Тизер және жарнамалық желілер: нарыққа шолу
Тизер-бұл қызықты тақырыппен, суретпен және ақпараттың бір бөлігімен жарнамалық жарнама. Ақпаратты толығымен білу үшін сілтеме арқылы өту керек. Тизер желісі-бұл «жарнамаланған» сайттың иесі-жарнама платформасы мен жарнама беруші арасындағы делдалдық интернет-платформа. Сайт иелері сайтқа жарнама блоктарын орнатады және басу арқылы табыс табады.
Тизер желілері
Тизер желісі-бұл трафикті қайта бағыттау жүйесі. Тизерлер баннерлер сияқты тітіркендірмейді, ал тизерлерді пайдалану арзанырақ және контекстік және баннерлік жарнамаларға қарағанда тиімдірек болуы мүмкін. Рунеттен тыс, тизер желілері арқылы барлығы жарнамаланады және бұл жай ғана стандартты маркетингтік тәжірибе ретінде қабылданады. Бірақ Рунетте бәрін тизерлермен жарнамалау мүмкін емес деп саналады. Көбінесе тизер желілері арқылы алға жылжиды:
- браузер ойындары;
- ақпараттық өнімдер;
- төмен деңгейдегі жаңалықтар ресурстары;
- шағын тауарлар (кәдесыйлар мен ойыншықтар сияқты);
- косметика;
- қолданбалар және т.б.
Сондай – ақ, тизерлер Google, әлеуметтік желілерде модерациядан өте алмайтындығын, ал Яндекс-адалт-санаттағы тауарлар, «ғажайып дәрілер» және басқаларын жарнамалайды.
Тизер жарнамасының ерекшеліктері
Тизер желісінің жұмыс принципі қарапайым: жарнама беруші жарнама ресурсында жарнама жасайды, мақсатты орнатады және жарнаманы дұрыс мақсатты аудиторияға бағыттау үшін аудиторияны сүзеді. Содан кейін жарнама беруші ресурс шотын толтырады, веб-шебер платформада кодты орналастырады және клиенттің тизерлері қолайлы сайттарда пайда бола бастайды. Жарнама беруші трафикті алады, ал веб-мастер басу үшін төлем (CPC), әрекет (CPA) немесе көріністер саны үшін.
Трафиктің қажетті көрсеткіштеріне қол жеткізу үшін жарнама берушіге шамамен 15 тизер жарнамасын орналастыру, жарнамалық науқанды бастау, мысалы, 10 мың әсерге және нәтижеге қарау керек деп саналады. Мобильді трафикті тартқан жөн, бірақ ол жұмыс үстеліне қарағанда қымбатырақ. Бірақ кез-келген жағдайда, тизер желілері трафикті қалыпты бағамен алуға мүмкіндік береді, бұл олардың басты артықшылығы. Тағы бір плюс-тизер ресурсы іс жүзінде трафикті тартуға кепілдік береді, жарнаманы көрсетуге арналған алаңдар нақты параметрлерге таңдалады.
Кемшіліктерге мыналар жатады: егер тизер дұрыс орнатылмаған болса, онда бұл жай ғана мағынасыз ақша жұмсау болады және кез-келген өнімді осындай арзан және тиімді әдіспен жарнамалауға болмайды. Сондай – ақ, жарнаманың бұл бағыты проблемамен сипатталады-жарнамаға салынған бюджеттерді біріктіретін көптеген боттар. Тизер желісін таңдағанда, веб-шебер шамамен келесі параметрлерді бағалауы керек:
- ең аз трафик: кейбір желілер тек келушілері көп сайттарда жұмыс істей алады;
- басу бағасы: дәл деректерді ешкім бірден анықтай алмайды, бірақ желіні қолдауда болжамды анықтауға болады;
- құралдар жинағы: желілер адаптивті тизерлерді, жарнама блокаторларын айналып өту кодтарын, іздеу жүйесінің модераторларынан аулақ болуды және т.б. қамтамасыз ете алады.;
- хабарландыруларды модерациялау қалай жүзеге асырылады.
