласыз. Сервисте тіркелу үшін алдымен мемлекеттік қызметтер порталының расталған есептік жазбасының көмегімен авторизациялау қажет. Өз деректері бойынша бұл қызметті шамамен 1 млн. клиент пайдаланады.

Денсаулық.ру (https://zdorovie.ru/)-танымал қосымшаның көмегімен сіз мемлекеттік емханаға тіркелу кезегінсіз жазыла аласыз, АМС бойынша Санкт-Петербург клиникаларында тексеруден өтуге болады, денсаулығыңызды бақылай аласыз, аурулардың алдын алу бағдарламаларынан өтіп, дәрігерлердің ұсыныстарын ала аласыз.

Телемедициналық қызметтерге Welltory кіреді (https://welltory.com) (сурет. 7), ол стресспен күресуге арналған қосымша ретінде сатылады. Қызмет жүйені пайдаланушының әртүрлі фитнес-гаджеттеріне қосылған мобильді қосымшаның көмегімен денсаулықты бақылау үшін жасалған. Бірақ сіз тек ұялы телефонда бірқатар сынақтардан өте аласыз. Әр түрлі сынақтарды өлшеу нәтижелері бойынша қорытындыларды маман жасайды, олар өмір салтын түзету үшін ұсыныстар бере алады.

Дәрігердің қабылдауы онлайн пікірлер

Сурет. 8

«Педиатр 24/7″ (https://pediatr247.ru) – балалар денсаулығы мәселелері бойынша кеңес беруге мамандандырылған онлайн-сервис, » онлайн-дәрігер «жеке сервисі. «Педиатр 24/7» тәулік бойы кезекші дәрігерден 3 минут бойы кеңес береді, сонымен қатар ол бейне-тексеру жүргізіп, қандай да бір ұсыныстар бере алады. Сондай-ақ, «онлайн дәрігер» сияқты, клиент тіркеуден және қызмет ақысын төлегеннен кейін тар мамандарға жүгіне алады.

«Жұмыстағы дәрігер» медицина қызметкерлеріне арналған компания және қашықтықтан қызмет көрсету (https://www.doktornarabote.ru/) (сурет. 8) – бұл жабық кәсіби әлеуметтік желі. Сол компанияға «Смартфарма», «Докторграм» мессенджері, «Медкампус» тиесілі – барлығы жұмыс істейтін немесе оқитын дәрігерлерге бағытталған. Дәрігерлердің өзара байланысы «дәрігер-пациент»байланысынан кем емес маңызды телемедицина бағыты болып табылады. Шын мәнінде, «дәрігер-дәрігер» байланысы бүкіл әлемде «дәрігер-пациентке» қарағанда жақсы дамыған.

«Доктис» (https://www.doctis.ru/) – онлайн-консультациялар сервисі, онда терапевт немесе педиатрдан тегін кеңес алуға болады. Дәрігермен сөйлесу үшін мобильді қосымшаны жүктеп, өтініш жасап, дәрігердің жауабын күту керек. Қабылдау ЕМС полисі бойынша да мүмкін, – олардың кейбіреулері қызметтер тізіміне сервис қызметтері кіреді. Айтпақшы, Доктис сонымен қатар веб-қосымшаны ұсынады https://www.rodi.ru / жүктілік, босану, бала күтімі мәселелері бойынша. Қосымшаның негізгі бөлігі-Мәскеу перзентханаларының рейтингі.

Қашықтықтағы Медицина шолулар

Сурет. 9

«Дәрігер жақын жерде» (https://dr-telemed.ru/) (сурет. 9) ұялы телефон арқылы немесе қосымша арқылы тәулік бойы әлемнің кез келген нүктесінен бейнеконсультациялар ұсынады. Ресейдегі алғашқы толыққанды телемедициналық қызмет ретінде сатылады. Консультациялардан басқа, ол кешенді диагностика жүргізеді және клиенттің денсаулық профилін жасайды. Қосымша қызмет ретінде-балалар психологиясы бойынша кеңес беру.