- жарнама берушілер келесі параметрлерге назар аударады:
- тартылатын трафиктің түрі: ойын-сауық, жаңалықтар немесе ересектер үшін – бұл жарнамалардың қандай болатынына байланысты болады;
- мақсатты параметрлерді таңдау: Параметрлер неғұрлым көп болса, жарнамалар әлеуетті клиентке дәлірек бағытталған;
- макростар: келушілер туралы ақпараттың максималды үлгісін алу үшін қара және ақ парақтарды қалыптастыру мүмкіндігі;
- жарнамалық науқанды бастау үшін минималды теңгерім.
Үздік тизер желілері
VisitWeb (https://visitweb.com/), мүмкін, индустрия көшбасшысы, тәулігіне шамамен 1 миллиард шоуды қамтамасыз етеді. Сайттардың негізгі тақырыптары-ойын-сауық және ересектерге арналған мазмұн. Сіз E-mail-ді растау арқылы тікелей сайтқа тіркеле аласыз. Немесе «Жеке кабинеттегі» AdvanceTS қызметі арқылы»шоттарды басқару» арқылы. VisitWeb тизерлер (ISS), ClickUnder, MobileBlind, LiteBlind, FullScreen және басқалары сияқты жарнама форматтарын ұсынады. Қызмет әртүрлі қызмет пакеттерін ұсынады. Желі көптеген сүзгілерді, параметрлерді, түрлендіруді оңтайландыру құралдарын ұсынады. Сплит-тестілеу жүйесі ең тиімді жарнамаларды таңдауға мүмкіндік береді. Қызмет бірнеше параметрлер бойынша кіріс калькуляторын ұсынады. Төлемдер күн сайын мүмкін, ең төменгі шегі жоқ.
Mixadvert (https://mixadvert.com/) – бұл жарнамалардың тиімділігін 2-3 есе арттыратын интеллектуалды автономды алгоритмдері бар қызметті ұсынатын желі. Ресурс кликті бұрмалауды қатаң қадағалайтын, іздеу жүйесінің санкцияларынан қорғайтын қызметті ұсынады, клик үшін ақы төленетін нақты статистикасы бар сапалы трафикті және пайда әкелмейтін ресурстарды өшіретін әсерлерді ұсынады. Айына екі рет төлем алу.
Gnezdo (https://www.gnezdo.ru/) – бұл әйелдер тизер желісі, яғни ол әйелдер трафигімен жұмыс істеуге баса назар аударады: сатып алу, сату, айырбастау, ресейлік пайдаланушылардың үлкен үлесімен. Сервисте екі негізгі тақырып – жаңалықтар мен тауарлар ұсынылған. Ресурстың бір ерекшелігі-веб-шебер өз сайтына тизер орната алмайды. Тизер алдымен сәйкес келеді, содан кейін оны сайтқа орналастыруға болады. Бірақ қызмет егжей-тегжейлі статистиканы, көптеген параметрлерді, максималды басылатын блоктарды, тәулігіне 40 мыңға дейін ауысуды, бұралудан қорғауды, конверсияны бақылауды уәде етеді. Пайдаланушылардың өтініштері бойынша қызмет көрсету шарттары бойынша қаражат алу, кем дегенде 500 рубль.
Teasermedia (https://teasermedia.net/ru/) әр түрлі тақырыптарға, соның ішінде ойын-сауық пен ересектерге арналған жарнамаларды орналастыруға мүмкіндік береді. Ресурс тек тизерлік жарнаманы және бір науқанның бір жарнамасын алғашқы екі рет басу үшін төлемді ұсынады. Қызмет іздеу жүйелерінен трафикпен тәулігіне 100-ден астам адам қатысатын платформаларға арналған тизерлердің төрт түрін ұсынады. Teasermedia 200 миллионға дейін тизер шоуларын ұсына алады. Сайтта алдаудан қорғау, көптеген мақсатты параметрлер бар. Басу құны белгілі бір сайтқа байланысты. Төлемдер апта сайын, ең аз сома-50 рубль.