Телемедициналық қызметтердің артықшылығы-олар арзан болуы мүмкін, қашықтықтан кеңес беру 600 рубльден басталуы мүмкін, ал дәрігермен офлайн режимінде 5 мың рубльге дейін. Кейбір жағдайларда консультациялар ақысыз (сақтандыру бойынша), өйткені қашықтағы қызмет операторлары тек онлайн-консультация ұйымдарынан ғана емес, көбінесе көп пайда табады. Кейбір өңірлерде сақтандыру келісімшарттары шеңберінде телемедициналық қызметтерге ақы төлеу тарифтері енгізілді. Мәскеу облысы бойынша, мысалы, науқасқа кеңес беру 420 рубльді құрайды, науқасты бақылау – 250 рубль, екінші пікір – 500 рубль, консилиумды ұйымдастыру-1300 рубль.

 

Пандемия онлайн медицинаны дамыту мүмкіндігі ретінде

Пандемия басталғаннан кейін интернетте Covid-19 жағдайына алаңдайтын клиенттерге бағытталған арнайы қызметтер пайда болды. Ұлттық телемедицина қауымдастығы коронавирусқа қатысты онлайн-сервистерге жүгінудің күрт өскенін атап өтті. Наурызда Сбербанк DocDoc коронавирус туралы дәрігермен телефон арқылы немесе мобильді қосымша арқылы кеңес беруді ұсынды. Сервисте олар кеңес алу үшін ондаған мың клиенттер жүгінді деп мәлімдейді. Шамамен 30% – ы коронавирус белгілері бар деп есептеді және бұл мәселе бойынша дәрігермен кеңескен. Шамамен бірдей мөлшерде Covid-19-ны қалай анықтауға болады және инфекцияның алдын-алуды қалай жүргізу керек деп сұрады. Клиенттердің 16% – ы тестілеуден қайда өтуді сұрады. Шетелден келгеннен кейін пайдаланушылардың 10%-ы кеңес сұрады.

Тағы бір жоба » Денсаулық.ру «коронавирусқа тест тапсыру үшін» стоп коронавирус » тегін онлайн бағдарламасын іске қосты. Сервистің өз деректері бойынша жобаны 20 мың клиент пайдаланды. Сондай-ақ, пайдаланушылар пандемия кезінде өзін қалай ұстау керектігін, коронавирустық сынақтарды қайда тапсыру керектігін сұрады, оларға симптомдарды бақылау үшін онлайн күнделік берілді.

MedAi қызметі (http://medai.ru/) жүйеге коронавирустың барлық белгілі белгілерін енгізді және барлық ниет білдірушілерге онлайн режимінде тестілеуді ұсынады. Сонымен қатар, қосымша клиенттерді басқа ауруларға тексере алады. Бағдарлама дәрігерге ақпаратты беретін егжей-тегжейлі сауалнама болып табылады. Medai эпидемия басталғаннан бері онлайн-сервиске жүгіну саны орташа көрсеткіштермен салыстырғанда үш есе өскенін атап өтті.

Доктис клиенттердің коронавирус белгілері туралы сұрақтарына тәулік бойы жауап бере алатын кәсіби инфекционистке кеңес беру қызметін ұсынды. Алдын алу мәселелерін «Онлайн дәрігер» сервисінде де талқылауға болады. Сондай-ақ, коронавирус туралы ең өзекті сұрақтарға жауап алуға және дәрігерге қашан бару керектігін анықтауға болатын бет бар. Жедел желіні «ТелеМед»сервисі ашты. Клиенттер Covid-19 және SARS туралы телефон арқылы немесе мессенджерлерден кеңес ала алады.

ONDOC дәрігерлерге пациенттердің жағдайын бақылауға, емделуге және статистиканы қалыптастыруға мүмкіндік беретін қызметті ұсынды. Бірақ бұл қызмет тек коронавирусты бақылауға бағытталған емес. Дәрігерлер пациенттердің аурулары туралы деректерді тікелей байланыссыз үнемі ала алады, бұл оның басты міндеті. Жоба шеңберіндегі сауалнамалардың жиілігі мен егжей-тегжейлері алдын-ала бағдарламаланған.