BodyClick (https://bodyclick.net/) сайтта көрсетілген минималды мәндерге сүйене отырып, жарнама берушіге жарнаманың құнын бағалауды ұсынады. Сайттың комиссиясы-ең аз сома 150 рубльді басу бағасының 20%. Бірақ сайтта аукцион Принципі, – бұрын жарнамалар төмен бағамен салыстырғанда жоғары бағамен көрсетіледі. Жарнама беруші өзінің талаптарына сүйене отырып, мақсатты өзі орната алады, шығындарды бақылау сайттарды максималды конверсиямен көрсетеді. Төлемдер автоматты, аптасына бір рет.
Ресурстың қызметтерін күн сайын 100-ден бастап бірегей келушілер саны бар сайттар пайдалана алады. Биржа ең танымал жарнаманы таңдайды және көрсетеді, веб-шебер бірнеше форматты басу арқылы пайызды алады, сондықтан сайтқа тек мақсатты аудитория кіреді. Желі сапалы трафикті қамтамасыз етеді, бірақ тіркелу кезінде жарнама беруші төмен, орташа және жоғары сапаны таңдай алады.
Teasernet (https://teasernet.com/) өз деректері бойынша тәулігіне шамамен 3 миллиард әсер ету көлемінде трафикті қамтамасыз етеді. Желіге 400 мыңға жуық сайт қосылған. Сервис қызметтерін күніне 50-ден бастап бірегей келушілер саны бар сайттар пайдалана алады. Teasernet-те сегіз жарнама форматы бар. Қызмет жарнамалық блоктар үшін көптеген параметрлерді ұсынады, AdBlock құлпын айналып өту және іздеу жүйесінің санкциялары, жарнамалық бюджет калькуляторы. Төлемдер апта сайын, автоматты түрде жүзеге асырылады.
Oblivki (https://oblivki.biz/) көбінесе 1 мыңнан астам қолданушы қатысатын жобаларды монетизациялауға арналған желі ретінде қарастырылады. Шертудің орташа бағасы 3 рубльден асуы мүмкін, өйткені қызмет төлем қабілетті аудиторияға бағытталған. Oblivki аудиторияны кең қамтуға уәде береді, айына 15 миллион келуші, күніне жарты миллионға жуық. Сайтта әр жарнама бойынша статистика, икемді параметрлер, ресурсқа тизерлерді қарапайым орнату, жарнамалардың сапасын бақылау ұсынылған.
AdHub (https://ad-hub.net/) барлық тақырыптар бойынша сайттарды монетизациялауды ұсынады, бірақ тәулігіне 500 пайдаланушыдан тұратын, негізінен орыс тілді трафик, жұмыс үстелі және мобильді. Жүйеге сайттардың кез-келген санын қосуға болады. Басу үшін төлем аукцион негізінде жүзеге асырылады, бірақ нақты тақырыптар бойынша ең төменгі баға бар. Төлемге тапсырыс беру керек, ол 2-3 күн ішінде өтеді, ең азы 100 рубль. Қызмет өте кең аудиторияны, икемді параметрлерді, егжей-тегжейлі статистиканы, алаяқтықтан қорғауды ұсынады.
Actionteaser (http://actionteaser.ru/) – бұл аукцион принципі бар танымал тизер желісі. Пікірлер бойынша, желі тек сапалы, тексерілген сайттармен жұмыс істеуге баса назар аударады, келушілердің ең аз саны 500-ге тең. Сайттардың тақырыптары кез-келген болуы мүмкін, соның ішінде кез-келген тілде адалт. Төлем кликтер мен әрекеттер үшін болуы мүмкін. Ресурс тизерлер, тизер созылулары, қосымша дизайны бар тизерлер, жаңалықтар блогы түріндегі тизерлер, сондай-ақ pop-up, push хабарландырулары, мобильді жарнама сияқты жарнама форматтарын ұсынады. Тизерлер 8 сағат ішінде модерациядан өтеді.