ONDOC сервисінің мәліметтері бойынша, жеке клиникалардың 21% – ы коронавирус бойынша онлайн-кеңес беруге ниет білдірді, олардың 71% – ы пандемияға байланысты шектеулер кезінде кеңес бере алады. Қазір коммерциялық телемедициналық қызметтер ақысыз жұмыс істейді (тек Covid-19 туралы ғана емес), өйткені ең бастысы — коронавирусты ең аз шығынмен жеңу және оны әркім өз орнында жасай алады. Бірақ екінші жағынан, пандемия көптеген адамдарға телемедицина сияқты медициналық қызмет түрін ашты. Әрине, олардың кейбіреулері тұрақты клиенттерге айналады. Көптеген адамдар қарапайым жағдайлар бойынша кеңес алу үшін телемедицинаның ыңғайлылығын бағалайды.

 

Телемедицинаның даму перспективалары

Телемедициналық қызметтер-бұл интернет кеңістігінің кеңеюі жағдайында медициналық қызметтерге деген қажеттіліктің артуы нәтижесінде денсаулық сақтауды дамытудың магистральдық бағыттарының бірі.

Әлемдегі Телемедицина

2019 жылы бұл сала бір жылдан кейін 41 миллиард долларға жетеді деп болжанған болатын, бірақ коронавирус әлдеқайда үлкен көлемге қол жеткізе алады. Батыстың дамыған елдерінде телемедицина Ресейге қарағанда жақсы дамыған, әр түрлі типтегі көптеген онлайн-кеңестер, мобильді қосымшалар, науқастарды бақылау қызметтері, қашықтықтан толық тексеруге арналған онлайн-қызметтер бар. Мұның бәрі медициналық көмекті мақсатты және сапалы етеді. Алайда, Батыста да телемедицина жеткіліксіз дамыған.

Мысалы, АҚШ-та телемедициналық қызметтер медициналық қызметтер нарығының 1% – дан азын алады. Бірақ пандемияның дамуындағы жаңа шындықтар интернеттегі консультациялардың орташа деңгейден 15 есе өсуіне әкелді, бірақ бұл уақытша болуы мүмкін. Teladoc Health мәліметтері бойынша, тек бір апта ішінде 100 мыңнан астам адам осы компанияның қашықтықтан кеңес алуын пайдаланды.

Билік телемедицинаға жүгінді,-АҚШ шенеуніктері коронавирус белгілері бар американдықтарды дәрігерлерге интернет-Қызметтер арқылы жүгінуге шақырады, бұл дәрігерлерге жүктемені қауіпсіз және едәуір азайтады, коронавирусты жұқтырған клиенттерді анықтау процесін жеделдетеді, жедел жәрдем бөлмелерін клиенттердің ағымынан құтқарады. Дональд Трамп телемедицинаны Medicare және Medicaid ұлттық денсаулық сақтау жоспарына (CMS) «жаңа және керемет нәрсе»ретінде енгізді. Коронавируспен күресу аясында аз жұмыс істейтін Штаттардың дәрігерлері ең көп зардап шеккен Штаттардағы науқастарға кеңес бере алады.

АҚШ-тың қалалары мен Штаттары, бүкіл әлемдегі аймақтар сияқты, вирустың таралуын азайту үшін оқшаулауды қолданады, ал американдық дәрігерлер пандемиядан кейін телемедицина ешқайда кетпейді, бірақ одан да тез дами береді дейді. Мүмкін, билік оның дамуын ынталандырады, сондықтан қашықтағы қызметтер келесі пандемия жағдайында жұмыс істеуге дайын болады. Нәтижесінде, қазір күрт өсуді американдық телемедицина операторларының акцияларының бағалары көрсетеді: Teladoc Health, American Well Corp., Doctor on Demand Inc., MDLive Inc., әсіресе Трамп егде жастағы клиенттерге осы компаниялардың онлайн қызметтері арқылы диагноз қоюмен шектелуге рұқсат бергеннен кейін. Бұл дегеніміз, салаға инвестициялар асығады, бұл бүкіл әлемдегі телемедицинаның жағдайына оң әсер етеді.

Ресейдегі Телемедицина

Ресей үшін телемедициналық қызметтер ауруханалар санының тұрақты төмендеуін ішінара өтей алады, әсіресе ірі қалалардан шалғай аудандарда. Жалпы, Ресей Федерациясындағы телемедицинаның болашағы үлкен қашықтықтармен және білікті қызметкерлердің үнемі жетіспеушілігімен анықталады. Бүкіл әлем сияқты, коронавирус дамыған сайын телемедицинаның маңызы артып келеді.

Бірақ әзірге нарық қатысушылары жақын арада қажетті профильдегі мамандарды іздеу, шұғыл кеңес беру және қойылған диагноздарды тексеру үшін қызметтер сұранысқа ие болады дейді (екінші пікір). Қазір клиенттер телемедицина қызметтерін аз және тұрақты емес пайдаланады, бұл шағын компанияларды нарықтан шығарады және үлкен клиенттік базалары бар ірі ойыншылардың дамуына ықпал етеді. Бірақ олар тұрақты клиенттердің есебінен емес, өтініштер санының өсуі арқылы ғана нарықта қалады.

Телемедицина сақтандыру медицинасы нарығының бөлігі болса, перспективалар жақсырақ болуы мүмкін. ДМС операторлары қашықтықтан медициналық қызмет көрсетумен үлкен жоспарларды байланыстырады, өйткені олар сақтандыру медицинасын дамудың жаңа деңгейіне шығаратын телемедицина деп санайды. 2019 жылы телемедицина басқа сақтандыру өнімдерінің қысқаруы аясында ЕМС сегментінің 20% – ға өсуін қамтамасыз етті, өйткені 2018 жылы сақтандыру операторлары денсаулыққа байланысты қызметтер пакетіне телемедициналық қызметтерді қоса бастады.

Дайындалып жатқан заңнамалық түзетулер, соның ішінде осыған да бағытталған. Егер олар қабылданса, дәрігердің онлайн қабылдауы бетпе-бет консультацияға тең болады. Ақпан айында «денсаулық сақтау негіздері туралы» заңға енгізілген түзетулермен Ресейдегі дәрігерлерге алдын-ала диагноз қоюға және қашықтықтан емдеуді тағайындауға рұқсат етілді. Денсаулық сақтау министрлігі мен байланыс министрлігі түзетулерді мақұлдады, басқа ведомстволар да қарсы болмайды деп күтілуде.

 

Телемедицинаны дамытудағы қиындықтар

Телемедицинаның баяу дамуының басты себебі-қашықтағы қызметтердің бастапқыда шектеулері бар, сондықтан ол әдеттегі медицинаны ешқашан алмастырмайды – қашықтан толық диагноз қою мүмкін емес, процедуралардың басым көпшілігі де мүмкін емес, барлық дәрі-дәрмектерді интернеттегі Кеңес негізінде жазуға болмайды. Бірақ ең бастысы, Ресейде де, әлемнің басқа елдерінде де адамдар дәрігермен жеке сөйлесуге дағдыланған. Пациенттер ғана емес, дәрігерлердің өздері де онлайн-консультацияларға күмәнмен қарайды.

Пандемия телемедицинаға деген қызығушылықты арттыруы мүмкін, бірақ пандемиядан кейін шектеулерді алып тастаған кезде оның жойылмайтынына кепілдік жоқ. Билік эпидемия қайталанған жағдайда телемедицина механизмдерін кеңінен қолданатын хаттамаларды енгізуі мүмкін. Бейбіт жағдайда телемедицинаның міндеті дәрігерлерге жүктемені жеңілдету болады, – онлайн-сервистер арқылы алғашқы тексеруді жүргізуге болады (содан кейін дәрігерге бару керек болады), «екінші пікір» айтуға, қойылған диагноздар бойынша емдеу процесін жүргізуге, аспаптардан түсетін медициналық параметрлер бойынша пациенттердің жағдайын бақылауға болады.

4.00 / 4
Пікір қалдыру

Отзывы

Карта сайта