AdProfy (http://adprofy.com/), Пікірлер бойынша 10 млн. бірегей пайдаланушыдан 5 мыңнан астам ресурстар қосылған тизерлік желі. Жұмыс үшін негізінен ресейлік тексеруден өткен сайттар таңдалады. Бір рет басу бағасы аукцион принципі бойынша қалыптасады. Қызмет шектеулі параметрлерді ұсынады, бірақ деректерді егжей-тегжейлі талдайды. Ұсынылған жарнама форматтарының ішінде тизер Жарнама блогы, қалқымалы жарнама блогы, тек ұялы телефонға арналған блок, бейне ойнатқыш блогы бар.
GlobalTeaser (http://globalteaser.ru/) – тақырыптар саны 20-дан асатын, серіктестік жарнама платформаларының саны күн сайын 3 мыңнан астам және 250 млн. жарнама көрсетілімдері бар тизерлік желі. Жаңалықтар мен ойын-сауық жобаларына арналған тегін трафик алмасу бағдарламасы бар. GlobalTeaser сонымен қатар алдау кепілдігін, егжей-тегжейлі мақсатты, статистикалық жүйені ұсынады. Тизер жарнамалары әдеттегі және кеңейтілген форматтарда ұсынылады. Қаржылық операциялар WebMoney арқылы жүзеге асырылады.
Kadam (https://www.kadam.net/) – ең ірі тизер желілерінің бірі, көптеген тақырыптар бойынша жұмыс істейді, соның ішінде адалт. 100 мың платформаға қосылған. Баннерлер, pop-up, clickander, push хабарландырулары, контекстік және бейне жарнамалар және т.б. ұсынады. Ресурстың ерекшелігі – өзін-өзі оқытуға арналған Smart Ads қызметі. Таргетинг кілт сөздер бойынша, браузерлер бойынша, өңірлер бойынша, санаттар бойынша, жасы бойынша, жынысы бойынша, барлығы 10 санат бойынша жүзеге асырылады. Ақшаны алу webmoney-де жүзеге асырылады, ең аз сома-20 рубль.
RedClick (https://redclick.ru): redclick сұранысқа ие тизер желісі, келушілер саны тәулігіне 50-ден асатын сайттар үшін тизерлер мен баннерлер түріндегі жарнамаларды ұсынады. Тәулігіне 500 миллионнан астам шоуды уәде етеді. Жарнама тақырыбы кез-келген болуы мүмкін, соның ішінде кірістің жоғарылауы. Сервис алдауды бақылауды, егжей-тегжейлі статистиканы, тегін мақсатты ұсынады. Төлемдер айына екі рет немесе жеке шарттарда, ең төменгі сома-260 рубль.WebMoney арқылы.
DriveNetwork (http://www.drivenetwork.ru/) – автомобиль сайттарына мамандандырылған тизер желісі. Қызмет орыс тілді сайттармен жұмыс істейді, тек күніне 300-ден астам бірегей пайдаланушылар қатысатын авто және мото тақырыптары бойынша. Келушілер құны 2 рубльге тартылады. Айына 2 рет төлемдер, WMR үшін ең аз 300 рубль.
«Recreativ» тизерлік желісі (https://recreativ.com/) тауарлық тизерлерге маманданған. Кең аудиторияны ұсынады, күніне 2 миллион шертуге дейін. Желіде күніне 500-ден астам бірегей пайдаланушылар қатысатын сайттар алға жылжи алады. Қызмет сізге тауарлық тизерлер жасауға мүмкіндік береді, алаяқтықтың алдын алу жүйелері, трафикті бақылау жүйелері бар. Сіз кез-келген өнімді шок мазмұны мен тыйым салынған материалдарсыз жарнамалай аласыз.
LadyCash (https://ladycash.ru/) – әйелдер тақырыбына мамандандырылған тағы бір тизер желісі. Жобаларды тек CPA жүйесі бойынша қабылдайды, яғни тәулігіне 50-ден астам бірегей пайдаланушылардың қатысуы бар әрекеттер үшін. Шок тизерлері қолданылмайды. Әрекет ретінде Сайтта тіркелу, тауарды сатып алу немесе қызметті ресімдеу, сауалнаманы толтыру, ойынға қатысу және т.б. қарастырылады. Қаражат алу WebMoney арқылы жүзеге асырылады.
Redtram (https://ru.redtram.com/https://ru.redtram.com/) – тауарларды жарнамалауға мамандандырылған тизер желісі. Трафик көлемі күніне шамамен 1,5 млн. Пішімдерді ұсынады-тизерлер, баннерлер, Поп-андер, адаптивті блоктар және т.б. Желінің мүмкіндіктерін пайдалану үшін сайтқа күніне 3 мың бірегей пайдаланушыдан кіру қажет. Жарнама беруші үлкен мақсатты мүмкіндіктерге ие болады, RedTram веб-сайтындағы жаңалықтар блогында алға жылжу мүмкіндігі.
AdvertLink (https://advertlink.ru/) – тизер желісі, дәлірек айтсақ, TeaserNet, BodyClick, MarketGid, TeaserNet, DirectAdvert сияқты бірнеше ірі платформалардың агрегаторы. Желі тек жарнама берушілерге арналған трафик көлемі тәулігіне 7 мыңға дейін. Жарнама беруші жарнамалық науқандардың тиімділігін егжей-тегжейлі бағыттау және бақылау мүмкіндігін алады.
БАҚ тизер желісі2 (https://smi2.net/) тизер желісі және жаңалықтар агрегаторы. Сервис аудиториясы айына 20 миллионнан астам пайдаланушы, тәулігіне 350 миллионнан астам блок көрсетілімдері және тәулігіне 1,5 миллион рет басу. Жаңалықтар сервис сайтында және серіктестік платформаларда, соның ішінде ірі ресейлік медиада тизер түрінде орналастырылады. Тиісінше, ол негізінен жаңалықтар сайттарын, соның ішінде ең қарапайым деңгейлерді насихаттау үшін қолданылады, бірақ бұл платформаның танымалдылығына кедергі келтірмейді. Таргетинг орналасқан жері, уақыты, құрылғылары, орналастыру алаңдары бойынша жүзеге асырылады. Тұрақты модерация жүргізілмейді.
Kokos. Click (https://kokos.click/) осы нарықта салыстырмалы түрде жақында жұмыс істейтін тизер желісі. Жүйеге күніне 50-ден астам қолданушы кіретін сайттар қабылданады. Тақырып кез келген дерлік. Бүкіл әлем бойынша трафикті ұсынады. Жарнама берушілер нақты уақыттағы статистикалық науқандардың тиімділігін зерттей алады. Алаяқтықтан қорғау, қатаң модерация бар.
МаркетГид (https://www.mgid.com/ru) денсаулық және дәрі-дәрмек, салмақ жоғалту өнімдері, танысу қызметтері, маусымдық тауарлар, электроника, онлайн ойындар сияқты тақырыптар бойынша жарнамаларды тиімді насихаттайтын ең үлкен тизер желісі. Қызметтің өзіндік ерекшелігі бар өте танымал жаңалықтар платформасы. Жарнамалау үшін 1000 бірегей пайдаланушыдан тұратын сайттар қабылданады егер жаңалықтар жобасы және басқа жобалар бойынша 500-ден астам. Сондай-ақ, сайт иесі қызметке Liveinternet өлшемдеріне қол жеткізуді ұсынуы керек, Mail.ru, Rambler.ru, Bigmir.net, Hotlog.ru, Openstat.ru. marketgid желісіне 12 мыңға жуық сайт қосылған.
Негізгі форматтар-тизерлер, баннерлер, поп-андерлер. Қызмет көптеген мақсатты параметрлерді және статистикалық талдауды ұсынады. Сервистегі есеп айырысулар тек доллармен жүзеге асырылады. Ең аз алу сомасы-20 доллар, өтінім бойынша. Қызметте жарнама берушінің шығындарын қайтару бағдарламасы бар.
Тизер желілеріндегі жарнамаларға ақы төлеу
Тизерлік желілерде төлем жобаның тақырыбына, трафиктің сапасына, мақсатты параметрлерге, қара және ақ тізімдердің болуына және т.б. байланысты болады. Көбінесе аукцион принципі қолданылады, «басу мүмкіндігі» формуласы бойынша Х басу бағасы, басу бағасы неғұрлым көп болса, тизер соғұрлым жиі және артықшылықты ресурстарда көрсетіледі. Клик үшін төлемнен басқа (СӨЖ) төлем болуы мүмкін:
- SRM-көрсетілімдер үшін төлем;
- СРА-әрекеттер үшін төлем;
- CPI-жүктеу үшін төлем;
- CPL-қорғасын үшін төлем.
Тизер желісін таңдағанда, сіз қызмет жұмыс істейтін мақсатты аудиторияға назар аударып, әртүрлі желілердің бағаларын салыстыруыңыз керек.
Тизер желілерін қалай бастау керек
Мысал ретінде bodyclick сайтында қалай тіркелетінін қарастырыңыз. Басты бетте сіз мақсатты таңдауыңыз керек-сайтқа келушілерді тарту немесе сайтты монетизациялау. Сайтқа келушілерді таңдау керек делік.
Бұл жағдайда бізге тизерлер қажет – «келесі» – тапсырыс беруші өз сайтын сипаттап, аймақты таңдауы керек. Осыдан кейін сіз тизерлердің бағасымен танысуыңыз керек.
Осы кезде сіз сайтта тіркелгіні тіркеуге болады. Электрондық поштаны растау қажет болады. Осыдан кейін пайдаланушы өз шотына түседі. Жарнама берушілерге арналған қызметте техникалық қолдау туралы ақпарат бар. Жарнамалық науқан «науқан құру» функциясынан басталады, содан кейін Параметрлер енгізіледі, қарапайым немесе тауарлық жарнаманы таңдау ұсынылады, адалт мазмұнының, ақылы мазмұнның болуы немесе болмауы және т.б.
Науқанның атауы, жарнамаланған ресурстың мекен-жайы дәйекті түрде енгізіледі, параметрлер мен жарнама түрі таңдалады, мақсат қойылады. Ең жауапты бөлігі мақсатты, Мұнда назар аудару керек:
- Дереккөздердің сапасы: бағасы айтарлықтай төмен болса да, төмен сапаны таңдау керек пе;
- Жарнамалар көрсетілетін браузерлер мен ОЖ;
- Таңдау ауқым бойынша форматтар;
- Аймақ;
- Сайттар санаты;
- Премиум шертулер.
Әрі қарай, сіз баға форматы туралы шешім қабылдауыңыз керек – барлығы үшін, таңдалған және т.б. Бағаларды аймаққа байланысты реттеуге болады. Әрі қарай, «іздеу» бөлімінде қажет емес сөздерді кесіп, кілт сөздер бойынша іздеу параметрлері анықталады. «Қосымша параметрлер» бөлімінде, мысалы, аудиторияның жынысы, қара/ақ тізім, уақыт параметрлері және басқалары көрсетілген.
Дайындық жұмыстарын жүргізгеннен кейін, сіз баннерді орналастыру қызметіне ауыса аласыз. Баннер түрі таңдалады және модерацияға жіберіледі. Егер ол өтсе, науқан басталды. Оның өнімділігі статистика бөлімінде бағаланады.
Жарнамалық желілер
Жарнамалық желі дегеніміз не
Жарнамалық желі-бұл интернет-жарнама әдісі, сайт-тауарлар мен қызметтер туралы жарнамалар орналастырылатын жарнама алаңы. Жарнамалық желіде өзара байланысты баннерлер жиі қолданылады, сондықтан ad-ны баннер желісі деп атауға болады. Жарнама желісі веб-сайттарда жарнама жасағысы келетін жарнама берушілерді біріктіреді. Жарнама желісі жарнамалық ұсыныстарды біріктіреді және жарнама берушілердің талаптарына сәйкес келеді.
Жарнамалық желілер келесідей жұмыс істейді: жарнамалар пайдаланушының мінез-құлқы мен қызығушылықтарын ескере отырып, сайттың белгілі бір бетіндегі мазмұнға сәйкес таңдалады және пайдаланушы қандай да бір ақпаратты іздеген кезде іздеу жүйесіне енгізетін сөздермен байланыстырылады. Объективті түрде, бұл өте тиімді емес, өйткені, мысалы, пайдаланушы жұмыс істегенде және жеке емес, өз компаниясына қажет ақпаратты іздегенде және адам демалып, беттерді кездейсоқ қараған кезде ескерілмейді. Сондықтан көбінесе пайдаланушылар өздерінің орынсыздығымен тітіркендіретін ұсыныстар алады. Бірақ басқа құралдармен салыстырғанда желіні өте тиімді деп санауға болады, оның ішінде аудиторияның үлкен қол жетімділігі.
Жарнамалық желілер пайдаланушыларға жарнамаларды орталықтандырылған түрде жеткізеді, бұл жарнамалық науқандардың статистикасы мен тиімділігін зерттеуге мүмкіндік береді. Жарнамалық мүмкіндіктер пакетте немесе пакеттің бір бөлігі ретінде белгілі бір бағытта сатылады. Техникалық тұрғыдан жарнама желілері жарнама берушілерге жарнама пайдаланушыларының пайдалы әрекеттері үшін ақы төлеуге мүмкіндік беретін бірыңғай Жарнама орналастыру жүйесі бар бірнеше біріктірілген жарнама платформаларын ұсынады.
Бүгінгі таңда CPA жарнаманы жылжытудың тиімді және салыстырмалы түрде арзан әдістерінің бірі болып табылады, өйткені жарнама беруші белгілі бір тұтынушылардың пайдалы әрекеттері үшін ғана төлейді.өнімге немесе қызметке қызығушылық. Желілер интернет-жобаларды ілгерілетуде жақсы жұмыс істейді. Кейбір жүйелерде жарнама беруші жарнаманы өзі басқара алады-баннерлер мен контекстік жарнамаларды орналастырады, ал желі бұл әрекеттерді монетизациялайды. Жарнамалық желілер өте көп және клиенттер өз мақсаттары үшін ең қолайлысын таңдай алады. Жарнамалық желілерді әртүрлі негіздер бойынша жіктеуге болады:
- Мобильді жарнама желілері мобильді интернет пен мобильді қосымшалар ұсынатын трафикте жұмыс істейді, мобильді платформалар мен медиаға бейімделген жарнамалармен жұмыс істейді;
- Бейне жарнама желілері желіде көрсетілетін бейне мазмұны арқылы өтетін жарнамаларға баса назар аударады.
- Тік желілер: жарнама берушіде оның жарнамалары қай жерде көрсетілетіні туралы толық ақпарат бар жарнамалық желілер; трафик жоғары бағамен ұсынылады, бірақ жоғары сапалы; жұмыс белгілі бір бағыттар бойынша жүзеге асырылады-белгілі бір тауарлар, қызметтер;
- Соқыр желілер: жарнама берушіге кішігірім бағамен жарнамалау ұсынылады, бірақ олардың жарнамалары қайда және қалай көрсетілетінін басқара алмайды;
- Мақсатты желілер әлі де аз қолданылады, олар тұтынушылардың мінез-құлқына және жарнаманың өте дәл жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін басқа да әлеуметтік белгілерге бағытталған.
- Жіктеудің көптеген басқа түрлері бар, мысалы, трафик саны, трафик сапасы және т.б.
Үздік жарнамалық желілер
Google Ads (бұрынғы AdWords) (https://clck.ru/Mxqxw) – бұл әлемдегі ең үлкен жарнама желісі, алпауыт Google-дің негізгі табыс көзі. Әлемдегі ең үлкен іздеу жүйесінің «жарнамалық сілтемелерінде» және Google серіктес сайттарында жарнама орналастыру құқығын береді. Ол параметрлердің үлкен икемділігімен ерекшеленеді-бюджет, уақыт, география, уақыт, кілт сөздер, мазмұн және т.б. Бұл ретте Ads шеңберінде жарнама беруші жарнамаларды шертеді, яғни ұсынысқа жауап берген клиенттерге ақы төлейді (pay-per-click). Желінің мүшесі болу үшін клиент жоспарлаушы арқылы таңдауға болатын кілт сөздермен жарнама жасайды. Жүйе жарқын жарнамалар жасау үшін көптеген визуалды мазмұн мүмкіндіктерін ұсынады.
Ads жоғары мақсатты болуымен сипатталады, мақсатты аудиторияны анықтаудың толық параметрлерін ұсынады. Жарнама беруші жарнаманы, уақытты немесе аймақты орналастырғаннан кейін өзгерте алады. Яғни, бірте-бірте аудиторияны көбірек нақтылауға болады. Тиісінше, бұл бюджетті дұрыс бөлуге мүмкіндік береді. Қызметтің статистикасы мен талдауы іс жүзінде толық көрінеді, өйткені олар әр келушіні егжей-тегжейлі сипаттайды. Бірақ мұндай кең функционалдылық жарнамамен айналыса бастағандар үшін қиын, қолдау көмегі қажет болады. Рунетте Ads бәсекеге қабілетті желілерге қарағанда әлсіз, бірақ екінші жағынан, бәсекелестік аз және жарнама шығындары да аз.
Begun (https://biz.price.ru/welcome) – бұл орыс тілді кеңістіктегі жарнама нарығының ең көне ойыншыларының бірі. Төлем аукцион принципі бойынша бір рет басу арқылы жүзеге асырылады. Қызмет кең аудиториямен ерекшеленеді, үлкен Рунет платформаларымен жұмыс істейді – Mail.ru, постер, Одноклассники.ги және т. б. Google Ads және Yandex арқылы жарнамаларды жарнамалай алады. Осы екі алпауытпен салыстырғанда жүгіруші неғұрлым адал шарттармен ерекшеленеді.
Желі арқылы алға жылжу үшін жүгіруші таңдалған бағдарламаға байланысты сайт трафигі (ақылы хостинг) 100-ден 500-ге дейін бірегей пайдаланушылар болуы керек. Жарнама тек орыс тілді және мәтінсіз орналастыруға болмайды. 100-ден асатын клиенттер үшін автоконтекст қол жетімді-бұл сайтта баннерлермен немесе блоктармен жарнамалар және мобильді автоконтекст (мәтіндер) көрсетілген кезде. Келушілер саны 300-ден асатын сайттар үшін гиперконтекст қол жетімді-мақалалардағы сөздер.
Яндекс. Тікелей (https://direct.yandex.ru/) – бұл айына 50 миллионнан астам қаралымы бар Рунеттің ең үлкен жарнамалық желісі, бірақ ол қымбат желі болып саналады, сондықтан салыстырмалы түрде үлкен жобалар үшін ғана қол жетімді. Аналитика, мақсат қою және қолдау жоғары деңгейде жұмыс істейді, бірақ тәжірибелі жарнама маманының дағдыларын қажет етеді. Желі мәртебесіне сәйкес келмейтін кемшіліктердің қатарында алаяқтар қызмет мүмкіндіктерін пайдаланады, мысалы, жалған дүкендер сайтты көтеру құралдарын пайдаланады, ақша алады, бірақ ештеңе сатпайды. Директордың модераторлары сайтты тексеруге уақыт жоқ.
Жарнама берушілердің хабарландырулары аукциондық қағидат бойынша (трафик көлемі), жарнама берушінің басу бағасына, хабарландырулар бойынша статистикаға, хабарландыру сапасына (директор айқындайтын коэффициент) сәйкес бөлінеді. Директор жүйесіндегі сайттар тақырыптық және іздеу болуы мүмкін, мазмұнға байланысты жарнамалар сол немесе басқа сайттарда көрсетіледі. Айтпақшы, жарнама беруші Yandex іздеу жүйесінен басқа қажетсіз сайттардағы жарнамаларды бұғаттай алады және Mail.Ru.
Екі негізгі блок жүйесі-премиум және қалған көрсетілімдер. Премиум жарнамалар экранның жоғарғы жағында, қалғандары іздеу нәтижелерінің оң жағында немесе астында көрсетіледі. Сондай-ақ, жарнама Яндекстің серіктестік сайттарында көрсетіледі, олар алдын-ала тексеруден өтеді және оларды орналастырған жөн деп саналады, өйткені мұндай сайттар сапалы мазмұнмен ерекшеленеді және сапалы трафикті тартады.
Отзывы